Ik vind dat iedereen mag zeggen wat hij wil, maar dan wel met respect voor elkaar. Je kunt geen dialoog aangaan als ik eerst over je moeder heen plas.quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef Re het volgende:
[..]
Tieft toch eens op met je random woord
En nee je draait de boel om maar dat zijn we wel gewend van je, lekkere trol
Ik denk dat je gruwelijk overschat hoeveel invloed deze "haatzaaiers" hebben. Alle invloed ligt bij de Wapenindustrie, Wall Street en Olieindustrie. Die gaan echt niet Libie aanvallen omdat een paar rednecks dat roepen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik zie het toch als een stukje zelfbescherming want ik heb sterk het gevoel dat als ze dat niet deden dat weer koren op de molen zou zijn voor de haatzaaiers en de mensen die eisen dat andere moslims deze zaak gaan veroordelen.
Wat loop jij nou te brallen man.quote:Op zondag 16 september 2012 16:16 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nou kort samengevat, in eigen land word elke film gekeurd door de overheid.
Huh? Het mag alleen niet gezegd worden in filmvorm??quote:Op zondag 16 september 2012 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen mag zeggen wat hij wil, maar dan wel met respect voor elkaar. Je kunt geen dialoog aangaan als ik eerst over je moeder heen plas.²
We gaan moskeen tegen de vlakte knallen naar aanleiding van jouw posts hier.quote:Op zondag 16 september 2012 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen mag zeggen wat hij wil, maar dan wel met respect voor elkaar. Je kunt geen dialoog aangaan als ik eerst over je moeder heen plas.²
Ik ben van mening dat zonder die profeet van jullie, de wereld er een stuk vrediger en beter had uitgezien.quote:Op zondag 16 september 2012 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij houden van de profeet vrede zij met hem meer dan van onze ouders. Van hem blijf je gewoon af. Zeker als het provoceren om het provoceren is. Zelfs het doel is alleen beledigen. Dat is schandalig.
Zonder deze film had de Amerikaanse ambassadeur nog geleefd.
Ja.²
Het zouden maar net de verkeerde rednecks zijn die beginnen met roepen, Libië is een makkelijk doelwit en als ze erachter komen dat Al Qaida zich daar heeft gevestigd kan het ineens heel hard gaan.quote:Op zondag 16 september 2012 16:17 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik denk dat je gruwelijk overschat hoeveel invloed deze "haatzaaiers" hebben. Alle invloed ligt bij de Wapenindustrie, Wall Street en Olieindustrie. Die gaan echt niet Libie aanvallen omdat een paar rednecks dat roepen.
Nee man, die hebben niets in te brengen. Kijk eens wie de campagne's van Obama en Romney steunen. Die bepalen wat er gebeurt. BTW, Al Qaida heeft zich momenteel in Noord Mali gevestigd en niemand doet er iets aan.quote:Op zondag 16 september 2012 16:19 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het zouden maar net de verkeerde rednecks zijn die beginnen met roepen, Libië is een makkelijk doelwit en als ze erachter komen dat Al Qaida zich daar heeft gevestigd kan het ineens heel hard gaan.
Dat klopt, maar ik vind het onderhand wel een redelijke indicatie hoor. Sociale onrust, FOX news die weer heel eenzijdig en verdraait het nieuws brengt onder de Amerikaanse bevolking en voor je het weet vliegen de straaljagers boven Libië.quote:Op zondag 16 september 2012 16:20 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Nee man, die hebben niets in te brengen. Kijk eens wie de campagne's van Obama en Romney steunen. Die bepalen wat er gebeurt. BTW, Al Qaida heeft zich momenteel in Noord Mali gevestigd en niemand doet er iets aan.
Dan steken ze het lontje aan in Mekka. De aarde is eigenlijk 1 grote bom.quote:Op zondag 16 september 2012 16:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat zou er gebeuren als ze er achter komen dat hun profeet helemaal niet bestaat?
Volgens mij proberen die juist oorlog met Iran te pushen, of in ieder geval oorlogstaal. En dat komt omdat ze Israellobby-geld nodig hebben voor hun presidentiele campagne. Hoop echt niet dat Iran aangevallen wordt, das een van de weinige landen in het MO waar ik hoop voor heb!quote:Op zondag 16 september 2012 16:22 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind het onderhand wel een redelijke indicatie hoor. Sociale onrust, FOX news die weer heel eenzijdig en verdraait het nieuws brengt onder de Amerikaanse bevolking en voor je het weet vliegen de straaljagers boven Libië.
Islambrigade? Volgens mij zitten er helemaal niet zoveel moslims op FOK! Handjevol users, maar meer ook niet. Daarnaast heeft het merendeel wel wat beters te doen dan de hele dag te posten op een forum (niet teruggrijpen naar rellen, die zie ik al van verre aankomen!).quote:Op zondag 16 september 2012 16:22 schreef De_Guidance het volgende:
BSB is een troll die wordt ingezet door de anti-islam brigade als het te moeilijk voor ze wordt.
Ik hoop het ook niet, sterker nog ik vind dat de VS zich uit heel het MO moet terugtrekken en gewoon weer met een schone lei moet beginnen. Die lui moeten gewoon geen westerlingen en dat is prima want het is immers hun land.quote:Op zondag 16 september 2012 16:23 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Volgens mij proberen die juist oorlog met Iran te pushen, of in ieder geval oorlogstaal. En dat komt omdat ze Israellobby-geld nodig hebben voor hun presidentiele campagne. Hoop echt niet dat Iran aangevallen wordt, das een van de weinige landen in het MO waar ik hoop voor heb!
Yeah, daar zijn we het compleet over eens!quote:Op zondag 16 september 2012 16:25 schreef PKRChamp het volgende:
Ik hoop het ook niet, sterker nog ik vind dat de VS zich uit heel het MO moet terugtrekken en gewoon weer met een schone lei moet beginnen. Die lui moeten gewoon geen westerlingen en dat is prima want het is immers hun land.
Hij zij ook ANTI-islam brigade.quote:Op zondag 16 september 2012 16:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Islambrigade? Volgens mij zitten er helemaal niet zoveel moslims op FOK!
Drugs runnen?quote:Op zondag 16 september 2012 16:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Islambrigade? Volgens mij zitten er helemaal niet zoveel moslims op FOK! Handjevol users, maar meer ook niet. Daarnaast heeft het merendeel wel wat beters te doen dan de hele dag te posten op een forum (niet teruggrijpen naar rellen, die zie ik al van verre aankomen!).
Het is dat ik op het moment met een project bezig ben, maar anders had ik velen van jullie van uitgebreide commentaar voorzien.
Ik wil er niet op ingaan.quote:Op zondag 16 september 2012 16:27 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Drugs runnen?
Zakkenrollen?
Hash roken op een pleintje?
Met zijn vijven in de BMW naar de Mac?
Vertel jij het maar, want ik weet het niet.
Pfff... gelukkig interesseren typos me geen bal.quote:
Sommige Moslims zijn gewoon zo goed dat ze de ware aard tonen van een bepaalde groep Moslims. Anjem Choudary is ook een goed voorbeeld, die komt er gewoon openlijk voor uit dat hij wil dat Moslims London overnemen en van de UK een Moslimland maken onder Sharia wetgeving.quote:Op zondag 16 september 2012 16:22 schreef De_Guidance het volgende:
BSB is een troll die wordt ingezet door de anti-islam brigade als het te moeilijk voor ze wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |