Even voor de duidelijkheid, betaal ik voor een muismat (incl. eigen ontwerp) 99c of betaal ik 5,99(muismat zelf)+99c(eigen ontwerp erop)= ong. 7 dollar.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef davedavy het volgende:
Artscow 1 Dollar deal's
Tot 30 Sep kun je deze producten bestellen met eigen ontwerp erop voor maar $1 Dollar incl. shipping met deze coupon: Z099PLAYVN7ZV Onder andere; Muismatjes, Kettingen ( Dog Tag's), tassen en fotolijsten.
Nee, je betaald 99 cent mét eigen ontwerp en mét shipping, ik verwacht die van mij morgen of overmorgen, dan zal ik een foto postenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, betaal ik voor een muismat (incl. eigen ontwerp) 99c of betaal ik 5,99(muismat zelf)+99c(eigen ontwerp erop)= ong. 7 dollar.
Dat is bijna niks, hebbbeh!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee, je betaald 99 cent mét eigen ontwerp en mét shipping, ik verwacht die van mij morgen of overmorgen, dan zal ik een foto posten
Hoe lang duurt ontvangst dan, vanaf bestelling?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee, je betaald 99 cent mét eigen ontwerp en mét shipping, ik verwacht die van mij morgen of overmorgen, dan zal ik een foto posten
Hier ook een game logo erop gezetquote:Op donderdag 20 september 2012 19:15 schreef SuperChips het volgende:
Denk dat ik gwn het black ops 2 logo erop zet
Nvm, weekje of 2 dusquote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef destrovel het volgende:
[..]
Hoe lang duurt ontvangst dan, vanaf bestelling?
Na 3 dagen werd die van mij verzonden (moet eerst gedrukt worden), en dan ongeveer 2 weken ga ik altijd van uit, beetje zelfde tijd als TinyDeal en BIC.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef destrovel het volgende:
[..]
Hoe lang duurt ontvangst dan, vanaf bestelling?
Is daar een generator voor? Of zelf erop geplakt?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef SuperChips het volgende:
Is geen reclame is met gamertagzedd
17/8 die van Zavvi. 30/8 die van The Hut. Beide zijn al binnen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef davedavy het volgende:
[..]
Na 3 dagen werd die van mij verzonden (moet eerst gedrukt worden), en dan ongeveer 2 weken ga ik altijd van uit, beetje zelfde tijd als TinyDeal en BIC.
Photoshopquote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef davedavy het volgende:
[..]
Is daar een generator voor? Of zelf erop geplakt?
Volgens mij quote je de verkeerdequote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
17/8 die van Zavvi. 30/8 die van The Hut. Beide zijn al binnen.
Verder... muismatten.Dat mensen die nog gebruiken...
Firefox kun je beter gebruiken.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef SuperChips het volgende:
Die muismat site werkt trouwens slecht in chrome ff IE gebruiken
"De consumentbond zegt het"quote:Op donderdag 20 september 2012 19:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Firefox kun je beter gebruiken.
IE kan je beter niet gebruiken ivm een veiligheidsbug.
Jij zit vast op een touchscreen schermquote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef shiznuts het volgende:
Verder... muismatten.Dat mensen die nog gebruiken...
Genoeg te vinden via chinaprices.us?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Shit, heeft iemand die link nog van die LED light bulbs ala philips?
Ik wil ze nu online bestellen (om te proberen) maar ik kan die van 8 dollar niet meer vinden.
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 20 september 2012 20:10 schreef yorkick het volgende:
[..]
Genoeg te vinden via chinaprices.us?
Maar 8 dollar was 3w volgens mij?
Ik heb zelf een 5w besteld om dat die wat meer licht geven (duh).
http://www.tomtop.com/5w-(...)-remote-control.html
Nee.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef davedavy het volgende:
[..]
Jij zit vast op een touchscreen scherm?
Ja ik snap dat ook niet, waarschijnlik hopen ze er op dat mensen kopen bij hun dmv hun nieuwsbrief ofzo. Die nieuwsbrief zit trouwens vol met goede aanbiedingen trouwens.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:37 schreef nodig het volgende:
Muismat besteld
@davedavy, hoe maakt artscow hier nou winst op dan, op elke 0,99c die ze krijgen geven ze 1,00 en een product incl bedrukking weg(oke ze breiden hun klantendatabase uit, maar toch..)
Hebben ze in Oostenrijk ook UPC? Of je bent in NL, kan ookquote:Op donderdag 20 september 2012 20:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee.Eerder dat ik om 04:00 al op was denk ik.
Heb overigens nieuw UPC internet. Maar zit nu noodgedwongen op het getetherde netwerk van m'n Jiayu.
@ chello.at mailadres hoort daarbij.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:51 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hebben ze in Oostenrijk ook UPC? Of je bent in NL, kan ook
Uit ervaring kan dat wel even durenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Eerst PayPal rekening geopend.. nu wachten tot me geld gestort is... dan pas kunnen bestellen
Ik wilde me bankrekening niet eraan koppelen.. nergens voor nodig vond ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Uit ervaring kan dat wel even duren(volgende week dinsdag/woensdag ong)
Heb ik ook niet gekoppeld hoor, heb een maand geleden precies hetzelfde gedaan, eerst 15¤ gestort om te kijken of het werkte en daarna ¤170 en de Jiayu G3 en helikopertje besteldquote:Op donderdag 20 september 2012 21:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik wilde me bankrekening niet eraan koppelen.. nergens voor nodig vond ik.
Eerst maar eens 20 euro overgemaakt om te kijken of het werkt.
Daarna maak ik wel weer geld over.
Great minds think alike!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gekoppeld hoor, heb een maand geleden precies hetzelfde gedaan, eerst 15¤ gestort om te kijken of het werkte en daarna ¤170 en de Jiayu G3 en helikopertje besteld
Als we zo gaan beginnenquote:
Koppelen is wel veel fijner hoor. Zorg gewoon dat je een sterk wachtwoord bij Paypal hebt en koppel je rekening eraan. Hoef je daarna nooit meer om te kijken. Bestelling, wachtwoordje invoeren en klaar-is-kees;).quote:Op donderdag 20 september 2012 21:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik wilde me bankrekening niet eraan koppelen.. nergens voor nodig vond ik.
Eerst maar eens 20 euro overgemaakt om te kijken of het werkt.
Daarna maak ik wel weer geld over.
Geld dus ook voor de hackers met keyloggersquote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef yorkick het volgende:
[..]
Koppelen is wel veel fijner hoor. Zorg gewoon dat je een sterk wachtwoord bij Paypal hebt en koppel je rekening eraan. Hoef je daarna nooit meer om te kijken. Bestelling, wachtwoordje invoeren en klaar-is-kees;).
Ik heb dus ook mijn rekeningnr dr aan gekoppeld, en heb meerdere malen al dusscussies gevoerd op school ( tja ben nu eenmaal bezig met security en beheer op ICT gebiedquote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Geld dus ook voor de hackers met keyloggers
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Shit, heeft iemand die link nog van die LED light bulbs ala philips?
Ik wil ze nu online bestellen (om te proberen) maar ik kan die van 8 dollar niet meer vinden.
Ik heb gister ook maar mijn RGB led lampen besteld.. gelijk maar 2 stuks gedaan.. mocht de opbrengst van het licht toch tegen vallen kan ik er 2 naast elkaar doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:10 schreef yorkick het volgende:
[..]
Genoeg te vinden via chinaprices.us?
Maar 8 dollar was 3w volgens mij?
Ik heb zelf een 5w besteld om dat die wat meer licht geven (duh).
http://www.tomtop.com/5w-(...)-remote-control.html
het zijn light bulbs hea... moet je dan zelf nog een socket regelen?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gister ook maar mijn RGB led lampen besteld.. gelijk maar 2 stuks gedaan.. mocht de opbrengst van het licht toch tegen vallen kan ik er 2 naast elkaar doen.
toch ben ik ook voor de 5 watt versie gegaan..
ik heb er 1 met remote besteld en 1 zonder, want neem aan dat beide op zelfde remote kunnen worden bediend.. Was 10 euro kwijt voor beide via deze ebay seller!
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item3f1a5e53f1
Hoe kun je je eigen ref krijgen?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb dus ook mijn rekeningnr dr aan gekoppeld, en heb meerdere malen al dusscussies gevoerd op school ( tja ben nu eenmaal bezig met security en beheer op ICT gebied)
zelf verzoeken ingediend bij paypal met het idee om deze 1 way security toch eens aan te passen naar eventueel een methode waarbij je je password en bijvoorbeeld een code per sms krijgt die je moet invullen..
Echter denk ik, dat wanneer je de dupe word van een keylogger of welke vorm malware dan ook, dat je rekening plunderd.. je bankt dit toch vergoed.. ( met uitzondering van de Rabobank geloof ik)
ik heb bij artscow ook een muismat besteld en via mijn ref mijn vriendin ook nog een pakkie kaarten laten bestellen, samen dus voor ¤1,60![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:57 schreef NextTVH het volgende:
Is er toevallig ook een e-mail waar ik lightake op kan bereiken? De customer service kom ik niet echt ver mee, duurt al een week
_quote:Customer Service Centre : service@lightake.com
We will give you a reply in 48 hours, for any of your questions, please feel free to contact us.
100Mbit hadden ze ook wel, maar dat hoeft ook weer niet zo nodig, dit was een aanbieding (12mnd 23,90 p/mnd, voorheen had ik 35Mbit internet alleen, wat 1 euro goedkoper was).quote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef davedavy het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen
http://www.onsbrabantnet.(...)ndles/Internet-100/#
100Mbit glasvezel.
Beetje offtopic misschien, maar vind de tiroler cultuur interresant, hebben ze in de bergen ook internet daar? Die bergwoningen zeg maar.
waar stop jij normaal een lamp in danquote:Op donderdag 20 september 2012 22:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
het zijn light bulbs hea... moet je dan zelf nog een socket regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |