Ja ik generaliseer nu wel een beetje, precies wat de meeste Fokkers in dit topic ook doen door alle moslims gelijk te stellen aan een paar rellende idioten. En vanuit die gedachtegang willen ze dus hebben dat die moslims die niets te maken hebben met deze zaken hun eigen moeten verantwoorden.quote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
De enige die hier aan het generaliseren is ben jij. Als je een post kan vinden waar ik dat zeg krijg je van mij een krat bier.
Omdat het waarschijnlijk een Amerikaans filmpje is? Er word iedergeval Engels gesproken.quote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik vind het filmpje te ver gaan, ja (heb het niet gezien), nergens voor nodig om zoiets te maken.
Het geweld vind ik ook te ver gaan.
Ik vraag me alleen af waarom Amerika de schuld krijgt?
Belasting betalen van een uitkering/bijstand is niet echt participeren, vind ik.quote:Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef De_Guidance het volgende:
Sorry hoor, maar ik ga niet een stelletje geflipte extremisten tegenhouden.
Daar betalen we volgens mij met zijn allen belasting voor en het lijkt mij nou typisch een zaak voor de overheid.
en nu ben ik het nog met je eens ook....... en nu vraag ik mezelf af waarom dat op sommige plekken niet of niet genoeg gebeurd.quote:Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef De_Guidance het volgende:
Sorry hoor, maar ik ga niet een stelletje geflipte extremisten tegenhouden.
Daar betalen we volgens mij met zijn allen belasting voor en het lijkt mij nou typisch een zaak voor de overheid.
Nou, er zijn foto's van Libische Moslims die dat idd doenquote:Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ja ik generaliseer nu wel een beetje, precies wat de meeste Fokkers in dit topic ook doen door alle moslims gelijk te stellen aan een paar rellende idioten. En vanuit die gedachtegang willen ze dus hebben dat die moslims die niets te maken hebben met deze zaken hun eigen moeten verantwoorden.
Vergeet niet de personen die nodeloos linken naar de film.quote:Op zondag 16 september 2012 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat leren we hier allemaal van? Dat dat soort films geen enkel nut dienen. Het brengt meer schade dan voordeel. Het brengt zelfs helemaal geen voordeel.
In mijn opinie is de regisseur van deze verwerpelijke film verantwoordelijk voor elke dode in deze zaak.
Random woord: kastanjeboom²
Ja die vrezen natuurlijk voor hun eigen leven en zijn het zowat verplicht om dat te doen om figuren die geen onderscheid kunnen maken tussen extremisten en normale moslims tevreden te stellen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:09 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Nou, er zijn foto's van Libische Moslims die dat idd doen.
De joden waren ook zelf schuldig aan hun holocaust. Ze hebben de nazi's geprovoceerd.quote:Op zondag 16 september 2012 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat leren we hier allemaal van? Dat dat soort films geen enkel nut dienen. Het brengt meer schade dan voordeel. Het brengt zelfs helemaal geen voordeel.
In mijn opinie is de regisseur van deze verwerpelijke film verantwoordelijk voor elke dode in deze zaak.
Neen, de daders zijn verantwoordelijk.quote:Op zondag 16 september 2012 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, de regiseur is niet verantwoordelijk, dat is/zijn de moordenaars.quote:Op zondag 16 september 2012 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
In mijn opinie is de regisseur van deze verwerpelijke film direct verantwoordelijk voor elke dode in deze zaak.
Ze mogen belachelijk maken wat ze willen, maar ze moeten de mogelijke gevolgen voor hun rekening nemen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Neen, de daders zijn verantwoordelijk.
Die extremisten moeten ermee om leren gaan dat er mensen zullen zijn die 'hun' religie belachelijk maken.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar is iets wat ieder voor zich moet beslissen.
En hier sta ik volledig achter, alleen heeft hij natuurlijk wel een punt dat die persoon wel 3 keer moest nadenken om zo`n filmpje te maken.quote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Neen, de daders zijn verantwoordelijk.
Die extremisten moeten ermee om leren gaan dat er mensen zullen zijn die 'hun' religie belachelijk maken.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar is iets wat ieder voor zich moet beslissen.
Die vrezen niet voor hun leven. De USA gaat hun echt niet platbombarderen. Ik denk dat Libie mss wel het enige land in het MO is, buiten Israel, waar men de USA ok vind. Tragisch voor hen dat extremisten, of mss Ghaddafi lui, juist daar het hardste hebben toegeslagen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ja die vrezen natuurlijk voor hun eigen leven en zijn het zowat verplicht om dat te doen om figuren die geen onderscheid kunnen maken tussen extremisten en normale moslims tevreden te stellen.
Mensen die helemaal niks met dat filmpje te maken hebben vermoorden vanwege een filmpje..quote:Op zondag 16 september 2012 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze mogen belachelijk maken wat ze willen, maar ze moeten de mogelijke gevolgen voor hun rekening nemen.
Provoceren om het provoceren.²
Ze zullen geen problemen hebben journalisten weg te jagen. Hebben ze al ervaring mee.quote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef MaGNeT het volgende:
Toch maar liefst 30 man in Amsterdam vandaag.
Maar hopen dat de politie het een beetje aankon.
Ik zie het toch als een stukje zelfbescherming want ik heb sterk het gevoel dat als ze dat niet deden dat weer koren op de molen zou zijn voor de haatzaaiers en de mensen die eisen dat andere moslims deze zaak gaan veroordelen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Die vrezen niet voor hun leven. De USA gaat hun echt niet platbombarderen. Ik denk dat Libie mss wel het enige land in het MO is, buiten Israel, waar men de USA ok vind. Tragisch voor hen dat extremisten, of mss Ghaddafi lui, juist daar het hardste hebben toegeslagen.
30 man niet aan kunnen?quote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef MaGNeT het volgende:
Toch maar liefst 30 man in Amsterdam vandaag.
Maar hopen dat de politie het een beetje aankon.
Tieft toch eens op met je random woordquote:Op zondag 16 september 2012 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
In mijn opinie is de regisseur van deze verwerpelijke film direct verantwoordelijk voor elke dode in deze zaak.
Nou kort samengevat, in eigen land word elke film gekeurd door de overheid. Men denkt dus dat de Amerikaanse overheid de macht heeft om de film af te keuren. Daarom denk men dat Amerika in het complot zit, want anders was de film toch afgekeurd? Men raakt waarschijnlijk meer in de verwarring als ze bijvoorbeeld horen dat de Armeense genocide ontkennen, strafbaar is in Frankrijk of de holocaust natuurlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik vind het filmpje te ver gaan, ja (heb het niet gezien), nergens voor nodig om zoiets te maken.
Het geweld vind ik ook te ver gaan.
Ik vraag me alleen af waarom Amerika de schuld krijgt?
Wij houden van de profeet vrede zij met hem meer dan van onze ouders. Van hem blijf je gewoon af. Zeker als het provoceren om het provoceren is. Zelfs het doel is alleen beledigen. Dat is schandalig.quote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Mensen die helemaal niks met dat filmpje te maken hebben vermoorden vanwege een filmpje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |