Mijn laatste pakketje die ik binnen kreeg deed er 7 WERKdagen overquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef 0wen het volgende:
[..]
thnx!
Coool: Sep 15, 2012 12:47:00 PM Status:Posting, Location: GUANGDONG
Hoe lang zou het duren? 3/4 weekjes toch?
zeuw!! das snel!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn laatste pakketje die ik binnen kreeg deed er 7 WERKdagen over
Sterker nog, het waren zelfs 7 gewone dagen, had 3 dingen besteld bij verschillende dingen, deze werd als laatste verstuurd (3 dagen na bestellen) en heb ik dus als eerst binnenquote:
Je huidige status zegt dat die aangenomen is door de postkantoor en word verwerkt om verstuurd te worden, hoelang het gaat duren is nooit duidelijk, chinapost/hongkongpost is erg onstabiel ik heb wel eens een pakketje in 7 dagen binnengekregen, en wel eens binnen 2,5 maand. hoelang het gaat duren kan ik je dus helaas niet zeggen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef 0wen het volgende:
[..]
thnx!
Coool: Sep 15, 2012 12:47:00 PM Status:Posting, Location: GUANGDONG
Hoe lang zou het duren? 3/4 weekjes toch?
same here, ook binnen 7 dagen een pakketje ontvangen laatstquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Sterker nog, het waren zelfs 7 gewone dagen, had 3 dingen besteld bij verschillende dingen, deze werd als laatste verstuurd (3 dagen na bestellen) en heb ik dus als eerst binnen
Klopt als een bus, ¤180 in 2 weken uitgegeven (inclusief jiayu g3) en met 1 pakketje binnen, nog 5 te gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef shiznuts het volgende:
Waarschuwing: chinashopping kan verslavend werken en schade (aan de portemonnee) veroorzaken.
Dat de postbode maandag of dinsdag met je pakketje komt.quote:Op zondag 16 september 2012 10:46 schreef Coenehv het volgende:
Wat betekent dit: The item (RB*********HK) arrived at Hong Kong or its destination country on 15-Sep-2012 and is being processed for delivery to the addressee.
VGA en DVI zit amper verschil in, al is DVI volgens mij een tikkeltje beter om te kiezen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:20 schreef Coenehv het volgende:
ik heb een monitor (http://www.vergelijk.nl/lcd_monitor/medion/md_20122/specs.rhtml) maar wil gaan testen of mijn ps3 er goed op werkt. Dus wil ik iets naar hdmi doen, alleen vraag ik me af welke ik dan nodig heb. Mijn monitor heeft namelijk een dvi-aansluiting en een vga-aansluiting. Welke moet ik dan hebben?
Het stoerste is natuurlijk een koekkoeksklok om de pols. Dat er elk uur zo'n vogeltje uitklaptquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:30 schreef Downstar het volgende:
Wat een jonkies hier, had de leeftijdgrens wel wat hoger verwacht
maargoed, superschips als jij een horloge om wil hebben, maakt dat toch geen reet uit of andere wel of niet een horloge om hebben..? al loop je met een stationsklok of sterker nog de big ben clock om je pols moet jij toch lekker zelf weten
Zou mooi zijn! is 4 dagen geleden besteldquote:Op zondag 16 september 2012 12:31 schreef nodig het volgende:
Babylon, Microsoft, Google, je woordenboek.
Acceptance acceptance,, Netherlands
Ofterwijl je pakketje is in Nederland aangekomen (denk ik).
Hmm tsja de laatste tijd kan het heel snel gaan, dan heb je hem wss dinsdag binnen. Maar ik zal niet teveel op die tracking op uitgaan, voor hetzelfde geld gaat die nu pas naar Nederland.quote:Op zondag 16 september 2012 12:47 schreef 0wen het volgende:
[..]
Zou mooi zijn! is 4 dagen geleden besteld
dan issie eerder aangenomen voor verzending NAAR nederland of daar net weg...quote:Op zondag 16 september 2012 12:31 schreef nodig het volgende:
Babylon, Microsoft, Google, je woordenboek.
Acceptance acceptance,, Netherlands
Ofterwijl je pakketje is in Nederland aangekomen (denk ik).
Vliegtuigquote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef 0wen het volgende:
Gaat het per boot of vliegtuig eigenlijk?
Zei ik in een post daarna ook al..quote:Op zondag 16 september 2012 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dan issie eerder aangenomen voor verzending NAAR nederland of daar net weg...
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:28 schreef nodig het volgende:
Nog even terugkomend op een post van shiznuts.
[..]
Klopt als een bus, ¤180 in 2 weken uitgegeven (inclusief jiayu g3) en met 1 pakketje binnen, nog 5 te gaan
Mijne is water-resistant (niet: waterproof dus) volgens de opdruk. Een beetje spatwater moet niet echt problemen leveren, maar ik zou 'em niet submergen of ermee douchen gaan...quote:Op zondag 16 september 2012 03:56 schreef W00fer het volgende:
Zijn die Curren horloge's ook echt waterdicht (onder de douche / zwembad)? Of is dat maar trololol van die verkopers?
Not too bad.quote:Op zondag 16 september 2012 12:38 schreef yorkick het volgende:
ES800M in de promotion bij Priceangel.
Waren daar ook al heel goedkoop:
http://www.priceangels.com/promotion-detail.html?restId=1678
Die zouden meer mensen moeten halen voor zichzelf.quote:Note: Special sale products (products in 99 Store, Special Offer, Daily Deal, Promotion) could not be discounted with any coupons again.
Ter land... per Tuktuk. Neuh... L'avion uiteraard.quote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef 0wen het volgende:
Gaat het per boot of vliegtuig eigenlijk?
Priceangles 10% off coupon: PAAH10OFFquote:Op zondag 16 september 2012 15:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Not too bad.Ergens een coupon opduikelen misschien zelfs nog... ->
quote:Jack is een mede-eigenaar van Zarmark een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. Zarmark is een webshop met een redelijk uitgebreid assortiment, deze shop heeft een goede service omdat het toch wel een van de kleinere shops is, het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij Zarmark hebben besteld. De reden dat mensen bij Zarmark bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, service01@zarmark.com. Om een schatting te maken van de prijs die Zarmark voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.
Linkeroortje van me es800m is net overleden dus dat komt goed uit. Thnx voor de tip.quote:Op zondag 16 september 2012 12:38 schreef yorkick het volgende:
ES800M in de promotion bij Priceangel.
Waren daar ook al heel goedkoop:
http://www.priceangels.com/promotion-detail.html?restId=1678
Vriend van mij bestelde altijd survival messen uit het buitenland, nooit problemen gehad eigenlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef Silencee het volgende:
Weet iemand of dit gewoon door de douane komt?
http://www.ebay.com/itm/N(...)=true#ht_2568wt_1397
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |