"De rapper kwam er op hardhandige wijze achter wat één precies betekent."quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:59 schreef Flodder450 het volgende:
Dronken rapper doet 'Darwinnen'
Ik moest schaterlachen
Omg helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:27 schreef MineraalWater het volgende:
Morgen LiveChat he bobbernaut!!!
met je ogenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dat Reddit is echt een onoverzichtlijk forum, hoe moet ik die reacties nu lezen?
Als er niemand bij dat ding in de buurt is spawnt er ook niets.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Tom. Die enderfarm laat de server als de tering laggen. Kan je dienweer ff slopen?
-edit- al beetje geholpen.
Neem een tp.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Welke steensoort zal het beste bij hogw passen? Qua dak en muren?
Dat was ook mijn eerste indruk van Reddit eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dat Reddit is echt een onoverzichtlijk forum, hoe moet ik die reacties nu lezen?
Ik denk, en hoe lelijk ook, cobblestone?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Welke steensoort zal het beste bij hogw passen? Qua dak en muren?
Ik was ze ook kwijt na de 2e crash.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:41 schreef TJV het volgende:
En wie heeft al mijn villagers weer afgemaakt?
Pas op voor vlooienquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef Lorrelies het volgende:
Maruuuu :3
Ik werd overigens net echt doodgeknuffeld door een kat uit de buurt. Die kwam ineens kroelen... hij gaf kopjes alsof z'n leven er van af hing
Lievvvv
Ik vind -insert mod- een hypocriet persoon die mensen banned voor tetten terwijl GAM SC vol staat ermee.quote:
aldie kennende doettie weer wat stoms binnen een week en zit hij met een 3 maanden banquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:25 schreef MineraalWater het volgende:
Nog 3 dagen en dan is aldie vrij
Waar danquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik vind -insert mod- een hypocriet persoon die mensen banned voor tetten terwijl GAM SC vol staat ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |