het gaat hier om de manier waarop het dier gedood is. je mot je grote waffel houden.quote:Op maandag 17 september 2012 15:11 schreef Catkiller het volgende:
Geen vegetariėr zijn en wel zeuren over mensen die een bepaald soort vlees eten, rot op gleufdier.
Eet je wel koei?quote:Op maandag 17 september 2012 15:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het gaat hier om de manier waarop het dier gedood is. je mot je grote waffel houden.
Hoe zou het volgens jou moeten dan? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 15:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het gaat hier om de manier waarop het dier gedood is. je mot je grote waffel houden.
koe varken kip eet ikquote:
Oh oke. Denk jij dat het langer dan een paar seconden duurt dan wanneer je zo'n klein diertje in een pan met kokend water gooit? Volgens mij kan je beter nog een kreeftje zijn in een pan met kokend water dan een gemiddelde koe of varken in het slachthuis.quote:Op maandag 17 september 2012 15:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je weet dat een koei veel meer meekrijgt van zijn dood en meer lijdt dan een kreeft als je hem het kokend water in pleurt he?quote:Op maandag 17 september 2012 15:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
koe varken kip eet ikbiologisch wel
maar dit topic gaat over kreeften, en we gaan niet weer een SC beginnen
Ik vanavond een kreeftenrestaurant voor 2 gereserveerdquote:Op maandag 17 september 2012 15:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
koe varken kip eet ikbiologisch wel
maar dit topic gaat over kreeften, en we gaan niet weer een SC beginnen
quote:Op maandag 17 september 2012 15:19 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik vanavond een kreeftenrestaurant voor 2 gereserveerdWil je met me mee?
dier eerst (PIJNLOOS) dood voor het de pan in gaat. hoe? tsja ik ben geen chefkok. las een stukje op internet van een kok die de kreeft een tik in de nek gaf waardoor hij meteen dood is???quote:Op maandag 17 september 2012 15:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hoe zou het volgens jou moeten dan? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Chefkoks gooien ze zo in de pan, head first, dus dat zal de manier zijn zou je denken.quote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dier eerst (PIJNLOOS) dood voor het de pan in gaat. hoe? tsja ik ben geen chefkok. las een stukje op internet van een kok die de kreeft een tik in de nek gaf waardoor hij meteen dood is???
Een kreeft merkt er niets van... meen dat nou gewoon aan.quote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dier eerst (PIJNLOOS) dood voor het de pan in gaat. hoe? tsja ik ben geen chefkok. las een stukje op internet van een kok die de kreeft een tik in de nek gaf waardoor hij meteen dood is???
quote:Op maandag 17 september 2012 15:19 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik vanavond een kreeftenrestaurant voor 2 gereserveerdWil je met me mee?
ik heb nog nooit kreeft gegeten en ben het niet van plan ook jakkiequote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]Ik wou haar net uitnodigen voor een avondwandeling naast sloten en beekjes!
Ik pas het wel aan. Tafel voor 3, daarna kroeg in en dan wandelingetjequote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]Ik wou haar net uitnodigen voor een avondwandeling naast sloten en beekjes!
oja? jij spreekt kreefts en hebt het gevraagd?quote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Volgens mij voelen kreeften geen pijn
Iemand zou je een keer het snot voor ogen moeten neuken, zou je dan minder arrogant doen?quote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oja? jij spreekt kreefts en hebt het gevraagd?
In en rond de sloot zijn meerdere eetbare dingen zoals, paardebloemen en bepaalde algen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
ik heb nog nooit kreeft gegeten en ben het niet van plan ook jakkie
quote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik pas het wel aan. Tafel voor 3, daarna kroeg in en dan wandelingetje
vind je dat nou nodig om zo te gaan doen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Iemand zou je een keer het snot voor ogen moeten neuken, zou je dan minder arrogant doen?
Jij weet dat ze wel pijn voelen omdat jij wel die taal spreekt?quote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja nee dit is maar een suggestie hoorquote:Op maandag 17 september 2012 15:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vind je dat nou nodig om zo te gaan doen.
Ja, want dat is de meest logische manier. In plaats van het zenuwstelsel van een kreeft ontleden om te bepalen wat ze kunnen voelen en opmerken. Of ze te bestuderen. Zo weten we ook alles van bacterien, door bacterisch te leren praten.quote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee ik ga er gewoon vanuit omdat wij mensen en ook veel andere dieren pijn ervarenquote:Op maandag 17 september 2012 15:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij weet dat ze wel pijn voelen omdat jij wel die taal spreekt?
Ja, ik neem mijn zaklamp meequote:Op maandag 17 september 2012 15:25 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nu lijkt het na mijn vraag alsof ik heel dom ben en het 2x vraag
Wat simpel van je.quote:Op maandag 17 september 2012 15:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee ik ga er gewoon vanuit omdat wij mensen en ook veel andere dieren pijn ervaren
Nee, die mag je ook op jouw hoofd zetten.quote:Op maandag 17 september 2012 15:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
voor de kreeft in te doen? daar doe ik niet aan mee.
En daar kun je niet zo simpel van uit gaan. Je kunt niet je menselijkheid op een kreeft projecteren,hoe nobel je het ook bedoelt.quote:Op maandag 17 september 2012 15:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee ik ga er gewoon vanuit omdat wij mensen en ook veel andere dieren pijn ervaren
maar gaan jullie maar gezellig met z'n tweetjes, ik zou jullie plezier niet willen bedervenquote:Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee, die mag je ook op jouw hoofd zetten.
Heeft ze geen goede reden voor want alle vitaminen enzo die je uit vlees haalt haal je net zo goed uit ander voedsel, heeft ze gepost in dit topic.quote:Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
En daar kun je niet zo simpel van uit gaan. Je kunt niet je menselijkheid op een kreeft projecteren,hoe nobel je het ook bedoelt.
Waarom ben je ex vegetariėr en soon to be? Waarom ben je weer vlees gaan eten als ik vragen mag?
Groetjes plus kusjes van een ex-vega
We hebben ondersteuning nodig, je weet tenslotte nooit wat er kan gebeuren.quote:Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maar gaan jullie maar gezellig met z'n tweetjes, ik zou jullie plezier niet willen bederven
Nee nu kan ik al niet meer terug. Tafel voor 3. Ze rekenen op jequote:Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maar gaan jullie maar gezellig met z'n tweetjes, ik zou jullie plezier niet willen bederven
ik woon nog thuis en het was heel lastig voor mijn vader om iedere dag apart te koken aangezien ik de enige vegetariėr was. als ik uit huis ga kook ik voor mezelf wel vegetarisch. vandaar.quote:Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
En daar kun je niet zo simpel van uit gaan. Je kunt niet je menselijkheid op een kreeft projecteren,hoe nobel je het ook bedoelt.
Waarom ben je ex vegetariėr en soon to be? Waarom ben je weer vlees gaan eten als ik vragen mag?
Groetjes plus kusjes van een ex-vega
Alsof een koe pijnloos vanuit de stal een vrachtwagen in gedouwd word en vervolgens (levend) de halve wereld over getransporteerd word, daarna met een kudde in een hok bij het slachthuis word gezet, om te wachten tot het zijn beurt is, beter is dan een kreeft uit een sloot te vissen en lekker op te peuzelen..quote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ah ok, alleen eerste pagina gelezen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft ze geen goede reden voor want alle vitaminen enzo die je uit vlees haalt haal je net zo goed uit ander voedsel, heeft ze gepost in dit topic.
ik zou geen stap in een kreeftenrestaurant binnen zetten.quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee nu kan ik al niet meer terug. Tafel voor 3. Ze rekenen op jeZe hebben ze express in kokend water dood gemaakt. Dan voelen ze niks.
Als je er echt zo veel moeite mee zou hebben zou je wel voor jezelf koken, wat je sowieso moet doen als je uit huis gaat, gemakzuchtig kind..quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik woon nog thuis en het was heel lastig voor mijn vader om iedere dag apart te koken aangezien ik de enige vegetariėr was. als ik uit huis ga kook ik voor mezelf wel vegetarisch. vandaar.
Ik ben zelfs bij een slachting geweest. Hij merkt er echt niks van.quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Alsof een koe pijnloos vanuit de stal een vrachtwagen in gedouwd word en vervolgens (levend) de halve wereld over getransporteerd word, daarna met een kudde in een hok bij het slachthuis word gezet, om te wachten tot het zijn beurt is, beter is dan een kreeft uit een sloot te vissen en lekker op te peuzelen..
Ik lees ook wel eens iets....
Een kreeftje bruut laten koken is ook wel voor mij weg gelegd. TS is wel bij deze uitgenodigd, want TS is er bedreven in.quote:Op maandag 17 september 2012 15:26 schreef Catkiller het volgende:
Vergeet de TS niet uit te nodigen anders moet je zelf koken.
Wij hebben nog een rolstoel thuisquote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik zou geen stap in een kreeftenrestaurant binnen zetten.
ik kook niet :'')quote:Op maandag 17 september 2012 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je er echt zo veel moeite mee zou hebben zou je wel voor jezelf koken, wat je sowieso moet doen als je uit huis gaat, gemakzuchtig kind..
Mjah hoe erg sta je dan voor je principes? Omdat je het nuwel eet omdat het'maar makkelijk is'.quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik woon nog thuis en het was heel lastig voor mijn vader om iedere dag apart te koken aangezien ik de enige vegetariėr was. als ik uit huis ga kook ik voor mezelf wel vegetarisch. vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |