quote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zouden ze niet eens als grap in South Park durven gebruiken.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij een grondige hekel aan appelsap, weet jij veel.
Slim van hem, death to all Jews zou strafbaar zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Damndaar kun je toch niet kwaad op worden, kijk em nou staan met z'n bordje
Slim?, het blijft een domme lul, of het nu met opzet is of niet!quote:Op zondag 16 september 2012 21:20 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Slim van hem, death to all Jews zou strafbaar zijn.
houd ik mij niet mee bezigquote:Op zondag 16 september 2012 21:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoeveel doden zijn er gevallen?
Nul zekerquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Monty_Python's_Life_of_Brian#Religious_satire_and_blasphemy_accusationsquote:Op zondag 16 september 2012 21:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je klinkt overtuigd van je eigen gelijk, in hoeverre heb jij daar onderzoek naar gedaan?
Dat sluit nog steeds niets uitquote:Op zondag 16 september 2012 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Monty_Python's_Life_of_Brian#Religious_satire_and_blasphemy_accusations
Ja zo kan ik er ook nog wel een paar, dit is gewoon zoeken.quote:
Het kan best dat er in een of ander buitenwijk in dublin naar aanleiding van de film wat mensen vermoord zijn, zolang dat onderwerp niet eens ter sprake komt in de "bron" sluit dat niets uit. Het waren toen andere tijden dan nu..quote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja zo kan ik er ook nog wel een paar, dit is gewoon zoeken.
Ja laten we allemaal allerlei dingen verzinnen die best zouden kunnen om ons gelijk te halen!quote:Op zondag 16 september 2012 21:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Het kan best dat er in een of ander buitenwijk in dublin naar aanleiding van de film wat mensen vermoord zijn, zolang dat onderwerp niet eens ter sprake komt in de "bron" sluit dat niets uit. Het waren toen andere tijden dan nu..
Juist niet, ik neem aan dat er compleet niets aan de hand was (buiten een paar huillies om) maar als iemand stelt dat zeker te weten heb ik daar best interesse naar, dat is namelijk een apart standpunt om zo in te nemen, zeker gezien de kans dat hij 1) toen nog geboren was 2) daar niet aanwezig was.quote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja laten we allemaal allerlei dingen verzinnen die best zouden kunnen om ons gelijk te halen!
Het zou ook best kunnen dat er vandaag 1000 mensen zijn doodgemaakt om dit filmpje, geen bewijs van, maar het zou toch kunnen?
Alsof ze in de jaren 70 geen kranten of TV hadden, het was de middeleeuwen niet hoor...
Ja, dat doe ik iddquote:Op zondag 16 september 2012 21:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Juist niet, ik neem aan dat er compleet niets aan de hand was (buiten een paar huillies om) maar als iemand stelt dat zeker te weten heb ik daar best interesse naar, dat is namelijk een apart standpunt om zo in te nemen, zeker gezien de kans dat hij 1) toen nog geboren was 2) daar niet aanwezig was.
Jij bent nu gewoon even simpel bezig als die huillies om die film; je hoort wat en neemt het voor absolute waarheid aan
Wijlen Theo van Gogh is volgens mij gestorven vanwege het onjuist (respectloos, beledigend, kwetsend) gebruiken van een machtig device als de vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 16 september 2012 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga je deze nou nog uitleggen of was het een klein scheef schaatsje?
Ik vind deze opmerking respectloos, beledigend en kwetsend.quote:Op zondag 16 september 2012 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wijlen Theo van Gogh is volgens mij gestorven vanwege het onjuist (respectloos, beledigend, kwetsend) gebruiken van een machtig device als de vrijheid van meningsuiting.
Ik hoop dat daar lering uit is getrokken. Zoiets moeten we toch niet meer willen me dunkt.²
Natuurlijk heb je dat recht niet. Maar wanneer ik over je moeder heen plas en in haar mond laxeer zou ik het wel begrijpen. Goedkeuren doe ik het niet, maar wel begrijpen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking respectloos, beledigend en kwetsend.
Dus dan zou ik nu het recht hebben om jou met een mes een kwetsend briefje in je hart te steken?
Jij gaat steeds dommer lullen!
Kijk het zoontje van Theo maar eens recht in de ogen terwijl je hem verteld dat je begrijpt waarom zijn vader is vermoord door dat laffe varken.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je dat recht niet. Maar wanneer ik over je moeder heen plas en in haar mond laxeer zou ik het wel begrijpen. Goedkeuren doe ik het niet, maar wel begrijpen.
Ja.²
Ik begrijp de gedachtegang van de dader, maar dat heb jij vast ook. Ik keur het wel af. Net zoals ik het afkeur dat wijlen Theo van Gogh de machtige tool die vrijheid van meningsuiting heeft misbruikt.quote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk het zoontje van Theo maar eens recht in de ogen terwijl je hem verteld dat je begrijpt waarom zijn vader is vermoord door dat laffe varken.
Dit.quote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk het zoontje van Theo maar eens recht in de ogen terwijl je hem verteld dat je begrijpt waarom zijn vader is vermoord door dat laffe varken.
Ik ga er niet meer op in, ik zit me hier oprecht pislink op die gast te maken. Trol of echt, hij moet eerst maar eens wat levende hersencellen zien te kweken voor ik nog eens op zijn debiele gedachtegang in zal gaan.quote:Op zondag 16 september 2012 23:05 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dit.
Bansheeboy, ben jij nou gewoon een troll of een debiel? Denk beiden.
Hoe kan je zo'n daad verdedigen in welk opzicht dan ook.
Ik verdedig het absoluut niet. Ik vind het gewoon een afrekening in het criminele circuit. Ik vind Mohamed B. en wijlen Theo van Gogh beiden criminelen. Ik keur hun beider gedrag dus af. Maar vooral het gedrag van Theo omdat hij de actie inzet en Mohammed B. reageert daarop. Geen reactie zonder actie.quote:Op zondag 16 september 2012 23:05 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe kan je zo'n daad verdedigen in welk opzicht dan ook.
Dat was hij ook niet.quote:Op zondag 16 september 2012 23:08 schreef sp3c het volgende:
volgens die logica was van Gogh ook niet heel erg verstandig bezig
net zoals die figuren in Amsterdam niet goed bezig warenquote:
Zeker. Waarbij zij de kans krijgen om te reageren. Dat vind ik kwalijker.quote:Op zondag 16 september 2012 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
net zoals die figuren in Amsterdam niet goed bezig waren
ik vind het vooral kwalijk dat mensen hun mening niet kunnen uiten zonder dat Jan en alleman om bloed beginnen te scheeuwenquote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker. Waarbij zij de kans krijgen om te reageren. Dat vind ik kwalijker.²
Er is hier helemaal geen sprake van een mening. Dat zeg je graag for the sake of the argument, maar het gaat hier puur om kwetsen.quote:Op zondag 16 september 2012 23:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind het vooral kwalijk dat mensen hun mening niet kunnen uiten zonder dat Jan en alleman om bloed beginnen te scheeuwen
Ja, is het slimste. Hij is je reactie niet waard zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 16 september 2012 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer op in, ik zit me hier oprecht pislink op die gast te maken. Trol of echt, hij moet eerst maar eens wat levende hersencellen zien te kweken voor ik nog eens op zijn debiele gedachtegang in zal gaan.
Iemand doodsteken, dood laten bloeden en een mes in zijn buik steken met een briefje eraan is godverdomme iets heel anders dan gewoon ergens kritiek op hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik verdedig het absoluut niet. Ik vind het gewoon een afrekening in het criminele circuit. Ik vind Mohamed B. en wijlen Theo van Gogh beiden criminelen. Ik keur hun beider gedrag dus af. Maar vooral het gedrag van Theo omdat hij de actie inzet en Mohammed B. reageert daarop. Geen reactie zonder actie.²
Ik kan niet anders dan concluderen dat jij deze man niet kende.quote:Op zondag 16 september 2012 23:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Iemand doodsteken, dood laten bloeden en een mes in zijn buik steken met een briefje eraan is godverdomme iets heel anders dan gewoon ergens kritiek op hebben.
klets niet zo stomquote:Op zondag 16 september 2012 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is hier helemaal geen sprake van een mening. Dat zeg je graag for the sake of the argument, maar het gaat hier puur om kwetsen.²
Beledigen dan, hoe jij het noemt. Dat is minder erg kneus.quote:Op zondag 16 september 2012 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan concluderen dat jij deze man niet kende.²
Wat was er crimineel aan Van Gogh?quote:Op zondag 16 september 2012 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan concluderen dat jij deze man niet kende.²
Inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 01:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Serieus reageren op BSB.Dan ben je echt nieuw op Fok!. Die jongen lacht zich suf bij z'n ouders op zolder.
2
Gevalletje eigen schuld dikke bult. Nou dan weten we ook weer dat jij het heel begrijpelijk vindt dat iemand op straat wordt afgeslacht omdat hij een afwijkende mening heeft.quote:Op zondag 16 september 2012 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wijlen Theo van Gogh is volgens mij gestorven vanwege het onjuist (respectloos, beledigend, kwetsend) gebruiken van een machtig device als de vrijheid van meningsuiting.
Ik hoop dat daar lering uit is getrokken. Zoiets moeten we toch niet meer willen me dunkt.²
quote:Op maandag 17 september 2012 07:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Bsb is helaas echt, vraag het Drugshond maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |