Wie is wij? Je wilt dus eigen rechter spelen in een rechtstaat dat is wat je bereikt met dat soort acties. En geloof mij nou, je krijgt gewoon een knuppel in je nek van je eigen landgenoten.quote:Op zondag 16 september 2012 20:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Om maar even te laten zien dat wij dit niet pikken.
En dan ga je je tot dat simpele niveau verlagen?quote:Op zondag 16 september 2012 20:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
wat niet?quote:Op zondag 16 september 2012 20:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
het is alleen niet goedquote:Op zondag 16 september 2012 20:04 schreef sonnyspek het volgende:
Ik ga dat niet doen, ik zeg alleen waarom hij dat zou doen en dat dat wel goed is.
Mwah, "nederland" duidelijk maken dan "we" allemaal moordenaar zijn (als moslim dus he) vind ik meer dan een mening.quote:Op zondag 16 september 2012 20:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat niet?
moslims met een mening?
gewoon een tegendemonstratie houden en ga je goddelijke gangetje maar daar naar toe gaan om de boel te verstoren vind ik een stuk erger dan een paar handen vol malloten die een idiote mening staan te spuien
juist ... dat is gewoon het beste ... of neem een filmpje op en noem het " varkentjes op de dam" of zoquote:Op zondag 16 september 2012 20:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je ze echt zo haat moet je ze juist laten gaan.
Die mening is niet serieus te nemen en dat doet de moslim bevolking hier ook niet. Anders waren er wel wat meer mensen op die demonstratie afgekomen.quote:Op zondag 16 september 2012 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, "nederland" duidelijk maken dan "we" allemaal moordenaar zijn (als moslim dus he) vind ik meer dan een mening.
je vind het een feit?quote:Op zondag 16 september 2012 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, "nederland" duidelijk maken dan "we" allemaal moordenaar zijn (als moslim dus he) vind ik meer dan een mening.
Ze doen wel alsof ze voor alle moslims spreken, dat lijkt me niet gezond voor het totaalbeeld. Het gaat allemaal al niet zo soepel. Hou het op betogen tegen het afbeelden van je profeet, ga niet dreigen met moorden.quote:Op zondag 16 september 2012 20:08 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Die mening is niet serieus te nemen en dat doet de moslim bevolking hier ook niet. Anders waren er wel wat meer mensen op die demonstratie afgekomen.
Net als OWS haken de mensen op een gegeven moment wel af en dat moet ook wel met zulk soort belachelijke standpunten wat die mensen er op na houden.
Het is een verklaring, geen mening. Wij zijn is nooit een mening.quote:
lol okquote:Op zondag 16 september 2012 20:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een verklaring, geen mening. Wij zijn is nooit een mening.
mijn spelling is altijd al klote geweestquote:Op zondag 16 september 2012 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
begin jij nu ook al met je spelling
Jawel, en daarom werd het ook gewoon toegestaan, ik ben de wetgever nietquote:Op zondag 16 september 2012 20:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol ok
die figuren staan daar gewoon hun vrije mening te uiten, een idiote mening en het is idd niet helemaal het juiste moment (als dat ooit komt) om een dergelijke mening hier in Nederland te uiten maar ze hebben er gewoon recht op
ja dat snap ikquote:Op zondag 16 september 2012 20:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, en daarom werd het ook gewoon toegestaan, ik ben de wetgever nietIk kan hier nog zoveel roepen, dat heeft geen invloed
.
dat weet ik helemaal niet, ik ken ze nietquote:Ik vind het alleen gewoon oliedom en gevaarlijk voor de samenleving, de polarisatie zal alleen maar groter worden. Dat het een klein dom groepje is weet jij, weet ik maar het beeld zal verkeerd vallen.
ik denk dat de rest van de moslims gewoon niet is gekomen omdat de oproep in het nederlands was.quote:Op zondag 16 september 2012 20:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, en daarom werd het ook gewoon toegestaan, ik ben de wetgever nietIk kan hier nog zoveel roepen, dat heeft geen invloed
.
Ik vind het alleen gewoon oliedom en gevaarlijk voor de samenleving, de polarisatie zal alleen maar groter worden. Dat het een klein dom groepje is weet jij, weet ik maar het beeld zal verkeerd vallen.
ja haha, dat zal hem zijnquote:Op zondag 16 september 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk dat de rest van de moslims gewoon niet is gekomen omdat de oproep in het nederlands was.
Dat klopt daarom al meerdere malen de vraag tot nadere uitleg. Alleen vertikt hij dat tot nu toe waardoor het nogal een suggestieve opmerking is. Ik vroeg me dan ook af of het een troll-actie is of daadwerkelijk er zo over denkt.quote:Op zondag 16 september 2012 20:01 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het leest.
Hij kan makkelijk bedoelen dat dit soort beledigingen alleen maar leiden tot bloedvergieten.
Het waren er 100. En ik vind het wel belangrijk. De moslims in de moslimlanden weten niet beter, die horen het van de imam (oid) en doen wat van ze verwacht wordt. Die zijn opgegroeid met anti-amerikapropagandaquote:Op zondag 16 september 2012 20:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat snap ik
ik reageerde dan ook niet op een post van jou ...
[..]
dat weet ik helemaal niet, ik ken ze niet
ik heb geen flauw idee hoeveel het er zijn, hoe slim ze zijn en wat ze proberen te bereiken dat mogen de veiligheidsdiensten mooi uitzoeken voor mij maar zolang ze het bij schreeuwen op de dam en hun eigen persoonlijke eigendommen in de fik steken zal het mij mijn reet roesten
dan vind ik die grotere rellen die nu in het MO plaatsvinden een stuk interessanter om over te praten want die gaan echt niet puur om dit youtube filmpje dat niemand gezien heeft daar
Just checkingquote:Op zondag 16 september 2012 20:26 schreef sp3c het volgende:
laatste zin is een beetje onnodig
verder ben ik het er wel mee eens al vind ik het niet echt eng ofzo
niet mee eens, zelfs in deze reeks zie je al mensen oproepen tot de volgende keer gaan we erheen...quote:Op zondag 16 september 2012 20:34 schreef sp3c het volgende:
lijkt me een mooi gevalletje blaming the victim
als er straks een klein groepje extremisten moskeeen in de fik gaat steken dan komt dat omdat dat kleine groepje extremisten bestaat uit een klein groepje mafkezen net zoals elk andere groepje extremisten en niet omdat een stel mannen in jurken tegen hun Amerikaanse vlaggen staan te schreeuwen
en zijn het niet moskeeen dan zijn het wel nertsenboerderijen of walvisvaarders ... extremisten hebben echt geen goede reden nodig om iets te doen
ik zag ook mensen oproepen om de boel maar te 'sniperen'quote:Op zondag 16 september 2012 20:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet mee eens, zelfs in deze reeks zie je al mensen oproepen tot de volgende keer gaan we erheen...
Waren ze daar vandaag niet geweest, was het iig in Nederland geen issue geweest. 100 opruiende demonstanten roept haat op.
whehequote:Op zondag 16 september 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk dat de rest van de moslims gewoon niet is gekomen omdat de oproep in het nederlands was.
Neh, we moeten dit gewoon niet pikken.quote:Op zondag 16 september 2012 20:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je ze echt zo haat moet je ze juist laten gaan.
Kom op. Wij zijn allen Bouyerie, Bin Laden ed?quote:Op zondag 16 september 2012 20:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat niet?
moslims met een mening?
gewoon een tegendemonstratie houden en ga je goddelijke gangetje maar daar naar toe gaan om de boel te verstoren vind ik een stuk erger dan een paar handen vol malloten die een idiote mening staan te spuien
wij zijn allen moslim bedoelen ze lijkt mequote:Op zondag 16 september 2012 20:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kom op. Wij zijn allen Bouyerie, Bin Laden ed?
Je snapt tóch wel wat ze daarmee bedoelen?
Nee dan kiezen ze niet alleen maar moordende terroristen als voorbeeld, kom op zeg.quote:Op zondag 16 september 2012 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
wij zijn allen moslim bedoelen ze lijkt me
geen handig punt om te maken nee maar ik slaap er niet minder van denk ik
Plak dan een foto van Aboutaleb op en ga daar mee rondlopen.quote:Op zondag 16 september 2012 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
wij zijn allen moslim bedoelen ze lijkt me
geen handig punt om te maken nee maar ik slaap er niet minder van denk ik
Kijk, dat snap ik dan weer wel. Daar kun je behoorlijk het zuur van krijgenquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef waht het volgende:
Ik telde maar 10.000 demonstrerende moslims, hoe denken de andere 1.649.990.000 moslims erover?
Het is gewoon een dreigement, niets minder. Niet zo naief spekkiequote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef sp3c het volgende:
ja hey ik vind het ook een vreemde keuze qua rolmodellen maja ... misschien is er gewoon niets beters, weet ik veel
Ik tel maar 1 filmmaker, waarom zijn alle Amerikanen fout?quote:
slap dreigement danquote:Op zondag 16 september 2012 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon een dreigement, niets minder. Niet zo naief spekkie. We weren het er al over eens dat dit debielen zijn, en niet alle moslims. Maar dit is overduidelijk.
Alle Amerikanen zijn niet fout, wie zegt dat?quote:Op zondag 16 september 2012 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik tel maar 1 filmmaker, waarom zijn alle Amerikanen fout?
Och de AK-47's zijn al bij ze aangetroffen hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 21:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
slap dreigement dan
maak me meer druk om figuren die die poster in het geheim op hun zolderkamer hebben hangen
Zij is een actrice in de film en heeft een pruik om.quote:Op zondag 16 september 2012 17:44 schreef PeperKoekMan het volgende:
[..]
Samen met zn Realdoll zie ik
Nou, de rellers bij de ambassades iig lijkt me, want waarom staan ze dan anders daar? Het was een egyptenaar die het filmpje heeft gemaakt. zag niemand bij de egyptische ambassade.quote:Op zondag 16 september 2012 21:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Alle Amerikanen zijn niet fout, wie zegt dat?
quote:Op zondag 16 september 2012 21:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Alle Amerikanen zijn niet fout, wie zegt dat?
ow jeetjequote:Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och de AK-47's zijn al bij ze aangetroffen hoor.
die zit dan ook niet in Amsterdamquote:Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, de rellers bij de ambassades iig lijkt me, want waarom staan ze dan anders daar? Het was een egyptenaar die het filmpje heeft gemaakt. zag niemand bij de egyptische ambassade.
Alleen de vlaggen van de VS zijn weer eens verbrand....
Hoeveel doden zijn er gevallen?quote:Op zondag 16 september 2012 20:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Die is in tientallen landen ook verboden geweest, ja.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zouden ze niet eens als grap in South Park durven gebruiken.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij een grondige hekel aan appelsap, weet jij veel.
Slim van hem, death to all Jews zou strafbaar zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Damndaar kun je toch niet kwaad op worden, kijk em nou staan met z'n bordje
Slim?, het blijft een domme lul, of het nu met opzet is of niet!quote:Op zondag 16 september 2012 21:20 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Slim van hem, death to all Jews zou strafbaar zijn.
houd ik mij niet mee bezigquote:Op zondag 16 september 2012 21:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoeveel doden zijn er gevallen?
Nul zekerquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Monty_Python's_Life_of_Brian#Religious_satire_and_blasphemy_accusationsquote:Op zondag 16 september 2012 21:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je klinkt overtuigd van je eigen gelijk, in hoeverre heb jij daar onderzoek naar gedaan?
Dat sluit nog steeds niets uitquote:Op zondag 16 september 2012 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Monty_Python's_Life_of_Brian#Religious_satire_and_blasphemy_accusations
Ja zo kan ik er ook nog wel een paar, dit is gewoon zoeken.quote:
Het kan best dat er in een of ander buitenwijk in dublin naar aanleiding van de film wat mensen vermoord zijn, zolang dat onderwerp niet eens ter sprake komt in de "bron" sluit dat niets uit. Het waren toen andere tijden dan nu..quote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja zo kan ik er ook nog wel een paar, dit is gewoon zoeken.
Ja laten we allemaal allerlei dingen verzinnen die best zouden kunnen om ons gelijk te halen!quote:Op zondag 16 september 2012 21:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Het kan best dat er in een of ander buitenwijk in dublin naar aanleiding van de film wat mensen vermoord zijn, zolang dat onderwerp niet eens ter sprake komt in de "bron" sluit dat niets uit. Het waren toen andere tijden dan nu..
Juist niet, ik neem aan dat er compleet niets aan de hand was (buiten een paar huillies om) maar als iemand stelt dat zeker te weten heb ik daar best interesse naar, dat is namelijk een apart standpunt om zo in te nemen, zeker gezien de kans dat hij 1) toen nog geboren was 2) daar niet aanwezig was.quote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja laten we allemaal allerlei dingen verzinnen die best zouden kunnen om ons gelijk te halen!
Het zou ook best kunnen dat er vandaag 1000 mensen zijn doodgemaakt om dit filmpje, geen bewijs van, maar het zou toch kunnen?
Alsof ze in de jaren 70 geen kranten of TV hadden, het was de middeleeuwen niet hoor...
Ja, dat doe ik iddquote:Op zondag 16 september 2012 21:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Juist niet, ik neem aan dat er compleet niets aan de hand was (buiten een paar huillies om) maar als iemand stelt dat zeker te weten heb ik daar best interesse naar, dat is namelijk een apart standpunt om zo in te nemen, zeker gezien de kans dat hij 1) toen nog geboren was 2) daar niet aanwezig was.
Jij bent nu gewoon even simpel bezig als die huillies om die film; je hoort wat en neemt het voor absolute waarheid aan
Wijlen Theo van Gogh is volgens mij gestorven vanwege het onjuist (respectloos, beledigend, kwetsend) gebruiken van een machtig device als de vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 16 september 2012 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga je deze nou nog uitleggen of was het een klein scheef schaatsje?
Ik vind deze opmerking respectloos, beledigend en kwetsend.quote:Op zondag 16 september 2012 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wijlen Theo van Gogh is volgens mij gestorven vanwege het onjuist (respectloos, beledigend, kwetsend) gebruiken van een machtig device als de vrijheid van meningsuiting.
Ik hoop dat daar lering uit is getrokken. Zoiets moeten we toch niet meer willen me dunkt.²
Natuurlijk heb je dat recht niet. Maar wanneer ik over je moeder heen plas en in haar mond laxeer zou ik het wel begrijpen. Goedkeuren doe ik het niet, maar wel begrijpen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking respectloos, beledigend en kwetsend.
Dus dan zou ik nu het recht hebben om jou met een mes een kwetsend briefje in je hart te steken?
Jij gaat steeds dommer lullen!
Kijk het zoontje van Theo maar eens recht in de ogen terwijl je hem verteld dat je begrijpt waarom zijn vader is vermoord door dat laffe varken.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je dat recht niet. Maar wanneer ik over je moeder heen plas en in haar mond laxeer zou ik het wel begrijpen. Goedkeuren doe ik het niet, maar wel begrijpen.
Ja.²
Ik begrijp de gedachtegang van de dader, maar dat heb jij vast ook. Ik keur het wel af. Net zoals ik het afkeur dat wijlen Theo van Gogh de machtige tool die vrijheid van meningsuiting heeft misbruikt.quote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk het zoontje van Theo maar eens recht in de ogen terwijl je hem verteld dat je begrijpt waarom zijn vader is vermoord door dat laffe varken.
Dit.quote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk het zoontje van Theo maar eens recht in de ogen terwijl je hem verteld dat je begrijpt waarom zijn vader is vermoord door dat laffe varken.
Ik ga er niet meer op in, ik zit me hier oprecht pislink op die gast te maken. Trol of echt, hij moet eerst maar eens wat levende hersencellen zien te kweken voor ik nog eens op zijn debiele gedachtegang in zal gaan.quote:Op zondag 16 september 2012 23:05 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dit.
Bansheeboy, ben jij nou gewoon een troll of een debiel? Denk beiden.
Hoe kan je zo'n daad verdedigen in welk opzicht dan ook.
Ik verdedig het absoluut niet. Ik vind het gewoon een afrekening in het criminele circuit. Ik vind Mohamed B. en wijlen Theo van Gogh beiden criminelen. Ik keur hun beider gedrag dus af. Maar vooral het gedrag van Theo omdat hij de actie inzet en Mohammed B. reageert daarop. Geen reactie zonder actie.quote:Op zondag 16 september 2012 23:05 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe kan je zo'n daad verdedigen in welk opzicht dan ook.
Dat was hij ook niet.quote:Op zondag 16 september 2012 23:08 schreef sp3c het volgende:
volgens die logica was van Gogh ook niet heel erg verstandig bezig
net zoals die figuren in Amsterdam niet goed bezig warenquote:
Zeker. Waarbij zij de kans krijgen om te reageren. Dat vind ik kwalijker.quote:Op zondag 16 september 2012 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
net zoals die figuren in Amsterdam niet goed bezig waren
ik vind het vooral kwalijk dat mensen hun mening niet kunnen uiten zonder dat Jan en alleman om bloed beginnen te scheeuwenquote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker. Waarbij zij de kans krijgen om te reageren. Dat vind ik kwalijker.²
Er is hier helemaal geen sprake van een mening. Dat zeg je graag for the sake of the argument, maar het gaat hier puur om kwetsen.quote:Op zondag 16 september 2012 23:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind het vooral kwalijk dat mensen hun mening niet kunnen uiten zonder dat Jan en alleman om bloed beginnen te scheeuwen
Ja, is het slimste. Hij is je reactie niet waard zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 16 september 2012 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer op in, ik zit me hier oprecht pislink op die gast te maken. Trol of echt, hij moet eerst maar eens wat levende hersencellen zien te kweken voor ik nog eens op zijn debiele gedachtegang in zal gaan.
Iemand doodsteken, dood laten bloeden en een mes in zijn buik steken met een briefje eraan is godverdomme iets heel anders dan gewoon ergens kritiek op hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik verdedig het absoluut niet. Ik vind het gewoon een afrekening in het criminele circuit. Ik vind Mohamed B. en wijlen Theo van Gogh beiden criminelen. Ik keur hun beider gedrag dus af. Maar vooral het gedrag van Theo omdat hij de actie inzet en Mohammed B. reageert daarop. Geen reactie zonder actie.²
Ik kan niet anders dan concluderen dat jij deze man niet kende.quote:Op zondag 16 september 2012 23:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Iemand doodsteken, dood laten bloeden en een mes in zijn buik steken met een briefje eraan is godverdomme iets heel anders dan gewoon ergens kritiek op hebben.
klets niet zo stomquote:Op zondag 16 september 2012 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is hier helemaal geen sprake van een mening. Dat zeg je graag for the sake of the argument, maar het gaat hier puur om kwetsen.²
Beledigen dan, hoe jij het noemt. Dat is minder erg kneus.quote:Op zondag 16 september 2012 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan concluderen dat jij deze man niet kende.²
Wat was er crimineel aan Van Gogh?quote:Op zondag 16 september 2012 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan concluderen dat jij deze man niet kende.²
Inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 01:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Serieus reageren op BSB.Dan ben je echt nieuw op Fok!. Die jongen lacht zich suf bij z'n ouders op zolder.
2
Gevalletje eigen schuld dikke bult. Nou dan weten we ook weer dat jij het heel begrijpelijk vindt dat iemand op straat wordt afgeslacht omdat hij een afwijkende mening heeft.quote:Op zondag 16 september 2012 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wijlen Theo van Gogh is volgens mij gestorven vanwege het onjuist (respectloos, beledigend, kwetsend) gebruiken van een machtig device als de vrijheid van meningsuiting.
Ik hoop dat daar lering uit is getrokken. Zoiets moeten we toch niet meer willen me dunkt.²
quote:Op maandag 17 september 2012 07:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Bsb is helaas echt, vraag het Drugshond maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |