Voorhuid.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nederlandse meisjes die geen Hollandse mannen in bed willen.
Geen idee waar het over gaat, maar 100 % mee eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Tja, die user ...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:10 schreef padlarf het volgende:
Koorts maar niet ziek
[..]
maagdontsteking
Welke user bedoel je?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Tja, die user ...
Waarom worden afkortingen als havo en mbo tegenwoordig eigenlijk niet met hoofdletters geschreven? Dat is toch veel logischer?
Gulmez neem ik aan. Zijn spelling is vrij slecht en dat boeit hem denk ik ook weinig, maar maagdontsteking vond ik wel erg mooiquote:
Zou zo'n snoepje de stevige trek stelen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:29 schreef arwinotrino het volgende:
Of wil jij een kind die een snoepje stilt ook 8 jaar opsluiten, net als een moordenaar. Want ja, overtreden is overtreden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Voorhuid.Hoezo dan? Ik, als niet-Hollandse man, ben niet besneden. Zijn Hollandse mannen dan wel besneden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
Nee, over het algemeen zijn Nederlandse mannen niet besneden maar mijn man was een uitzondering. Hij is geboren zonder voorhuid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik, als niet-Hollandse man, ben niet besneden. Zijn Hollandse mannen dan wel besneden?
Quntzooiquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:25 schreef caramellow-x het volgende:
[..]
Hij is erg dom geweest heeft 3 gaar geleden een aantal winkels overvallen met 2 vrienden, zijn "vrienden" hebben de schuld op heb geschoven in ruil voor strafvermindering en waren beide na 6 maanden vrij, mijn partner is daardoor als hooftdader aangemerkt en kon lekker lang de bak in. Tja als je wat fout doet moet je de consequnties dragen... en het blijft jammer. Van je vrienden moet je het hebben... dat blijkt maar weer.
???quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:00 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nee, over het algemeen zijn Nederlandse mannen niet besneden maar mijn man was een uitzondering. Hij is geboren zonder voorhuid.
Doe dat in een PM/DM of een ander forum, maar stop met die SC hier!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
???
Mijn vraag was of Hollandse mannen wel besneden zijn. Dus je reactie is geen antwoord op mijn vraag.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:05 schreef maartena het volgende:
Ohio zal wederom het slachtveld worden.
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:35 schreef So_Surreal het volgende:
Ik denk het wel.
Hij zit in een druk pak, wat eigenlijk hetzelfde effect moet geven als een vliegtuig met een drukcabine.
Vraag me af of het ook een knal geeft als hij door de barrière gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |