Kquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:20 schreef bobbernaut het volgende:
Sosjepetosje, whitelist me eens?
quote:
Zet een lekkere bak versie koffie/thee en lees een goed boek terwijl op de achtergrond rustgevende muziek wordt gespeeld!quote:
Hee dat klinkt best goed eigenlijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zet een lekkere bak versie koffie/thee en lees een goed boek terwijl op de achtergrond rustgevende muziek wordt gespeeld!
Op een oude fiets moet je het leren hé, maar niet als 'ie twee lekke banden heeftquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:43 schreef TJV het volgende:
Nooit geweten dat ik zo goed was in fietsen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door TJV op 15-09-2012 17:05:30 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:47 schreef TJV het volgende:
Twee lekke banden, 2 versleten remschijven, kapotte verlichting en een afgebroken zadel. Voor 15 euro gerepareerd!Mijn band stond in het rood. Wat vind je daar vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |