quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:41 schreef kango het volgende:
Weer eens wat anders gekocht dan de gebruikelijke spulletjesAls je dan even een linkje plaatst waar je voor 8 euro zoiets kan kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd![]()
Ik had hem bij deze knakker gekochtquote:Op woensdag 19 september 2012 11:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je dan even een linkje plaatst waar je voor 8 euro zoiets kan kopen
Mijn oude hobby van schilderijen bestellen weer beginnenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:50 schreef kango het volgende:
[..]
Ik had hem bij deze knakker gekocht
http://www.ebay.com/sch/f(...)nkw&_armrs=1&_sop=15
*nodig opent zijn naamloos.txt bestandje*quote:Op woensdag 19 september 2012 16:40 schreef pazara het volgende:
Zij er nog kortingcodes voor Buyincoins ?
Waar heb je deze gekocht dan? dacht dat het allemaal kopieen waren van bestaande werken. 8 euro is natuurlijk een koopjequote:Op woensdag 19 september 2012 11:28 schreef kango het volgende:
Dit is geen
[..]
Dit is geen kopie van een bekend werk, maar volgens mij gewoon door een lokale kunstenaar geschilderd. Hoe dan ook ziet er leuk uit en maar 8 euro, wel zelf nog even het doek spannen
Ja, officiële made in the USA items kopen in China zal stukken goedkoper zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:45 schreef Ramkraker het volgende:
Weet iemand van jullie toevallig of er nog chinese webshops zijn die legit monster aux cables verkopen? (:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:37 schreef 0wen het volgende:
Mooie kabels besteld
http://dx.com/p/fujicable(...)e-brown-150cm-147160
ben benieuwd naar de kwaliteit
Legit zippos komen ook uit de USA en zijn ook 10 euro goedkoper als hier in NLquote:Op woensdag 19 september 2012 18:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, officiële made in the USA items kopen in China zal stukken goedkoper zijn.
Laatst kwam iemand met een hoogstaand uitziende kabel voorbij.
[..]
Begrijpend lezen faal much?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Legit zippos komen ook uit de USA en zijn ook 10 euro goedkoper als hier in NLMaargoed ik heb ze al gevonden
Probeer even een universele tracking site. Staat volgens mij in de OP.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:18 schreef MineraalWater het volgende:
/noobvraag
Met priceangles zou je toch gewoon met hongkongpost je pakketje kunnen volgen?
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
En wat zou nu de bron zijn voor die internationale tracking sitequote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Probeer even een universele tracking site. Staat volgens mij in de OP.
Aha! Dom van me.. Thanks Met 17track pakte hij hem wel. Pakketje is al in nederlandquote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Probeer even een universele tracking site. Staat volgens mij in de OP.
Thanks! Leuk om een keer iets te proberen. Denk dat je de coupon maar 1x per account kan gebruiken? Aangezien het voor 1 item geldt, elk openvolgend item is 5 dollar (valt ook nog wel mee).quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef davedavy het volgende:
Artscow 1 Dollar deal's
Tot 30 Sep kun je deze producten bestellen met eigen ontwerp erop voor maar $1 Dollar incl. shipping met deze coupon: Z099PLAYVN7ZV Onder andere; Muismatjes, Kettingen ( Dog Tag's), tassen en fotolijsten.
Klopt, per account 1 item, ik heb me een muismat gekochtquote:Op woensdag 19 september 2012 21:43 schreef yorkick het volgende:
[..]
Thanks! Leuk om een keer iets te proberen. Denk dat je de coupon maar 1x per account kan gebruiken? Aangezien het voor 1 item geldt, elk openvolgend item is 5 dollar (valt ook nog wel mee).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |