leg me dit dan eens uit: even je huiswerk opzijquote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik wil er niet op ingaan.Heb het momenteel best wel druk met school. Fijne avond, mensen.
Als wij Moslims massaal over jullie moeders zouden plassen om de "dialoog" aan te gaan zou ik het niet raar vinden als er Moskeeën tegen de vlakte zouden gaan. Over je moeder laxeren of plassen zo u wilt heeft niets met respectvol debatteren te maken.quote:Op zondag 16 september 2012 16:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
We gaan moskeen tegen de vlakte knallen naar aanleiding van jouw posts hier.
En dat is jouw schuld.
Mooie logica heb je.
Nope. Jouw posts zijn al voldoende provocatie.quote:Op zondag 16 september 2012 16:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als wij Moslims massaal over jullie moeders zouden plassen om de "dialoog" aan te gaan zou ik het niet raar vinden als er Moskeeën tegen de vlakte zouden gaan. Over je moeder laxeren of plassen zo u wilt heeft niets met respectvol debatteren te maken.
het verschil is de wet, stomme filmpjes maken over wat dan ook mag,quote:Op zondag 16 september 2012 16:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als wij Moslims massaal over jullie moeders zouden plassen om de "dialoog" aan te gaan zou ik het niet raar vinden als er Moskeeën tegen de vlakte zouden gaan. Over je moeder laxeren of plassen zo u wilt heeft niets met respectvol debatteren te maken.²
Waarom neukte de profeet een minderjarig kind?quote:Op zondag 16 september 2012 16:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als wij Moslims massaal over jullie moeders zouden plassen om de "dialoog" aan te gaan zou ik het niet raar vinden als er Moskeeën tegen de vlakte zouden gaan. Over je moeder laxeren of plassen zo u wilt heeft niets met respectvol debatteren te maken.²
Het is maar een handjevol dat aan het demonstreren is op het Dam. De meeste moslims zullen zich echt niet druk maken om een filmpje, maar het wel afkeuren.quote:Op zondag 16 september 2012 16:33 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
leg me dit dan eens uit: even je huiswerk opzij
[ afbeelding ]
Ik zal je alvast een tip geven, de man op de foto is niet bepaald een hippie.
Dan verzinnen we wel wat anders wat jullie pijn doet en toch binnen de kaders van de wet past. Ik zeg dit uiter-aard for the sake of the argument, want ik vind dat je juist rekening met elkaar moet houden. De vrijheid van meningsuiting is een machtig device/wapen, maar geen vrijbrief om elkaar te beledigen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
het verschil is de wet, stomme filmpjes maken over wat dan ook mag,
over moeders pissen mag niet.
Een of andere Egyptenaar die een prutsfilmpje maakt over Mo is niet hetzelfde als over iemands moeder heen plassenquote:Op zondag 16 september 2012 16:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan verzinnen we wel wat anders wat jullie pijn doet en toch binnen de kaders van de wet past. Ik zeg dit uiter-aard for the sake of the argument, want ik vind dat je juist rekening met elkaar moet houden. De vrijheid van meningsuiting is een machtig device/wapen, maar geen vrijbrief om elkaar te beledigen.²
En.... met respect dit keer...... dit hoor ik toch wat te weinig uit de moslimhoek.quote:Op zondag 16 september 2012 16:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is maar een handjevol dat aan het demonstreren is op het Dam. De meeste moslims zullen zich echt niet druk maken om een filmpje, maar het wel afkeuren.
Wel triest dat ze demonstreren met een foto van Mohammed Bouyeri, dat keur ik ook niet goed, aangezien hij, zoals we allemaal weten, de moordenaar is van Theo van Gogh.
Ben ik met je eens. De film is vele malen erger. Ik probeer enkel uit te leggen dat respect voor elkaar hebben meer oplevert dan elkaar maar structureel te beledigen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:39 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Een of andere Egyptenaar die een prutsfilmpje maakt over Mo is niet hetzelfde als over iemands moeder heen plassen
En jij denkt dat de rest in een soort geheim complot zit?quote:Op zondag 16 september 2012 16:29 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Sommige Moslims zijn gewoon zo goed dat ze de ware aard tonen van een bepaalde groep Moslims. Anjem Choudary is ook een goed voorbeeld, die komt er gewoon openlijk voor uit dat hij wil dat Moslims London overnemen en van de UK een Moslimland maken onder Sharia wetgeving.
Absoluut wel, de Verlichting die wij in de 18de eeuw hebben doormaakt heeft ervoor gezorgd dat alles buiten normale rede geridiculiseerd mag worden.quote:Op zondag 16 september 2012 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan verzinnen we wel wat anders wat jullie pijn doet en toch binnen de kaders van de wet past. Ik zeg dit uiter-aard for the sake of the argument, want ik vind dat je juist rekening met elkaar moet houden. De vrijheid van meningsuiting is een machtig device/wapen, maar geen vrijbrief om elkaar te beledigen.²
Lol, laat je moeder dit maar niet lezen knul!quote:Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. De film is vele malen erger. Ik probeer enkel uit te leggen dat respect voor elkaar hebben meer oplevert dan elkaar maar structureel te beledigen.²
Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat de meeste gewoon relaxed willen leven.quote:Op zondag 16 september 2012 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
En jij denkt dat de rest in een soort geheim complot zit?
Doe dat met je eigen dingen. Maar laat ons geloof buiten beschouwing. Ik vraag het vriendelijk.quote:Op zondag 16 september 2012 16:43 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Absoluut wel, de Verlichting die wij in de 18de eeuw hebben doormaakt heeft ervoor gezorgd dat alles buiten normale rede geridiculiseerd mag worden.
Mag ik dan niet zeggen dat dat er 50 teveel zijn?quote:Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef De_Guidance het volgende:
Hoeveel moslims wonen er in NL?
Tussen de 800.000 en 900.000
Hoeveel mensen staan er op de dam? 50, waarvan een deel uit België.
Duidelijker kunnen we het niet maken denk ik.
Hoezo het klopt toch?quote:Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. De film is vele malen erger. Ik probeer enkel uit te leggen dat respect voor elkaar hebben meer oplevert dan elkaar maar structureel te beledigen.²
Jeroen zit er tussentwitter:wol twitterde op zondag 16-09-2012 om 15:49:06Weer aangesproken door twee jonge moslims die zich afvragen waar deze demonstranten zich druk om maken. reageer retweet
En in het verlengde daarvan, is er dan niets geleerd van de situatie rondom wijlen Theo van Gogh?quote:Op zondag 16 september 2012 16:45 schreef ZetaOS het volgende:
Dat is zo misdadig, snap niet dat jullie zo dol op Mo zijn, terwijl hij met zijn leuter een klein kind verkrachte.
Dat mag jij.quote:Op zondag 16 september 2012 16:44 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Mag ik dan niet zeggen dat dat er 50 teveel zijn?
Gelukkig maarquote:
twitter:wol twitterde op zondag 16-09-2012 om 15:44:32De sfeer is ontspannen hier op dit moment, ook weinig gedoe tussen demonstranten en journalisten #museumplein reageer retweet
twitter:wol twitterde op zondag 16-09-2012 om 15:49:06Weer aangesproken door twee jonge moslims die zich afvragen waar deze demonstranten zich druk om maken. reageer retweet
twitter:wol twitterde op zondag 16-09-2012 om 15:52:13Deze jongen loopt met vlag richting consulaat. Daar trekt politie grens. Rolt hem na wat discussie op. Gaat naar huis. http://t.co/Lo2EHcOM reageer retweet
Wel mooi hoe NL-politie hiermee omgaat.twitter:wol twitterde op zondag 16-09-2012 om 15:53:48Daar gaat hij. Mooi hoe @politieaa met bussen ME achter de hand dit soort dingen eerst met 2 fietsagenten oplost http://t.co/3QXzO0SW reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |