SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TracksitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: DownstarThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
M'n eigen guide maar weer eens volgen, misschien zijn er wel leuke nieuwe dingen te halen.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:49 schreef shiznuts het volgende:
HORLOGES / WATCHES
Tip 1. Haal geen neppe merkhorloges: het is niet alsof de kwaliteit hetzelfde is als de echte en je kunt er veel gedoe mee krijgen (douane/justitie).
Hebben we dat uit de weg, moet je begrijpen dat de klokjes uit China 'sieraden' zijn. Ze zijn dus voor 'de sier', zoals een armband, alleen hebben ze dan de nuttige functie om de tijd aan te kunnen geven. De nadruk ligt niet bepaald op kwaliteit (geen precisie-uurwerk, geen echt lederen horlogeband, etc), dus kun je daarmee leven en gaat het je om er voor zo'n lage prijs fashionably bij te lopen en de tijd te weten, dan zit je goed! De kwaliteit is in de meeste gevallen te vergelijken met de goedkoopste horloges die je bij een winkel als de Kijkshop haalt. Het is trouwens niet zo dat horloges uit China per definitie kut zijn, sterker nog, je kunt er best jaren plezier van hebben.
Tip 2. Vermijd zaken die onnatuurlijk veel glimmen. Dit is een blijk van goedkope materialen/lak (plastic fantastic). Koop liever iets met geborsteld staal. Kijk goed naar de foto's hoe iets eruit ziet. Stel je tevens voor hoe groot zo'n klokje is (bedenk hoe groot een standaard pin (verbinding band/klokje) is en vergelijk hoeveel groter het klokje is dan die verbinding) en hoe dat zou staan om je pols.
Koop een Aziatisch merk. Vermijd horloges als 'V6 SuperSpeed' en ga eerder voor een iets anders. Populair zijn o.a. Curren, Sinobi, IK Colouring, Wilon, Ohsen en EYKI. Ook Julius en DCT maken mooie (wat meer high-end) klokjes. Ook op Ebay kun je goed slagen voor deze horloges. Misschien kan een zoektocht naar 'SHARK' (a.k.a. 'WEIDE') en 'Infantry' (a.k.a. 'Military Royale') je tevens interesseren. Je hoeft niet per se naar een merk te zoeken. Velen slagen erin leuke klokjes te kopen door te zoeken op steekwoorden. Enkele voorbeelden: 'Japan MOVT', 'army watch', 'military watch', 'aviator watch', 'black sport watch' en 'metal wristwatch'. Wees creatief. Vrijwel alle zoektermen baten het om er 'watch' bij te hebben voor betere sortering. Je kunt ook zaken wegfilteren, als je niet naar een vrouwenhorloge zoekt, maar er wel veel resultaten op vrouwen gericht zijn voeg je '-woman -women' toe (tevens '-kids -boys -girls').
Tip 3. Vrijwel bij alles onder (maar niet gelimiteerd tot) $25,- met anologe wijzertjes die chronometer-functies uitvoeren, daarvan zijn de wijzertjes en knopjes op de horloge puur ter decoratie en bieden dus geen werkende functie. Horloges met een plaat die een traditionele uitsparing biedt voor de datum werkt in het algemeen wel.
Naast de shops uit de OP van de Chinese webshops topicreeks, kun je door shops zoeken m.b.v. www.chinaprices.us . FocalPrice heeft een aan horloges toegewijde site die www.watchyear.com heet, maar zoals gezegd loont het zeker ook om te kijken op www.ebay.com .The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zie dat de hosting het even moeilijk heeft :p
Zal vermoedelijk binnenkort wel weer up zijn
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
'k Zat net ff naar wat Currens e.d. te kijken, o.a.:
› http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item337b723cc7
› http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item3f190a84c1
› http://www.ebay.com/itm/A(...)&hash=item3f190a914a
› http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4167486c70
Of eentje die als laatste eens voorbijkwam...
› http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item416ae15c87
Kweenie... anders maar eens aan een WEIDE, ik vind het concept van analoog/digitaal van de Shark watch wel tof. Als je wilt weten welke dag v/d week het is of als je 'em als (back-up) wekker instellen wilt. Dat mis ik nu eigenlijk nu ik al een paar dagen m'n normale non-Shark-watch (een instelknop van m'n Shark is opeens foetsie) mee heb. M'n Curren heeft ook geen glow-in-the-dark-paint op de wijzers, daar was de LED-weergave ook wel prettig, al was analoog/digitaal na verloop van tijd niet meer fijn synchroon.
Misschien deze... http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item519fc003ce
- edit - On another note, 12e de Takstar TS-650 besteld via MisterTao (had nog wat balance om op te maken). Was gisteren daar al binnen, gechecked, gefotografeerd en verpakt. Nu net gezien en 2nd payment gedaan (wat een perfectie: 'Balance: $0.47').Kosten totaal: 43.91 USD. Ben benieuwd!
[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 15-09-2012 16:38:42 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Voor 10 dollar is het aantrekkelijk maar ik weet niet of ik wel wil ben 14Er lopen hier best wel een paar rond met horloges, maar ook weeer niet heel veel duss..
Say whaaaat?![]()
Ik ben 16 en ik heb elke dag een horloge om! Vooral doen zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:44 schreef SuperChips het volgende:
Voor 10 dollar is het aantrekkelijk maar ik weet niet of ik wel wil ben 14Er lopen hier best wel een paar rond met horloges, maar ook weeer niet heel veel duss..
![]()
![]()
Hmm zal maandag is kijken hoeveel een horloge hebbenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:46 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik ben 16 en ik heb elke dag een horloge om! Vooral doen zou ik zeggen!Say whaaaat?![]()
Als jij een horloge wilt, moet je er eentje nemen. Ik zou het niet doen omdat anderen het hebben, gewoon doen wat je zelf wilt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:50 schreef SuperChips het volgende:
[..]
Hmm zal maandag is kijken hoeveel een horloge hebben![]()
![]()
De jeugd van tegenwoordig...
Die heb jij natuurlijk al.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:51 schreef monkeybrain het volgende:
Jullie praten over een horloge alsof je een penispiercing gaat kopenOok van die meelopers in je omgeving die alleen doen wat anderen doen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik juist nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:51 schreef monkeybrain het volgende:
Jullie praten over een horloge alsof je een penispiercing gaat kopen![]()
Zeg alleen dat je niet moet doen omdat anderen het doen, dat is mij zo vaak verteld vroegâh
![]()
![]()
Een beetje je eigen ding doen. Pfff, hipster.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:04 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik juist niet![]()
Zeg alleen dat je niet moet doen omdat anderen het doen, dat is mij zo vaak verteld vroegâh
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Precies. Ik ben 17 en heb ook altijd een horloge om.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:46 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik ben 16 en ik heb elke dag een horloge om! Vooral doen zou ik zeggen!![]()
![]()
Wat een jonkies hier, had de leeftijdgrens wel wat hoger verwacht
maargoed, superschips als jij een horloge om wil hebben, maakt dat toch geen reet uit of andere wel of niet een horloge om hebben..? al loop je met een stationsklok of sterker nog de big ben clock om je pols moet jij toch lekker zelf weten![]()
![]()
Boehoe, maar dan ben je niet cool en ik heb ook al geen iPhone omdat het zo duur is, ik bezorg maar 1x p/week kranten, da's geen vetpot en ik mag ook geen iPhone/contract van m'n moeder.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:30 schreef Downstar het volgende:
maargoed, superschips als jij een horloge om wil hebben, maakt dat toch geen reet uit of andere wel of niet een horloge om hebben..? al loop je met een stationsklok of sterker nog de big ben clock om je pols moet jij toch lekker zelf wetenEnige wat ik me veroorloven kan is een pakje sigaretten per week, daarmee ben ik echt een toffe bink op school en iedereen doet het.
Er zijn al sjonnies genoeg... doe gewoon je eigen ding.
Heb je ooit een James Bond zonder horloge gezien? Natuurlijk niet: een horloge is 'practical, looks sophisticated, stylish and gets the girls'.Tevens het enige sierraad wat een man zo'n beetje tot z'n vervoeging heeft. Oorbellen, armbandjes en kettingen vind ik ook maar voor sjonnies.
Deze (By shiznuts):quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:44 schreef SuperChips het volgende:
Tevens het enige sierraad wat een man zo'n beetje tot z'n vervoeging heeft. Oorbellen, armbandjes en kettingen vind ik ook maar voor sjonnies.
Btw ik ben 16 en draag sinds een half jaar ook iedere dag mn horloge het is gewoon veel handiger dan telkens je mobiel uit je zak moeten vissen.. en je raakt er heel snel gewend aan, als ik hem een dag vergeet dan kijk ik telkens op een lege pols![]()
Ik zelf heb een Casio van ¤100![]()
![]()
Dacht dat ik jong was hier...
(en heb zelf een shit-load aan horloges maar draag ze de laatse maanden niet meer...)
Oh, en voor jullie phone-buyers; er is een nieuw toestelletje on the horizon:
De Oppo Find 5: 5" 1080P (!!!!), retesnelle Qualcomm Snapdragon S4 Pro APQ8064 processor (schopt de kont van de S3 en One X), 2GB RAM, 12MP back- en 2MP front-camera (maar megapixels zeggen uiteraard niets) 16 of 32GB opslaggeheugen (en de Chinezen kennende aardige kans op SD-slot), LTE, NFC, een re-de-lijke 2.500mAh aan accu en Android 4.1.
Natuurlijk alleen nog maar geruchten maar wel leuke geruchten. Als de prijs/kwaliteit verhouding nou ook mooi is
EDIT: lees net berichten over ¥2300 / $362 / ¤275. Nog steeds goedkoop in verhouding met One X/S3 maar toch...
EDIT #2 @ hieronder: Tom Hanks![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 15-09-2012 19:34:36 ]![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:21 schreef Iemand91 het volgende:
Dacht dat ik jong was hier...
(en heb zelf een shit-load aan horloges maar draag ze de laatse maanden niet meer...)
Oh, en voor jullie phone-buyers; er is een nieuw toestelletje on the horizon:
[ afbeelding ]
De Oppo Find 5: 5" 1080P (!!!!), retesnelle Qualcomm Snapdragon S4 Pro APQ8064 processor (schopt de kont van de S3 en One X), 2GB RAM, 12MP back- en 2MP front-camera (maar megapixels zeggen uiteraard niets) 16 of 32GB opslaggeheugen (en de Chinezen kennende aardige kans op SD-slot), een re-de-lijke 2.500mAh aan accu en Android 4.1.
Natuurlijk alleen nog maar geruchten maar wel leuke geruchten. Als de prijs/kwaliteit verhouding nou ook mooi is
EDIT: lees net berichten over $362 / ¤275. Nog steeds goedkoop in verhouding met One X/S3 maar toch...![]()
![]()
Meen je dat nu serieusquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:50 schreef SuperChips het volgende:
[..]
Hmm zal maandag is kijken hoeveel een horloge hebbenKijken naar andere?
![]()
De originaliteit van tegenwoordig.![]()
![]()
Een iPhone is niet cool hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Boehoe, maar dan ben je niet cool en ik heb ook al geen iPhone omdat het zo duur is, ik bezorg maar 1x p/week kranten, da's geen vetpot en ik mag ook geen iPhone/contract van m'n moeder.![]()
![]()
![]()
Topic opa zegt: enige wat cool is, is gewoon je eigen ding doen en vooral schijt hebben aan wat anderen vinden, zeker compleet vreemden. Je leeft voor jezelf.quote:
/topic opa.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Wijze woordenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Topic opa zegt: enige wat cool is, is gewoon je eigen ding doen en vooral schijt hebben aan wat anderen vinden, zeker compleet vreemden. Je leeft voor jezelf.
/topic opa.![]()
![]()
Eerst de OP checken de volgende keer, het stond er letterlijk in.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:36 schreef 0wen het volgende:
Ik heb van DX zo'n nummer gekregen: RA501xxxxx waar kan ik deze zending tracken??
Hier is de link: http://www.17track.net/IndexEn.html
Vaak kan je de zending traceren na 2-8 dagen, soms is het ook niet traceerbaar omdat ze het pakketje vergeten te scannen of dergelijke.
Hoi.![]()
thnx!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:40 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Eerst de OP checken de volgende keer, het stond er letterlijk in.
Hier is de link: http://www.17track.net/IndexEn.html
Vaak kan je de zending traceren na 2-8 dagen, soms is het ook niet traceerbaar omdat ze het pakketje vergeten te scannen of dergelijke.
Coool: Sep 15, 2012 12:47:00 PM Status:Posting, Location: GUANGDONG
Hoe lang zou het duren? 3/4 weekjes toch?![]()
Mijn laatste pakketje die ik binnen kreeg deed er 7 WERKdagen overquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef 0wen het volgende:
[..]
thnx!
Hoe lang zou het duren? 3/4 weekjes toch?![]()
![]()
zeuw!! das snel!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn laatste pakketje die ik binnen kreeg deed er 7 WERKdagen over![]()
Sterker nog, het waren zelfs 7 gewone dagen, had 3 dingen besteld bij verschillende dingen, deze werd als laatste verstuurd (3 dagen na bestellen) en heb ik dus als eerst binnenquote:![]()
![]()
Je huidige status zegt dat die aangenomen is door de postkantoor en word verwerkt om verstuurd te worden, hoelang het gaat duren is nooit duidelijk, chinapost/hongkongpost is erg onstabiel ik heb wel eens een pakketje in 7 dagen binnengekregen, en wel eens binnen 2,5 maand. hoelang het gaat duren kan ik je dus helaas niet zeggen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef 0wen het volgende:
[..]
thnx!
Hoe lang zou het duren? 3/4 weekjes toch?Hoi.![]()
same here, ook binnen 7 dagen een pakketje ontvangen laatstquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Sterker nog, het waren zelfs 7 gewone dagen, had 3 dingen besteld bij verschillende dingen, deze werd als laatste verstuurd (3 dagen na bestellen) en heb ik dus als eerst binnenHoi.![]()
Nog even terugkomend op een post van shiznuts.Klopt als een bus, ¤180 in 2 weken uitgegeven (inclusief jiayu g3) en met 1 pakketje binnen, nog 5 te gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef shiznuts het volgende:
Waarschuwing: chinashopping kan verslavend werken en schade (aan de portemonnee) veroorzaken.![]()
![]()
ik heb een monitor (http://www.vergelijk.nl/lcd_monitor/medion/md_20122/specs.rhtml) maar wil gaan testen of mijn ps3 er goed op werkt. Dus wil ik iets naar hdmi doen, alleen vraag ik me af welke ik dan nodig heb. Mijn monitor heeft namelijk een dvi-aansluiting en een vga-aansluiting. Welke moet ik dan hebben?![]()
Bestelling van Ebay nog niet binnen gehad. Op 5 augustus besteld, dus gisteren even een mail verzonden naar de verkoper. Kreeg al heel snel een mail terug dat het er normaal al zou moeten zijn en dat er waarschijnlijk ergens een probleem is.
Meteen een volledige refund gekregen met het verzoek om als ik het alsnog ontvang dat even door te geven om weer te kunnen betalen.
Betaling die ik terug kreeg was op naam van BIC. De shop had een andere naam, schijnbaar hebben ze meerdere ebay shops.
'
Was toch 19 dollar![]()
![]()
Zijn die Curren horloge's ook echt waterdicht (onder de douche / zwembad)? Of is dat maar trololol van die verkopers?Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Wat betekent dit: The item (RB*********HK) arrived at Hong Kong or its destination country on 15-Sep-2012 and is being processed for delivery to the addressee.![]()
Dat de postbode maandag of dinsdag met je pakketje komt.quote:Op zondag 16 september 2012 10:46 schreef Coenehv het volgende:
Wat betekent dit: The item (RB*********HK) arrived at Hong Kong or its destination country on 15-Sep-2012 and is being processed for delivery to the addressee.![]()
VGA en DVI zit amper verschil in, al is DVI volgens mij een tikkeltje beter om te kiezen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:20 schreef Coenehv het volgende:
ik heb een monitor (http://www.vergelijk.nl/lcd_monitor/medion/md_20122/specs.rhtml) maar wil gaan testen of mijn ps3 er goed op werkt. Dus wil ik iets naar hdmi doen, alleen vraag ik me af welke ik dan nodig heb. Mijn monitor heeft namelijk een dvi-aansluiting en een vga-aansluiting. Welke moet ik dan hebben?
HDMI = Beeld en geluid
DVI = Zelfde beeld als HDMI maar zonder geluidsoverdracht
Dus HDMI-DVI kabeltje kopen of met een converter plug werken.![]()
Je kan ook leuke universele dingen voor je brommer kopen uit China![]()
![]()
http://www.ebay.com/itm/U(...)g%3D1006%26rk%3D1%26
3,14 euro
Maar eens kijken of het wat is.![]()
Het stoerste is natuurlijk een koekkoeksklok om de pols. Dat er elk uur zo'n vogeltje uitklaptquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:30 schreef Downstar het volgende:
maargoed, superschips als jij een horloge om wil hebben, maakt dat toch geen reet uit of andere wel of niet een horloge om hebben..? al loop je met een stationsklok of sterker nog de big ben clock om je pols moet jij toch lekker zelf weten
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Babylon, Microsoft, Google, je woordenboek.
Acceptance acceptance,, Netherlands
Ofterwijl je pakketje is in Nederland aangekomen (denk ik).![]()
ES800M in de promotion bij Priceangel.
Waren daar ook al heel goedkoop:
http://www.priceangels.com/promotion-detail.html?restId=1678![]()
Zou mooi zijn! is 4 dagen geleden besteldquote:Op zondag 16 september 2012 12:31 schreef nodig het volgende:
Hmm tsja de laatste tijd kan het heel snel gaan, dan heb je hem wss dinsdag binnen. Maar ik zal niet teveel op die tracking op uitgaan, voor hetzelfde geld gaat die nu pas naar Nederland.quote:Op zondag 16 september 2012 12:47 schreef 0wen het volgende:
[..]
Zou mooi zijn! is 4 dagen geleden besteld![]()
dan issie eerder aangenomen voor verzending NAAR nederland of daar net weg...quote:Op zondag 16 september 2012 12:31 schreef nodig het volgende:
Vliegtuigquote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef 0wen het volgende:
Gaat het per boot of vliegtuig eigenlijk?
Maar dan kan het hele procces nog makkelijk 2 maanden in beslag nemen hoor
Tegen de kerst is dat standaard.. nu ongeveer 2 á 3 weken.
Per boot is echt super exceptioneel, doen shops eigenlijk niet. Een keer hadden ze bij LT een foutje gemaakt, was ook wel een vage order met drie keer dingen aanpassen ed.. redelijk gwichtig pakketje. Dacht komt hij nou nog, ... bleek hij op de boot te zitten. Dat is standaard 5+ weken![]()
Mja overall is china.. gewoon lekker wachten wachten wachtentot je pakketje er is dan
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Zei ik in een post daarna ook al..quote:Op zondag 16 september 2012 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dan issie eerder aangenomen voor verzending NAAR nederland of daar net weg...
Maar een andere vertaalmachine gaf weer wat anders aan, dus je weet het maar nooit. Zeker omdat het de laatste tijd snel gaat.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:28 schreef nodig het volgende:
Nog even terugkomend op een post van shiznuts.
[..]
Klopt als een bus, ¤180 in 2 weken uitgegeven (inclusief jiayu g3) en met 1 pakketje binnen, nog 5 te gaan![]()
Mijne is water-resistant (niet: waterproof dus) volgens de opdruk. Een beetje spatwater moet niet echt problemen leveren, maar ik zou 'em niet submergen of ermee douchen gaan...quote:Op zondag 16 september 2012 03:56 schreef W00fer het volgende:
Zijn die Curren horloge's ook echt waterdicht (onder de douche / zwembad)? Of is dat maar trololol van die verkopers?Not too bad.quote:Op zondag 16 september 2012 12:38 schreef yorkick het volgende:
http://www.priceangels.com/promotion-detail.html?restId=1678Ergens een coupon opduikelen misschien zelfs nog... ->
Die zouden meer mensen moeten halen voor zichzelf.quote:Note: Special sale products (products in 99 Store, Special Offer, Daily Deal, Promotion) could not be discounted with any coupons again.Ter land... per Tuktuk. Neuh... L'avion uiteraard.quote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef 0wen het volgende:
Gaat het per boot of vliegtuig eigenlijk?Tenzij je van DHGate ofzo een brommer haalt, zulke grote/zware dingen gaan vaak eerder per containerschip.
Als je gewoon kijkt in de OP, daar staat een stukje over tracking en tracksites. Als je mijn favosite, 17track.net gewoon gebruikt kun je daar bij de toolbox instellen om de boel te vertalen. Dan zweef je ff over de Chinese tekens en weet je what is up.
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 16-09-2012 15:37:19 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Priceangles 10% off coupon: PAAH10OFFquote:Op zondag 16 september 2012 15:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Not too bad.Ergens een coupon opduikelen misschien zelfs nog... ->
Kan niet als er al korting is op een product hoorde ik net van Iemand91
EDIT: Er staat ook een foutje in de OP onder het kopje Jack:quote:Jack is een mede-eigenaar van Zarmark een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. Zarmark is een webshop met een redelijk uitgebreid assortiment, deze shop heeft een goede service omdat het toch wel een van de kleinere shops is, het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij Zarmark hebben besteld. De reden dat mensen bij Zarmark bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, service01@zarmark.com. Om een schatting te maken van de prijs die Zarmark voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.![]()
Linkeroortje van me es800m is net overleden dus dat komt goed uit. Thnx voor de tip.quote:Op zondag 16 september 2012 12:38 schreef yorkick het volgende:
http://www.priceangels.com/promotion-detail.html?restId=1678![]()
Weet iemand of dit gewoon door de douane komt?
http://www.ebay.com/itm/221105403572?_trksid=p5197.c0.m619
[ Bericht 32% gewijzigd door Silencee op 16-09-2012 19:52:24 ]OMGROFL![]()
Vriend van mij bestelde altijd survival messen uit het buitenland, nooit problemen gehad eigenlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef Silencee het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)=true#ht_2568wt_1397![]()
Heb er 1 besteld we zien het wel hahaquote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef Razer het volgende:
[..]
Vriend van mij bestelde altijd survival messen uit het buitenland, nooit problemen gehad eigenlijk.OMGROFL![]()
Die wil je niet.quote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef Silencee het volgende:
http://www.ebay.com/itm/221105403572?_trksid=p5197.c0.m619Is niet ergonomisch en van kutkwaliteit. Maar ok, moet je zelf weten.
Hier in ieder geval nog eens een keer het volgende:quote:Op zondag 29 april 2012 07:18 schreef shiznuts het volgende:
Soms ontvangen mensen ook gewoon een 1:1 lijkende BBGun of een aansteker met aanstekervloeistof er al in, wat niet mag. Het checken is niet heel uitvoerig. Er zijn massa's post die dagelijks binnenkomen, zit ook veel metaal bij, dat kunnen mensen nooit zelf checken. Dus computers en steekproeven, maar er kan in feite dus best aardig wat doorglippen. Bovendien zijn, zoals gezegd, niet alle messen illegaal, hangt af van klapbaarheid, lengte/breedte, snijkanten en dergelijke. Je kunt ook een legaal mes hebben, maar als je die bij je hebt op een locatie waar de autoriteit vind dat er dreiging vanuit kunt gaan en je hem op zak hebt om mocht het zover komen iemand anders er wat mee aan te doen, dan is het bezit wel illegaal en ben je 'em kwijt. Er zijn steden met een mesverbod in de (binnen)stad, maar ook bij voetbalwedstrijden e.d. wordt een legaal mes uiteraard in beslag genomen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Hier zoals het in de wet staat in ieder geval:
› http://wetten.overheid.nl/BWBR0008804/geldigheidsdatum_16-09-2012
Let ook vooral op:
[..]
In principe zijn aardig wat messen dus volgens de specificaties in de eerstgenoemde punten nog geen illegaal bezit. Maar wanneer je dus een avondje op stap gaat met een mes op zak, of bij een voetbalwedstrijd gefouilleerd wordt, ben je waarschijnlijk wel de Sjaak. Het is sowieso vrij not-done en stom om in het openbaar in het algemeen rond te lopen met zo'n mes op zak, imho.Gebruik zulk soort zaken altijd alleen in het eigen-huis-en-tuin bereik voor eigen-huis-en-tuin (of wilderness-survival) doeleinden.
Check die euro zich weer licht herstellen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Deze net gekocht: (horloge)
http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item43b153be65
En deze lijken me ook wel geinig: (horloge)
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item2570123a21![]()
I know. Net maar 129 euro betaald voor m'n G3.quote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef shiznuts het volgende:
Check die euro zich weer licht herstellen.
WIE WIL ME AANRAKEN?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
G3...Zo passé...
En nee hij is nog niet uit, dus mensen kunnen 'em ook nog niet hebben hè.
Hier verder over Jiayu's kakelen, bitte: Jiayu #2 - Wachten op de Chinese overheidHmm.. Deze OHSEN is ook wel geinigjes in principe...
› http://www.ebay.nl/itm/El(...)r-Band-/221098212633 of toch die WEIDE, of allebei... hmmm.
[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 16-09-2012 21:46:39 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ah, helder.quote:Op zondag 16 september 2012 21:41 schreef shiznuts het volgende:
G3...Zo passé...
En nee hij is nog niet uit, dus mensen kunnen 'em ook nog niet hebben hè.
Hier verder over Jiayu's kakelen, bitte: Jiayu #2 - Wachten op de Chinese overheidHmm.. Deze OHSEN is ook wel geinigjes in principe...
› http://www.ebay.nl/itm/El(...)r-Band-/221098212633 of toch die WEIDE, of allebei... hmmm.![]()
![]()
Iemand ervaring met het kopen van PS3 controllers?
Las ergens dat ze nog wel eens worden geblokkeerd etc?
Of valt dat wel mee?
http://www.priceangels.co(...)3-Black--s96427.html
Scheelt aardig namelijk.![]()
HHeb paar jaar terug in het begin tijdperk van de PS3 via eBay een controller gekocht.quote:Op maandag 17 september 2012 00:48 schreef yorkick het volgende:
Of valt dat wel mee?
Scheelt aardig namelijk.
Toen was een witte controller alleen nog verkrijgbaar in Azië.
Heb toen net zoveel betaald als een zwarte controller hier kostte maar kreeg ik toen een neppe controllerOveral stond wel mooi Sony op maar de kwaliteit was om te huilen.
Gelukkig kreeg ik na ruzie met de Chinees in kwestie wel een refund
De controller werkte wel maar was te gammel voor woorden.
Heb em toen nog geen twee weken als tweede controller kunnen gebruiken.
Sony kwam ineens met een update waarna neppe controllers niet meer werken.
Conclusie: koop geen nep spul, wil je een goedkope controller koop dan een simpele third-party controller in Nederland.WOKNOK![]()
Ok ok, klinkt niet echt positief. Is wel een tijd geleden, misschien dat het nu wat meevalt?quote:Op maandag 17 september 2012 02:13 schreef ricost het volgende:
H
[..]
Heb paar jaar terug in het begin tijdperk van de PS3 via eBay een controller gekocht.
Toen was een witte controller alleen nog verkrijgbaar in Azië.
Heb toen net zoveel betaald als een zwarte controller hier kostte maar kreeg ik toen een neppe controllerOveral stond wel mooi Sony op maar de kwaliteit was om te huilen.
Gelukkig kreeg ik na ruzie met de Chinees in kwestie wel een refund
De controller werkte wel maar was te gammel voor woorden.
Heb em toen nog geen twee weken als tweede controller kunnen gebruiken.
Sony kwam ineens met een update waarna neppe controllers niet meer werken.
Conclusie: koop geen nep spul, wil je een goedkope controller koop dan een simpele third-party controller in Nederland.
Misschien dat een niet-namaak controller wel prima is:
http://dx.com/p/rechargea(...)-ps3-black-red-93529![]()
Fed-Ex![]()
M5's,!?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ziet er wel heel erg el cheapo uit. Tevens vind ik zelf persoonlijk het type d-pad wat erop zit verschrikkelijk.quote:Op maandag 17 september 2012 11:24 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ok ok, klinkt niet echt positief. Is wel een tijd geleden, misschien dat het nu wat meevalt?
Misschien dat een niet-namaak controller wel prima is:
http://dx.com/p/rechargea(...)-ps3-black-red-93529
Hier een originele Dual Shock 3 voor net geen 38 EURO (http://www.4launch.nl/sho(...)-zwart-/budgetgaming)
Of als we bij China willen blijven (http://www.sungmart.com/s(...)ion-3-ps3_p4558.html) $36,61 voor een refurbished origineel exemplaar.
Maargoed, het is natuurlijk ook net waar je em voor wilt gebruiken.
Als tweede controller om een maat met Fifa in te maken is zoiets natuurlijk ideaal
WOKNOK![]()
Ook maar weer 2 Awei ES800M's gekocht. En ik m'n data-link (Ebay-shop van BIC) is 33 dagen geleden verzonden (15/08), nóg niet binnen!![]()
![]()
![]()
Klopt. We gebruiken ze alleen voor Fifa. Heb nu één besteld op Ebay voor 13 euro. Ziet er ook goedkoop uit, maar als de knoppen maar doen waarvoor ze bedoeld zijn;). Ben benieuwd, laat het wel weten.quote:Op maandag 17 september 2012 13:55 schreef ricost het volgende:
[..]
Ziet er wel heel erg el cheapo uit. Tevens vind ik zelf persoonlijk het type d-pad wat erop zit verschrikkelijk.
Hier een originele Dual Shock 3 voor net geen 38 EURO (http://www.4launch.nl/sho(...)-zwart-/budgetgaming)
Of als we bij China willen blijven (http://www.sungmart.com/s(...)ion-3-ps3_p4558.html) $36,61 voor een refurbished origineel exemplaar.
Maargoed, het is natuurlijk ook net waar je em voor wilt gebruiken.
Als tweede controller om een maat met Fifa in te maken is zoiets natuurlijk ideaal![]()
Gewoon zelf de originele controller gebruiken en een mattie opzadelen met die China controller = sowieso winquote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef yorkick het volgende:
[..]
Klopt. We gebruiken ze alleen voor Fifa. Heb nu één besteld op Ebay voor 13 euro. Ziet er ook goedkoop uit, maar als de knoppen maar doen waarvoor ze bedoeld zijn;). Ben benieuwd, laat het wel weten.
WOKNOK![]()
Nah Shiznuts, ik wil wel een horloge waarmee ik kan zwemmen / douchen enz.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Toevallig die al even terug besteld, nog niet binnen. Zal het resultaat hier melden.quote:Op maandag 17 september 2012 00:48 schreef yorkick het volgende:
Of valt dat wel mee?
Scheelt aardig namelijk.![]()
Ik heb er vorig jaar voor sinterklaas 1 aan mezelf geschonken van DX, hij word nu niet meer op DX verkocht maarja, het is een identieke controller op de ontbrekende logo's na. Werkt zowel draadloos als bedraad prima, merk wel dat de batterij wat sneller leeg is dan de originele. Ik zelf vind er wel heel wat verschil in zitten met de echte controller. Hij werkt een stuk stroever, wat vooral te merken is bij de pookjes. Het is mijn PS3 dus ik laat hem door mn broertje/maten gebruiken, heb mn broertje nog nooit horen klagenquote:Op maandag 17 september 2012 00:48 schreef yorkick het volgende:
Of valt dat wel mee?
Scheelt aardig namelijk.Was voor 18 dollar btw
(korte) review?quote:![]()
![]()
Nog niet laten inspelen maar de eerste indruk is goed en helder. De bass is weinig aanwezig maar voor enkele muzieksoorten kan dit natuurlijk een pro zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 16:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb er vorig jaar voor sinterklaas 1 aan mezelf geschonken van DX, hij word nu niet meer op DX verkocht maarja, het is een identieke controller op de ontbrekende logo's na. Werkt zowel draadloos als bedraad prima, merk wel dat de batterij wat sneller leeg is dan de originele. Ik zelf vind er wel heel wat verschil in zitten met de echte controller. Hij werkt een stuk stroever, wat vooral te merken is bij de pookjes. Het is mijn PS3 dus ik laat hem door mn broertje/maten gebruiken, heb mn broertje nog nooit horen klagenWas voor 18 dollar btw
[..]
(korte) review?
Zelf denk ik dat ik toch bij de M2's blijf, maar voor af en toe een best leuke afwisseling.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Jup. Missed it. Oh wacht, nee, zie net dat het DPD is. Zijn schoenen van Plutosport (uit NL)quote:
Gd dang it... geen M5... geen friggin' Fire... wat ies deze? Moet ik eerst jarig zijn ofzo?
Ah voicemail bericht.Daarom doe ik dus altijd aan free shipping en niet aan express services... douane-inklaring-gedoe. Mag het ook per mail sturen, neemt niemand op namelijk, ook goed. Ah, het wordt nog beter...
quote:ich bin von 16.09.2012 bis 21.09.2012 auf Urlaub und daher nicht im Büro erreichbarMuddafugga.
[ Bericht 12% gewijzigd door shiz op 17-09-2012 17:39:19 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Aha, ikzelf zat te kijken naar de HM5, de reviews zijn daar niet slecht op. En het design is retegoed vergeleken met de HM3 die ik maar lelijk vindquote:Op maandag 17 september 2012 16:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nog niet laten inspelen maar de eerste indruk is goed en helder. De bass is weinig aanwezig maar voor enkele muzieksoorten kan dit natuurlijk een pro zijn.
Zelf denk ik dat ik toch bij de M2's blijf, maar voor af en toe een best leuke afwisseling.![]()
![]()
![]()
Of de Takstar TS-671 / HI2050 / Pro 80, als je toch into zulke dingen bent.
Mijn TS-650 is al onderweg
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 17-09-2012 17:46:27 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
wat is er zo bijzonder aan die oortjes ik heb l nieuwe nodig.quote:Op maandag 17 september 2012 14:00 schreef Iemand91 het volgende:
Ook maar weer 2 Awei ES800M's gekocht. En ik m'n data-link (Ebay-shop van BIC) is 33 dagen geleden verzonden (15/08), nóg niet binnen!
BAM dit is 3KB![]()
Ze zijn allround (alle genres geschikt) en hebben een goede bass punch.
W.m.b. de beste budgetoordopjes out there op het moment.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
hmm, voor de prijs hoef ik t natuurlijk niet te laten..
maarja ik kan maar 1 setje dragen natuurlijk.. ik heb alpha's.. volgens mij zijn die gelijk aan of overtreffen die de es800m wel.. echter is de es800m goedkoper, en zodoende een betere keuze..
maar ik hoef ze niet omdat ze eventueel beter zijn dus..
Klopt toch ofniet?
[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 17-09-2012 19:09:56 ]![]()
Ik vind de ES800M persoonlijk fijner.
Zijn vandaag verzonden. Ben benieuwd. Heb laatst ook mn sennheisers gevonden even vergelijken daarmee.quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef shiznuts het volgende:
Ik vind de ES800M persoonlijk fijner.![]()
Eeensch, de Beta's draag ik dan wel weer liever dan de ES800M. Maar eingelijk liggen ze beiden veel aan de kant samen met de Xears N3i. Gebruik op dit moment veel mijn M2's en HM5.quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef shiznuts het volgende:
Ik vind de ES800M persoonlijk fijner.
De M5 icm de Fiio E6 klonk net in de trein wel grappig, itt sommige andere oordopen (o.a de ES800M) lijkt het ineens een heel ander setje te zijn. De Bass was ineens veel meer aanwezig en de sound was veel dynamischer. Maar aangezien de trein op bestemming was heb ik er nog niet heel lang naar kunnen luisteren. Eerst maar eens wat uren laten inspelen voordat ik hem echt ga beoordelen
Ben benieuwd, ze zullen toch niet beter zijn als mijn Sennheiser CX-300 ii van 35 euries :pquote:Op maandag 17 september 2012 19:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zijn vandaag verzonden. Ben benieuwd. Heb laatst ook mn sennheisers gevonden even vergelijken daarmee.
Vind die aankoop trouwens iedere euro waard, topgeluid en kwaliteit die je elke dag gebruikt![]()
![]()
Je moet eens weten wat er bij mij allemaal aan de kant ligt.M'n wall-of-death is trouwens niet meer.
't Is nu pandora's box, een opbergkoffertje met vakjes aan beide kanten.
Net ff Thomas gemaild om te vragen of de XT4's er al zijn. M'n favo XT2 begint lastig te doen.
Trouwens die WEIDE horloge besteld.Is ook al met de post mee.
Dus de komende tijd: Novo7 Fire tablet, Brainwavz M5, Takstar TS-650, Takstar TCM-300 (lavalier mic) en WEIDE watch. Nou ja... en ooit nog eens de Jiayu JY-G3.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
jeeminee wat veelquote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef shiznuts het volgende:
Je moet eens weten wat er bij mij allemaal aan de kant ligt.M'n wall-of-death is trouwens niet meer.
Net ff Thomas gemaild om te vragen of de XT4's er al zijn. M'n favo XT2 begint lastig te doen.
Dus de komende tijd: Novo7 Fire tablet, Brainwavz M5, Takstar TS-650, Takstar TCM-300 (lavalier mic) en WEIDE watch. Nou ja... en ooit nog eens de Jiayu JY-G3.![]()
Ikke: replacement screen ipod touch, 3x screenprotector ipod touch, Sipik sk68, V911, en als klapper de Jiayu G3Verwacht het ook op die volgorde binnen te krijgen.
![]()
Als je iets weet over de XT4's dan horen we het welquote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef shiznuts het volgende:
Dus de komende tijd: Novo7 Fire tablet, Brainwavz M5, Takstar TS-650, Takstar TCM-300 (lavalier mic) en WEIDE watch. Nou ja... en ooit nog eens de Jiayu JY-G3., de XT2 niet meer te koop?
Zelf nog weinig onderweg, lampje (LED), heatsinks (Raspberry), Screenprotectors G2, Jiayu G3. Heatsinks zijn alweer een poosje onderweg maar eens even een mailtje over sturen...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
XT2 is al een tijdje niet meer... maar volgens m'n correspondentie in juni...quote:XT3 is nur weiterentwickelt was das Kabel angeht... das ist beim XT4 nun komplett 2mm dick und macht dadurch einen noch hochertigeren Eindruck.
Klanglich immer noch das gleicheThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb mijn GPS nog niet getest, moet nog steeds een simkaartje kopen.
Mijn eigen simkaart werkt niet zo goed meer en ik moet even kijken of ik overstap.
Wil wel simkaartjes van dezelfde provider ivm voordeel.![]()
Provider bellen: "mijn telefoon geeft vaak aan dat ie de sim niet meer kan vinden" wil ook nog wel eens helpen om een nieuwe te krijgen is de ervaring..quote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef Miniem het volgende:
Ik heb mijn GPS nog niet getest, moet nog steeds een simkaartje kopen.
Mijn eigen simkaart werkt niet zo goed meer en ik moet even kijken of ik overstap.
Wil wel simkaartjes van dezelfde provider ivm voordeel.Ze hebben om een of ander reden graag dat ie werkt zodat je veel kan bellen denk ik.
Kruidvat wil me 9 euro laten betalen voor een nieuw simkaartje, terwijl het hun fout is.quote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Provider bellen: "mijn telefoon geeft vaak aan dat ie de sim niet meer kan vinden" wil ook nog wel eens helpen om een nieuwe te krijgen is de ervaring..Ze hebben om een of ander reden graag dat ie werkt zodat je veel kan bellen denk ik.
Het simkaartje belt steeds ongewild naar 1 nummer (toevallig mijn thuisnummer).
Heel irritant voor mijn ouders, maar er wordt ook beltegoed afgeschreven.
Zelfs als mijn mobiel uitstaat. Heb het ook al getest op een ander mobieltje, nog steeds hetzelfde.![]()
Fijnquote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kruidvat wil me 9 euro laten betalen voor een nieuw simkaartje, terwijl het hun fout is.
Het simkaartje belt steeds ongewild naar 1 nummer (toevallig mijn thuisnummer).
Heel irritant voor mijn ouders, maar er wordt ook beltegoed afgeschreven.
Zelfs als mijn mobiel uitstaat. Heb het ook al getest op een ander mobieltje, nog steeds hetzelfde.foutje in de centrale dus?
Ik neem aan van wel.quote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Fijnfoutje in de centrale dus?
Echt belachelijk dat ze me 9 euro willen laten betalen.
Maar nu heb ik het 2 dagen niet gehad gelukkig. (heb het nr ff verwijdert)
![]()
hmm ik heb weinig onderweg..
ik wacht dus al z'n 1,5 maand op die ipcamera lensjes van tinydeal.com
ik ga ze maar eens berichten dan ik ze nog niet heb ontvangen..
daarnaast wacht ik net zoal ieder ander, op een Jiayu g3![]()
![]()
en ik doe nu nog even wat research dus naar die RGB led lampen, dus denk dat ik die straks bestel ergens![]()
![]()
Net wat gekocht, waarschijnlijk heeft iedere diehard china shopper hem hier al
http://www.buyincoins.com(...)-l-product-1417.html
Voor de prijs van....... jawel ¤1,19, gedaan met recommender tokko1 (had ik ergens gelezen hiero)
Regelmatig een ladertje zoek hier, deze dus voor heel mijn familie![]()
![]()
Thanks for the recommender!quote:Op maandag 17 september 2012 20:57 schreef nodig het volgende:
Net wat gekocht, waarschijnlijk heeft iedere diehard china shopper hem hier al
http://www.buyincoins.com(...)-l-product-1417.html
Voor de prijs van....... jawel ¤1,19, gedaan met recommender tokko1 (had ik ergens gelezen hiero)
Regelmatig een ladertje zoek hier, deze dus voor heel mijn familie
Maar personelijk, als echte hardcore shopper koop ik 10x appart kabeltje... TIEN keer een pakketje![]()
Hihi
Zo denk ik ookquote:Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Maar personelijk, als echte hardcore shopper koop ik 10x appart kabeltje... TIEN keer een pakketje![]()
Hihi![]()
. 10 Pakjes is toch leuker als een?
![]()
![]()
Is vraagje of iemand reviewtje heeft van zo'n Android TV sticki.
Ik heb er bij DX.com gezien met usb aansluiting e.d.
Kan je hier eigenlijk ook gewoon mee internetten?;)![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 22:23 schreef xJordy het volgende:
Is vraagje of iemand reviewtje heeft van zo'n Android TV sticki.
Ik heb er bij DX.com gezien met usb aansluiting e.d.
Kan je hier eigenlijk ook gewoon mee internetten?;)
zie mijn video review, dit gaat nog om de Singlecore versie.. maar geeft je een goed beeld van wat je kan verwachten.. uiteraard is een dualcore versie nog wat sneller ook
!
en zie hier mijn tekst review:
[gadgets] Chinese webshops reviewtopic![]()
Iemand ervaring met het bestellen van een statief in China? Twijfel in verband met douane enzo.. http://www.ebay.nl/itm/18(...)e-Plat-/190701569117![]()
geen idee wat die dingen moeten kosten in NL..quote:Op maandag 17 september 2012 22:32 schreef dSLRFan het volgende:
Iemand ervaring met het bestellen van een statief in China? Twijfel in verband met douane enzo.. http://www.ebay.nl/itm/18(...)e-Plat-/190701569117
maar je gaat hiermee naar mijn inzicht wel veel risico lopen, groot en zwaar pakket..
en denk dat hij over de 2 GB gaat, dan is het volgens mij niet meer mogelijk om met airmail te shippen..
dus dan kom je sowiezo al in het circuit terecht waarbij meer gelet word op de waarde van pakketten enzo..![]()
Je hebt Weifeng, en Fancier, dat zijn volgens mij precies dezelfde statieven maar dan met een andere brand. In Nederland heb je König en hun hebben een statief die er bijna precies hetzelfde uitziet! Twijfel alleen ivm "König", is nogal een budgetmerk enzo. En die Weifengs/Fanciers worden wel geprezen.. http://www.centralpoint.n(...)ripod110-num-487891/![]()
Nu staat mn status op:quote:Op zondag 16 september 2012 12:29 schreef 0wen het volgende:
M'n pakket status staat nu op: 2012-09-15 收寄局收寄, , 荷兰
Wie kan hier chinees?
Sep 16, 2012 1:32:00 PM Status:Departure from outward office of exchange, Location:GUANGDONG
Wat wil dit zeggen?
Paktje is weer terug in GUANGDONG, hij was al in Shenzen (of is dat het zelfde)![]()
Lees aub even de OP door ipv dat luie gedrag steeds.quote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef 0wen het volgende:
[..]
Nu staat mn status op:
Sep 16, 2012 1:32:00 PM Status:Departure from outward office of exchange, Location:GUANGDONG
Wat wil dit zeggen?
Paktje is weer terug in GUANGDONG, hij was al in Shenzen (of is dat het zelfde)![]()
![]()
Dit inderdaad. Anders kunnen we de OP beter verwijderenquote:Op maandag 17 september 2012 23:00 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Lees aub even de OP door ipv dat luie gedrag steeds.. Staat in 1 van de spoilers gewoon wat welke update betekend.
de OP is wellicht gewoon veels te groot?quote:Op maandag 17 september 2012 23:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Anders kunnen we de OP beter verwijderen. Staat in 1 van de spoilers gewoon wat welke update betekend.
![]()
Beetje inlezen kan geen kwaad toch? Alles staat in spoilers (geordend) dus gewoon even kijken wat je waar kan vinden (lijkt m e). Daarnaast zijn het gewoon altijd de zelfde mensen die het blijven vragen. Ook nadat ze al een keer op het lijstje in de OP zijn gewezen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
de OP is wellicht gewoon veels te groot?
Vanaf nu moeten we maar weer wat minder lief zijn want met de spoilers open en CTRL + F kan meer dan de helft van de vragen wel gevonden worden.
Maar omdat ik zo lief ben: niet meer lief ben.Ga naar pagina/Post 1 van dit topic.quote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef 0wen het volgende:
[..]
Nu staat mn status op:
Wat wil dit zeggen?
Paktje is weer terug in GUANGDONG, hij was al in Shenzen (of is dat het zelfde)
Dubbel klik op een spoiler.
Doe CTRL + F
Zoek op: Departure from
WIN
[ Bericht 32% gewijzigd door RobertNL op 17-09-2012 23:38:29 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Of een rare bug in de telefoonsoftware. Zo ken ik ook iemand met een iphone die elke keer door z'n voicemail gebeld wordt, ook al heeft ie geen nieuwe voicemail. Erg vaag allemaal.quote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Fijnfoutje in de centrale dus?
[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 18-09-2012 11:18:04 ]Common sense is my super power. What's yours?
Ik heb deze nog goedkoper (en recommender korting) en werkt erg goed, wel even x360ce gebruiken voor fifa 12. Meer info -> DMquote:Op maandag 17 september 2012 00:48 schreef yorkick het volgende:
Of valt dat wel mee?
Scheelt aardig namelijk.
http://www.buyincoins.com(...)ypad-product-43.htmlSay whaaaat?![]()
M5's binnen. Als ik het moet omschrijven dan geven ze een 'bioscoopsound'. Ruimtelijk, dus goede soundstage en goed bereik. Ik vind dat er geen gebrek aan bass is, die is duidelijk aanwezig, maar is een beetje te rond en uitgesmeerd (zoals in een bioscoop), in vergelijk met een XT2 die heel direct en beter gedoseerd is, wat mij persoonlijk beter ligt. Ik mis de nuances in een nummer, het lijkt ook wel alsof de bass en instrumentals aanweziger en voller zijn dan zang die maar 'iel, klein en lichtelijk scherp' overkomt, de nadruk ligt op de achtergrond i.p.v. voorgrond.Sommige nummers komen een beetje chaotisch over. Ik hoor liever details in de verschillende lagen, 't is nu een beetje een grote brei die op je oren afkomt.
Wat voor een nummer kan 'ie goed hebben?
Wat voor een nummer klinkt uit z'n fatsoen gehaald?
Nummers dus waarbij een gesmeerde cinema-feeling bass zit, daar werkt het.
Andere zaken... meh, not so much.Maar goed, misschien met wat uurtjes en een wonder.
Wel perfecte oortjes om een film mee te kijken dan weer.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb hem besteld, paar weekjes wachten, ben benieuwd!quote:Op maandag 17 september 2012 22:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
zie mijn video review, dit gaat nog om de Singlecore versie.. maar geeft je een goed beeld van wat je kan verwachten.. uiteraard is een dualcore versie nog wat sneller ook
!
en zie hier mijn tekst review:
[gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Dankjewel alvast![]()
![]()
Ik ben opzoek naar een horloge hublot look a like.
dus geen namaak, maar een horloge die er op lijk. ook automatisch etc![]()
Iemand eigenlijk ervaring met :
http://www.vancl.com/?ref=hp-hp-head-logo-n|ch_fanbuxie-hp-search-2_2|hp-hp-focus-1-n
staan wel grapige dingen op opzich![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:31 schreef xJordy het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld, paar weekjes wachten, ben benieuwd!
Dankjewel alvast![]()
![]()
Heee vet, mn 10 in 1 lader is verstuurd en ze hebben er een foto van geplaatst, weet ik igg dat ik op een kleine witte envelop wacht![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:21 schreef nodig het volgende:
Heee vet, mn 10 in 1 lader is verstuurd en ze hebben er een foto van geplaatst, weet ik igg dat ik op een kleine witte envelop wacht![]()
![]()
Even zoeken op Hublot hommage, dan krijg je linkjes op horlogefora.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:11 schreef Adiman het volgende:
dus geen namaak, maar een horloge die er op lijk. ook automatisch etc![]()
Ik heb jullie hulp nodig...
Ben op zoek naar trainingsmaterialen, zoals hesjes.
Verder ook nog shirts met rugnummers en sportsokken.
Het is voor een project en mag eigenlijk niets kosten...![]()
Wat wil je dat we doen? Je handje vasthouden terwijl je aan het zoeken bent?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:16 schreef Guul het volgende:
Het is voor een project en mag eigenlijk niets kosten...![]()
Begrijp inderdaad niet wat we met posts als zulke nu eigenlijk aanmoeten...quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:11 schreef Adiman het volgende:
dus geen namaak, maar een horloge die er op lijk. ook automatisch etcJa. Nou. Eh. Succes dan maar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:16 schreef Guul het volgende:
Het is voor een project en mag eigenlijk niets kosten...
Nou een tip waar ik het kan vinden zou fijn zijn.
Ik zoek me rot, maar vind eigenlijk niets.
Wellicht dat jullie als doorgewinterde shoppers het eens zijn tegengekomen.
Wees blij dat het eens ergens anders over gaat dan horloges of koptelefoons!
Uitdaging? ;-)![]()
Wibra/Zeeman/Scapino/Bristol/Schoenenreus enz, etc?
't Enige wat ik kan bedenken namelijk hier is bij zo'n textieldiscounter die Kik heet: http://www.kik-shop24.com/en/ .
Heb ook op TinyDeal weleens wat sportshirts e.d. gezien, maar als je echt alle rugnummers e.d. wilt hebben kom je niet uit onder ergens een verkoper op Aliexpress/DHGate/Taobao ofzo.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hoge kwaliteits koptelefoons voor een scherpe prijs zijn leuker om te bespreken dan saaie hesjes toch? :pquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef Guul het volgende:
Nou een tip waar ik het kan vinden zou fijn zijn.
Ik zoek me rot, maar vind eigenlijk niets.
Wellicht dat jullie als doorgewinterde shoppers het eens zijn tegengekomen.
Wees blij dat het eens ergens anders over gaat dan horloges of koptelefoons!
Uitdaging? ;-)
Weet wel dat grote aantallen textiel = zwaar pakket = duur en hroot dus belasting = nog duurder!
Durf de stap te zetten naar de wibra!![]()
Ik wil eens voor de verandering of voor de lolligheid schoenen bestellen uit China, mijn schoenmaat is 42, moet ik dan gewoon ook op de site 42 in voeren of groter/kleiner maat?Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
Een Chinese M of L is dan misschien anders dan een Nederlandse M of L (of XL, of XS t-shirt of wat dan ook), maar een maat 42 schoen is een Europese maat, dus eh... lijkt me dat je weinig fout mee kunt doen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand advies waar ik fatsoenlijke casual schoenen kan kopen in China? Namaak of eigen merk maakt mij weinig uit, als het maar cheap is..
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
Namaak maakt ons wel uit, daar doen we namelijk hier niet aanquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand advies waar ik fatsoenlijke casual schoenen kan kopen in China? Namaak of eigen merk maakt mij weinig uit, als het maar cheap is..
Voor de rest..
http://chinaprices.us?q=casual%20shoes
http://www.ebay.com/sch/i(...)11&_stpos=1111&gbr=1
http://search8.taobao.com(...)7416_2297358_8935934Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Correctie daar doet FOK! niet aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Namaak maakt ons wel uit, daar doen we namelijk hier niet aan
Voor de rest..
http://chinaprices.us?q=casual%20shoes
http://www.ebay.com/sch/i(...)11&_stpos=1111&gbr=1
http://search8.taobao.com(...)7416_2297358_8935934BAM dit is 3KB![]()
Ook onzinnig, maar dat terzijde..quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Turquaz52 op 18-09-2012 23:40:12 ]Quote van Tjabbo:
Weer eens wat anders gekocht dan de gebruikelijke spulletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd![]()
![]()
Mensen die echt élke China gadget afkrakenZe hebben er niet eens verstand van en meteen spullen afkraken omdat het uit China komt, wie herkent dit
?
![]()
En dan zijn het zeker juist die mensen die hun mandje vol gooien bij de action.quote:Op woensdag 19 september 2012 07:27 schreef davedavy het volgende:
Mensen die echt élke China gadget afkrakenZe hebben er niet eens verstand van en meteen spullen afkraken omdat het uit China komt, wie herkent dit
?
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:41 schreef kango het volgende:
Weer eens wat anders gekocht dan de gebruikelijke spulletjesIk zat laatst ook al eens naar kunst te kijken. Ben echt benieuwd naar e kwaliteit e.d. in het TV programma NEP was er ooit een aflevering en dat was echt geniaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwdCashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>![]()
Dat doe je dan fout. Je moet niet zeggen 'hey, kijk eens wat ik nu weer uit China heb'. Nee, wees gewoon cool met je ding en dan komt vanzelf 'ah, tof ding, wat is dat precies?'. Ja, werkt goed hè? Ziet er goed uit hè? Is m'n laatste gadget uit China!quote:Op woensdag 19 september 2012 07:27 schreef davedavy het volgende:
?
Novo7 Fire binnen!
Dit is geenDit is geen kopie van een bekend werk, maar volgens mij gewoon door een lokale kunstenaar geschilderd. Hoe dan ook ziet er leuk uit en maar 8 euro, wel zelf nog even het doek spannenquote:Op woensdag 19 september 2012 08:53 schreef secondant het volgende:
[..]
Ik zat laatst ook al eens naar kunst te kijken. Ben echt benieuwd naar e kwaliteit e.d. in het TV programma NEP was er ooit een aflevering en dat was echt geniaal!![]()
![]()
Weer eens wat anders gekocht dan de gebruikelijke spulletjesAls je dan even een linkje plaatst waar je voor 8 euro zoiets kan kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd![]()
![]()
Ik had hem bij deze knakker gekochtquote:Op woensdag 19 september 2012 11:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je dan even een linkje plaatst waar je voor 8 euro zoiets kan kopen
http://www.ebay.com/sch/f(...)nkw&_armrs=1&_sop=15![]()
Mijn oude hobby van schilderijen bestellen weer beginnenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:50 schreef kango het volgende:
[..]
Ik had hem bij deze knakker gekocht
http://www.ebay.com/sch/f(...)nkw&_armrs=1&_sop=15![]()
Dit zijn wel leuke prijzen maar ze zijn wel een tikkie klein.
Ik lees dat je voor $10 een houten frame erbij krijgt, los hout in Nederland kost al meer. Het nadeel is dat de post je schilderij nooit 100% perfect kan leveren op die manier. Je ziet altijd een lichte vouw in het doek waar het frame zit.![]()
*nodig opent zijn naamloos.txt bestandje*quote:Op woensdag 19 september 2012 16:40 schreef pazara het volgende:
Zij er nog kortingcodes voor Buyincoins ?
BIC 7% = ebayONLY
BIC 5% = Recommender invullen
Buyincoins: 7%NLFOK
Als recommender kan je bijv. tokko1 gebruiken, succes!![]()
Waar heb je deze gekocht dan? dacht dat het allemaal kopieen waren van bestaande werken. 8 euro is natuurlijk een koopjequote:Op woensdag 19 september 2012 11:28 schreef kango het volgende:
Dit is geen
[..]
Dit is geen kopie van een bekend werk, maar volgens mij gewoon door een lokale kunstenaar geschilderd. Hoe dan ook ziet er leuk uit en maar 8 euro, wel zelf nog even het doek spannenCashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>![]()
Weet iemand van jullie toevallig of er nog chinese webshops zijn die legit monster aux cables verkopen? (:.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Ja, officiële made in the USA items kopen in China zal stukken goedkoper zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:45 schreef Ramkraker het volgende:
Weet iemand van jullie toevallig of er nog chinese webshops zijn die legit monster aux cables verkopen? (:
Laatst kwam iemand met een hoogstaand uitziende kabel voorbij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:37 schreef 0wen het volgende:
Mooie kabels besteld
http://dx.com/p/fujicable(...)e-brown-150cm-147160
ben benieuwd naar de kwaliteitThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Legit zippos komen ook uit de USA en zijn ook 10 euro goedkoper als hier in NLquote:Op woensdag 19 september 2012 18:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, officiële made in the USA items kopen in China zal stukken goedkoper zijn.
Laatst kwam iemand met een hoogstaand uitziende kabel voorbij.
[..]Maargoed ik heb ze al gevonden
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Mja. Dat zijn dan ook óf neppe, zoals met alles in de Chinese webshops dat 'écht merk' *kuche* is of het is een daadwerkelijk echte 'discontinued batch' die ze opgekocht hebben voor een leuke prijs.
Met verzendkosten en risico's erbovenop heeft het vrijwel nooit zin 'echte' dingen uit China te halen. De belastingstructuur en distributienet is anders en daarom zijn vaak lokaal geproduceerde merkitems in verhouding goedkoop. De reden dat het hier duurder is, is dus vanwege de lokale belastingsstructuur en het overzeese distributienet waar meer bij komt kijken en dus ook kosten. Het enige wat loont zijn zaken < 22,- euro. Of je moet zelf ergens heen reizen en het meenemen (voor persoonlijk gebruik), kun je tot 430,- euro probleemloos importeren. Maar Monster Cables is niet eens een Aziatisch merk.Dus of je koopt nep, wat dus van brakke kwaliteit is, als je dat wilt, prima, of je bent niet tot nauwelijks goedkoper uit.
Begrijpend lezen faal much?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Legit zippos komen ook uit de USA en zijn ook 10 euro goedkoper als hier in NLMaargoed ik heb ze al gevonden
M.b.t. schilderijen, kwam deze seller nog tegen in m'n gebookmarde ebay stores bookmarks dinges, heeft ook wel eens leuke schilderijen voor weinig geld:
http://www.ebay.com/sch/l(...)alstpos&_stpos&gbr=1Common sense is my super power. What's yours?
Artscow 1 Dollar deal's
Tot 30 Sep kun je deze producten bestellen met eigen ontwerp erop voor maar $1 Dollar incl. shipping met deze coupon: Z099PLAYVN7ZV Onder andere; Muismatjes, Kettingen ( Dog Tag's), tassen en fotolijsten.
![]()
Heb ik 16 van die fantastische ''DX points'' ik denk laat ik ze maar uitgeven, denk dat ik toch haast niks meer op DX ga bestellen (duur, sloom) Ga ik voor de enigste optie: mini sd card reader, moet je een unshipped order hebben geplaatst zodat die mee kan worden verzonden, heb er gister nog extra 2 reviews geschreven zodat ik aan die 15 punten kwamDX
Waarschijnlijk had ik het ook ergens kunnen lezen maarja..
![]()
Iemand hier misschien ervaring mee?
http://www.dealextreme.co(...)-x-468-dc-12v-116245
Rood en wit zijn voor geluid en geel voor beeld maar rood wordt gekoppeld aan de bijgeleverde stroomkabel ofzo? En verder, hoe gaat de aflevering met nog andere dingetjes.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Gister een verkeerde item ontvangen van priceangels waarde rond de 4 euro, ze willen me een coupon geven van $0,5, ik wil een replacement wat kan ik doen? tevens zeggen ze of ik het item wil opsturen zodat zij een nieuwe sturen..Hoi.![]()
/noobvraag
Met priceangles zou je toch gewoon met hongkongpost je pakketje kunnen volgen?
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp![]()
Probeer even een universele tracking site. Staat volgens mij in de OP.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:18 schreef MineraalWater het volgende:
/noobvraag
Met priceangles zou je toch gewoon met hongkongpost je pakketje kunnen volgen?
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp![]()
En wat zou nu de bron zijn voor die internationale tracking sitequote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Probeer even een universele tracking site. Staat volgens mij in de OP.
Aha! Dom van me.. Thanks Met 17track pakte hij hem wel. Pakketje is al in nederlandquote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Probeer even een universele tracking site. Staat volgens mij in de OP.![]()
![]()
Thanks! Leuk om een keer iets te proberen. Denk dat je de coupon maar 1x per account kan gebruiken? Aangezien het voor 1 item geldt, elk openvolgend item is 5 dollar (valt ook nog wel mee).quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef davedavy het volgende:
Artscow 1 Dollar deal's
Tot 30 Sep kun je deze producten bestellen met eigen ontwerp erop voor maar $1 Dollar incl. shipping met deze coupon: Z099PLAYVN7ZV Onder andere; Muismatjes, Kettingen ( Dog Tag's), tassen en fotolijsten.
![]()
Iemand toevallig een idee waar ik een leuke battery case voor meerdere 9 volt batterijen kan krijgen? Kon weinig vinden..![]()
![]()
Dag lievve Fok!kers, ik lees nu al tijden deze jaren deze topics en heb hier ook DX ontdekt (), dus ik denkt, ik ga lekker meeposten. Vandaag even voor de grap een jas gekocht bij BangGood. Ben wel benieuwd hoe dat wordt qua kwaliteit, maar voor de leuk had ik er wel 40 eu voor over.
Link naar jas in kwestie: http://www.banggood.com/W(...)For-Man-p-38082.html.
Nu maar hopen dat ie er ook echt met 15 werkdagen is...Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Klopt, per account 1 item, ik heb me een muismat gekochtquote:Op woensdag 19 september 2012 21:43 schreef yorkick het volgende:
[..]
Thanks! Leuk om een keer iets te proberen. Denk dat je de coupon maar 1x per account kan gebruiken? Aangezien het voor 1 item geldt, elk openvolgend item is 5 dollar (valt ook nog wel mee).Geen geld voor 70 eurocent.
![]()
Dat is zeker een mooie jas!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:04 schreef LKVBHD het volgende:
Dag lievve Fok!kers, ik lees nu al tijden deze jaren deze topics en heb hier ook DX ontdekt (), dus ik denkt, ik ga lekker meeposten. Vandaag even voor de grap een jas gekocht bij BangGood. Ben wel benieuwd hoe dat wordt qua kwaliteit, maar voor de leuk had ik er wel 40 eu voor over.
Link naar jas in kwestie: http://www.banggood.com/W(...)For-Man-p-38082.html.
Nu maar hopen dat ie er ook echt met 15 werkdagen is...
Ben wel benieuwd.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Nou weer terug naar de coptertjes!
Ik zoek een kleine heli waarmee ik binnen mijn katten mee kan pesten (wel kleine ruimte), maar ook buiten mee kan vliegen (infrarood valt dus af).
Natuurlijk heb ik de bijbel van shiznuts gelezen.
Ik neem aan dat de V911 nog steeds de one to get is?
Welke onderdelen kan ik het beste alvast erbij bestellen?![]()
Van het weekend maar eens zo'n AndroidMK802 II bestellen bij lightake. Handig om mijn van mijn nieuwe TV een smart TV te maken en dat ik het kan besturen met mijn telefoon is i.p.v. een (onhandige) afstandsbediening is een grote plus! Kan er ook nog m'n 320GB 2.5inch ext. HDD op aansluiten. Eigenlijk precies wat ik zocht.
![]()
Jup. Verder... rotors en accu's zijn misschien wel een idee.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:00 schreef Guul het volgende:
Ik zoek een kleine heli waarmee ik binnen mijn katten mee kan pesten (wel kleine ruimte), maar ook buiten mee kan vliegen (infrarood valt dus af).
Welke onderdelen kan ik het beste alvast erbij bestellen?
De V911 is wat steviger gebouwd dan de 9958 en vliegt wat pittiger. Wil je bravere vliegeigenschappen, dan is de 9958 wat minder nerveus.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
De 9958 is binnen het makkelijkst te vliegen?quote:Jup. Verder... rotors en accu's zijn misschien wel een idee.
De V911 is wat steviger gebouwd dan de 9958 en vliegt wat pittiger. Wil je bravere vliegeigenschappen, dan is de 9958 wat minder nerveus.![]()
Waar vind ik die?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:00 schreef Guul het volgende:
Welke onderdelen kan ik het beste alvast erbij bestellen?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
wat is de goedkoopste TaoBao momenteel?
Want volgens mij is jack een beetje op zijn retour.
[ Bericht 90% gewijzigd door Loll op 20-09-2012 12:44:13 ]BAM dit is 3KB![]()
quote:[gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Ik zou zeggen, ja. Maar ligt er meer aan hoe goed jij bent en hoe snel je het oppikt en of het dan nog een uitdaging is.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:26 schreef Guul het volgende:
[..]
De 9958 is binnen het makkelijkst te vliegen?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:50 schreef Guul het volgende:
Kun je onder de V911 eigenlijk een cameraatje hangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
quote:Hahahaha... Je vindt het wel lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer eens wat anders gekocht dan de gebruikelijke spulletjesZien er goed uit zijn schilderijen inderdaad...ga er ook maar een proberen mocht er een redelijke prijs uitkomen. De close-up's van de verf zien er in ieder geval veelbelovend uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd![]()
Actie is verlengt tot 31 Oktober volgens hun websitequote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef davedavy het volgende:
Artscow 1 Dollar deal's
![]()
![]()
Besteldquote:Op donderdag 20 september 2012 16:28 schreef davedavy het volgende:
[..]
Actie is verlengt tot 31 Oktober volgens hun website... enig idee hoe ze dit checken? Per account, per IP, iets anders?
![]()
Geen idee, ik ga eens kijken of ik een tweede kan bestellenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:29 schreef baaart het volgende:
[..]
Besteld... enig idee hoe ze dit checken? Per account, per IP, iets anders?
![]()
![]()
Dat is de pre-order die "op voorraad" isquote:Op donderdag 20 september 2012 16:25 schreef deeq het volgende:
Heee,
Op lightake staat de Jia Yu G3 nu in stock?
Kulick
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
Is het slim om producten voor kerst nu al te bestellen? Want ik weet nier wanneer precies die lange wachttijden ongeveer beginnen, iemand met meer ervaring?![]()
Denk per IP én emailadres.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:29 schreef baaart het volgende:
[..]
Besteld... enig idee hoe ze dit checken? Per account, per IP, iets anders?
Dus je kan niet met hetzelfde emailadres via ander IP bestellen. En ook niet met een ander emailadres bij hetzelfde IP.
Dus even een nieuw account en via ander netwerk bestellen moet lukken.
Heb zelf al geprobeerd nieuw account op zelfde ip, werkte niet.![]()
Klopt, dalijk maar even een extra account aanmakenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef yorkick het volgende:
[..]
Denk per IP én emailadres.
Dus je kan niet met hetzelfde emailadres via ander IP bestellen. En ook niet met een ander emailadres bij hetzelfde IP.
![]()
Ah k... nou, oneindig gmails, TOR en bestellen maar?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef yorkick het volgende:
[..]
Denk per IP én emailadres.
![]()
TORquote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef baaart het volgende:
[..]
Ah k... nou, oneindig gmails, TOR en bestellen maar?Niet eens aan gedacht, held!
![]()
![]()
Ondanks het feit dat je per keer dat iemand van ons iets besteld $1 toucheert toch bijzonder dankbaar! Heb gelijk dogtags in de bestelling gegooidquote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef davedavy het volgende:
Artscow 1 Dollar deal's
Mijn UI is:
Ja daarvoor wil ik iedereen graag bedankenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat je per keer dat iemand van ons iets besteld $1 toucheert toch bijzonder dankbaar! Heb gelijk dogtags in de bestelling gegooidMaar in principe is het een WIN WIN situatie
![]()
![]()
Even voor de duidelijkheid, betaal ik voor een muismat (incl. eigen ontwerp) 99c of betaal ik 5,99(muismat zelf)+99c(eigen ontwerp erop)= ong. 7 dollar.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef davedavy het volgende:
Artscow 1 Dollar deal's
![]()
Nee, je betaald 99 cent mét eigen ontwerp en mét shipping, ik verwacht die van mij morgen of overmorgen, dan zal ik een foto postenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, betaal ik voor een muismat (incl. eigen ontwerp) 99c of betaal ik 5,99(muismat zelf)+99c(eigen ontwerp erop)= ong. 7 dollar.![]()
![]()
Dat is bijna niks, hebbbeh!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee, je betaald 99 cent mét eigen ontwerp en mét shipping, ik verwacht die van mij morgen of overmorgen, dan zal ik een foto posten
Doen jullie een privé foto (privacy?) of gewoon iets van het internet?![]()
Hoe lang duurt ontvangst dan, vanaf bestelling?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee, je betaald 99 cent mét eigen ontwerp en mét shipping, ik verwacht die van mij morgen of overmorgen, dan zal ik een foto posten
Mijn UI is:
Hier ook een game logo erop gezetquote:Op donderdag 20 september 2012 19:15 schreef SuperChips het volgende:
Denk dat ik gwn het black ops 2 logo erop zetNvm, weekje of 2 dusquote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef destrovel het volgende:
[..]
Hoe lang duurt ontvangst dan, vanaf bestelling?
Mijn UI is:
Shiz, wanneer was die mp3 speler van thehut van jouw verzonden?
Bij mij op 4-9 maar ik heb hem nog niet. Dacht dat ik hem tegelijk met jou besteld had![]()
![]()
Na 3 dagen werd die van mij verzonden (moet eerst gedrukt worden), en dan ongeveer 2 weken ga ik altijd van uit, beetje zelfde tijd als TinyDeal en BIC.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef destrovel het volgende:
[..]
Hoe lang duurt ontvangst dan, vanaf bestelling?![]()
Is daar een generator voor? Of zelf erop geplakt?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef SuperChips het volgende:
Is geen reclame is met gamertagzedd
![]()
17/8 die van Zavvi. 30/8 die van The Hut. Beide zijn al binnen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef davedavy het volgende:
[..]
Na 3 dagen werd die van mij verzonden (moet eerst gedrukt worden), en dan ongeveer 2 weken ga ik altijd van uit, beetje zelfde tijd als TinyDeal en BIC.
Verder... muismatten.Dat mensen die nog gebruiken...
Photoshopquote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef davedavy het volgende:
[..]
Is daar een generator voor? Of zelf erop geplakt?font = vdub
Say whaaaat?![]()
Volgens mij quote je de verkeerdequote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
17/8 die van Zavvi. 30/8 die van The Hut. Beide zijn al binnen.
![]()
![]()
Heuh.Da's ook knap.
Firefox kun je beter gebruiken.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef SuperChips het volgende:
Die muismat site werkt trouwens slecht in chrome ff IE gebruiken
IE kan je beter niet gebruiken ivm een veiligheidsbug.![]()
"De consumentbond zegt het"quote:Op donderdag 20 september 2012 19:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Firefox kun je beter gebruiken.
IE kan je beter niet gebruiken ivm een veiligheidsbug.![]()
![]()
Shit, heeft iemand die link nog van die LED light bulbs ala philips?
Ik wil ze nu online bestellen (om te proberen) maar ik kan die van 8 dollar niet meer vinden.YouTube
Jij zit vast op een touchscreen schermquote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef shiznuts het volgende:
?
![]()
Genoeg te vinden via chinaprices.us?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik wil ze nu online bestellen (om te proberen) maar ik kan die van 8 dollar niet meer vinden.
Maar 8 dollar was 3w volgens mij?
Ik heb zelf een 5w besteld om dat die wat meer licht geven (duh).
http://www.tomtop.com/5w-(...)-remote-control.html![]()
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 20 september 2012 20:10 schreef yorkick het volgende:
[..]
Genoeg te vinden via chinaprices.us?
http://www.tomtop.com/5w-(...)-remote-control.html
YouTube
Muismat besteld
@davedavy, hoe maakt artscow hier nou winst op dan, op elke 0,99c die ze krijgen geven ze 1,00 en een product incl bedrukking weg(oke ze breiden hun klantendatabase uit, maar toch..)
![]()
Nee.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef davedavy het volgende:
[..]
Jij zit vast op een touchscreen scherm?
Eerder dat ik om 04:00 al op was denk ik.
Heb overigens nieuw UPC internet. Maar zit nu noodgedwongen op het getetherde netwerk van m'n Jiayu.
Ja ik snap dat ook niet, waarschijnlik hopen ze er op dat mensen kopen bij hun dmv hun nieuwsbrief ofzo. Die nieuwsbrief zit trouwens vol met goede aanbiedingen trouwens.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:37 schreef nodig het volgende:
Muismat besteld
@davedavy, hoe maakt artscow hier nou winst op dan, op elke 0,99c die ze krijgen geven ze 1,00 en een product incl bedrukking weg(oke ze breiden hun klantendatabase uit, maar toch..)
![]()
Hebben ze in Oostenrijk ook UPC? Of je bent in NL, kan ookquote:Op donderdag 20 september 2012 20:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee.Eerder dat ik om 04:00 al op was denk ik.
Heb overigens nieuw UPC internet. Maar zit nu noodgedwongen op het getetherde netwerk van m'n Jiayu.
![]()
![]()
@ chello.at mailadres hoort daarbij.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:51 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hebben ze in Oostenrijk ook UPC? Of je bent in NL, kan ook
Dit is het nieuwe pakket: http://www.upc.at/produktpakete/fit/super_fit/ 50 Mbit, jwt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Eerst PayPal rekening geopend.. nu wachten tot me geld gestort is... dan pas kunnen bestellen
YouTube
Uit ervaring kan dat wel even durenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Eerst PayPal rekening geopend.. nu wachten tot me geld gestort is... dan pas kunnen bestellen(volgende week dinsdag/woensdag ong)
![]()
Ik wilde me bankrekening niet eraan koppelen.. nergens voor nodig vond ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Uit ervaring kan dat wel even duren(volgende week dinsdag/woensdag ong)
Eerst maar eens 20 euro overgemaakt om te kijken of het werkt.
Daarna maak ik wel weer geld over.YouTube
Heb ik ook niet gekoppeld hoor, heb een maand geleden precies hetzelfde gedaan, eerst 15¤ gestort om te kijken of het werkte en daarna ¤170 en de Jiayu G3 en helikopertje besteldquote:Op donderdag 20 september 2012 21:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik wilde me bankrekening niet eraan koppelen.. nergens voor nodig vond ik.
Daarna maak ik wel weer geld over.![]()
![]()
Great minds think alike!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gekoppeld hoor, heb een maand geleden precies hetzelfde gedaan, eerst 15¤ gestort om te kijken of het werkte en daarna ¤170 en de Jiayu G3 en helikopertje besteldYouTube
Als we zo gaan beginnenquote:
http://www.onsbrabantnet.(...)ndles/Internet-100/#
100Mbit glasvezel.
Beetje offtopic misschien, maar vind de tiroler cultuur interresant, hebben ze in de bergen ook internet daar? Die bergwoningen zeg maar.![]()
Koppelen is wel veel fijner hoor. Zorg gewoon dat je een sterk wachtwoord bij Paypal hebt en koppel je rekening eraan. Hoef je daarna nooit meer om te kijken. Bestelling, wachtwoordje invoeren en klaar-is-kees;).quote:Op donderdag 20 september 2012 21:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik wilde me bankrekening niet eraan koppelen.. nergens voor nodig vond ik.
Daarna maak ik wel weer geld over.![]()
Geld dus ook voor de hackers met keyloggersquote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef yorkick het volgende:
[..]
Koppelen is wel veel fijner hoor. Zorg gewoon dat je een sterk wachtwoord bij Paypal hebt en koppel je rekening eraan. Hoef je daarna nooit meer om te kijken. Bestelling, wachtwoordje invoeren en klaar-is-kees;).![]()
![]()
Ik heb dus ook mijn rekeningnr dr aan gekoppeld, en heb meerdere malen al dusscussies gevoerd op school ( tja ben nu eenmaal bezig met security en beheer op ICT gebiedquote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Geld dus ook voor de hackers met keyloggers)
zelf verzoeken ingediend bij paypal met het idee om deze 1 way security toch eens aan te passen naar eventueel een methode waarbij je je password en bijvoorbeeld een code per sms krijgt die je moet invullen..
Echter denk ik, dat wanneer je de dupe word van een keylogger of welke vorm malware dan ook, dat je rekening plunderd.. je bankt dit toch vergoed.. ( met uitzondering van de Rabobank geloof ik)
ik heb bij artscow ook een muismat besteld en via mijn ref mijn vriendin ook nog een pakkie kaarten laten bestellen, samen dus voor ¤1,60
[ Bericht 8% gewijzigd door Downstar op 20-09-2012 22:36:30 ]![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik wil ze nu online bestellen (om te proberen) maar ik kan die van 8 dollar niet meer vinden.Ik heb gister ook maar mijn RGB led lampen besteld.. gelijk maar 2 stuks gedaan.. mocht de opbrengst van het licht toch tegen vallen kan ik er 2 naast elkaar doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:10 schreef yorkick het volgende:
[..]
Genoeg te vinden via chinaprices.us?
http://www.tomtop.com/5w-(...)-remote-control.html
toch ben ik ook voor de 5 watt versie gegaan..
ik heb er 1 met remote besteld en 1 zonder, want neem aan dat beide op zelfde remote kunnen worden bediend.. Was 10 euro kwijt voor beide via deze ebay seller!
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item3f1a5e53f1![]()
het zijn light bulbs hea... moet je dan zelf nog een socket regelen?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gister ook maar mijn RGB led lampen besteld.. gelijk maar 2 stuks gedaan.. mocht de opbrengst van het licht toch tegen vallen kan ik er 2 naast elkaar doen.
toch ben ik ook voor de 5 watt versie gegaan..
ik heb er 1 met remote besteld en 1 zonder, want neem aan dat beide op zelfde remote kunnen worden bediend.. Was 10 euro kwijt voor beide via deze ebay seller!
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item3f1a5e53f1YouTube
Is er toevallig ook een e-mail waar ik lightake op kan bereiken? De customer service kom ik niet echt ver mee, duurt al een week![]()
![]()
Hoe kun je je eigen ref krijgen?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb dus ook mijn rekeningnr dr aan gekoppeld, en heb meerdere malen al dusscussies gevoerd op school ( tja ben nu eenmaal bezig met security en beheer op ICT gebied)
zelf verzoeken ingediend bij paypal met het idee om deze 1 way security toch eens aan te passen naar eventueel een methode waarbij je je password en bijvoorbeeld een code per sms krijgt die je moet invullen..
Echter denk ik, dat wanneer je de dupe word van een keylogger of welke vorm malware dan ook, dat je rekening plunderd.. je bankt dit toch vergoed.. ( met uitzondering van de Rabobank geloof ik)
ik heb bij artscow ook een muismat besteld en via mijn ref mijn vriendin ook nog een pakkie kaarten laten bestellen, samen dus voor ¤1,60![]()
Mijn UI is:
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:57 schreef NextTVH het volgende:
Is er toevallig ook een e-mail waar ik lightake op kan bereiken? De customer service kom ik niet echt ver mee, duurt al een week_quote:Customer Service Centre : service@lightake.com
We will give you a reply in 48 hours, for any of your questions, please feel free to contact us.100Mbit hadden ze ook wel, maar dat hoeft ook weer niet zo nodig, dit was een aanbieding (12mnd 23,90 p/mnd, voorheen had ik 35Mbit internet alleen, wat 1 euro goedkoper was).quote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef davedavy het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen
http://www.onsbrabantnet.(...)ndles/Internet-100/#
100Mbit glasvezel.
Beetje offtopic misschien, maar vind de tiroler cultuur interresant, hebben ze in de bergen ook internet daar? Die bergwoningen zeg maar.Enne volgens mij wel. Maar ze gaan je uitlachen als je zegt dat Wenen (omg.) bergen heeft.
waar stop jij normaal een lamp in danquote:Op donderdag 20 september 2012 22:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
het zijn light bulbs hea... moet je dan zelf nog een socket regelen??
![]()
Op plaatsen waar de zon niet schijnt.
mijn grapquote:Op donderdag 20 september 2012 23:30 schreef shiznuts het volgende:
Op plaatsen waar de zon niet schijnt.![]()
![]()
Terugsturen dan maar.
Trouwens m'n bureau weer eens leeggemaakt en re-arranged. Ook m'n Lavalamp maar weer eens aangeslingerd. Best een sfeervol dinkie eigenlijk.
even zonder gekheid, je hebt nog iets van een spotje nodig waar je hem dus in doet
e27 staat naar mijn weten voor een grote fitting.. dus je hebt een spotje nodig waar deze e27(grote fitting) in past bijv:![]()
![]()
niet in een losse socket... ik wil hem namelijk achter me tv doen... philips idee..quote:Op donderdag 20 september 2012 23:29 schreef Downstar het volgende:
[..]
waar stop jij normaal een lamp in dan?
YouTube
+1quote:
YouTube
Philips idee? volgens mij verward jij de ambilight met de livingcolorsquote:Op donderdag 20 september 2012 23:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
niet in een losse socket... ik wil hem namelijk achter me tv doen... philips idee..!??
en wat heb je het toch steeds over losse sockets? de stop de lamp gewoon in een spotje of wand/sta lamp die je hebt met een grote fitting en hij werkt..
[ Bericht 10% gewijzigd door Downstar op 21-09-2012 00:01:21 ]![]()
dat laatste dusquote:Op donderdag 20 september 2012 23:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
Philips idee? volgens mij verward jij de ambilight met de livingcolors!??
en wat heb je het toch steeds over losse sockets? de stop de lamp gewoon in een spotje of wand/sta lamp die je hebt met een grote fitting en hij werkt..
YouTube
Ik wil er ook een livingcolors idee van maken.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
Philips idee? volgens mij verward jij de ambilight met de livingcolors!??
YouTube
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
toch ben ik ook voor de 5 watt versie gegaan..![]()
Als je de lamp schuin tegen een muur schijnt lijkt deze meer licht te geven, beetje uitproberen wat het beste werkt. Ik heb mijn oude nu achter mijn plasma gezet, mooi hoor![]()
![]()
Werkt dat?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef davedavy het volgende:
[..]
TORNiet eens aan gedacht, held!
![]()
Iemand ervaring met zoiets?:
http://www.buyincoins.com(...)d-product-11419.html
Lijkt me wel grappig... voor het vrouwelijk bezoek
YouTube
Déjà vu. Kwam laatst ook al voorbij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:00 schreef DrSnuggle het volgende:
Heeft iemand anders ook al eens zo'n hippe douchekop met kleuren die veranderen met de warmte? Is het ook echt een disco in de douche of zijn het maar zwakke kleurtjes??quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:09 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heb er een aantal gekocht. Gebruik gewoon weer mijn eigen douchekop, veel prettigere straal en lekt niet zo ontzettend na. Me vriendin werd er gek van.Hands off dus lijkt me.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, zelfs met afstandbediening!, raakte op gegeven moment verstopt en precies zoals skiet zegt, ik/wij vonden de straal van onze orginele kop toch stukken beter
Mijne ligt dus nu in de kast stof te happen, al is het in de wintertijden best leuk om bijv met rode leds te douchen, op de 1 of andere manier voelt dat toch warmer aan ofzo
[..]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Een disco-douche lijkt me... geen porno-douche!quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand ervaring met zoiets?:
http://www.buyincoins.com(...)d-product-11419.html
Lijkt me wel grappig... voor het vrouwelijk bezoek![]()
Heeft iemand trouwens ervaringen met flyt express?
Krijg nu een paar zendingen van banggood via hen (hopelijk) binnen...![]()
Flyt express, da's gewoon de lokale service die het bij het magazijn afhaalt en op het vliegveld dropt voor CN/HK Post, niet?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
thnx!quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:58 schreef shiznuts het volgende:
Déjà vu. Kwam laatst ook al voorbij.
[..]
[..]
[..]
Hands off dus lijkt me.
Jammer, had me wel leuk geleken... beetje meuk in huis halen.
Iemand ervaring met kleding bestellen op ebay? Verschil in maten, kwaliteit etc?
ik kom best wel leuke dingen tegen die je hier niet zo snel voor die prijzen ziet.
Nog dingen waar ik op moet letten?
(yes I'm a noob, no i don't care)YouTube
Geen NEP kleding.
Let op de feedback van de seller.
Let op de locatie van de seller en de herkomst van de producten.
Een EU sized M is geen CN sized M of USA sized M.
Bij twijfel? Opmeten wat je moet hebben en navragen of dat overeenkomt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nee nep kleding hoeft van mij sowieso niet... en ik weet dat je daar gezeik mee krijgt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:05 schreef shiznuts het volgende:
Geen NEP kleding.
Let op de feedback van de seller.
Let op de locatie van de seller en de herkomst van de producten.
Een EU sized M is geen CN sized M of USA sized M.
Bij twijfel? Opmeten wat je moet hebben en navragen of dat overeenkomt.
Iemand ook ervaring met de douane kosten?
Ik bestelde onlangs een vest uit Amerika bij de UFC store. Het was een vest van TapOut... waarde was 29 dollar.
Of ik even 27 euro wilde aftikken bij de douane...YouTube
Kun je zelf nagaan: http://www.belastingdiens(...)k_betalen_bij_invoerThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Daar wordt kleding al gauw een stuk duurder van.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:13 schreef shiznuts het volgende:
Kun je zelf nagaan: http://www.belastingdiens(...)k_betalen_bij_invoer
Dat is wel zuur opzich, je kan tegenwoordig bijna niet meer creatief zijn met dingen omdat je van alle kanten toch wel geplukt wordt.
Nee geen ontevreden Nederlander... maar het mag ook wel ietsje minder voor de "ondernemers" onder ons
Uitgerekend dat je bij een product van 30 dollar (kleding) na alles +- 30 euro kwijt bent.YouTube
Tja is het smokkelen? Niet echt je houdt je netjes aan de regels (mits je geen nepspul koopt).quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:20 schreef drumstickNL het volgende:
Smokkelen is ook een soort ondernemerschap.
Verdragen e.d. zijn erop gebaseerd om een open wereld handel te creeëren... maar vervolgens moet je wel ff aftikken.
Smokkelen zelf gaat dus niet, tenzij je met je auto naar China rijd, en van China weer terug.
Maar dat gaat hem niet worden natuurlijk.YouTube
Mja, je moet niet opkijken als je een rekening voor je neus krijgt. Je moet eerder van geluk spreken als je er geen krijgt. De rest is 'c'est la vie'.Playing the game you will win some, you lose some. 'The system' zou niet werken als iedereen alleen maar aan het voordelige uiteinde van het spectrum leefde.
Jej! M'n ene pakketje is geloof ik in Nederland en m'n andere staat op: "departure from outward office of exchange". Hoelang duurt het als een pakketje in Nederland is aangekomen voordat het bij je wordt afgeleverd?![]()
Als de belasting er af blijft, 1 dagquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:27 schreef dSLRFan het volgende:
Jej! M'n ene pakketje is geloof ik in Nederland en m'n andere staat op: "departure from outward office of exchange". Hoelang duurt het als een pakketje in Nederland is aangekomen voordat het bij je wordt afgeleverd?
Maar je kan even met PostNL bellen of ze de tracking code om kunnen zetten?
Tof, met een beetje geluk dus morgen binnen. Tracking code om laten zetten heb ik gedaan, maar hij is nog niet actief.![]()
![]()
http://www.bartsmit.com/op-afstand-bestuurbare-helikopter-spy-camquote:Op donderdag 20 september 2012 13:50 schreef Guul het volgende:
Kun je onder de V911 eigenlijk een cameraatje hangen?YouTube
Mja, dat is 'speelgoed'.
Zoiets heb je ook wel uit China: http://chinaprices.us?q=heli%20cam%20-camo&from=25 .
http://www.chucklohr.com/808/index.shtml
Ik heb een 720p 808 #16. Jammer genoeg zonder 'Lens-D'.
Dat zijn leuke dingen voor onder/op je RC gear.
Onder een V929 / V939 wil het wel. Onder een V911... meh... kweenie (gewicht, balans).
Je hebt wel veel propwash artifacts en camerashake ook.
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 21-09-2012 13:20:56 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Aha... dus ik moet deze heli onder de V911 hangen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/op-afstand-bestuurbare-helikopter-spy-cam![]()
![]()
Ik ben van plan een paar t-shirts te laten bedrukken bij ArtsCow. Weet iemand iets over de kwaliteit van de t-shirts van Artscow? of de kwaliteit van het bedrukte?
Het zijn toch niet gewoon geprinte dingen die erop worden gestreken?![]()
Niet verwacht: Muismat binnen
Foto's:![]()
Geen idee waarom foto, verpakkingen altijd leuk om foto's van te maken
Kwaliteit: Goed, als je van dichtbij kijkt wat minder, maar dit licht wellicht aan mijn uitgerekte foto.
15 Sep besteld, vandaag binnen, 6 dagen. Zeker niet te klagen voor 0,70¤.
Ook nog gekregen, hoesje voor mijn S2, 18 september besteld!![]()
![]()
aardig snelle verzending
18 september besteld lijkt me sterk, dan zou hij dus binnen 2-3 dagen via normal airmail shipping binnen zijn? of hij moet niet uit china komen..
Hopelijk komt mijn muismattie ook snel, ben wel benieuwd naar de kwaliteit
![]()
![]()
Klik, en já normale airmailquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:48 schreef Downstar het volgende:
aardig snelle verzending
18 september besteld lijkt me sterk, dan zou hij dus binnen 2-3 dagen via normal airmail shipping binnen zijn? of hij moet niet uit china komen..![]()
![]()
ziekelijk snelquote:, dan mag ik je feliciteren als recordhouder 'snelste pakketje via airmail binnen'
proficiat![]()
![]()
![]()
Iemand die deze tracking code werkend kan krijgen: CP250628788CN ? Volgens mij een China EMS tracking code maar hij werkt nergens...![]()
Ja, de user OP kan het vast!quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:18 schreef Moos. het volgende:
Iemand die deze tracking code werkend kan krijgen: CP250628788CN ? Volgens mij een China EMS tracking code maar hij werkt nergens...Common sense is my super power. What's yours?
Heel grappig, maar ik zeg niks voor niks "maar hij werkt nergens..." Dat betekent dus dat ik allang heb gekeken naar die sites.quote:![]()
Vaak duurt het even voordat een tracking code werkt, ook zijn ze zo onnauwkeurig als wat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:18 schreef Moos. het volgende:
Iemand die deze tracking code werkend kan krijgen: CP250628788CN ? Volgens mij een China EMS tracking code maar hij werkt nergens...![]()
Ik heb echt nog nooit maar dan ook echt nooit een pakje uit china getrackt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:42 schreef Moos. het volgende:
[..]
Heel grappig, maar ik zeg niks voor niks "maar hij werkt nergens..." Dat betekent dus dat ik allang heb gekeken naar die sites.
Snap niet waar je je druk om maakt. Als het maar aankomt toch?
Verder een cosmetic bag besteld bij Artscow die ik ga gebruiken als etui![]()
Ben benieuwd naar de kwaliteit![]()
![]()
Misschien moest ik er ff bij zeggen at hij twee weken geleden is verstuurd bij Zarmark, daarom vraag ik me 't ook af![]()
![]()
Wat een goed idee, ik kijk uit naar de foto'squote:Op vrijdag 21 september 2012 19:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Verder een cosmetic bag besteld bij Artscow die ik ga gebruiken als etui![]()
![]()
![]()
Ok mensen, ik heb een zwaar moeilijke opgave.
Ik zoek een koptelefoon die vanaf 10hz tot 20.000hz ong afspeelt.
Ik zoek chinaprices en diverse webshops af maar ik kan NIETS! vinden...
Soortgelijke headphone is de Somic Ev-52 vogue.
Iemand die me hiermee kan helpen.... ik kan ze nergens vinden.
Kwaliteit is ook een issue.
Mijn dank is groot!YouTube
Ik heb nog een coupon gevonden voor gratis foto print'sKlein lijstje:
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef davedavy het volgende:
Artscow 1 Dollar deal's
quote:300 4" x 6" prints en 150 5"x7" prints.
Coupon Code: PRINTS928
Expiry Date: 9 / 28 /2012quote:Multi Photo Gift
Coupon Code: MULTIEM699
Expiry Date: 10 / 15 /2012![]()
Artscow hangt aan elkaar van couponsquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:14 schreef davedavy het volgende:
Ik heb nog een coupon gevonden voor gratis foto print'sKlein lijstje:
[..]
[..]
[..]
Doordat ze zo'n beetje nummer 1 custom print producten uit China zijn en hoe meer klandizie en bekendheid, hoe meer orders en mensen hen kennen en ook hoe meer dure producten gekocht worden (grote poster of wat dan ook) i.p.v. dat mensen dat bij VistaPrint of waar dan ook hier halen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:17 schreef davedavy het volgende:
Ik vraag me echt af hoe ze winst maken.
Daarom zijn ook de 1ct-deals 'a thing', natuurlijk. Dáár hoeven ze de winst niet op te maken, die pakken ze bij vervolgaankopen wel.
> [Chinese Webshops] Topic #219 Custom print deals & moreThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: