nee mijn voorhoofdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:55 schreef kabelhaspel het volgende:
Thermometer tegen de prostaat gehad ja?
83 halfquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:56 schreef NanKing het volgende:
Warm hoofd zegt niet, wat was je temperatuur?
Wtfquote:
ahaha waarom wijzig je post zovaak man ik verslik me bijna in me whiskey nee ik denk niet dat een piep in me oren voor een koorts gevoel zorgenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
heb ik ook maar komt omdat ik perongleluk wat teveel hypochloride heb binnegekregen.
laatmaar ik dacht koorts is ook hoofdpiijn maar ik heb alleen hoofdpijn.
mischien komt het bij jou door je tannitus?
misschien heb je je verwarming hoog staan en veel dingen aan.quote:
Oke dankjewel ben ik blij mee want dinsdag is een belangijke dag en ik wilt niet ziek wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:57 schreef NanKing het volgende:
Mjah hoef je je echt geen zorgen over te maken als je je voor de rest goed voelt.
ik hoorde laatst dat dit bij turken 25 graden isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is een normale lichaamstemperatuur bij jullie?
weet ik veel ik heb er geen evrstand van maar op die termometer sta 38quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is een normale lichaamstemperatuur bij jullie?
evrstand? termometer? Geen idee wat dat allemaal is in onze taal. Maar goed, ik ga er van uit dat je niet weet wat een normale lichaamstemperatuur is bij jullie. Misschien moet een je eens googlen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
weet ik veel ik heb er geen evrstand van maar op die termometer sta 38
Dat is een basisfeit dat elke mens in Nederland behoort te weten. Normale lichaamstemperatuur is 37 graden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
weet ik veel ik heb er geen evrstand van maar op die termometer sta 38
Ramadan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:00 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Oke dankjewel ben ik blij mee want dinsdag is een belangijke dag en ik wilt niet ziek worden
grappemaker, en ja ik ben besneden maar dat is al een hele poos terug.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Besnijdenis. TS is Joods, toch?
Klinkt niet per definitie verkeerd, ik slik elke dag vitamine pillen, dus ik denk dat het wel goed komt!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |