Nee, ik jaag al een jaren niet meer zelf. Vriendje van me schoot ze in Frankrijk. Hoe bedoel je narigheid bij zich dragen?quote:Op zondag 16 september 2012 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zelf geschoten? Hoe weet je bij dat soort dieren zeker dat ze eetbaar zijn, en geen narigheid bij zich dragen oid?
Hiermee gemakkelijk te vangen, zou het alleen niet in bv de merwede doen.quote:Op zondag 16 september 2012 20:11 schreef Elvander het volgende:
Briljant, had ik hier maar zo'n plaag.
En kan dat uilskuiken haar muiltje niet gewoon houden?
Ik wacht nog op haar reactie.quote:Op zondag 16 september 2012 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hier reageert -supergirl- dan weer niet op. Ik feliciteer haar met de titel 'selectief lezende tuthola'.
quote:
Ziektes en andere ellende. Hoe weet je eigenlijk überhaupt of een (wild) dier eetbaar is of niet?quote:Op zondag 16 september 2012 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik jaag al een jaren niet meer zelf. Vriendje van me schoot ze in Frankrijk. Hoe bedoel je narigheid bij zich dragen?
Succes met het vinden van een zebra in het bosquote:Op zondag 16 september 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ziektes en andere ellende. Hoe weet je eigenlijk überhaupt of een (wild) dier eetbaar is of niet?Zou je bijvoorbeeld een eekhoorn in een bos kunnen eten? Of een zebra
.
Dat bos sloeg enkel en alleen op de eekhoorn, ellendelingquote:Op zondag 16 september 2012 20:41 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een zebra in het bos
kawat?quote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Eekhoorn is een delicatesse trouwens, met tamme kastanges
Waren ze lekker of hadden ze een gronderige smaak?quote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef marcel-o het volgende:
van kreeften naar eenden naar katten
dat kan alleen in ONZ
en ik leef nog
bij deze goed gekeurd dus
quote:Op zondag 16 september 2012 22:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is krab, niet kreeft
http://www.watbenjedan.nl/
Bron,quote:Kreeft (Cancer, afkorting Cnc) is een sterrenbeeld dat is te vinden aan de noordelijke hemelkoepel, liggende tussen rechte klimming 7u53m en 9u19m en tussen declinatie +7º en +33º. Het bevat de ecliptica en is een van de tekens van de dierenriem, de zon staat in dit sterrenbeeld van 20 juli tot 10 augustus.
Een sukkelquote:Op zondag 16 september 2012 22:51 schreef LangeJan het volgende:
[..]
[..]
Bron,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kreeft_(sterrenbeeld)
Wat ben ik dan?
Probeer je nou te ontkennen dat Kreeft als zijnde sterrenbeeld niet vertaald wordt als Cancer?quote:Op zondag 16 september 2012 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een sukkel
https://www.google.de/sea(...)xWUMC-E43ntQa5sYCoDA
Zie jij daar een kreeft tussen?
Wikipediaquote:De krab staat symbool voor de ziekte kanker wat te danken is aan het patroon van de groei van kwaadaardige cellen. Onder andere de stichting KWF Kankerbestrijding gebruikt een symbool van een door een sabel doorregen krab als logo. In de oudheid was nog niets bekend over ziektes; oorspronkelijk werd kanker door Hippocrates en Galen karkinoma genoemd, Grieks voor krab. Hippocrates vond de tumoren met hun vele bloedvaten die alle kanten op groeien, namelijk lijken op de ledematen van een krab. Later is de naam gelatiniseerd in cancer, het Latijnse woord voor krab.
ja wat was je vraag?quote:Op zondag 16 september 2012 20:36 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik wacht nog op haar reactie.
Ook nog even een lokreactie erbij.
[..]
quote:
Ben je het eens of oneens met mijn stelling?quote:Je realiseert je wel dat wanneer TS deze dieren in hun niet-natuurlijke leefomgeving had laten zitten, ze het plaatselijke ecosysteem dusdanig gaan beschadigen dat andere uitgeroeid worden?
Tevens vallen kreeften elkaar ook aan als het te druk wordt.
Die aanvallen zijn zeer gewelddadig en de dood treedt in zulke gevallen meestal na uren/dagen in.
Ofwel, TS heeft het humaner aangepakt dan kreeften onderling.
Niks humaans aan een dier levend koken. Hij had ze beter snel en pijnloos kunnen doden voor ze de pan in gaan. Oneens met jouw stelling.quote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
[..]
Ben je het eens of oneens met mijn stelling?
Heeft hij het dan dierlijker sneller en pijnlozer opgelost dan de kreeften onderling?quote:Op maandag 17 september 2012 10:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niks humaans aan een dier levend koken. Hij had ze beter snel en pijnloos kunnen doden voor ze de pan in gaan. Oneens met jouw stelling.
Vertel, hoe dood je een rivierkreeft sneller dan in koken water de mikken?quote:Op maandag 17 september 2012 10:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niks humaans aan een dier levend koken. Hij had ze beter snel en pijnloos kunnen doden voor ze de pan in gaan. Oneens met jouw stelling.
tik in de nekquote:Op maandag 17 september 2012 12:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel, hoe dood je een rivierkreeft sneller dan in koken water de mikken?
Ik weet niet hoe kreeften elkaar onderling pijn doen want ik ben geen kreeft.quote:Op maandag 17 september 2012 10:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Heeft hij het dan dierlijker sneller en pijnlozer opgelost dan de kreeften onderling?
Welke nek?quote:
Het zit je wel diep he.quote:Op maandag 17 september 2012 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke nek?
Waar jij uit kletst zeker.
Je hebt geen idee waar je het over hebt. Je dood of verdooft een rivierkreeft niet door hem een tik achter zijn schild te geven.
Een rivierkreeft heeft geen geen ruggengraat, dus ook geen nek.
Openbreken en leegeten. Recept staat eerder in dit topic.quote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb nog nooit kreeft gegeten...Hoe vreet je die shit?
Toppie. Ik ook niet.quote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Blöd Fickt gut zeggen ze hier.quote:Op maandag 17 september 2012 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
-supergirl- is gewoon aan het trollen, niemand is zo dom
Met wat gesmolten boter. Heerlijkquote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik denk dat ze werkelijk zo naïef en oerdom is, niemand zegt zulke waanzin.quote:Op maandag 17 september 2012 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
-supergirl- is gewoon aan het trollen, niemand is zo dom
Kan inderdaad niet.quote:Op maandag 17 september 2012 13:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik denk dat ze werkelijk zo naïef en oerdom is, niemand zegt zulke waanzin.
Met hun scharen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe kreeften elkaar onderling pijn doen want ik ben geen kreeft.Maar een tik in de nek is in ieder geval imo humaner dan levend de pan in.
aww neeequote:Op maandag 17 september 2012 14:11 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Met hun scharen.
Ze breken trouwens wel koeiepoten: Link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |