Ik weet niet wat de beste categorie zou zijn voor deze vraag, maar in ieder geval niet in KLB.. Hier zitten vooral veel klootzakken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:21 schreef caramellow-x het volgende:
[..]
Euh hoezo verplaatst naar waar? Ik ben net nieuw opp het forum, heb ik dit in de verkeerde catogorie geplaatst?
Hij is erg dom geweest heeft 3 gaar geleden een aantal winkels overvallen met 2 vrienden, zijn "vrienden" hebben de schuld op heb geschoven in ruil voor strafvermindering en waren beide na 6 maanden vrij, mijn partner is daardoor als hooftdader aangemerkt en kon lekker lang de bak in. Tja als je wat fout doet moet je de consequnties dragen... en het blijft jammer. Van je vrienden moet je het hebben... dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
TS is een kamper. Waarom zit je man vast, als ik vragen mag?
Bedankt ga direct ff opzoekquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de beste categorie zou zijn voor deze vraag, maar in ieder geval niet in KLB.. Hier zitten vooral veel klootzakken.
DM een mod er even over.
[ afbeelding ]
De mods kan je herkennen aan een blauwe username.
Ja, ik blijf het een mooi dilemma vindenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:27 schreef rachidgang het volgende:
Het gevangenisdilemma in werking, interessant. Shit happens he.
Dan lijkt het me sterk dat hier iemand het wel weet. En als ze het weten zullen ze het niet mogen delen. Het enige wat je kan doen is afwachten en hopen dat het een beetje opschiet. Sowieso is de overheid heel sloom dus daar moet je al niet te veel van verwachtenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:33 schreef caramellow-x het volgende:
Hoi bijdehand, Ja dat zijn me toch een stelletje slimmerikken. Heb een poging gewaagd maar daar hebben zij zelf geen informatie over. Die info komt van Den Haag uit en daar mogen de fijne mensen mij geen info over geven. Het van t kastje naar de muur verhaal. Je kent t wel
Je hoeft niets meer te doen. Dit topic staat nu in WGR (Wet Geldzaken en Recht)quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:31 schreef caramellow-x het volgende:
Heel erg bedankt opa bakken baard! Sta ik nu op WGR dan of moet ik dat zelf nog even veranderen?
(Sorry mensen voor alle vragen ff de site leren kennen hoor!)
Werk ...quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je hoeft niets meer te doen. Dit topic staat nu in WGR (Wet Geldzaken en Recht)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Werk ...
En dat noemt zich Feest Archivaris.Crap. Snel sneller snelst...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |