Nee hoorquote:
Ik zie hetquote:
Pearlbitch welquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Bijna vol. Heeft iemand al een nieuw deeltje klaarstaan?
Hmmmm ....quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:49 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand een vodkatje?
Ik heb nog een partijtje uit tsjechië staan
bronquote:Verbod op sterke drank in Tsjechië
Tsjechië heeft een verbod ingesteld voor drank met meer dan 20 procent alcohol. De afgelopen week overleden negentien mensen na het drinken van illegaal gestookte drank die was aangelengd met methanol.
Zo'n dertig slachtoffers liggen in kritieke toestand in het ziekenhuis. Sommigen zijn blind geworden door de methanol. Dat is een goedkope alcohol die onder meer wordt gebruikt om verf te maken.
Volgens de Tsjechische minister van Gezondheid is het verbod per direct voor het hele land ingegaan en geldt het voor onbepaalde tijd. Ook hotels, winkels en restaurants mogen geen sterke drank meer verkopen. Eerder verbood de regering al de straatverkoop van sterke drank door kiosken.
5000 liter drank
De Tsjechische politie heeft inmiddels tien mensen opgepakt in verband met de vergiftigingen. Bij een illegale stokerij in het oosten van Tsjechië werd 5000 liter zelfgestookte drank in beslag genomen. De drank zat in flessen waar valse of gestolen etiketten op waren geplakt.
Komt vanavond wel Ajax speelt vanavond!quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef pullup het volgende:
Ik heb de indruk dat er iets gewijzigd is maar ik kan er niet precies de vinger op leggen.![]()
[ afbeelding ]
Het is niet zijn shirt in ieder geval.
De krabpaal?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef pullup het volgende:
Ik heb de indruk dat er iets gewijzigd is maar ik kan er niet precies de vinger op leggen.![]()
[ afbeelding ]
Zou zomaar kunnenquote:
Als ik me niet vergis staat de krabpaal altijd achter de stoel. Tenzij het echt elke keer dezelfde cap is, dan heeft hij er maar 1 keer gestaan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnenIk ben in ieder geval al verrast dat al die deuren in de hal geel zijn
Misschien lachte Opaatje ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees alles en post in elk topic..quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou me verbazen. Die twee zijn hier zo weinig dat ze inmiddels wel vergeten moeten zijn hoe dat modereren ook al weer ging.
Het is best hard werken om wat van dit topic te maken jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees alles en post in elk topic..
Alleen tsja, echt spránkelend vind ik het niet, zo'n man van middelbare leeftijd die zowel geestelijk als fysiek in een klein wereldje leeft.
Alle vissen zijn verdwenenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
Er is beslist iets veranderd.. ik zie het duidelijk!
[ afbeelding ]
Schandalig dat je er ook nog op reageren moet dan, persoonlijk schatte ik Moderators hier wel hoger in dan dit...quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees alles en post in elk topic..
Alleen tsja, echt spránkelend vind ik het niet, een man van middelbare leeftijd die zowel geestelijk als fysiek in een klein wereldje leeft.
Op zich zijn users die zich als een waanzinnige opwinden om schijnbaar triviale zaken, wel een vertrouwd beeld hier in RLS.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is best hard werken om wat van dit topic te maken jahet zou ook wel aardig zijn als die ouwe zelf af en toe zou mee posten. Het zou het topic enorm verdiepen
![]()
Die Dijkdinges hoeft in ieder gevalniet meer te verschijnen want die liep alleen maar te schelden en dat werd ook saai.
..en niet te vergeten de blote kont van Jaap, die hij voorovergebukt aan ons vertoonde, waarbij we een glimp opvingen van zijn klokkenspel(letje)quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich zijn users die zich als een waanzinnige opwinden om schijnbaar triviale zaken, wel een vertrouwd beeld hier in RLS.
Het wordt in deze reeks alleen snel saai. Bij een DGK had je dan bijvoorbeeld een Brian die de boel wel bleef voeden. Dan waren de gemoederen op FOK! net bedaard na een ranzige aktie van 'm, en dan roste hij Amanda weer met d'r hoofd tegen de douchewand. En als Brian even geen zin had in fysiek geweld of dreigementen dan dronk Huub zich wel een stuk in z'n kraag om daarna megalomaan ruzie te gaan zoeken.
Ach ja, die goeie ouwe tijd.![]()
Lijk wel een opa.
Daar zitten tenminste nog brokjes in.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zit gewoon kattenvoer te vreten.
En toegevoegde vitamines voor een glanzende vacht?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar zitten tenminste nog brokjes in.
Heel apartquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
Haring met champignonsaus? Wat een aparte combinatie .
Zijn snor staat er dus volgende week goed bij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En toegevoegde vitamines voor een glanzende vacht?
Abuis? Ik zit 1ste rang bij de Infobalie hoor...quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel apartik denk ook dat die mummie een beetje abuis is. ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zo in een blikje stopt
En IK wed dat Omie altijd gelijker hep dan dat kutplaatje....quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:28 schreef pullup het volgende:
Ik wed dat het tomatensaus was.
[ afbeelding ]
Nope, het is echt champignonsaus en niet te vreten. Weet ik uit eigen ervaring.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:28 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand van de Aldi's Keuringsdienst van Waarde. Een vette Duister dus.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:32 schreef pullup het volgende:
Ok, ok dan. Welke gek heeft die combi verzonnen
Yeps, kan hij morgen zijn roze shirt weer aan. Er zitten geen tomatensaus vlekken op. Daar was hij bang voor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:35 schreef pullup het volgende:
Op zich is het wel netjes dat hij pas na het eten zijn goede shirt gaat aandoen zo direct
Nee, dat dacht Oop in het begin ook, maar het smaakte anders en bij nalezen van het blik was het inderdaad champignonsaus. Smaakte zelfs nog lekkerder dan de tomatensaus volgens Oopquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:28 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Oop vond het lekker hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, het is echt champignonsaus en niet te vreten. Weet ik uit eigen ervaring.
Dan heb je niet goed geluisterd.quote:
Ja, maar ik kan me wel voorstellen dat het lekker is hoor. Ik heb ooit eens uit nieuwsgierigheid haring in room en frambozensaus gegeten en dat was heerlijk!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
Haring met champignonsaus? Wat een aparte combinatie .
Ook uit blik ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me wel voorstellen dat het lekker is hoor. Ik heb ooit eens uit nieuwsgierigheid haring in room en frambozensaus gegeten en dat was heerlijk!
Nee, vers. Was in het Park Lane Hotel in Londen. Die werken doorgaans niet met blikquote:
Ik had inderdaad niet goed geluisterd. Oop vindt de tomatensaus inderdaad lekkerderquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd.
Whehe dat was wel een beetje een retorische vraagquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, vers. Was in het Park Lane Hotel in Londen. Die werken doorgaans niet met blik
Vers smaakt mij in de regel beter dan blik, maar dat kan een kwestie van persoonlijke smaak zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Whehe dat was wel een beetje een retorische vraagmaar ik denk zomaar dat dat wel iets uitmaakt.
Bij die ouwe komt alles uit blik, pot of luchtdichte verpakking. Hij weet niet beter.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Vers smaakt mij in de regel beter dan blik, maar dat kan een kwestie van persoonlijke smaak zijn
Nog ff en Greenpeace komt op Oop afquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:17 schreef pullup het volgende:
Even tussen het voetbalgeweld door.
[ afbeelding ]
De Sprattus Sprattus die zodirect op toastjes in de mond van opa zal verdwijnen.
Ook vaak in de gerookte vorm verkocht.
[ afbeelding ]
Er dreigt overbevissing dus ik raad opa aan er nog snel van te profiteren.
Die hebben het voorlopig druk zat op al die Shell stations.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog ff en Greenpeace komt op Oop af
Ik zie in een oogopslag wel waar die bal heen gingquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Shit.. ok nog één Mazzle-Goaltje omdat geen hond wist waar de bal heen ging....
2-0 voor Ajax
[ afbeelding ]
Ik zou dat andere oog maar snel laten nakijken dan....quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie in een oogopslag wel waar die bal heen ging
Ik heb mijn best gedaan, maar het enige dat er uit komt is 'snotneus'quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich zijn users die zich als een waanzinnige opwinden om schijnbaar triviale zaken, wel een vertrouwd beeld hier in RLS.
Het wordt in deze reeks alleen snel saai. Bij een DGK had je dan bijvoorbeeld een Brian die de boel wel bleef voeden. Dan waren de gemoederen op FOK! net bedaard na een ranzige aktie van 'm, en dan roste hij Amanda weer met d'r hoofd tegen de douchewand. En als Brian even geen zin had in fysiek geweld of dreigementen dan dronk Huub zich wel een stuk in z'n kraag om daarna megalomaan ruzie te gaan zoeken.
Ach ja, die goeie ouwe tijd.![]()
Lijk wel een opa.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar het enige dat er uit komt is 'snotneus'
Uit blik van de Aldiquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:51 schreef pullup het volgende:
En kakelvers zien ze er ook niet uit
Gadverdámme!quote:
Superleuk, maar het is nog wat handiger als je er een apart topic voor aanmaaktquote:Op maandag 17 september 2012 15:25 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.babyolifantje.nl/webcam-1
AS geboorte olifant , Dierentuin Amesfoort!
Ja geen idee hoe dat hier gaatquote:Op maandag 17 september 2012 16:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Superleuk, maar het is nog wat handiger als je er een apart topic voor aanmaakt![]()
Het bereik binnen dit topic is wat beperkt
quote:Op maandag 17 september 2012 16:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat hier gaat
In zoverre dat hij gisteren nog wat andere smurrie at.quote:
Oma heeft dus weer haar stinkende best gedaan. Onderschat het niet hoor, als zij de "ping" niet hoort heeft hij kouwe bami.quote:Op maandag 17 september 2012 20:54 schreef pullup het volgende:
ik categoriseer de smurrie die hij vanavond op zijn bordje had zo op het blote oog tot de familie der diepvries bamiachtigen.
Ik heb het vermoeden dat hij zelfs dat toch niet gaat merkenquote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oma heeft dus weer haar stinkende best gedaan. Onderschat het niet hoor, als zij de "ping" niet hoort heeft hij kouwe bami.
Het zou inderdaad kunnen dat Oma hem al lang geleden wijsgemaakt heeft dat bami koud gegeten dient te worden. Dan weet hij gewoon niet beter.quote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat hij zelfs dat toch niet gaat merken
Dan weet ik hoe het komt als ze verliezenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom heeft-ie geen Ajax-shirt aan?
Dat!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed idee. Zondag bijvoorbeeld, door de voltallige selectie bij opa thuis. Want ze komen toch al naar Den Haag. Zou wel leuke streams opleveren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat ze Opa moeten ontslaan als Ajax-supporter.
Een béétje oplettende echte Opa-Fanquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
goffer de goffer geen AJAXSHIRT wat lees ik nou.....OPAAAAAAA trek je shirt aan in de 86ste minuut.misschien helpt dat ons cluppie naar een puntje
herstel in de 87ste minuut een goaltje voor die,die,dienu moet ik heel hard huilen
Yep, en toen ze daar toch was heeft ze meteen wat blikken verse groenten- en kippensoep gescoord.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Verse worst van Unox? Heeft oma 'm in Oss gehaald?
Vers is een ruim begrip. Hij neemt nu een vers colaatje, zie ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, en toen ze daar toch was heeft ze meteen wat blikken verse groenten- en kippensoep gescoord.
Wat zoiezo al vreemd, zo niet strafbaar is, een Apotheek die salmiakdrop verkoopt aan een maagpatient met hoge bloeddruk-risico en leeft op 20 pillen per dag, geleverd door ehh... diezelfde Apotheek...?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Van het dessertbuffet neemt Oop deze avond een lekker salmiakje (van de apotheker) en een lekker glaasje cola (van de Euroshopper)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
En als zelfs papagaaien nieuwschierig worden wat de Grote Baas toch steeds doet daar en waar zijn voer blijft, is de boot wel echt aan...![]()
[ afbeelding ]
Die arme man heeft gewoon last van zijn rug.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:12 schreef pullup het volgende:
Ik weet niet goed of hij hier in zijn dutje aan het zuipen is geslagen of dat hij zo juist in coma is geraakt door het vele zuipen.
[ afbeelding ]
Alles is gepland en onder controlequote:Op vrijdag 21 september 2012 11:23 schreef Jian het volgende:
Vrijdag en wat staat er op het menu vandaagIk barst van de nieuwsgierigheid
Hij weet wel dat het BYO is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:58 schreef pullup het volgende:
Ik heb uit goede bron vernomen dat Opa vanavond ook naar Haren gaat
Geel met Groen iig, maar ik was wat laat dus ik weet niet precies wat er nog ontbreekt...quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:23 schreef Jian het volgende:
Vrijdag en wat staat er op het menu vandaagIk barst van de nieuwsgierigheid
Bij hem in de tuin bedoel je ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Kunnen we niet zo'n Facebook-feestje voor Opa organiseren?
Sssssst.... Een broedende kip moet je niet storen......quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Kunnen we niet zo'n Facebook-feestje voor Opa organiseren?
ik moest ook gelijk aan een Irish stew denkenquote:Op zondag 23 september 2012 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Anderhalve kilo kip? Heeft ze gelijk 20 liter gemaakt?
dus een sms sturen aan oma als ie een biertje wil is van de baanquote:Op zondag 23 september 2012 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook in Huize Oop is de vooruitgang niet te stuiten. Sinds kort is Oop de trotse bezitter van een belletje waarmee hij aan Oma kenbaar kan maken dat hij trek heeft in een biertje..
[ afbeelding ]
Ja, want Oma heeft haar mobieltje niet altijd bij zich als ze in de keuken isquote:Op zondag 23 september 2012 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus een sms sturen aan oma als ie een biertje wil is van de baan
quote:Op zondag 23 september 2012 19:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, want Oma heeft haar mobieltje niet altijd bij zich als ze in de keuken is
no wayquote:Op zondag 23 september 2012 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook in Huize Oop is de vooruitgang niet te stuiten. Sinds kort is Oop de trotse bezitter van een belletje waarmee hij aan Oma kenbaar kan maken dat hij trek heeft in een biertje..
[ afbeelding ]
Echt waarquote:
quote:
Oh, ik dacht dat je van kip salmonella kon krijgen, maar pukkels wist ik nietquote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef pullup het volgende:
Ik kan bijna niet wachten om vanavond dat belletje in werking te zien![]()
En ik hoop dat Opa nu niet te veel pukkels krijgt van die 1.5 kg kip omdat ie geen echt vlees gewend is.
We gaan het zien.quote:Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je van kip salmonella kon krijgen, maar pukkels wist ik niet
Dan nog zou je denken dat er niets mis is met zijn vocale capaciteiten dus ik sta ook voor een raadsel.quote:Op maandag 24 september 2012 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk voor Oop niet![]()
Wat is dat met dat belletje? Kan hij niet meer uit zijn stoel?
een bellatorquote:Op maandag 24 september 2012 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Roepen zal wel te belastend zijn voor de oude man, dan moet hij daar ook weer pillen voor hebben. Dit belletje zal wel een lichtgewicht exemplaar zijn, geheel en al vergoed uit de AWBZ.
Ik zou na 3x rinkelen dat belletje ergens stoppen waar de zon niet schijnt.quote:Op maandag 24 september 2012 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, ik vind het wel een goede ontwikkeling. Het geeft Oma ook de kans om te tonen hoe dankbaar ze is dat hij zijn leven met haar wil delen.
Ik denk dat Oma dáár weer pillen voor heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou na 3x rinkelen dat belletje ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
quote:Op maandag 24 september 2012 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou na 3x rinkelen dat belletje ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
Ik ben ook een beetje misselijk. Gek hè?quote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik flikker m'n eten maar direct in de vuilnisbak nu.
Het zijn vast valse zusjes in de ogen van die ouwe.quote:Op maandag 24 september 2012 17:39 schreef beequeen het volgende:
Tegen zoveel domheid kan ik niet op.
Kopiekut en huppelkut zijn echt de pineut straks.![]()
Vergeet niet je geluid aan te zetten.![]()
Ben blij dat je zo bijdehand bent en humorloos zonde hoor !quote:Op maandag 24 september 2012 17:39 schreef beequeen het volgende:
Tegen zoveel domheid kan ik niet op.
Kopiekut en huppelkut zijn echt de pineut straks.![]()
Vergeet niet je geluid aan te zetten.![]()
Zijn vrouw durft over het algemeen niks terug te zeggen, dus gauw klaar.quote:Op maandag 24 september 2012 17:42 schreef pullup het volgende:
Het zijn vast valse zusjes in de ogen van die ouwe.
Overigens moet alles wat vrouwelijk is en een grotere mond heeft dan omie het over het algemeen ontgelden.
Ja waarom niet seks is gezond!!quote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef Copycat het volgende:
Mag die vroegoude man wel seks hebben van de dokter?
Maar zijn rug!quote:
Dat moet jij toch wel weten dat er verschillende manieren zijn?quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zijn rug!
Of mag zijn vrouw daarbij ook al het werk doen? En hij geeft al bellend het tempo aan.
Zolang ie maar niet gaat filmen en delen ...
Nah, da's vast teveel werk. Godzijdank.quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Copycat het volgende:
TMI, ik wil het echt niet weten.quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Copycat het volgende:
Maar zijn rug!
Of mag zijn vrouw daarbij ook al het werk doen? En hij geeft al bellend het tempo aan.
Ik weet ook dat het two to tango takes.quote:Op maandag 24 september 2012 17:52 schreef Poezewoes het volgende:
Dat moet jij toch wel weten dat er verschillende manieren zijn?
Kijk nu komen we ergens (grapje)quote:Op maandag 24 september 2012 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het two to tango takes.
![]()
![]()
en he can ring her bellquote:Op maandag 24 september 2012 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het two to tango takes.
![]()
![]()
quote:
Sinds ik weet waar de bel in dat nummer voor stond, wacht ik nog even met eten.quote:
Ja letterlijk wel te verstaan mevr de moderatorquote:
Anderhalve krop rauwe andijvie met 1.5 kg spekkies en 1.5 kg stampie schat ik zo inquote:Op maandag 24 september 2012 18:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat eet-ie vanavond? Anderhalve kilo braadworst?
Dat is hartstikke gezond wat hebben de fokkers eigenlijk gegeten daar hoor ik ze nooit over.quote:Op maandag 24 september 2012 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Anderhalve krop rauwe andijvie met 1.5 kg spekkies en 1.5 kg stampie schat ik zo in
spitskool met een tartaartjequote:Op maandag 24 september 2012 18:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is hartstikke gezond wat hebben de fokkers eigenlijk gegeten daar hoor ik ze nooit over.
Ik vanavond Nasi met ei en saté!
De FOK!kers melden dat al sinds jaar en dag in Wat eten en drinken we vandaag #251 .quote:Op maandag 24 september 2012 18:06 schreef Poezewoes het volgende:
wat hebben de fokkers eigenlijk gegeten daar hoor ik ze nooit over.
Pasta salade met paprika, lente uitjes en gerookte kip en een fruitslaatje toe.quote:Op maandag 24 september 2012 18:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is hartstikke gezond wat hebben de fokkers eigenlijk gegeten daar hoor ik ze nooit over.
Heteroseks... mijn eetlust is ook ineens verdwenen als sneeuw voor de zon...quote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik flikker m'n eten maar direct in de vuilnisbak nu.
Een berg knoflooksaus, met als je goed zoekt een shoarmaschotel eronderquote:Op maandag 24 september 2012 18:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
We hebben net geleerd dat dat niet de reden was dat hij dat belletje gebruikt.quote:Op maandag 24 september 2012 18:23 schreef Pearlbitch het volgende:
En om de dorst te lessen een koude cola!
En Oma is vandaag sneller dan Oop kan bellen, want de cola staat al klaar
[ afbeelding ]
Hahaha... vooralsnog wel hoorquote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben net geleerd dat dat niet de reden was dat hij dat belletje gebruikt.
Oh lekker zegquote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop eet vanavond gezond: stamppot met rauwe andijvie
[ afbeelding ]
Er gaat niets boven heterosex met zoveel mogelijk vrouwen .. ik heb trekquote:Op maandag 24 september 2012 18:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heteroseks... mijn eetlust is ook ineens verdwenen als sneeuw voor de zon...
quote:Op maandag 24 september 2012 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Altijd weer die sommige en die andere
nou er zit er eentje in topic opa die volgens mij wel eens een keertje een goeie veeg kan gebruikenquote:Op maandag 24 september 2012 18:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Er gaat niets boven heterosex met zoveel mogelijk vrouwen .. ik heb trek
Zo openlijk hoef je nu ook weer niet te solliciteren heksiequote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou er zit er eentje in topic opa die volgens mij wel eens een keertje een goeie veeg kan gebruiken
Je bedoelt dat bijenmormel zeker? neh ik bedankquote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou er zit er eentje in topic opa die volgens mij wel eens een keertje een goeie veeg kan gebruiken
quote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo openlijk hoef je nu ook weer niet te solliciteren heksie
Ik zwaai terug ... zonder handenquote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik zwaai alleen ff naar ZOA!!!
zijn opafans en dat telt ook!quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Correct.. maargoed Opa deed een belletje rinkelenquote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
In dit topic gaat het over Opa en Oma, niet over andere users.
Dagje vegetarisch, niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Als er vanuit de paegaaienkooi een schelle stem herhaaldelijk "ga op je stok!" klinkt, weten we dat het etenstijd is in Casa Oop.
Vandaag schaft de pot krieltjes, doperwtjes, mayonaise en appelmoes.
Vlees noch vis, zullen kritische streamers denken, maar Oop laat het zich desondanks goed smaken!
[ afbeelding ]
Je had gelijk, Oop bevestigt net dat het inderdaad geen echte mayonaise wasquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dagje vegetarisch, niks mis mee toch?
Alleen die mayo is niet zo goed , maar waarschijnlijk neemt hij halvonaise? Toch?
Verstandig van Oopquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je had gelijk, Oop bevestigt net dat het inderdaad geen echte mayonaise was
Kipnuggetsmenu zonder kipnuggets, en rare patat. Had opa óók kunnen zeggen, maar doet-ie niet.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Als er vanuit de paegaaienkooi een schelle stem herhaaldelijk "ga op je stok!" klinkt, weten we dat het etenstijd is in Casa Oop.
Vandaag schaft de pot krieltjes, doperwtjes, mayonaise en appelmoes.
Vlees noch vis, zullen kritische streamers denken, maar Oop laat het zich desondanks goed smaken!
[ afbeelding ]
Logisch. Dan smaakt het hem veel lekkerderquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]voor de oplettende kijker.......Opa eet eerst het AJAX logo vrij om dan verder zijn bordje leeg te peuzelen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Logisch. Dan smaakt het hem veel lekkerder
Dramatische SOA-spoiler!quote:Op woensdag 26 september 2012 18:40 schreef pullup het volgende:
Even een kickje vanwege het fraaie kleurenensemble van Opie vandaag.
[ afbeelding ]
Hij is er zelf ook duidelijk tevreden mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door mootie op 26-09-2012 18:55:17 ]
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Opie is dood![]()
Doodgeslagen in de bak.
Die serie is me ontgaan maar RIP Opiequote:
Het was wel even een schok vanmorgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die serie is me ontgaan maar RIP Opie
Nou ja er is er gelukkig nog eentje over.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was wel even een schok vanmorgen.
Wat zeg je nu?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Opie is dood![]()
Doodgeslagen in de bak.
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet ik een spoiler gebruiken? Sorry!
Het is niet zo'n serie waarbij hij over een jaartje ineens toch blijkt te leven ?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, stel nou dat ze ook SOA kijkt en de nieuwe ep nog niet heeft gezien!
Nee, dat gaat hem niet meer worden.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is niet zo'n serie waarbij hij over een jaartje ineens toch blijkt te leven ?
Nee kijk ik niet hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, stel nou dat ze ook SOA kijkt en de nieuwe ep nog niet heeft gezien!
Troetelnaampje voor een troeteloopjequote:Op woensdag 26 september 2012 18:55 schreef beequeen het volgende:
Sinds wanneer heet die ouwe Opie? Of is dat de naam uit die serie?
A dream come true.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:55 schreef mootie het volgende:
Nee, dat gaat hem niet meer worden.![]()
Als er 5 grote negers op je staan te dansen is het wel een keer afgelopen.
Preciesquote:Op woensdag 26 september 2012 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Troetelnaampje voor een troeteloopje
Ik haak even af.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
Troetelnaampje voor een troeteloopje
Nee joh, nergens voor nodig hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig, ik voelde me al een beetje kut.
Ik was in eerste instantie ook wat verrast. heel veel beweging zit er niet in deze oop maar om hem nu dood te verklaren ging me ook wat ver.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig hoor![]()
Ik dacht alleen dat je het over Oop had
Het zit diep, jeweeetzzzz.quote:
Doodgeslagen in de bak, of dacht je op de bank!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was in eerste instantie ook wat verrast. heel veel beweging zit er niet in deze oop maar om hem nu dood te verklaren ging me ook wat ver.
Vitamine gebrek leek me de meest waarschijnlijk oorzaakquote:Op woensdag 26 september 2012 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Doodgeslagen in de bak, of dacht je op de bank!
Hij zit toch nooit op de bank?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:02 schreef mootie het volgende:
Doodgeslagen in de bak, of dacht je op de bank!
Eerder een keer te vaak gebeldquote:Op woensdag 26 september 2012 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Vitamine gebrek leek me de meest waarschijnlijk oorzaak
Ik zie het. Ik zie niksquote:Op woensdag 26 september 2012 19:05 schreef pullup het volgende:
We gaan het verder niet jinxen want hij ziet er niet al te best uit op dit moment.
[ afbeelding ]
fixedquote:
dominant? om gek van te worden dat beestquote:Op woensdag 26 september 2012 19:12 schreef pullup het volgende:
We kregen een mooie demonstratie van de uitknop voor die papagaai die wat al te dominant werd.![]()
Opa smijt gewoon keihard iets naar zijn krijsende kop en het beest is 30 seconden rustig
En in dit geval ging het zelfs Opa wat te ver met dat gekrijs.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dominant? om gek van te worden dat beest
[..]
Dramatische SOA-spoiler!
GDVERDEGDVER,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet nog kijken
![]()
Mmm, dat shirt, ene kant rood, andere kant wit, beetje Feyenoordachtig zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:05 schreef pullup het volgende:
We gaan het verder niet jinxen want hij ziet er niet al te best uit op dit moment.
[ afbeelding ]
Of AZquote:Op woensdag 26 september 2012 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, dat shirt, ene kant rood, andere kant wit, beetje Feyenoordachtig zou ik zeggen
[..]
Dramatische SOA-spoiler!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat heeft dat met Opa uit Den Haag te maken
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Pullup had het over Opiequote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]wat heeft dat met Opa uit Den Haag te maken
![]()
nee Jij had het over Opie zie je spoilerquote:
Ja, als reactie op Pullup die het over Opie had.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Jij had het over Opie zie je spoiler
SPOILER
Opie is dood
Doodgeslagen in de bak.
Ik heb er oprecht spijt van nuquote:Op woensdag 26 september 2012 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, als reactie op Pullup die het over Opie had.
Dat is een goede vraagquote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarvoor heeft Opa in de bak gezeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |