Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden en poepbroeders
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftSPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Fear is the grease of society.
Hey tieten
damagnie
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
inb4 ban
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Niet vogeltje bannen, dat zou zo flauw zijn. Tevens zou dat mijn theorie over de kwaadaardigheid van mods bevestigen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 09:58 schreef TJV het volgende:Niet vogeltje bannen, dat zou zo flauw zijn. Tevens zou dat mijn theorie over de kwaadaardigheid van mods bevestigen.
Daar was nog niet genoeg bewijs voor ?
Nu wel
![vThij.png]()
Bedankt weer hè Sting. Ga anders ook ff de moraal ridder uithangen op de rest van Fok, hypocriet gedoe.
Dat mensen geen boobs posten is mede in jullie eigen belang.
Boobs = Geen Google Ads = Geen Fok.
quote:
Dat is een goed punt. Maar waarom sluit je dan heel
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/60 niet?
Want dat mag namelijk ook niet.
quote:
Wel
http://support.google.com(...)y?hl=en&answer=48182Dat Google zelf de regels hypocriet naleeft is al lang duidelijk. Of je volgt de regels helemaal of niet. Niet dat half om half dat Fok hier doet.
paddokweekset- drug paraphernalia content
Sterker nog er zijn ook sites als "Babes and Hunks" van Google Ads gesloten. Dit is in principe Mature content. Nu ziet Google dit bijna altijd door de vingers omdat het zo gigantisch veel views opleverd.
Wat een naaiers weer. Er worden overal hoe vaak tieten gepost waarvan mods ze soms helemaal niet eens zien. Als google er echt iets tegen had, had je al lang geen ads meer.
Danny en Yvonne moeten ook hun seksspeeltjes kunnen betalen hé, en blijf vooral lekker op de ads klikken!!
Op google images zie je ook nooit tieten
Met die "vader heeft me alles geleerd"
Nooit geweten dat ik zo goed was in fietsen maken.