whehequote:Op zondag 16 september 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk dat de rest van de moslims gewoon niet is gekomen omdat de oproep in het nederlands was.
Neh, we moeten dit gewoon niet pikken.quote:Op zondag 16 september 2012 20:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je ze echt zo haat moet je ze juist laten gaan.
Kom op. Wij zijn allen Bouyerie, Bin Laden ed?quote:Op zondag 16 september 2012 20:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat niet?
moslims met een mening?
gewoon een tegendemonstratie houden en ga je goddelijke gangetje maar daar naar toe gaan om de boel te verstoren vind ik een stuk erger dan een paar handen vol malloten die een idiote mening staan te spuien
wij zijn allen moslim bedoelen ze lijkt mequote:Op zondag 16 september 2012 20:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kom op. Wij zijn allen Bouyerie, Bin Laden ed?
Je snapt tóch wel wat ze daarmee bedoelen?
Nee dan kiezen ze niet alleen maar moordende terroristen als voorbeeld, kom op zeg.quote:Op zondag 16 september 2012 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
wij zijn allen moslim bedoelen ze lijkt me
geen handig punt om te maken nee maar ik slaap er niet minder van denk ik
Plak dan een foto van Aboutaleb op en ga daar mee rondlopen.quote:Op zondag 16 september 2012 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
wij zijn allen moslim bedoelen ze lijkt me
geen handig punt om te maken nee maar ik slaap er niet minder van denk ik
Kijk, dat snap ik dan weer wel. Daar kun je behoorlijk het zuur van krijgenquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef waht het volgende:
Ik telde maar 10.000 demonstrerende moslims, hoe denken de andere 1.649.990.000 moslims erover?
Het is gewoon een dreigement, niets minder. Niet zo naief spekkiequote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef sp3c het volgende:
ja hey ik vind het ook een vreemde keuze qua rolmodellen maja ... misschien is er gewoon niets beters, weet ik veel
Ik tel maar 1 filmmaker, waarom zijn alle Amerikanen fout?quote:
slap dreigement danquote:Op zondag 16 september 2012 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon een dreigement, niets minder. Niet zo naief spekkie. We weren het er al over eens dat dit debielen zijn, en niet alle moslims. Maar dit is overduidelijk.
Alle Amerikanen zijn niet fout, wie zegt dat?quote:Op zondag 16 september 2012 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik tel maar 1 filmmaker, waarom zijn alle Amerikanen fout?
Och de AK-47's zijn al bij ze aangetroffen hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 21:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
slap dreigement dan
maak me meer druk om figuren die die poster in het geheim op hun zolderkamer hebben hangen
Zij is een actrice in de film en heeft een pruik om.quote:Op zondag 16 september 2012 17:44 schreef PeperKoekMan het volgende:
[..]
Samen met zn Realdoll zie ik
Nou, de rellers bij de ambassades iig lijkt me, want waarom staan ze dan anders daar? Het was een egyptenaar die het filmpje heeft gemaakt. zag niemand bij de egyptische ambassade.quote:Op zondag 16 september 2012 21:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Alle Amerikanen zijn niet fout, wie zegt dat?
quote:Op zondag 16 september 2012 21:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Alle Amerikanen zijn niet fout, wie zegt dat?
ow jeetjequote:Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och de AK-47's zijn al bij ze aangetroffen hoor.
die zit dan ook niet in Amsterdamquote:Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, de rellers bij de ambassades iig lijkt me, want waarom staan ze dan anders daar? Het was een egyptenaar die het filmpje heeft gemaakt. zag niemand bij de egyptische ambassade.
Alleen de vlaggen van de VS zijn weer eens verbrand....
Hoeveel doden zijn er gevallen?quote:Op zondag 16 september 2012 20:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Die is in tientallen landen ook verboden geweest, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |