jah.. een of andere onverlaat heeft ooit eens zijn aquarium geleegd..quote:
Jouw hond eet kreeften.quote:Op zondag 16 september 2012 01:10 schreef Barbapapamama het volgende:
die zijn giftig, mijn hont at er een op en ligt nu op het kerkhof
Wat is daar raar aan? Heb je zo een pruthondje die geen kreeft kan eten ofzo?quote:
Ditquote:Op zondag 16 september 2012 01:52 schreef boem-dikkie het volgende:
De hamvraag is natuurlijk waarom je als je dronken bent een zaklamp op zak hebt. En daarmee klaarblijkelijk ook nog opzettelijk de sloot afspeurt.
Hij was dronken.quote:Op zondag 16 september 2012 01:52 schreef boem-dikkie het volgende:
De hamvraag is natuurlijk waarom je als je dronken bent een zaklamp op zak hebt. En daarmee klaarblijkelijk ook nog opzettelijk de sloot afspeurt.
Nee... zijn hont eet kreeften. Lezen!quote:
KreefDenquote:Op zondag 16 september 2012 03:42 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Nee... zijn hont eet kreeften. Lezen!
quote:Op zondag 16 september 2012 14:46 schreef marcel-o het volgende:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij issie boos
[ link | afbeelding ]
blub
[ link | afbeelding ]
en t smaakte nog ook
ui gesneden, knoflook, bieslook, peper en zout.
levend in t kokende water gooien, 10 minuten goed koken,...
t was alleen gruwelijk weinig ...
Ben je nog nooit dronken geweest ofzo?quote:Op zondag 16 september 2012 01:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ziet er lekker uit!quote:Op zondag 16 september 2012 14:46 schreef marcel-o het volgende:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij issie boos
[ link | afbeelding ]
blub
[ link | afbeelding ]
en t smaakte nog ook
Hahaha, fucking baas gekquote:Op zondag 16 september 2012 14:46 schreef marcel-o het volgende:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij issie boos
[ link | afbeelding ]
blub
[ link | afbeelding ]
en t smaakte nog ook
Maak dat 2 iemanden.quote:Op zondag 16 september 2012 15:03 schreef TrollenFTW het volgende:
Eén iemand die er helaas niet om kan lachen..
[ afbeelding ]
Had hij ze eerst moeten doodmaken? Ritueel moeten slachten? Eerst verdoven? Houd toch je smoel mens.quote:
Eerst snel een pijnloos doodmaken ja. En ook niet een hele nacht/dag zomaar in een emmer bewaren. Of gewoon NIET opeten wat dacht je daarvan.quote:Op zondag 16 september 2012 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had hij ze eerst moeten doodmaken? Ritueel moeten slachten? Eerst verdoven? Houd toch je smoel mens.
Nee.quote:Op zondag 16 september 2012 15:00 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Ben je nog nooit dronken geweest ofzo?
t lijkt mij na 10 minuten wel goed doodgekookt.quote:Op zondag 16 september 2012 15:25 schreef Topiek het volgende:
En, TS, ben je ziek geworden van die beesten uit het vieze water?
Wat snoezig, zo'n licht ontvlambaar knulletje.quote:Op zondag 16 september 2012 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had hij ze eerst moeten doodmaken? Ritueel moeten slachten? Eerst verdoven? Houd toch je smoel mens.
boeiend, hadden ze maar geen kreeft moeten wordenquote:Op zondag 16 september 2012 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Eerst snel een pijnloos doodmaken ja. En ook niet een hele nacht/dag zomaar in een emmer bewaren. Of gewoon NIET opeten wat dacht je daarvan.
Moet je eens doen. Dan krijg je briljante plannen zoals met een zaklamp in de sloot schijnen.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 15:29 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Moet je eens doen. Dan krijg je briljante plannen zoals met een zaklamp in de sloot schijnen.
In kokend water gooien is snel en pijnloos, beest is binnen 3-5 seconden morsdood. Bovendien voelen die dieren nieteens pijn.quote:Op zondag 16 september 2012 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Eerst snel een pijnloos doodmaken ja. En ook niet een hele nacht/dag zomaar in een emmer bewaren. Of gewoon NIET opeten wat dacht je daarvan.
En waarom zou je het niet gewoon opeten, omdat jij het zielig vind?quote:Kreeften hebben heel primitieve, eenvoudige hersenen. Gewoon een zenuwknoop, een verdikking van een zenuw. Met zo’n soort hersenen ben je in staat tot niet veel meer dan automatisch reageren, en zeker niet tot wat wij begrip noemen. Bovendien komen in haar zenuwstelsel geen pijnreceptoren voor, zoals bij ons. Ons soort pijn kan een kreeft niet ervaren.
Wat snoezig, een kortzichtige, irrationele en wereldvreemde sloerie.quote:Op zondag 16 september 2012 15:28 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wat snoezig, zo'n licht ontvlambaar knulletje.
3-5 seconden? lijkt me nietquote:Op zondag 16 september 2012 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In kokend water gooien is snel en pijnloos, beest is binnen 3-5 seconden morsdood. Bovendien voelen die dieren nieteens pijn.
[..]
En waarom zou je het niet gewoon opeten, omdat jij het zielig vind?
[..]
Wat snoezig, een kortzichtige, irrationele en wereldvreemde sloerie.
Klinkt super.quote:Op zondag 16 september 2012 15:29 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Moet je eens doen. Dan krijg je briljante plannen zoals met een zaklamp in de sloot schijnen.
Beledigingen zijn niet bepaald je sterkste punt hé? Kom op, je moet beter kunnen.quote:Op zondag 16 september 2012 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat snoezig, een kortzichtige, irrationele en wereldvreemde sloerie.
http://www.goeievraag.nl/(...)ook-kreeft-pijn.5988quote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
3-5 seconden? lijkt me nieten beetje kortzichtig om te denken dat kreeften geen pijn voelen.
Dat betreffende antwoord zal er idd wel expres zijn neergezet door de visserij-lobby om verwarring te zaaien.quote:Op zondag 16 september 2012 15:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Juist. Want alles wat op internet staat is waar.
Goeievraag.nl
Hihi dan is het ook niet waar dat alles wat op internet staat niet waar is.quote:Op zondag 16 september 2012 15:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Juist. Want alles wat op internet staat is waar.
Goeievraag.nl
Kreeften zijn voedsel en geen huisdier. Of ze pijn voelen is dus niet relevant. Ze moeten goed smaken niet goed sterven.quote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
3-5 seconden? lijkt me nieten beetje kortzichtig om te denken dat kreeften geen pijn voelen.
voedsel <> huisdier.quote:Op zondag 16 september 2012 16:24 schreef blek het volgende:
[..]
Kreeften zijn voedsel en geen huisdier. Of ze pijn voelen is dus niet relevant. Ze moeten goed smaken niet goed sterven.
Ik woon niet in China en vind het prima dat ze in China katten en honden opeten. Hoe ze daar met dieren in het algemeen omgaan vind ik persoonlijk niet normaal. Een keer een filmpje gezien over bontfokkers en ook beren houders. Daar word ik niet vrolijk van.quote:Op zondag 16 september 2012 16:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
voedsel <> huisdier.
dus vanuit jouw standpunt zou je huisdieren niet mogen eten/pijnigen maar dieren die geconsumeerd worden wél? in china eten ze katten en hondenbehoren volgens mij toch wel tot de huisdieren. wat zeg je tegen die chinezen: je mag geen katten en honden eten want dat is huisdier en geen voedsel.
jouw argument gaat dus 10x nergens over.
IEDER DIER DAT PIJN HEEFT IS RELEVANT MAFKEES.
Dan feliciteer ik je bij deze met de naam 'zieke harteloze hufter'.quote:Op zondag 16 september 2012 16:30 schreef blek het volgende:
[..]
Ik woon niet in China en vind het prima dat ze in China katten en honden martelen voor het bont en ze ook opeten.
Dieren doen elkaar ook pijn, dat is heel normaal. Mijn kat martelt ook graag muizen. Daar doe ik dan ook niks aan omdat dat de natuur is.
als je een kreeft met zijn kop naar beneden boven een pan met kokend water houd worden zijn zenuwen verdoofd door de stoom, en voelt ie dus niets.quote:Op zondag 16 september 2012 16:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
voedsel <> huisdier.
dus vanuit jouw standpunt zou je huisdieren niet mogen eten/pijnigen maar dieren die geconsumeerd worden wél? in china eten ze katten en hondenbehoren volgens mij toch wel tot de huisdieren. wat zeg je tegen die chinezen: je mag geen katten en honden eten want dat is huisdier en geen voedsel.
jouw argument gaat dus 10x nergens over.
IEDER DIER DAT PIJN HEEFT IS RELEVANT MAFKEES.
Ik was net mijn bericht aan het veranderen omdat ik me een paar filmjes over china herinnerde.quote:Op zondag 16 september 2012 16:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dan feliciteer ik je bij deze met de naam 'zieke harteloze hufter'.Heb je goed voor elkaar.
Je realiseert je wel dat wanneer TS deze dieren in hun niet-natuurlijke leefomgeving had laten zitten, ze het plaatselijke ecosysteem dusdanig gaan beschadigen dat andere uitgeroeid worden?quote:Op zondag 16 september 2012 16:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dan feliciteer ik je bij deze met de naam 'zieke harteloze hufter'.Heb je goed voor elkaar.
Alsjeblieft zeg, wie heeft jou ketting losgemaakt?quote:Op zondag 16 september 2012 16:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het is jouw.quote:Op zondag 16 september 2012 18:56 schreef Muffle het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, wie heeft jou ketting losgemaakt?
bezittelijk voornaamwoord.quote:Op zondag 16 september 2012 19:01 schreef Muffle het volgende:
[..]
Ik zat nog serieus te twijfelen of die 'w' er nog achter moest of niet.
Maar ach.
ahhhquote:Op zondag 16 september 2012 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik zie het probleem nietquote:Op zondag 16 september 2012 19:05 schreef Muffle het volgende:
[..]
Nogmaals.
Beter kijken, schele imbeciel.
Je bent een ex-vegetariër?quote:Op zondag 16 september 2012 19:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als een ware ex-vegetariër gesproken.
HOOFDLETTERS.quote:Op zondag 16 september 2012 19:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als een ware ex-vegetariër gesproken.
En soon to be-vegetariër.quote:Op zondag 16 september 2012 19:08 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je bent een ex-vegetariër?
je meent hetquote:Op zondag 16 september 2012 19:08 schreef Muffle het volgende:
[..]
HOOFDLETTERS.
Had nou maar in de keuken gebleven.
Een cyclische vegetariër?quote:
En toch moest je even reageren dat ik een 'w' was vergeten.quote:Op zondag 16 september 2012 19:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je meent hetdat vind ik niet zo belangrijk op een forum helaasch
ik dacht ik help je ff aangezien het voor jou wel zo belangrijk is.quote:Op zondag 16 september 2012 19:10 schreef Muffle het volgende:
[..]
En toch moest je even reageren dat ik een 'w' was vergeten.
Krijg toch de pestpleuris
Een tijdje in schoon water tot ze hun darmen hebben leeggescheten is een zeer goed idee.quote:Op zondag 16 september 2012 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 16:34 schreef smegmanus het volgende:
TS eet kreeften uit een slootje waarop de septic tank van de buren zit aangesloten.
Derhalve eet de TS stront en pis van zijn buren.
Ik heb gesproken.
Wij danken god.
Ga je nou lopen janken over die beesten? In restaurants worden ze ook gewoon levend gekookt hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is gewoon natuurlijk. Schijten bij je planten is ook goed.quote:Op zondag 16 september 2012 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach, beestenstront wordt ook op velden gestrooid waar ons eten op groeit.
Na, verse mest is niet geweldig, beter het rijpt een tijdquote:Op zondag 16 september 2012 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is gewoon natuurlijk. Schijten bij je planten is ook goed.
Oh, ik dacht eerder het vloeibaar te maken.quote:Op zondag 16 september 2012 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, verse mest is niet geweldig, beter het rijpt een tijd
En ondertussen maar lullen klaarzuigenquote:
In spite all she wrote, she likes meat down the troat?quote:Op zondag 16 september 2012 19:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En ondertussen maar lullen klaarzuigen
Het is een hele lieve meid, je kan alles in haar kwijt.quote:Op zondag 16 september 2012 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In spite all she wrote, she likes meat down the troat?
Niet koken, maar braden is wel lekker. Heb een paar geschoten eenden in de vriezer gegooid gisteren. Oh, en net als bij rivierkreeft is dat zonder vergunning stropen, een misdrijf.quote:Op zondag 16 september 2012 19:56 schreef JimmyJames het volgende:
Bij de sloot hiero lopen wel een paar eenden rond, mag je die ook vangen en in kokend water klaarmaken?
Hier reageert -supergirl- dan weer niet opquote:Op zondag 16 september 2012 16:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat wanneer TS deze dieren in hun niet-natuurlijke leefomgeving had laten zitten, ze het plaatselijke ecosysteem dusdanig gaan beschadigen dat andere uitgeroeid worden?
Tevens vallen kreeften elkaar ook aan als het te druk wordt.
Die aanvallen zijn zeer gewelddadig en de dood treedt in zulke gevallen meestal na uren/dagen in.
Ofwel, TS heeft het humaner aangepakt dan kreeften onderling.
Ik denk dat de beesten er ook niet zo blij mee zijn (ookal zijn ze dood)quote:
oo In Rusland heb je van die bossen waarin je uuuuren kon jagen zonder ook maar iemand tegen te komen! Lekker gratis etenquote:Op zondag 16 september 2012 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet koken, maar braden is wel lekker. Heb een paar geschoten eenden in de vriezer gegooid gisteren. Oh, en net als bij rivierkreeft is dat zonder vergunning stropen, een misdrijf.
Zelf geschoten? Hoe weet je bij dat soort dieren zeker dat ze eetbaar zijn, en geen narigheid bij zich dragen oid?quote:Op zondag 16 september 2012 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet koken, maar braden is wel lekker. Heb een paar geschoten eenden in de vriezer gegooid gisteren. Oh, en net als bij rivierkreeft is dat zonder vergunning stropen, een misdrijf.
Nee, ik jaag al een jaren niet meer zelf. Vriendje van me schoot ze in Frankrijk. Hoe bedoel je narigheid bij zich dragen?quote:Op zondag 16 september 2012 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zelf geschoten? Hoe weet je bij dat soort dieren zeker dat ze eetbaar zijn, en geen narigheid bij zich dragen oid?
Hiermee gemakkelijk te vangen, zou het alleen niet in bv de merwede doen.quote:Op zondag 16 september 2012 20:11 schreef Elvander het volgende:
Briljant, had ik hier maar zo'n plaag.
En kan dat uilskuiken haar muiltje niet gewoon houden?
Ik wacht nog op haar reactie.quote:Op zondag 16 september 2012 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hier reageert -supergirl- dan weer niet op. Ik feliciteer haar met de titel 'selectief lezende tuthola'.
quote:
Ziektes en andere ellende. Hoe weet je eigenlijk überhaupt of een (wild) dier eetbaar is of niet?quote:Op zondag 16 september 2012 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik jaag al een jaren niet meer zelf. Vriendje van me schoot ze in Frankrijk. Hoe bedoel je narigheid bij zich dragen?
Succes met het vinden van een zebra in het bosquote:Op zondag 16 september 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ziektes en andere ellende. Hoe weet je eigenlijk überhaupt of een (wild) dier eetbaar is of niet?Zou je bijvoorbeeld een eekhoorn in een bos kunnen eten? Of een zebra
.
Dat bos sloeg enkel en alleen op de eekhoorn, ellendelingquote:Op zondag 16 september 2012 20:41 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een zebra in het bos
kawat?quote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Eekhoorn is een delicatesse trouwens, met tamme kastanges
Waren ze lekker of hadden ze een gronderige smaak?quote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef marcel-o het volgende:
van kreeften naar eenden naar katten
dat kan alleen in ONZ
en ik leef nog
bij deze goed gekeurd dus
quote:Op zondag 16 september 2012 22:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is krab, niet kreeft
http://www.watbenjedan.nl/
Bron,quote:Kreeft (Cancer, afkorting Cnc) is een sterrenbeeld dat is te vinden aan de noordelijke hemelkoepel, liggende tussen rechte klimming 7u53m en 9u19m en tussen declinatie +7ş en +33ş. Het bevat de ecliptica en is een van de tekens van de dierenriem, de zon staat in dit sterrenbeeld van 20 juli tot 10 augustus.
Een sukkelquote:Op zondag 16 september 2012 22:51 schreef LangeJan het volgende:
[..]
[..]
Bron,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kreeft_(sterrenbeeld)
Wat ben ik dan?
Probeer je nou te ontkennen dat Kreeft als zijnde sterrenbeeld niet vertaald wordt als Cancer?quote:Op zondag 16 september 2012 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een sukkel
https://www.google.de/sea(...)xWUMC-E43ntQa5sYCoDA
Zie jij daar een kreeft tussen?
Wikipediaquote:De krab staat symbool voor de ziekte kanker wat te danken is aan het patroon van de groei van kwaadaardige cellen. Onder andere de stichting KWF Kankerbestrijding gebruikt een symbool van een door een sabel doorregen krab als logo. In de oudheid was nog niets bekend over ziektes; oorspronkelijk werd kanker door Hippocrates en Galen karkinoma genoemd, Grieks voor krab. Hippocrates vond de tumoren met hun vele bloedvaten die alle kanten op groeien, namelijk lijken op de ledematen van een krab. Later is de naam gelatiniseerd in cancer, het Latijnse woord voor krab.
ja wat was je vraag?quote:Op zondag 16 september 2012 20:36 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik wacht nog op haar reactie.
Ook nog even een lokreactie erbij.
[..]
quote:
Ben je het eens of oneens met mijn stelling?quote:Je realiseert je wel dat wanneer TS deze dieren in hun niet-natuurlijke leefomgeving had laten zitten, ze het plaatselijke ecosysteem dusdanig gaan beschadigen dat andere uitgeroeid worden?
Tevens vallen kreeften elkaar ook aan als het te druk wordt.
Die aanvallen zijn zeer gewelddadig en de dood treedt in zulke gevallen meestal na uren/dagen in.
Ofwel, TS heeft het humaner aangepakt dan kreeften onderling.
Niks humaans aan een dier levend koken. Hij had ze beter snel en pijnloos kunnen doden voor ze de pan in gaan. Oneens met jouw stelling.quote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
[..]
Ben je het eens of oneens met mijn stelling?
Heeft hij het dan dierlijker sneller en pijnlozer opgelost dan de kreeften onderling?quote:Op maandag 17 september 2012 10:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niks humaans aan een dier levend koken. Hij had ze beter snel en pijnloos kunnen doden voor ze de pan in gaan. Oneens met jouw stelling.
Vertel, hoe dood je een rivierkreeft sneller dan in koken water de mikken?quote:Op maandag 17 september 2012 10:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niks humaans aan een dier levend koken. Hij had ze beter snel en pijnloos kunnen doden voor ze de pan in gaan. Oneens met jouw stelling.
tik in de nekquote:Op maandag 17 september 2012 12:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel, hoe dood je een rivierkreeft sneller dan in koken water de mikken?
Ik weet niet hoe kreeften elkaar onderling pijn doen want ik ben geen kreeft.quote:Op maandag 17 september 2012 10:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Heeft hij het dan dierlijker sneller en pijnlozer opgelost dan de kreeften onderling?
Welke nek?quote:
Het zit je wel diep he.quote:Op maandag 17 september 2012 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke nek?
Waar jij uit kletst zeker.
Je hebt geen idee waar je het over hebt. Je dood of verdooft een rivierkreeft niet door hem een tik achter zijn schild te geven.
Een rivierkreeft heeft geen geen ruggengraat, dus ook geen nek.
Openbreken en leegeten. Recept staat eerder in dit topic.quote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb nog nooit kreeft gegeten...Hoe vreet je die shit?
Toppie. Ik ook niet.quote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Blöd Fickt gut zeggen ze hier.quote:Op maandag 17 september 2012 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
-supergirl- is gewoon aan het trollen, niemand is zo dom
Met wat gesmolten boter. Heerlijkquote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik denk dat ze werkelijk zo naïef en oerdom is, niemand zegt zulke waanzin.quote:Op maandag 17 september 2012 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
-supergirl- is gewoon aan het trollen, niemand is zo dom
Kan inderdaad niet.quote:Op maandag 17 september 2012 13:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik denk dat ze werkelijk zo naïef en oerdom is, niemand zegt zulke waanzin.
Met hun scharen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe kreeften elkaar onderling pijn doen want ik ben geen kreeft.Maar een tik in de nek is in ieder geval imo humaner dan levend de pan in.
aww neeequote:Op maandag 17 september 2012 14:11 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Met hun scharen.
Ze breken trouwens wel koeiepoten: Link
Koeien zijn niks meer dan machines voor melk en vlees.quote:
jij staat op nr. 1 op mijn kutuserlijstje. (ja die heb ik) groetjeeeesquote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koeien zijn niks meer dan machines voor melk en vlees.
Wat moet ik daarvoor doen om op nummer 1 te komen?quote:Op maandag 17 september 2012 14:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij staat op nr. 1 op mijn kutuserlijstje. (ja die heb ik) groetjeeees
Ach kijk, een pubertjequote:Op maandag 17 september 2012 14:17 schreef Ramkraker het volgende:
Hopelijk gooien ze jou een keer in een pan met kokend water.
Triest.quote:Op maandag 17 september 2012 14:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij staat op nr. 1 op mijn kutuserlijstje. (ja die heb ik) groetjeeees
quote:Op maandag 17 september 2012 14:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
huillie. jij bent ook ooit puber geweest.
Dat van jou ook... (al heb je het zelf niet in de gaten)quote:Op maandag 17 september 2012 14:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je zou willen dat je nog een puber was. jouw leven is zo goed als voorbij.
Ook toen wist ik al wat lekker was en had ik geen moeite met waar eten vandaan komt.quote:Op maandag 17 september 2012 14:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
huillie. jij bent ook ooit puber geweest.
hoe kom je daar zo bij. helderziend?quote:Op maandag 17 september 2012 14:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[..]
Dat van jou ook... (al heb je het zelf niet in de gaten)
ik heb tenminste geleefd, jij hebt alleen maar lopen bleren op je zolderkamertje over hoe gemeen de wereld is.quote:Op maandag 17 september 2012 14:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je zou willen dat je nog een puber was. jouw leven is zo goed als voorbij.
in andere woorden: ook toen had je er geen moeite mee levende dieren in een kokende pan water te gooien.quote:Op maandag 17 september 2012 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ook toen wist ik al wat lekker was en had ik geen moeite met waar eten vandaan komt.
ik heb nog een heel leven voor me.quote:Op maandag 17 september 2012 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ik heb tenminste geleefd, jij hebt alleen maar lopen bleren op je zolderkamertje over hoe gemeen de wereld is.
Ik heb meer kreeften gegeten dan jij orgasmes hebt gehad.
Wat is er mis met lekker eten? Je bent gewoon een jankerd om het janken.quote:Op maandag 17 september 2012 14:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
in andere woorden: ook toen had je er geen moeite mee levende dieren in een kokende pan water te gooien.
Nee... Mensen die enkel zeewier en tofu willen eten worden nou eenmaal niet zo oud...quote:Op maandag 17 september 2012 14:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe kom je daar zo bij. helderziend?
En dit dus...quote:Op maandag 17 september 2012 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is er mis met lekker eten? Je bent gewoon een jankerd om het janken.
En zodra koeien een gebroken poot hebben gaan ze naar het slachthuis.quote:
uhm nee.. mensen zijn dodelijk voor koeien. de kreeften brengen die koeien niet naar het slachthuis, dat doen mensen.quote:Op maandag 17 september 2012 14:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En zodra koeien een geroken poot hebben gaan ze naar het slachthuis.
Kreeften zijn dus dodelijk voor koeien.
niks mis met lekker eten. wel wat mis met de manier waarom dieren die gezien worden als voedsel worden gedood.quote:Op maandag 17 september 2012 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is er mis met lekker eten? Je bent gewoon een jankerd om het janken.
Breng ik de zieke koeien naar jou... oke..?quote:Op maandag 17 september 2012 14:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
uhm nee.. mensen zijn dodelijk voor koeien. de kreeften brengen die koeien niet naar het slachthuis, dat doen mensen.
je zou die koe ook de tijd kunnen geven om te genezen. maar nee dat kost boeren teveel geld. huilhuil
ik ben niet de eigenaar van die koeien dus ik heb er ook niet de ruimte voor. oke?quote:Opmaandag 17 september 2012 14:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Breng ik de zieke koeien naar jou... oke..?
Jij klaagt er wel over, maar bent te lui om aan een oplossing te werken... (oke..?)quote:Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben niet de eigenaar van die koeien dus ik heb er ook niet de ruimte voor. oke?
het is niet aan mij om een oplossing te bedenken voor andermans gewonde koeien. daar heb ik nou eenmaal het geld en de middelen niet voor. mocht ik een grote stal hebben en geld voor voer, zou ik graag die koeien opvangen.quote:Op maandag 17 september 2012 14:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jij klaagt er wel over, maar bent te lui om aan een oplossing te werken... (oke..?)
genoeg ander voedsel.quote:Op maandag 17 september 2012 14:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Hoe je het ook wend of keert, de mens moet eten. De een haalt een dood stuk koe uit de super, de ander haalt het zelf uit de natuur. Zo sta je wel dichterbij jouw eten.
Vroeger veel paling uit het kanaal gevist. Zelf slachten en in zout water leggen voor een nachtje. Wist je dat een geslachte paling nog zeker anderhalf uur ligt na te spartelen?
Ook niet aan de boer... Die zorgt al voor de melk namelijk....quote:Op maandag 17 september 2012 14:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het is niet aan mij om een oplossing te bedenken voor andermans gewonde koeien. daar heb ik nou eenmaal het geld en de middelen niet voor. mocht ik een grote stal hebben en geld voor voer, zou ik graag die koeien opvangen.klaar met deze SC nu?
Vertel, uit Preinekken? Of uit appelnekken?quote:Op maandag 17 september 2012 14:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
genoeg ander voedsel.
groenten, fruit, brood om maar voorbeelden te noemen. de vitaminen uit vlees kun je ook uit andere dingen halen.
Een heel leven vol gejank en gejammerquote:Op maandag 17 september 2012 14:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb nog een heel leven voor me.ik heb geen zolderkamer.
heb jij niet wat beters te doen? werken bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 september 2012 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een heel leven vol gejank en gejammer
Eiwitten heb je ook nodig en bepaalde vetten. Sommigen besluiten vega te worden. Maar probeer niet om vleeseters een slecht gevoel te geven over hoe (on)humaan men een dier slacht.quote:Op maandag 17 september 2012 14:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
genoeg ander voedsel.
groenten, fruit, brood om maar voorbeelden te noemen. de vitaminen uit vlees kun je ook uit andere dingen halen.
Ik heb niks tegen (scharrel)eieren, dus die eiwitten zijn geen probleem lijkt me.quote:Op maandag 17 september 2012 14:43 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Eiwitten heb je ook nodig en bepaalde vetten. Sommigen besluiten vega te worden. Maar probeer niet om vleeseters een slecht gevoel te geven over hoe (on)humaan men een dier slacht.
-supergirl-, ben jij toevallig vegetarier?
quote:Op maandag 17 september 2012 14:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb jij niet wat beters te doen? werken bijvoorbeeld.
ik ben niet zo'n ouwe lul als hij. op zijn leeftijd verwacht ik toch wel een vent met een fulltime baanquote:
Daar ging mn koffie.quote:Op maandag 17 september 2012 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb meer kreeften gegeten dan jij orgasmes hebt gehad.
Jouw verwachtingen en kijk op bepaalde dingen, en de realiteit verschillen wel vaker van elkaar geloof ik..quote:Op maandag 17 september 2012 14:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n ouwe lul als hij. op zijn leeftijd verwacht ik toch wel een vent met een fulltime baan
kom met voorbeelden dan in plaats van zo'n vage beledigende opmerkingquote:Op maandag 17 september 2012 14:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jouw verwachtingen en kijk op bepaalde dingen, en de realiteit verschillen wel vaker van elkaar geloof ik..
Okee, terug naar de kreeften. Deze kreeften maken de lokale flora en fauna kapot, daarom heeft TS de eerste zet en tevens goede handeling verricht. Veel inheemse soorten genieten een beschermende status, en die worden nu opnieuw bedreigt daar een onverlaat die zijn "hobby" in de sloot mikt.quote:Op maandag 17 september 2012 14:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen (scharrel)eieren, dus die eiwitten zijn geen probleem lijkt me.
Sommigen mensen weten gewoon niet hoe in wat voor omstandigheden slachtdieren zitten en ik vind dat je daar wel bewust van moet zijn als vleeseter, maar dit topic gaat over kreeften.
Op dit moment ben ik geen vegetariër.
Je maakt ze zelf aan de lopende band... (bijvoorbeeld door een kreeft in zn nek willen slaan...)quote:Op maandag 17 september 2012 14:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kom met voorbeelden dan in plaats van zo'n vage beledigende opmerking
Waarom?quote:Op maandag 17 september 2012 14:58 schreef -supergirl- het volgende:
sowieso zouden mensen moeten stoppen met kreeften eten.
Waarom..?quote:Op maandag 17 september 2012 14:58 schreef -supergirl- het volgende:
sowieso zouden mensen moeten stoppen met kreeften eten.
geen commentaar.quote:
Das wel weer alles over 1 schaar kam scherenquote:Op maandag 17 september 2012 14:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geen commentaar.
ik ga niet weer met zo'n discussie beginnen. het zit hier sowieso alleen vol met van die kreeftetende hufters.
Aha... goede reden..quote:Op maandag 17 september 2012 14:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geen commentaar.
ik ga niet weer met zo'n discussie beginnen. het zit hier sowieso alleen vol met van die kreeftetende hufters.
quote:Op maandag 17 september 2012 14:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geen commentaar.
het gaat hier om de manier waarop het dier gedood is. je mot je grote waffel houden.quote:Op maandag 17 september 2012 15:11 schreef Catkiller het volgende:
Geen vegetariër zijn en wel zeuren over mensen die een bepaald soort vlees eten, rot op gleufdier.
Eet je wel koei?quote:Op maandag 17 september 2012 15:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het gaat hier om de manier waarop het dier gedood is. je mot je grote waffel houden.
Hoe zou het volgens jou moeten dan? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 15:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het gaat hier om de manier waarop het dier gedood is. je mot je grote waffel houden.
koe varken kip eet ikquote:
Oh oke. Denk jij dat het langer dan een paar seconden duurt dan wanneer je zo'n klein diertje in een pan met kokend water gooit? Volgens mij kan je beter nog een kreeftje zijn in een pan met kokend water dan een gemiddelde koe of varken in het slachthuis.quote:Op maandag 17 september 2012 15:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je weet dat een koei veel meer meekrijgt van zijn dood en meer lijdt dan een kreeft als je hem het kokend water in pleurt he?quote:Op maandag 17 september 2012 15:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
koe varken kip eet ikbiologisch wel
maar dit topic gaat over kreeften, en we gaan niet weer een SC beginnen
Ik vanavond een kreeftenrestaurant voor 2 gereserveerdquote:Op maandag 17 september 2012 15:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
koe varken kip eet ikbiologisch wel
maar dit topic gaat over kreeften, en we gaan niet weer een SC beginnen
quote:Op maandag 17 september 2012 15:19 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik vanavond een kreeftenrestaurant voor 2 gereserveerdWil je met me mee?
dier eerst (PIJNLOOS) dood voor het de pan in gaat. hoe? tsja ik ben geen chefkok. las een stukje op internet van een kok die de kreeft een tik in de nek gaf waardoor hij meteen dood is???quote:Op maandag 17 september 2012 15:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hoe zou het volgens jou moeten dan? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Chefkoks gooien ze zo in de pan, head first, dus dat zal de manier zijn zou je denken.quote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dier eerst (PIJNLOOS) dood voor het de pan in gaat. hoe? tsja ik ben geen chefkok. las een stukje op internet van een kok die de kreeft een tik in de nek gaf waardoor hij meteen dood is???
Een kreeft merkt er niets van... meen dat nou gewoon aan.quote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dier eerst (PIJNLOOS) dood voor het de pan in gaat. hoe? tsja ik ben geen chefkok. las een stukje op internet van een kok die de kreeft een tik in de nek gaf waardoor hij meteen dood is???
quote:Op maandag 17 september 2012 15:19 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik vanavond een kreeftenrestaurant voor 2 gereserveerdWil je met me mee?
ik heb nog nooit kreeft gegeten en ben het niet van plan ook jakkiequote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]Ik wou haar net uitnodigen voor een avondwandeling naast sloten en beekjes!
Ik pas het wel aan. Tafel voor 3, daarna kroeg in en dan wandelingetjequote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]Ik wou haar net uitnodigen voor een avondwandeling naast sloten en beekjes!
oja? jij spreekt kreefts en hebt het gevraagd?quote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Volgens mij voelen kreeften geen pijn
Iemand zou je een keer het snot voor ogen moeten neuken, zou je dan minder arrogant doen?quote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oja? jij spreekt kreefts en hebt het gevraagd?
In en rond de sloot zijn meerdere eetbare dingen zoals, paardebloemen en bepaalde algen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
ik heb nog nooit kreeft gegeten en ben het niet van plan ook jakkie
quote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik pas het wel aan. Tafel voor 3, daarna kroeg in en dan wandelingetje
vind je dat nou nodig om zo te gaan doen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Iemand zou je een keer het snot voor ogen moeten neuken, zou je dan minder arrogant doen?
Jij weet dat ze wel pijn voelen omdat jij wel die taal spreekt?quote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja nee dit is maar een suggestie hoorquote:Op maandag 17 september 2012 15:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vind je dat nou nodig om zo te gaan doen.
Ja, want dat is de meest logische manier. In plaats van het zenuwstelsel van een kreeft ontleden om te bepalen wat ze kunnen voelen en opmerken. Of ze te bestuderen. Zo weten we ook alles van bacterien, door bacterisch te leren praten.quote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee ik ga er gewoon vanuit omdat wij mensen en ook veel andere dieren pijn ervarenquote:Op maandag 17 september 2012 15:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij weet dat ze wel pijn voelen omdat jij wel die taal spreekt?
Ja, ik neem mijn zaklamp meequote:Op maandag 17 september 2012 15:25 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nu lijkt het na mijn vraag alsof ik heel dom ben en het 2x vraag
Wat simpel van je.quote:Op maandag 17 september 2012 15:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee ik ga er gewoon vanuit omdat wij mensen en ook veel andere dieren pijn ervaren
Nee, die mag je ook op jouw hoofd zetten.quote:Op maandag 17 september 2012 15:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
voor de kreeft in te doen? daar doe ik niet aan mee.
En daar kun je niet zo simpel van uit gaan. Je kunt niet je menselijkheid op een kreeft projecteren,hoe nobel je het ook bedoelt.quote:Op maandag 17 september 2012 15:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee ik ga er gewoon vanuit omdat wij mensen en ook veel andere dieren pijn ervaren
maar gaan jullie maar gezellig met z'n tweetjes, ik zou jullie plezier niet willen bedervenquote:Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee, die mag je ook op jouw hoofd zetten.
Heeft ze geen goede reden voor want alle vitaminen enzo die je uit vlees haalt haal je net zo goed uit ander voedsel, heeft ze gepost in dit topic.quote:Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
En daar kun je niet zo simpel van uit gaan. Je kunt niet je menselijkheid op een kreeft projecteren,hoe nobel je het ook bedoelt.
Waarom ben je ex vegetariër en soon to be? Waarom ben je weer vlees gaan eten als ik vragen mag?
Groetjes plus kusjes van een ex-vega
We hebben ondersteuning nodig, je weet tenslotte nooit wat er kan gebeuren.quote:Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maar gaan jullie maar gezellig met z'n tweetjes, ik zou jullie plezier niet willen bederven
Nee nu kan ik al niet meer terug. Tafel voor 3. Ze rekenen op jequote:Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maar gaan jullie maar gezellig met z'n tweetjes, ik zou jullie plezier niet willen bederven
ik woon nog thuis en het was heel lastig voor mijn vader om iedere dag apart te koken aangezien ik de enige vegetariër was. als ik uit huis ga kook ik voor mezelf wel vegetarisch. vandaar.quote:Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
En daar kun je niet zo simpel van uit gaan. Je kunt niet je menselijkheid op een kreeft projecteren,hoe nobel je het ook bedoelt.
Waarom ben je ex vegetariër en soon to be? Waarom ben je weer vlees gaan eten als ik vragen mag?
Groetjes plus kusjes van een ex-vega
Alsof een koe pijnloos vanuit de stal een vrachtwagen in gedouwd word en vervolgens (levend) de halve wereld over getransporteerd word, daarna met een kudde in een hok bij het slachthuis word gezet, om te wachten tot het zijn beurt is, beter is dan een kreeft uit een sloot te vissen en lekker op te peuzelen..quote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ah ok, alleen eerste pagina gelezen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft ze geen goede reden voor want alle vitaminen enzo die je uit vlees haalt haal je net zo goed uit ander voedsel, heeft ze gepost in dit topic.
ik zou geen stap in een kreeftenrestaurant binnen zetten.quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee nu kan ik al niet meer terug. Tafel voor 3. Ze rekenen op jeZe hebben ze express in kokend water dood gemaakt. Dan voelen ze niks.
Als je er echt zo veel moeite mee zou hebben zou je wel voor jezelf koken, wat je sowieso moet doen als je uit huis gaat, gemakzuchtig kind..quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik woon nog thuis en het was heel lastig voor mijn vader om iedere dag apart te koken aangezien ik de enige vegetariër was. als ik uit huis ga kook ik voor mezelf wel vegetarisch. vandaar.
Ik ben zelfs bij een slachting geweest. Hij merkt er echt niks van.quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Alsof een koe pijnloos vanuit de stal een vrachtwagen in gedouwd word en vervolgens (levend) de halve wereld over getransporteerd word, daarna met een kudde in een hok bij het slachthuis word gezet, om te wachten tot het zijn beurt is, beter is dan een kreeft uit een sloot te vissen en lekker op te peuzelen..
Ik lees ook wel eens iets....
Een kreeftje bruut laten koken is ook wel voor mij weg gelegd. TS is wel bij deze uitgenodigd, want TS is er bedreven in.quote:Op maandag 17 september 2012 15:26 schreef Catkiller het volgende:
Vergeet de TS niet uit te nodigen anders moet je zelf koken.
Wij hebben nog een rolstoel thuisquote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik zou geen stap in een kreeftenrestaurant binnen zetten.
ik kook niet :'')quote:Op maandag 17 september 2012 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je er echt zo veel moeite mee zou hebben zou je wel voor jezelf koken, wat je sowieso moet doen als je uit huis gaat, gemakzuchtig kind..
Mjah hoe erg sta je dan voor je principes? Omdat je het nuwel eet omdat het'maar makkelijk is'.quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik woon nog thuis en het was heel lastig voor mijn vader om iedere dag apart te koken aangezien ik de enige vegetariër was. als ik uit huis ga kook ik voor mezelf wel vegetarisch. vandaar.
Het leuke is dat elk zichzelf respecterend restaurant een kreeftenaquarium heeft staan.quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik zou geen stap in een kreeftenrestaurant binnen zetten.
Als die dieren je echt zouden boeien dan zou je dat wel doen.quote:
minder vlees eten vind ik persoonlijk ook al een goed iets. maar wij staan er dan anders in.quote:Op maandag 17 september 2012 15:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mjah hoe erg sta je dan voor je principes? Omdat je het nuwel eet omdat het'maar makkelijk is'.
Jammer vind ik dat. Ik heb tegen mijn ouders gezegd (toen ik een jaar of 13 was) dat ik geen vlees meer wilde eten en daar werd gewoon rekening mee gehouden of ik kookte zelf weleens wat.
Als je ergens voor wil staan en zo hard er in wil zijn (zoals je hier in dit topic tekeergaat) dan moet je er ook achter staan en niet uit gemaktzucht toch maar vlees eten.
Mijn zus is ook vegetariër, maar mijn moeder doet er ook niet moeilijk over. Als je bijv. macaroni eet, gewoon het gehakt op een bord erbij doen, en dan allebei los opscheppen. Problem Solved.quote:Op maandag 17 september 2012 15:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mjah hoe erg sta je dan voor je principes? Omdat je het nuwel eet omdat het'maar makkelijk is'.
Jammer vind ik dat. Ik heb tegen mijn ouders gezegd (toen ik een jaar of 13 was) dat ik geen vlees meer wilde eten en daar werd gewoon rekening mee gehouden of ik kookte zelf weleens wat.
Als je ergens voor wil staan en zo hard er in wil zijn (zoals je hier in dit topic tekeergaat) dan moet je er ook achter staan en niet uit gemaktzucht toch maar vlees eten.
Ach gossie, zet mams je nog steeds elke avond de gekookte piepers met appelmoes voor?quote:
ehm. het is best normaal dat als je 19 bent je nog thuis woont én eet wat je ouders koken. dus ja wat is je probleem nu eigenlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach gossie, zet mams je nog steeds elke avond de gekookte piepers met appelmoes voor?
19quote:Op maandag 17 september 2012 15:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ehm. het is best normaal dat als je 19 bent je nog thuis woont én eet wat je ouders koken. dus ja wat is je probleem nu eigenlijk.
Zo roze als gekookte kreeft...quote:
Dat je een hypocriet kortzichtig doosje bent. En erger nog, je hebt het niet eens door. En toen ik 19 was woonde ik niet nog steeds bij mijn ouders, sta eens op je eigen pootjes voordat je iemand anders gaat afjanken.quote:Op maandag 17 september 2012 15:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ehm. het is best normaal dat als je 19 bent je nog thuis woont én eet wat je ouders koken. dus ja wat is je probleem nu eigenlijk.
Dat is ook meteen het enige vlees waar je wat van in je mond mag nemen van d'r.quote:
Onze liefde kan niet zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 15:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe jij het allemaal invult moet je helemaal zelf weten. Maar ga dan niet zo tekeer in dit topic omdat iemand een kreeft vangt.quote:Op maandag 17 september 2012 15:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
minder vlees eten vind ik persoonlijk ook al een goed iets. maar wij staan er dan anders in.
fijn dat jij dat niet deed, ik wel en velen met mij.quote:Op maandag 17 september 2012 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat je een hypocriet kortzichtig doosje bent. En erger nog, je hebt het niet eens door. En toen ik 19 was woonde ik niet nog steeds bij mijn ouders, sta eens op je eigen pootjes voordat je iemand anders gaat afjanken.
Precies, zo deden mijn ouders ook. Of later lieten ze zelfs helemaal 't vlees weg, en aten ook een dagje vega 14.gifquote:Op maandag 17 september 2012 15:32 schreef Topiek het volgende:
[..]
Mijn zus is ook vegetariër, maar mijn moeder doet er ook niet moeilijk over. Als je bijv. macaroni eet, gewoon het gehakt op een bord erbij doen, en dan allebei los opscheppen. Problem Solved.
jawel lekker rellen in dit topic.quote:Op maandag 17 september 2012 15:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe jij het allemaal invult moet je helemaal zelf weten. Maar ga dan niet zo tekeer in dit topic omdat iemand een kreeft vangt.
Ik heb zelf bijna 15 jaar zonder vlees geleefd en ik haatte extremistische vega's evenveel als een gemiddelde vleeseter.
Heel mooi dat jij je eigen principes hebt maar je hoeft jezelf niet als een jehova te manifesteren en je eigen gedachtegoed te verspreiden.
Dat geldt imo trouwens beiden kant op. Ik vind het net zo triest dat Piet weer even tof tegen een vega doet met zijn 'geschoten eenden'
niet alle ouders zijn hetzelfde.quote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Precies, zo deden mijn ouders ook. Of later lieten ze zelfs helemaal 't vlees weg, en aten ook een dagje vega 14.gif
okai. triestquote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jawel lekker rellen in dit topic.
quote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
fijn dat jij dat niet deed, ik wel en velen met mij.
Ipv een eigen huis te kopen en zorgen voor alle zielige beestjes die het niet verdienen...quote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
een eigen huis kopen op je 19e.quote:Op maandag 17 september 2012 15:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[..]
Ipv een eigen huis te kopen en zorgen voor alle zielige beestjes die het niet verdienen...
Maar dan niet huillie gaan doen wegens backfire hequote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En dat is slecht en dat mag niet, kun je niet maken en nog meer van jouw reacties eerder in dit topic.quote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
fijn dat jij dat niet deed, ik wel en velen met mij.
heb ik tot nu toe nog niet gedaan. netjes overal op geantwoord.quote:Op maandag 17 september 2012 15:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maar dan niet huillie gaan doen wegens backfire he
En maar zeiken over SC.....quote:Op maandag 17 september 2012 15:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb ik tot nu toe nog niet gedaan. netjes overal op geantwoord.
Nou...niet jezelf voor de gek houden supergirl.quote:Op maandag 17 september 2012 15:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb ik tot nu toe nog niet gedaan. netjes overal op geantwoord.
Allemaal in de kreeftensoep!quote:Op maandag 17 september 2012 15:38 schreef quirina het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)-bij-kreeftenplaag-0
Ook leuk.
Mooi he, dat FOK!quote:Op maandag 17 september 2012 15:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er wordt net zo goed weer op mij teruggereageerd.
gaat het niet om.quote:
wat is dezequote:Op maandag 17 september 2012 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
supergirl kap nou aub even met die SC anders
Dure tijden, en dan is dit mooi meegenomen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:47 schreef quirina het volgende:
Lekker hoor kreeft en nou met die crisis is gratis schaaldier ook niet mis
http://m.wikihow.com/Eat-Roadkill jammie!quote:Op maandag 17 september 2012 15:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dure tijden, en dan is dit mooi meegenomen.
Ik denk dat ik straks een ree ga aanrijden, open ik daar later een topic over okee?
quote:Op maandag 17 september 2012 15:53 schreef quirina het volgende:
[..]
http://m.wikihow.com/Eat-Roadkill jammie!
Ja, eet jij koe?quote:Op maandag 17 september 2012 15:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
deze is kreefteneters. eet jij kreeft?
Eet jij koe?quote:Op maandag 17 september 2012 15:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bah jij ook al. valt me tegen
Ik eet ook koe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |