Als de belasting er af blijft, 1 dagquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:27 schreef dSLRFan het volgende:
Jej! M'n ene pakketje is geloof ik in Nederland en m'n andere staat op: "departure from outward office of exchange". Hoelang duurt het als een pakketje in Nederland is aangekomen voordat het bij je wordt afgeleverd?
http://www.bartsmit.com/op-afstand-bestuurbare-helikopter-spy-camquote:Op donderdag 20 september 2012 13:50 schreef Guul het volgende:
Kun je onder de V911 eigenlijk een cameraatje hangen?
Aha... dus ik moet deze heli onder de V911 hangen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/op-afstand-bestuurbare-helikopter-spy-cam
Klik, en já normale airmailquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:48 schreef Downstar het volgende:
aardig snelle verzending
18 september besteld lijkt me sterk, dan zou hij dus binnen 2-3 dagen via normal airmail shipping binnen zijn? of hij moet niet uit china komen..
ziekelijk snelquote:
Ja, de user OP kan het vast!quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:18 schreef Moos. het volgende:
Iemand die deze tracking code werkend kan krijgen: CP250628788CN ? Volgens mij een China EMS tracking code maar hij werkt nergens...
Heel grappig, maar ik zeg niks voor niks "maar hij werkt nergens..." Dat betekent dus dat ik allang heb gekeken naar die sites.quote:
Vaak duurt het even voordat een tracking code werkt, ook zijn ze zo onnauwkeurig als wat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:18 schreef Moos. het volgende:
Iemand die deze tracking code werkend kan krijgen: CP250628788CN ? Volgens mij een China EMS tracking code maar hij werkt nergens...
Ik heb echt nog nooit maar dan ook echt nooit een pakje uit china getrackt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:42 schreef Moos. het volgende:
[..]
Heel grappig, maar ik zeg niks voor niks "maar hij werkt nergens..." Dat betekent dus dat ik allang heb gekeken naar die sites.
Wat een goed idee, ik kijk uit naar de foto'squote:Op vrijdag 21 september 2012 19:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Verder een cosmetic bag besteld bij Artscow die ik ga gebruiken als etui![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef davedavy het volgende:
Artscow 1 Dollar deal's
Tot 30 Sep kun je deze producten bestellen met eigen ontwerp erop voor maar $1 Dollar incl. shipping met deze coupon: Z099PLAYVN7ZV Onder andere; Muismatjes, Kettingen ( Dog Tag's), tassen en fotolijsten.
quote:300 4" x 6" prints en 150 5"x7" prints.
Coupon Code: PRINTS928
Expiry Date: 9 / 28 /2012
quote:Multi Photo Gift
Coupon Code: MULTIEM699
Expiry Date: 10 / 15 /2012
Artscow hangt aan elkaar van couponsquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:14 schreef davedavy het volgende:
Ik heb nog een coupon gevonden voor gratis foto print'sKlein lijstje:
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |