Dit heeft niet zoveel met wetenschap te maken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
wou net zeggen, vanuit wetenschappelijk oogpunt vind ik dit zeer boeiend
Welk effect heeft het als het menselijk lichaam door de geluidsbarrière gaat en is dat überhaupt mogelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 03:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dit heeft niet zoveel met wetenschap te maken.
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Welk effect heeft het als het menselijk lichaam door de geluidsbarrière gaat en is dat überhaupt mogelijk.
Welke impact heeft een sprong van die hoogte op het lichaam.
Kan het menselijk lichaam op zo een manier de sprong overleven.
Hoort ie zelf iig nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Vraag me af of het ook een knal geeft als hij door de barrière gaat
Gisteren zeiden ze morgen, dus vandaag (quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Al bekend wanneer de volgende poging is?
Nee, waarschijnlijk morgen pas weer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Gisteren zeiden ze morgen, dus vandaag () .
Zal wel weer dezelfde tijd zijn, 14:30 Nederlandse tijd geloof ik dusof was het nou 15:30
?
Waarom moet de mission balloon 9,8x zo groot zijn qua inhoud om slechts 5.243m hoger te komen?quote:
Misschien omdat de luchtdruk daar hoger is of zo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom moet de mission balloon 9,8x zo groot zijn qua inhoud om slechts 5.243m hoger te komen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:39 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Misschien omdat de luchtdruk daar hoger is of zo.
Hoe hoger je komt, des te hoger is de luchtdruk toch ?quote:
Lager, niet hogerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoe hoger je komt, des te hoger is de luchtdruk toch ?
Vandaar dat hij een speciale drukpak heeft en zit je als je op vakantie gaat op 10KM hoogte in een drukcabine (het vliegtuig zelf).
Ik denk dat doordat er een hogere luchtdruk is, er ook een grotere ballon gebruikt wordt.
Correct me if i'm wrong, because i'm not sure.
Dus in een vacuüm bestaat een oneindig hoge druk?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoe hoger je komt, des te hoger is de luchtdruk toch ?
Vandaar dat hij een speciale drukpak heeft en zit je als je op vakantie gaat op 10KM hoogte in een drukcabine (het vliegtuig zelf).
Ik denk dat doordat er een hogere luchtdruk is, er ook een grotere ballon gebruikt wordt.
Correct me if i'm wrong, because i'm not sure.
Dat zeg ik toch niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:35 schreef starla het volgende:
[..]
Dus in een vacuüm bestaat een oneindig hoge druk?
Je snapt klaarblijkelijk het concept luchtdruk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |