Het leuke is dat elk zichzelf respecterend restaurant een kreeftenaquarium heeft staan.quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik zou geen stap in een kreeftenrestaurant binnen zetten.
Als die dieren je echt zouden boeien dan zou je dat wel doen.quote:
minder vlees eten vind ik persoonlijk ook al een goed iets. maar wij staan er dan anders in.quote:Op maandag 17 september 2012 15:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mjah hoe erg sta je dan voor je principes? Omdat je het nuwel eet omdat het'maar makkelijk is'.
Jammer vind ik dat. Ik heb tegen mijn ouders gezegd (toen ik een jaar of 13 was) dat ik geen vlees meer wilde eten en daar werd gewoon rekening mee gehouden of ik kookte zelf weleens wat.
Als je ergens voor wil staan en zo hard er in wil zijn (zoals je hier in dit topic tekeergaat) dan moet je er ook achter staan en niet uit gemaktzucht toch maar vlees eten.
Mijn zus is ook vegetariër, maar mijn moeder doet er ook niet moeilijk over. Als je bijv. macaroni eet, gewoon het gehakt op een bord erbij doen, en dan allebei los opscheppen. Problem Solved.quote:Op maandag 17 september 2012 15:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mjah hoe erg sta je dan voor je principes? Omdat je het nuwel eet omdat het'maar makkelijk is'.
Jammer vind ik dat. Ik heb tegen mijn ouders gezegd (toen ik een jaar of 13 was) dat ik geen vlees meer wilde eten en daar werd gewoon rekening mee gehouden of ik kookte zelf weleens wat.
Als je ergens voor wil staan en zo hard er in wil zijn (zoals je hier in dit topic tekeergaat) dan moet je er ook achter staan en niet uit gemaktzucht toch maar vlees eten.
Ach gossie, zet mams je nog steeds elke avond de gekookte piepers met appelmoes voor?quote:
ehm. het is best normaal dat als je 19 bent je nog thuis woont én eet wat je ouders koken. dus ja wat is je probleem nu eigenlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach gossie, zet mams je nog steeds elke avond de gekookte piepers met appelmoes voor?
19quote:Op maandag 17 september 2012 15:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ehm. het is best normaal dat als je 19 bent je nog thuis woont én eet wat je ouders koken. dus ja wat is je probleem nu eigenlijk.
Zo roze als gekookte kreeft...quote:
Dat je een hypocriet kortzichtig doosje bent. En erger nog, je hebt het niet eens door. En toen ik 19 was woonde ik niet nog steeds bij mijn ouders, sta eens op je eigen pootjes voordat je iemand anders gaat afjanken.quote:Op maandag 17 september 2012 15:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ehm. het is best normaal dat als je 19 bent je nog thuis woont én eet wat je ouders koken. dus ja wat is je probleem nu eigenlijk.
Dat is ook meteen het enige vlees waar je wat van in je mond mag nemen van d'r.quote:
Onze liefde kan niet zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 15:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe jij het allemaal invult moet je helemaal zelf weten. Maar ga dan niet zo tekeer in dit topic omdat iemand een kreeft vangt.quote:Op maandag 17 september 2012 15:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
minder vlees eten vind ik persoonlijk ook al een goed iets. maar wij staan er dan anders in.
fijn dat jij dat niet deed, ik wel en velen met mij.quote:Op maandag 17 september 2012 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat je een hypocriet kortzichtig doosje bent. En erger nog, je hebt het niet eens door. En toen ik 19 was woonde ik niet nog steeds bij mijn ouders, sta eens op je eigen pootjes voordat je iemand anders gaat afjanken.
Precies, zo deden mijn ouders ook. Of later lieten ze zelfs helemaal 't vlees weg, en aten ook een dagje vega 14.gifquote:Op maandag 17 september 2012 15:32 schreef Topiek het volgende:
[..]
Mijn zus is ook vegetariër, maar mijn moeder doet er ook niet moeilijk over. Als je bijv. macaroni eet, gewoon het gehakt op een bord erbij doen, en dan allebei los opscheppen. Problem Solved.
jawel lekker rellen in dit topic.quote:Op maandag 17 september 2012 15:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe jij het allemaal invult moet je helemaal zelf weten. Maar ga dan niet zo tekeer in dit topic omdat iemand een kreeft vangt.
Ik heb zelf bijna 15 jaar zonder vlees geleefd en ik haatte extremistische vega's evenveel als een gemiddelde vleeseter.
Heel mooi dat jij je eigen principes hebt maar je hoeft jezelf niet als een jehova te manifesteren en je eigen gedachtegoed te verspreiden.
Dat geldt imo trouwens beiden kant op. Ik vind het net zo triest dat Piet weer even tof tegen een vega doet met zijn 'geschoten eenden'
niet alle ouders zijn hetzelfde.quote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Precies, zo deden mijn ouders ook. Of later lieten ze zelfs helemaal 't vlees weg, en aten ook een dagje vega 14.gif
okai. triestquote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jawel lekker rellen in dit topic.
quote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
fijn dat jij dat niet deed, ik wel en velen met mij.
Ipv een eigen huis te kopen en zorgen voor alle zielige beestjes die het niet verdienen...quote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
een eigen huis kopen op je 19e.quote:Op maandag 17 september 2012 15:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[..]
Ipv een eigen huis te kopen en zorgen voor alle zielige beestjes die het niet verdienen...
Maar dan niet huillie gaan doen wegens backfire hequote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En dat is slecht en dat mag niet, kun je niet maken en nog meer van jouw reacties eerder in dit topic.quote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
fijn dat jij dat niet deed, ik wel en velen met mij.
heb ik tot nu toe nog niet gedaan. netjes overal op geantwoord.quote:Op maandag 17 september 2012 15:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maar dan niet huillie gaan doen wegens backfire he
En maar zeiken over SC.....quote:Op maandag 17 september 2012 15:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb ik tot nu toe nog niet gedaan. netjes overal op geantwoord.
Nou...niet jezelf voor de gek houden supergirl.quote:Op maandag 17 september 2012 15:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb ik tot nu toe nog niet gedaan. netjes overal op geantwoord.
Allemaal in de kreeftensoep!quote:Op maandag 17 september 2012 15:38 schreef quirina het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)-bij-kreeftenplaag-0
Ook leuk.
Mooi he, dat FOK!quote:Op maandag 17 september 2012 15:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er wordt net zo goed weer op mij teruggereageerd.
gaat het niet om.quote:
wat is dezequote:Op maandag 17 september 2012 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
supergirl kap nou aub even met die SC anders
Dure tijden, en dan is dit mooi meegenomen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:47 schreef quirina het volgende:
Lekker hoor kreeft en nou met die crisis is gratis schaaldier ook niet mis
http://m.wikihow.com/Eat-Roadkill jammie!quote:Op maandag 17 september 2012 15:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dure tijden, en dan is dit mooi meegenomen.
Ik denk dat ik straks een ree ga aanrijden, open ik daar later een topic over okee?
quote:Op maandag 17 september 2012 15:53 schreef quirina het volgende:
[..]
http://m.wikihow.com/Eat-Roadkill jammie!
Ja, eet jij koe?quote:Op maandag 17 september 2012 15:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
deze is kreefteneters. eet jij kreeft?
Eet jij koe?quote:Op maandag 17 september 2012 15:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bah jij ook al. valt me tegen
Ik eet ook koe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |