Even voor de duidelijkheid, betaal ik voor een muismat (incl. eigen ontwerp) 99c of betaal ik 5,99(muismat zelf)+99c(eigen ontwerp erop)= ong. 7 dollar.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef davedavy het volgende:
Artscow 1 Dollar deal's
Tot 30 Sep kun je deze producten bestellen met eigen ontwerp erop voor maar $1 Dollar incl. shipping met deze coupon: Z099PLAYVN7ZV Onder andere; Muismatjes, Kettingen ( Dog Tag's), tassen en fotolijsten.
Nee, je betaald 99 cent mét eigen ontwerp en mét shipping, ik verwacht die van mij morgen of overmorgen, dan zal ik een foto postenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, betaal ik voor een muismat (incl. eigen ontwerp) 99c of betaal ik 5,99(muismat zelf)+99c(eigen ontwerp erop)= ong. 7 dollar.
Dat is bijna niks, hebbbeh!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee, je betaald 99 cent mét eigen ontwerp en mét shipping, ik verwacht die van mij morgen of overmorgen, dan zal ik een foto posten
Hoe lang duurt ontvangst dan, vanaf bestelling?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee, je betaald 99 cent mét eigen ontwerp en mét shipping, ik verwacht die van mij morgen of overmorgen, dan zal ik een foto posten
Hier ook een game logo erop gezetquote:Op donderdag 20 september 2012 19:15 schreef SuperChips het volgende:
Denk dat ik gwn het black ops 2 logo erop zet
Nvm, weekje of 2 dusquote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef destrovel het volgende:
[..]
Hoe lang duurt ontvangst dan, vanaf bestelling?
Na 3 dagen werd die van mij verzonden (moet eerst gedrukt worden), en dan ongeveer 2 weken ga ik altijd van uit, beetje zelfde tijd als TinyDeal en BIC.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef destrovel het volgende:
[..]
Hoe lang duurt ontvangst dan, vanaf bestelling?
Is daar een generator voor? Of zelf erop geplakt?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef SuperChips het volgende:
Is geen reclame is met gamertagzedd
17/8 die van Zavvi. 30/8 die van The Hut. Beide zijn al binnen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef davedavy het volgende:
[..]
Na 3 dagen werd die van mij verzonden (moet eerst gedrukt worden), en dan ongeveer 2 weken ga ik altijd van uit, beetje zelfde tijd als TinyDeal en BIC.
Photoshopquote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef davedavy het volgende:
[..]
Is daar een generator voor? Of zelf erop geplakt?
Volgens mij quote je de verkeerdequote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
17/8 die van Zavvi. 30/8 die van The Hut. Beide zijn al binnen.
Verder... muismatten.Dat mensen die nog gebruiken...
Firefox kun je beter gebruiken.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef SuperChips het volgende:
Die muismat site werkt trouwens slecht in chrome ff IE gebruiken
"De consumentbond zegt het"quote:Op donderdag 20 september 2012 19:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Firefox kun je beter gebruiken.
IE kan je beter niet gebruiken ivm een veiligheidsbug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |