Nee hoorquote:
Ik zie hetquote:
Pearlbitch welquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Bijna vol. Heeft iemand al een nieuw deeltje klaarstaan?
Hmmmm ....quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:49 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand een vodkatje?
Ik heb nog een partijtje uit tsjechië staan
bronquote:Verbod op sterke drank in Tsjechië
Tsjechië heeft een verbod ingesteld voor drank met meer dan 20 procent alcohol. De afgelopen week overleden negentien mensen na het drinken van illegaal gestookte drank die was aangelengd met methanol.
Zo'n dertig slachtoffers liggen in kritieke toestand in het ziekenhuis. Sommigen zijn blind geworden door de methanol. Dat is een goedkope alcohol die onder meer wordt gebruikt om verf te maken.
Volgens de Tsjechische minister van Gezondheid is het verbod per direct voor het hele land ingegaan en geldt het voor onbepaalde tijd. Ook hotels, winkels en restaurants mogen geen sterke drank meer verkopen. Eerder verbood de regering al de straatverkoop van sterke drank door kiosken.
5000 liter drank
De Tsjechische politie heeft inmiddels tien mensen opgepakt in verband met de vergiftigingen. Bij een illegale stokerij in het oosten van Tsjechië werd 5000 liter zelfgestookte drank in beslag genomen. De drank zat in flessen waar valse of gestolen etiketten op waren geplakt.
Komt vanavond wel Ajax speelt vanavond!quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef pullup het volgende:
Ik heb de indruk dat er iets gewijzigd is maar ik kan er niet precies de vinger op leggen.![]()
[ afbeelding ]
Het is niet zijn shirt in ieder geval.
De krabpaal?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef pullup het volgende:
Ik heb de indruk dat er iets gewijzigd is maar ik kan er niet precies de vinger op leggen.![]()
[ afbeelding ]
Zou zomaar kunnenquote:
Als ik me niet vergis staat de krabpaal altijd achter de stoel. Tenzij het echt elke keer dezelfde cap is, dan heeft hij er maar 1 keer gestaan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnenIk ben in ieder geval al verrast dat al die deuren in de hal geel zijn
Misschien lachte Opaatje ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees alles en post in elk topic..quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou me verbazen. Die twee zijn hier zo weinig dat ze inmiddels wel vergeten moeten zijn hoe dat modereren ook al weer ging.
Het is best hard werken om wat van dit topic te maken jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees alles en post in elk topic..
Alleen tsja, echt spránkelend vind ik het niet, zo'n man van middelbare leeftijd die zowel geestelijk als fysiek in een klein wereldje leeft.
Alle vissen zijn verdwenenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
Er is beslist iets veranderd.. ik zie het duidelijk!
[ afbeelding ]
Schandalig dat je er ook nog op reageren moet dan, persoonlijk schatte ik Moderators hier wel hoger in dan dit...quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees alles en post in elk topic..
Alleen tsja, echt spránkelend vind ik het niet, een man van middelbare leeftijd die zowel geestelijk als fysiek in een klein wereldje leeft.
Op zich zijn users die zich als een waanzinnige opwinden om schijnbaar triviale zaken, wel een vertrouwd beeld hier in RLS.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is best hard werken om wat van dit topic te maken jahet zou ook wel aardig zijn als die ouwe zelf af en toe zou mee posten. Het zou het topic enorm verdiepen
![]()
Die Dijkdinges hoeft in ieder gevalniet meer te verschijnen want die liep alleen maar te schelden en dat werd ook saai.
..en niet te vergeten de blote kont van Jaap, die hij voorovergebukt aan ons vertoonde, waarbij we een glimp opvingen van zijn klokkenspel(letje)quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich zijn users die zich als een waanzinnige opwinden om schijnbaar triviale zaken, wel een vertrouwd beeld hier in RLS.
Het wordt in deze reeks alleen snel saai. Bij een DGK had je dan bijvoorbeeld een Brian die de boel wel bleef voeden. Dan waren de gemoederen op FOK! net bedaard na een ranzige aktie van 'm, en dan roste hij Amanda weer met d'r hoofd tegen de douchewand. En als Brian even geen zin had in fysiek geweld of dreigementen dan dronk Huub zich wel een stuk in z'n kraag om daarna megalomaan ruzie te gaan zoeken.
Ach ja, die goeie ouwe tijd.![]()
Lijk wel een opa.
Daar zitten tenminste nog brokjes in.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zit gewoon kattenvoer te vreten.
En toegevoegde vitamines voor een glanzende vacht?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar zitten tenminste nog brokjes in.
Heel apartquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
Haring met champignonsaus? Wat een aparte combinatie .
Zijn snor staat er dus volgende week goed bij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En toegevoegde vitamines voor een glanzende vacht?
Abuis? Ik zit 1ste rang bij de Infobalie hoor...quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel apartik denk ook dat die mummie een beetje abuis is. ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zo in een blikje stopt
En IK wed dat Omie altijd gelijker hep dan dat kutplaatje....quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:28 schreef pullup het volgende:
Ik wed dat het tomatensaus was.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |