SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
-
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door STING op 15-09-2012 10:14:54 ]Fear is the grease of society.
Daar was nog niet genoeg bewijs voor ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:58 schreef TJV het volgende:
Niet vogeltje bannen, dat zou zo flauw zijn. Tevens zou dat mijn theorie over de kwaadaardigheid van mods bevestigen.
Dat is een goed punt. Maar waarom sluit je dan heel http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/60 niet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:34 schreef STING het volgende:
Dat mensen geen boobs posten is mede in jullie eigen belang.
Boobs = Geen Google Ads = Geen Fok.
Daar heeft Google geen problemen meequote:Op zaterdag 15 september 2012 10:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat is een goed punt. Maar waarom sluit je dan heel http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/60 niet?
Want dat mag namelijk ook niet.
Wel http://support.google.com(...)y?hl=en&answer=48182quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:49 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heeft Google geen problemen mee
Er is voor ons reden genoeg om een strict policy rond boobs te hanteren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wel http://support.google.com(...)y?hl=en&answer=48182
Dat Google zelf de regels hypocriet naleeft is al lang duidelijk. Of je volgt de regels helemaal of niet. Niet dat half om half dat Fok hier doet.
Drop....it.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:02 schreef shaderon het volgende:
Wat een naaiers weer. Er worden overal hoe vaak tieten gepost waarvan mods ze soms helemaal niet eens zien. Als google er echt iets tegen had, had je al lang geen ads meer.
Kquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:20 schreef bobbernaut het volgende:
Sosjepetosje, whitelist me eens?
quote:
Zet een lekkere bak versie koffie/thee en lees een goed boek terwijl op de achtergrond rustgevende muziek wordt gespeeld!quote:
Hee dat klinkt best goed eigenlijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zet een lekkere bak versie koffie/thee en lees een goed boek terwijl op de achtergrond rustgevende muziek wordt gespeeld!
Op een oude fiets moet je het leren hé, maar niet als 'ie twee lekke banden heeftquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:43 schreef TJV het volgende:
Nooit geweten dat ik zo goed was in fietsen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door TJV op 15-09-2012 17:05:30 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:47 schreef TJV het volgende:
Twee lekke banden, 2 versleten remschijven, kapotte verlichting en een afgebroken zadel. Voor 15 euro gerepareerd!Mijn band stond in het rood. Wat vind je daar vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"De rapper kwam er op hardhandige wijze achter wat één precies betekent."quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:59 schreef Flodder450 het volgende:
Dronken rapper doet 'Darwinnen'
Ik moest schaterlachen
Omg helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:27 schreef MineraalWater het volgende:
Morgen LiveChat he bobbernaut!!!
met je ogenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dat Reddit is echt een onoverzichtlijk forum, hoe moet ik die reacties nu lezen?
Als er niemand bij dat ding in de buurt is spawnt er ook niets.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Tom. Die enderfarm laat de server als de tering laggen. Kan je dienweer ff slopen?
-edit- al beetje geholpen.
Neem een tp.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Welke steensoort zal het beste bij hogw passen? Qua dak en muren?
Dat was ook mijn eerste indruk van Reddit eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dat Reddit is echt een onoverzichtlijk forum, hoe moet ik die reacties nu lezen?
Ik denk, en hoe lelijk ook, cobblestone?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Welke steensoort zal het beste bij hogw passen? Qua dak en muren?
Ik was ze ook kwijt na de 2e crash.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:41 schreef TJV het volgende:
En wie heeft al mijn villagers weer afgemaakt?
Pas op voor vlooienquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef Lorrelies het volgende:
Maruuuu :3
Ik werd overigens net echt doodgeknuffeld door een kat uit de buurt. Die kwam ineens kroelen... hij gaf kopjes alsof z'n leven er van af hing
Lievvvv
Ik vind -insert mod- een hypocriet persoon die mensen banned voor tetten terwijl GAM SC vol staat ermee.quote:
aldie kennende doettie weer wat stoms binnen een week en zit hij met een 3 maanden banquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:25 schreef MineraalWater het volgende:
Nog 3 dagen en dan is aldie vrij
Waar danquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik vind -insert mod- een hypocriet persoon die mensen banned voor tetten terwijl GAM SC vol staat ermee.
in andere delenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef Mender het volgende:
Ik kan geen naakte boobs vinden in GAM SC
Kom blijdorpquote:
Doet me denken aan dat filmpje met het glazen potje. Wat breekt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:59 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige dingen zijn wel grappig tbh
Joahhhhquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Kom blijdorpmet die penguins
![]()
Kom keertje blijdorp jwzjwzjwzzzquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:03 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Joahhhh
Ik vind de dierentuin écht leukMaar ik hou dan ook van beestjes :3
Lijkt op rangers apprentice.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:04 schreef Lorrelies het volgende:
Random, maar kwam dit tegen. Luvly!
[ afbeelding ]
Dat is vetquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:13 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.diergaardeblij(...)p%20op%20streetview/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teeheequote:Op zaterdag 15 september 2012 21:41 schreef MineraalWater het volgende:
{if @p bobbernaut joins execute command /kick
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:37 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb echt een goeie achtergrond..Wie is zij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
Wie? Jij?quote:
Hoezo? Waar?quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Nou adieu dan maar. Aldie heeft ook mcbans als
Ik het goed begrijp.
Dts-hd track is beter dan het beeld.quote:Op zondag 16 september 2012 00:23 schreef mschol het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1436432/
wat een beroerde film; die 3,2 is nog te hoog...
erst een mega aardbeving die een tektonische plaat in 2'en splijt..
toevallig heeft het leger een aardbeving satalliet waarmee ze hem even stoppen... en uiteraard gaat dan een megavulkaan uitbarsten![]()
Ah, dat was dus die film van gisterquote:Op zondag 16 september 2012 00:23 schreef mschol het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1436432/
wat een beroerde film; die 3,2 is nog te hoog...
erst een mega aardbeving die een tektonische plaat in 2'en splijt..
toevallig heeft het leger een aardbeving satalliet waarmee ze hem even stoppen... en uiteraard gaat dan een megavulkaan uitbarsten![]()
Was het niet 2012 die gisteren op tv was (ook?)?quote:Op zondag 16 september 2012 09:29 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ah, dat was dus die film van gister
Gosjemoppe wat een overlijk CGI gebeuren
dunnoquote:Op zondag 16 september 2012 11:02 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Was het niet 2012 die gisteren op tv was (ook?)?Daar heb ik even langsgezapt, ook zo'n vreselijk slechte film
samen met een klasgenoot had ik een lijstje opgesteld met games die we wouden uitspelen vóór 21 december, ik was na 3 games er al zat vanquote:Op zondag 16 september 2012 11:13 schreef Lorrelies het volgende:
Wat wel grappig is, zijn de mensen die het vandaag de dag echt geloven. Dat de wereld dus dit jaar vergaat, of in elk geval in de nabije toekomst"Doomsday preppers", op National Geographic Channel: zie je al die mensen (Amerikaans.......) zich allemaal voorbereiden op die ene fatale dag
Duizenden kilo's aan voedsel opslaan en een ondergrondse bunker bouwen zodat ze daar voor 20 jaar lang zouden kunnen zitten. Veel zelfvoorzienende dingen. Bijv. eigen waterreinigingssysteem, of voedselplantage of energieopwekkers. Best geinig om te zien, alleen wel wat overdreven helaas.
Codeschrift van een bepaalde groepering. Ben ik aan het leren.quote:
Sos is lid van de lokale Vrijmetselaarslogé?quote:Op zondag 16 september 2012 11:40 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Codeschrift van een bepaalde groepering. Ben ik aan het leren.
Kijken wie het kan ontcijferen.
[ afbeelding ]
oplossing: niet mobiel fokkenquote:Op zondag 16 september 2012 12:19 schreef shaderon het volgende:
Ik fok mobiel dus ziet er waarschijnlijk anders uit..
3 driehoeken, waarvan de triforce of wisdom in 8 stukken word gespleten in The legend of Zelda op de NESquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2012 12:51 schreef Lorrelies het volgende:
Het is één en al drama en overdrijven
Lijkt GTST wel.......
was ook entertaining... megafault, DAT waren pas slechte effecten..quote:Op zondag 16 september 2012 12:51 schreef Ame_thyst het volgende:
2012 ging om de effecten, en die waren fucking goed dus goeie film voor wat het moest zijn.
Transformers, dat is een slechte serie want ook daarbij gaat het om de effecten en die zijn vet kut.
quote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kan nog een betere apocalyps-film bedenken.
Nature Unleashed: Earthquakequote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kan nog een betere apocalyps-film bedenken.
die filmquote:Op zondag 16 september 2012 12:57 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1182345/
Dat was toch met dat de Nazi's aan t einde van de oorlog naar de maan gingen, en nu in grote getalleen weer terug komen?quote:Op zondag 16 september 2012 13:02 schreef Mender het volgende:
Ik vind iron sky ook helemaal geweldig. Maar ik ben in de minderheid hier denk ik
Jaquote:Op zondag 16 september 2012 13:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dat was toch met dat de Nazi's aan t einde van de oorlog naar de maan gingen, en nu in grote getalleen weer terug komen?
Nee dat bij die motor is stof. Maar zo zitten er verder wel idd veel dingen in die niet kloppen. Je moet hem gewoon niet serieus nemen.quote:
Amelie, kutfilmquote:Op zondag 16 september 2012 13:27 schreef Lorrelies het volgende:
Zo lekker om dit te spelen
Of uhhh deze
Maar die kan ik niet helaas, alleen de eerste 5 maten
Ik moet piano spelen echt weer oppakken.
Kan zo uit een horrorgame komen, bijvoorbeeld voor een oud "verlaten" gekkenhuis, of als je snachts door een necropolis looptquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 13:27 schreef Lorrelies het volgende:
Zo lekker om dit te spelen
Of uhhh deze
Maar die kan ik niet helaas, alleen de eerste 5 maten
Ik moet piano spelen echt weer oppakken.
is het ook, leer het denk nooitquote:
Als je nu eens een keer rustig doet.quote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef bobbernaut het volgende:
ik vind de server raar sinds hogwarts..
Cool. Post es pic?quote:Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef MineraalWater het volgende:
Sos en ik gaan de goeie kant op
Ik heb trouwens al een brug op SP sos kunne we misschien ok gebruiken.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef bobbernaut het volgende:
Doet me denken aan een stukje van HP
Ja inderdaad, Of zo'n soort effect:quote:Op zondag 16 september 2012 16:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Nice!
En langs de rail moeten we veel spruce bomen hebben.
Oeh dat wil ik in mijn tuinquote:Op zondag 16 september 2012 16:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Of zo'n soort effect:
[ afbeelding ]
Die heb ik zo vaak gehoord, zou ik daarom ook zo van MC houdenquote:Op zondag 16 september 2012 17:16 schreef Lorrelies het volgende:
Sloeg net 2 random noten aan op de piano, en dat waren de eerste noten die je hier hoortMoest er aan denken dus en zette deze toen op
Nostalgieeee
Oh en dit natuurlijk, Sims popmuziek
Das mn nichtje.quote:
Hou je bek eens? Ik was in die crea wereld vrolijk aan het bouwen.. JULLIE gingen ghasts en shit spawnen..quote:
true that; mordecai ouwe griefert.quote:Op zondag 16 september 2012 19:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hou je bek eens? Ik was in die crea wereld vrolijk aan het bouwen.. JULLIE gingen ghasts en shit spawnen..
Ik? Ik ben ziek ripped man, ik deathlift makkelijk 175 KGquote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef drumstickNL het volgende:
maar goed dat je zo ripped bent dan
Met je vlassnor. Nog 20 min.quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik? Ik ben ziek ripped man, ik deathlift makkelijk 175 KG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |