Nee, ik jaag al een jaren niet meer zelf. Vriendje van me schoot ze in Frankrijk. Hoe bedoel je narigheid bij zich dragen?quote:Op zondag 16 september 2012 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zelf geschoten? Hoe weet je bij dat soort dieren zeker dat ze eetbaar zijn, en geen narigheid bij zich dragen oid?
Hiermee gemakkelijk te vangen, zou het alleen niet in bv de merwede doen.quote:Op zondag 16 september 2012 20:11 schreef Elvander het volgende:
Briljant, had ik hier maar zo'n plaag.
En kan dat uilskuiken haar muiltje niet gewoon houden?
Ik wacht nog op haar reactie.quote:Op zondag 16 september 2012 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hier reageert -supergirl- dan weer niet op. Ik feliciteer haar met de titel 'selectief lezende tuthola'.
quote:
Ziektes en andere ellende. Hoe weet je eigenlijk überhaupt of een (wild) dier eetbaar is of niet?quote:Op zondag 16 september 2012 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik jaag al een jaren niet meer zelf. Vriendje van me schoot ze in Frankrijk. Hoe bedoel je narigheid bij zich dragen?
Succes met het vinden van een zebra in het bosquote:Op zondag 16 september 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ziektes en andere ellende. Hoe weet je eigenlijk überhaupt of een (wild) dier eetbaar is of niet?Zou je bijvoorbeeld een eekhoorn in een bos kunnen eten? Of een zebra
.
Dat bos sloeg enkel en alleen op de eekhoorn, ellendelingquote:Op zondag 16 september 2012 20:41 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een zebra in het bos
kawat?quote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Eekhoorn is een delicatesse trouwens, met tamme kastanges
Waren ze lekker of hadden ze een gronderige smaak?quote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef marcel-o het volgende:
van kreeften naar eenden naar katten
dat kan alleen in ONZ
en ik leef nog
bij deze goed gekeurd dus
quote:Op zondag 16 september 2012 22:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is krab, niet kreeft
http://www.watbenjedan.nl/
Bron,quote:Kreeft (Cancer, afkorting Cnc) is een sterrenbeeld dat is te vinden aan de noordelijke hemelkoepel, liggende tussen rechte klimming 7u53m en 9u19m en tussen declinatie +7º en +33º. Het bevat de ecliptica en is een van de tekens van de dierenriem, de zon staat in dit sterrenbeeld van 20 juli tot 10 augustus.
Een sukkelquote:Op zondag 16 september 2012 22:51 schreef LangeJan het volgende:
[..]
[..]
Bron,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kreeft_(sterrenbeeld)
Wat ben ik dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |