abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117732889
Beste Allemaal,

Mijn partner zit vast en heeft onlangs te horen gekregen dat zijn aanvraag overgeplaatst te worden naar een halfopen setting is goedgekeurd. Nu heeft hij vandaag te horen gekregen dat de overplaatsing nog maanden kan duren omdat er een aantal halfopen settingen gesloten gaan worden, en de gedetineerde die daar al verblijven voorrang zullen hebben om naar een van de settingen te gaan die nog wel open blijven. Heeft iemand enig idee hoe dit precies zit, het zal ongetwijveld een politiek besluit zijn maar waar dit besluit percies vandaan komt. Waar kan ik hier meer informatie over vinden of heeft iemand hier meer informatie over. Hoeveel settingen bv precies gaan sluiten en hoeveel gedetineerde er ongeveer per instelling zijn zodat ik er een beter beeld van krijg. Ik zal gerust ook wat negatieve reacties over het feit dat mijn partner in detentie zit maar dit is voor mij heel verdrietig nieuws. Daarom zou ik het graag horen als iemand hier meer informatie over heeft of weet waar ik dat kan vinden.
Alsvast heel erg bedankt,

Groetjes Melody
  maandag 8 oktober 2012 @ 15:16:10 #2
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_117733027
Als dit serieus is zou ik eerst maar zorgen dat het topic verplaatst wordt..
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  maandag 8 oktober 2012 @ 15:19:31 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117733144
Probeer het eens op dji.nl.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_117733178
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:12 schreef caramellow-x het volgende:
Groetjes Melody
TS is een kamper :'). Waarom zit je man vast, als ik vragen mag?
pi_117733266
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:19 schreef Copycat het volgende:
Probeer het eens op dji.nl.
Heel erg bedankt, ga metteen even zoeken
  maandag 8 oktober 2012 @ 15:24:29 #6
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_117733345
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:21 schreef caramellow-x het volgende:

[..]

Euh hoezo verplaatst naar waar? Ik ben net nieuw opp het forum, heb ik dit in de verkeerde catogorie geplaatst?
Ik weet niet wat de beste categorie zou zijn voor deze vraag, maar in ieder geval niet in KLB.. Hier zitten vooral veel klootzakken.
DM een mod er even over.

De mods kan je herkennen aan een blauwe username.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_117733370
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

TS is een kamper :'). Waarom zit je man vast, als ik vragen mag?
Hij is erg dom geweest heeft 3 gaar geleden een aantal winkels overvallen met 2 vrienden, zijn "vrienden" hebben de schuld op heb geschoven in ruil voor strafvermindering en waren beide na 6 maanden vrij, mijn partner is daardoor als hooftdader aangemerkt en kon lekker lang de bak in. Tja als je wat fout doet moet je de consequnties dragen... en het blijft jammer. Van je vrienden moet je het hebben... dat blijkt maar weer.
pi_117733409
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:24 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de beste categorie zou zijn voor deze vraag, maar in ieder geval niet in KLB.. Hier zitten vooral veel klootzakken.
DM een mod er even over.

[ afbeelding ]

De mods kan je herkennen aan een blauwe username.
Bedankt ga direct ff opzoek
  Forum Admin maandag 8 oktober 2012 @ 15:27:29 #9
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_117733450
Schopje naar WGR
pi_117733458
Het gevangenisdilemma in werking, interessant. Shit happens he.
pi_117733499
Ja idd echt shit, maar is voor mij in elk geval fijn als je er ergens wat info over zo kunnen vinden, met google kom ik ook niet meer zo ver ... :(
pi_117733583
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:27 schreef rachidgang het volgende:
Het gevangenisdilemma in werking, interessant. Shit happens he.
Ja, ik blijf het een mooi dilemma vinden :D En TS, kan je niet eens een belletje wagen naar de gevangenis van je partner?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_117733597
Heel erg bedankt opa bakken baard! Sta ik nu op WGR dan of moet ik dat zelf nog even veranderen?
(Sorry mensen voor alle vragen ff de site leren kennen hoor!)
pi_117733672
Hoi bijdehand, Ja dat zijn me toch een stelletje slimmerikken. Heb een poging gewaagd maar daar hebben zij zelf geen informatie over. Die info komt van Den Haag uit en daar mogen de fijne mensen mij geen info over geven. Het van t kastje naar de muur verhaal. Je kent t wel
pi_117733731
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:33 schreef caramellow-x het volgende:
Hoi bijdehand, Ja dat zijn me toch een stelletje slimmerikken. Heb een poging gewaagd maar daar hebben zij zelf geen informatie over. Die info komt van Den Haag uit en daar mogen de fijne mensen mij geen info over geven. Het van t kastje naar de muur verhaal. Je kent t wel
Dan lijkt het me sterk dat hier iemand het wel weet. En als ze het weten zullen ze het niet mogen delen. Het enige wat je kan doen is afwachten en hopen dat het een beetje opschiet. Sowieso is de overheid heel sloom dus daar moet je al niet te veel van verwachten :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Forum Admin maandag 8 oktober 2012 @ 15:38:22 #16
Heeft een huisje.
pi_117733822
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:31 schreef caramellow-x het volgende:
Heel erg bedankt opa bakken baard! Sta ik nu op WGR dan of moet ik dat zelf nog even veranderen?
(Sorry mensen voor alle vragen ff de site leren kennen hoor!)
Je hoeft niets meer te doen. Dit topic staat nu in WGR (Wet Geldzaken en Recht)
pi_117733836
Tja het was een poging waard er een topic over te starten. Wie weet dat er nog een wijsneus op de site zit die er toevallig iets van weet. Kon alleen een heel kort stukje op de site van de SP vinden zonder verwijzingen wederom. Mijn zoektocht gaat zeker verder. Maar ontzettend bedankt voor t meedenken allemaal!
  maandag 8 oktober 2012 @ 15:40:15 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117733891
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

Je hoeft niets meer te doen. Dit topic staat nu in WGR (Wet Geldzaken en Recht)
Werk ...

En dat noemt zich Feest Archivaris.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Forum Admin maandag 8 oktober 2012 @ 15:41:15 #19
Heeft een huisje.
pi_117733919
quote:
18s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Werk ...

En dat noemt zich Feest Archivaris.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crap. Snel sneller snelst... :@
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 17:54:26 #20
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')