Kreeften zijn voedsel en geen huisdier. Of ze pijn voelen is dus niet relevant. Ze moeten goed smaken niet goed sterven.quote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
3-5 seconden? lijkt me nieten beetje kortzichtig om te denken dat kreeften geen pijn voelen.
voedsel <> huisdier.quote:Op zondag 16 september 2012 16:24 schreef blek het volgende:
[..]
Kreeften zijn voedsel en geen huisdier. Of ze pijn voelen is dus niet relevant. Ze moeten goed smaken niet goed sterven.
Ik woon niet in China en vind het prima dat ze in China katten en honden opeten. Hoe ze daar met dieren in het algemeen omgaan vind ik persoonlijk niet normaal. Een keer een filmpje gezien over bontfokkers en ook beren houders. Daar word ik niet vrolijk van.quote:Op zondag 16 september 2012 16:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
voedsel <> huisdier.
dus vanuit jouw standpunt zou je huisdieren niet mogen eten/pijnigen maar dieren die geconsumeerd worden wél? in china eten ze katten en hondenbehoren volgens mij toch wel tot de huisdieren. wat zeg je tegen die chinezen: je mag geen katten en honden eten want dat is huisdier en geen voedsel.
jouw argument gaat dus 10x nergens over.
IEDER DIER DAT PIJN HEEFT IS RELEVANT MAFKEES.
Dan feliciteer ik je bij deze met de naam 'zieke harteloze hufter'.quote:Op zondag 16 september 2012 16:30 schreef blek het volgende:
[..]
Ik woon niet in China en vind het prima dat ze in China katten en honden martelen voor het bont en ze ook opeten.
Dieren doen elkaar ook pijn, dat is heel normaal. Mijn kat martelt ook graag muizen. Daar doe ik dan ook niks aan omdat dat de natuur is.
als je een kreeft met zijn kop naar beneden boven een pan met kokend water houd worden zijn zenuwen verdoofd door de stoom, en voelt ie dus niets.quote:Op zondag 16 september 2012 16:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
voedsel <> huisdier.
dus vanuit jouw standpunt zou je huisdieren niet mogen eten/pijnigen maar dieren die geconsumeerd worden wél? in china eten ze katten en hondenbehoren volgens mij toch wel tot de huisdieren. wat zeg je tegen die chinezen: je mag geen katten en honden eten want dat is huisdier en geen voedsel.
jouw argument gaat dus 10x nergens over.
IEDER DIER DAT PIJN HEEFT IS RELEVANT MAFKEES.
Ik was net mijn bericht aan het veranderen omdat ik me een paar filmjes over china herinnerde.quote:Op zondag 16 september 2012 16:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dan feliciteer ik je bij deze met de naam 'zieke harteloze hufter'.Heb je goed voor elkaar.
Je realiseert je wel dat wanneer TS deze dieren in hun niet-natuurlijke leefomgeving had laten zitten, ze het plaatselijke ecosysteem dusdanig gaan beschadigen dat andere uitgeroeid worden?quote:Op zondag 16 september 2012 16:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dan feliciteer ik je bij deze met de naam 'zieke harteloze hufter'.Heb je goed voor elkaar.
Alsjeblieft zeg, wie heeft jou ketting losgemaakt?quote:Op zondag 16 september 2012 16:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het is jouw.quote:Op zondag 16 september 2012 18:56 schreef Muffle het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, wie heeft jou ketting losgemaakt?
bezittelijk voornaamwoord.quote:Op zondag 16 september 2012 19:01 schreef Muffle het volgende:
[..]
Ik zat nog serieus te twijfelen of die 'w' er nog achter moest of niet.
Maar ach.
ahhhquote:Op zondag 16 september 2012 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Eerst snel een pijnloos doodmaken ja. En ook niet een hele nacht/dag zomaar in een emmer bewaren. Of gewoon NIET opeten wat dacht je daarvan.
ik zie het probleem nietquote:Op zondag 16 september 2012 19:05 schreef Muffle het volgende:
[..]
Nogmaals.
Beter kijken, schele imbeciel.
Je bent een ex-vegetariėr?quote:Op zondag 16 september 2012 19:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als een ware ex-vegetariėr gesproken.
HOOFDLETTERS.quote:Op zondag 16 september 2012 19:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als een ware ex-vegetariėr gesproken.
En soon to be-vegetariėr.quote:Op zondag 16 september 2012 19:08 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je bent een ex-vegetariėr?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |