abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 september 2012 @ 16:32:41 #101
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116852493
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:26 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Hij zij ook ANTI-islam brigade.
Klopt. Overheen gelezen.
pi_116852553
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik wil er niet op ingaan. ;) Heb het momenteel best wel druk met school. Fijne avond, mensen.
leg me dit dan eens uit: even je huiswerk opzij ;)

Ik zal je alvast een tip geven, de man op de foto is niet bepaald een hippie.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  zondag 16 september 2012 @ 16:35:31 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_116852639
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:18 schreef 3-voud het volgende:

[..]

We gaan moskeen tegen de vlakte knallen naar aanleiding van jouw posts hier.
En dat is jouw schuld.

Mooie logica heb je.
Als wij Moslims massaal over jullie moeders zouden plassen om de "dialoog" aan te gaan zou ik het niet raar vinden als er Moskeeën tegen de vlakte zouden gaan. Over je moeder laxeren of plassen zo u wilt heeft niets met respectvol debatteren te maken. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † zondag 16 september 2012 @ 16:36:35 #104
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_116852688
quote:
15s.gif Op zondag 16 september 2012 16:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als wij Moslims massaal over jullie moeders zouden plassen om de "dialoog" aan te gaan zou ik het niet raar vinden als er Moskeeën tegen de vlakte zouden gaan. Over je moeder laxeren of plassen zo u wilt heeft niets met respectvol debatteren te maken.
Nope. Jouw posts zijn al voldoende provocatie.
Wat jij daar van vind doet er niet toe.

Nu jij weer...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_116852696
quote:

[..]

Als wij Moslims massaal over jullie moeders zouden plassen om de "dialoog" aan te gaan zou ik het niet raar vinden als er Moskeeën tegen de vlakte zouden gaan. Over je moeder laxeren of plassen zo u wilt heeft niets met respectvol debatteren te maken. :{

het verschil is de wet, stomme filmpjes maken over wat dan ook mag,
over moeders pissen mag niet.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
pi_116852706
quote:

[..]

Waarom neukte de profeet een minderjarig kind?
Dat is toch ook een soort van zeiken of je moeder, tenminste net zo erg?
  zondag 16 september 2012 @ 16:38:37 #107
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116852779
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:33 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

leg me dit dan eens uit: even je huiswerk opzij ;)

[ afbeelding ]

Ik zal je alvast een tip geven, de man op de foto is niet bepaald een hippie.
Het is maar een handjevol dat aan het demonstreren is op het Dam. De meeste moslims zullen zich echt niet druk maken om een filmpje, maar het wel afkeuren.

Wel triest dat ze demonstreren met een foto van Mohammed Bouyeri, dat keur ik ook niet goed, aangezien hij, zoals we allemaal weten, de moordenaar is van Theo van Gogh.
  zondag 16 september 2012 @ 16:38:56 #108
13462 BansheeBoy
pi_116852798
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:36 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

het verschil is de wet, stomme filmpjes maken over wat dan ook mag,
over moeders pissen mag niet.
Dan verzinnen we wel wat anders wat jullie pijn doet en toch binnen de kaders van de wet past. Ik zeg dit uiter-aard for the sake of the argument, want ik vind dat je juist rekening met elkaar moet houden. De vrijheid van meningsuiting is een machtig device/wapen, maar geen vrijbrief om elkaar te beledigen. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_116852805
quote:

[..]

Een of andere Egyptenaar die een prutsfilmpje maakt over Mo is niet hetzelfde als over iemands moeder heen plassen :O
pi_116852831
quote:
15s.gif Op zondag 16 september 2012 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan verzinnen we wel wat anders wat jullie pijn doet en toch binnen de kaders van de wet past. Ik zeg dit uiter-aard for the sake of the argument, want ik vind dat je juist rekening met elkaar moet houden. De vrijheid van meningsuiting is een machtig device/wapen, maar geen vrijbrief om elkaar te beledigen. :{

pi_116852932
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:38 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Het is maar een handjevol dat aan het demonstreren is op het Dam. De meeste moslims zullen zich echt niet druk maken om een filmpje, maar het wel afkeuren.

Wel triest dat ze demonstreren met een foto van Mohammed Bouyeri, dat keur ik ook niet goed, aangezien hij, zoals we allemaal weten, de moordenaar is van Theo van Gogh.
En.... met respect dit keer...... dit hoor ik toch wat te weinig uit de moslimhoek.

Ik ben blij dat jij er ook zo over denkt. :)
pi_116852933
Hoeveel moslims wonen er in NL?

Tussen de 800.000 en 900.000

Hoeveel mensen staan er op de dam? 50, waarvan een deel uit België.

Duidelijker kunnen we het niet maken denk ik.
  zondag 16 september 2012 @ 16:41:40 #113
13462 BansheeBoy
pi_116852937
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:39 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Een of andere Egyptenaar die een prutsfilmpje maakt over Mo is niet hetzelfde als over iemands moeder heen plassen :O
Ben ik met je eens. De film is vele malen erger. Ik probeer enkel uit te leggen dat respect voor elkaar hebben meer oplevert dan elkaar maar structureel te beledigen. :{

pi_116852986
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:29 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Sommige Moslims zijn gewoon zo goed dat ze de ware aard tonen van een bepaalde groep Moslims. Anjem Choudary is ook een goed voorbeeld, die komt er gewoon openlijk voor uit dat hij wil dat Moslims London overnemen en van de UK een Moslimland maken onder Sharia wetgeving.
En jij denkt dat de rest in een soort geheim complot zit? :')
pi_116852997
quote:
15s.gif Op zondag 16 september 2012 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Absoluut wel, de Verlichting die wij in de 18de eeuw hebben doormaakt heeft ervoor gezorgd dat alles buiten normale rede geridiculiseerd mag worden.
pi_116853008
quote:
15s.gif Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. De film is vele malen erger. Ik probeer enkel uit te leggen dat respect voor elkaar hebben meer oplevert dan elkaar maar structureel te beledigen. :{

Lol, laat je moeder dit maar niet lezen knul!
pi_116853036
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
En jij denkt dat de rest in een soort geheim complot zit? :')
Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat de meeste gewoon relaxed willen leven.
  zondag 16 september 2012 @ 16:44:07 #118
13462 BansheeBoy
pi_116853055
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:43 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Absoluut wel, de Verlichting die wij in de 18de eeuw hebben doormaakt heeft ervoor gezorgd dat alles buiten normale rede geridiculiseerd mag worden.
Doe dat met je eigen dingen. Maar laat ons geloof buiten beschouwing. Ik vraag het vriendelijk. :{

pi_116853056
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef De_Guidance het volgende:
Hoeveel moslims wonen er in NL?

Tussen de 800.000 en 900.000

Hoeveel mensen staan er op de dam? 50, waarvan een deel uit België.

Duidelijker kunnen we het niet maken denk ik.
Mag ik dan niet zeggen dat dat er 50 teveel zijn?
pi_116853094
quote:
15s.gif Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoezo het klopt toch?
Er is geen stuk gelogen in die film.

Maar waarom is de profeet een pedofiel die het met kleine kind deed, dat is de ham vraag van vandaag.

Dat is zo misdadig, snap niet dat jullie zo dol op Mo zijn, terwijl hij met zijn leuter een klein kind verkrachte.

Want zo is het wel natuurlijk!
pi_116853136
wol twitterde op zondag 16-09-2012 om 15:49:06 Weer aangesproken door twee jonge moslims die zich afvragen waar deze demonstranten zich druk om maken. reageer retweet
Jeroen zit er tussen
  zondag 16 september 2012 @ 16:46:38 #122
13462 BansheeBoy
pi_116853158
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:45 schreef ZetaOS het volgende:

Dat is zo misdadig, snap niet dat jullie zo dol op Mo zijn, terwijl hij met zijn leuter een klein kind verkrachte.
En in het verlengde daarvan, is er dan niets geleerd van de situatie rondom wijlen Theo van Gogh? :?

pi_116853159
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:44 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Mag ik dan niet zeggen dat dat er 50 teveel zijn?
Dat mag jij.
pi_116853193
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:46 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat mag jij.
Gelukkig maar :)
pi_116853201
wol twitterde op zondag 16-09-2012 om 15:44:32 De sfeer is ontspannen hier op dit moment, ook weinig gedoe tussen demonstranten en journalisten #museumplein reageer retweet
wol twitterde op zondag 16-09-2012 om 15:49:06 Weer aangesproken door twee jonge moslims die zich afvragen waar deze demonstranten zich druk om maken. reageer retweet
wol twitterde op zondag 16-09-2012 om 15:52:13 Deze jongen loopt met vlag richting consulaat. Daar trekt politie grens. Rolt hem na wat discussie op. Gaat naar huis. http://t.co/Lo2EHcOM reageer retweet
wol twitterde op zondag 16-09-2012 om 15:53:48 Daar gaat hij. Mooi hoe @politieaa met bussen ME achter de hand dit soort dingen eerst met 2 fietsagenten oplost http://t.co/3QXzO0SW reageer retweet
Wel mooi hoe NL-politie hiermee omgaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')