quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:47 schreef TJV het volgende:
Twee lekke banden, 2 versleten remschijven, kapotte verlichting en een afgebroken zadel. Voor 15 euro gerepareerd!Mijn band stond in het rood. Wat vind je daar vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"De rapper kwam er op hardhandige wijze achter wat één precies betekent."quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:59 schreef Flodder450 het volgende:
Dronken rapper doet 'Darwinnen'
Ik moest schaterlachen
Omg helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:27 schreef MineraalWater het volgende:
Morgen LiveChat he bobbernaut!!!
met je ogenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dat Reddit is echt een onoverzichtlijk forum, hoe moet ik die reacties nu lezen?
Als er niemand bij dat ding in de buurt is spawnt er ook niets.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Tom. Die enderfarm laat de server als de tering laggen. Kan je dienweer ff slopen?
-edit- al beetje geholpen.
Neem een tp.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Welke steensoort zal het beste bij hogw passen? Qua dak en muren?
Dat was ook mijn eerste indruk van Reddit eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dat Reddit is echt een onoverzichtlijk forum, hoe moet ik die reacties nu lezen?
Ik denk, en hoe lelijk ook, cobblestone?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Welke steensoort zal het beste bij hogw passen? Qua dak en muren?
Ik was ze ook kwijt na de 2e crash.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:41 schreef TJV het volgende:
En wie heeft al mijn villagers weer afgemaakt?
Pas op voor vlooienquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef Lorrelies het volgende:
Maruuuu :3
Ik werd overigens net echt doodgeknuffeld door een kat uit de buurt. Die kwam ineens kroelen... hij gaf kopjes alsof z'n leven er van af hing
Lievvvv
Ik vind -insert mod- een hypocriet persoon die mensen banned voor tetten terwijl GAM SC vol staat ermee.quote:
aldie kennende doettie weer wat stoms binnen een week en zit hij met een 3 maanden banquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:25 schreef MineraalWater het volgende:
Nog 3 dagen en dan is aldie vrij
Waar danquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik vind -insert mod- een hypocriet persoon die mensen banned voor tetten terwijl GAM SC vol staat ermee.
in andere delenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef Mender het volgende:
Ik kan geen naakte boobs vinden in GAM SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |