Kipnuggetsmenu zonder kipnuggets, en rare patat. Had opa óók kunnen zeggen, maar doet-ie niet.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Als er vanuit de paegaaienkooi een schelle stem herhaaldelijk "ga op je stok!" klinkt, weten we dat het etenstijd is in Casa Oop.
Vandaag schaft de pot krieltjes, doperwtjes, mayonaise en appelmoes.
Vlees noch vis, zullen kritische streamers denken, maar Oop laat het zich desondanks goed smaken!
[ afbeelding ]
Logisch. Dan smaakt het hem veel lekkerderquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]voor de oplettende kijker.......Opa eet eerst het AJAX logo vrij om dan verder zijn bordje leeg te peuzelen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Logisch. Dan smaakt het hem veel lekkerder
Dramatische SOA-spoiler!quote:Op woensdag 26 september 2012 18:40 schreef pullup het volgende:
Even een kickje vanwege het fraaie kleurenensemble van Opie vandaag.
[ afbeelding ]
Hij is er zelf ook duidelijk tevreden mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door mootie op 26-09-2012 18:55:17 ]
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Opie is dood![]()
Doodgeslagen in de bak.
Die serie is me ontgaan maar RIP Opiequote:
Het was wel even een schok vanmorgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die serie is me ontgaan maar RIP Opie
Nou ja er is er gelukkig nog eentje over.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was wel even een schok vanmorgen.
Wat zeg je nu?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Opie is dood![]()
Doodgeslagen in de bak.
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet ik een spoiler gebruiken? Sorry!
Het is niet zo'n serie waarbij hij over een jaartje ineens toch blijkt te leven ?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, stel nou dat ze ook SOA kijkt en de nieuwe ep nog niet heeft gezien!
Nee, dat gaat hem niet meer worden.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is niet zo'n serie waarbij hij over een jaartje ineens toch blijkt te leven ?
Nee kijk ik niet hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, stel nou dat ze ook SOA kijkt en de nieuwe ep nog niet heeft gezien!
Troetelnaampje voor een troeteloopjequote:Op woensdag 26 september 2012 18:55 schreef beequeen het volgende:
Sinds wanneer heet die ouwe Opie? Of is dat de naam uit die serie?
A dream come true.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:55 schreef mootie het volgende:
Nee, dat gaat hem niet meer worden.![]()
Als er 5 grote negers op je staan te dansen is het wel een keer afgelopen.
Preciesquote:Op woensdag 26 september 2012 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Troetelnaampje voor een troeteloopje
Ik haak even af.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
Troetelnaampje voor een troeteloopje
Nee joh, nergens voor nodig hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig, ik voelde me al een beetje kut.
Ik was in eerste instantie ook wat verrast. heel veel beweging zit er niet in deze oop maar om hem nu dood te verklaren ging me ook wat ver.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig hoor![]()
Ik dacht alleen dat je het over Oop had
Het zit diep, jeweeetzzzz.quote:
Doodgeslagen in de bak, of dacht je op de bank!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was in eerste instantie ook wat verrast. heel veel beweging zit er niet in deze oop maar om hem nu dood te verklaren ging me ook wat ver.
Vitamine gebrek leek me de meest waarschijnlijk oorzaakquote:Op woensdag 26 september 2012 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Doodgeslagen in de bak, of dacht je op de bank!
Hij zit toch nooit op de bank?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:02 schreef mootie het volgende:
Doodgeslagen in de bak, of dacht je op de bank!
Eerder een keer te vaak gebeldquote:Op woensdag 26 september 2012 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Vitamine gebrek leek me de meest waarschijnlijk oorzaak
Ik zie het. Ik zie niksquote:Op woensdag 26 september 2012 19:05 schreef pullup het volgende:
We gaan het verder niet jinxen want hij ziet er niet al te best uit op dit moment.
[ afbeelding ]
fixedquote:
dominant? om gek van te worden dat beestquote:Op woensdag 26 september 2012 19:12 schreef pullup het volgende:
We kregen een mooie demonstratie van de uitknop voor die papagaai die wat al te dominant werd.![]()
Opa smijt gewoon keihard iets naar zijn krijsende kop en het beest is 30 seconden rustig
En in dit geval ging het zelfs Opa wat te ver met dat gekrijs.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dominant? om gek van te worden dat beest
[..]
Dramatische SOA-spoiler!
GDVERDEGDVER,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet nog kijken
![]()
Mmm, dat shirt, ene kant rood, andere kant wit, beetje Feyenoordachtig zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:05 schreef pullup het volgende:
We gaan het verder niet jinxen want hij ziet er niet al te best uit op dit moment.
[ afbeelding ]
Of AZquote:Op woensdag 26 september 2012 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, dat shirt, ene kant rood, andere kant wit, beetje Feyenoordachtig zou ik zeggen
[..]
Dramatische SOA-spoiler!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat heeft dat met Opa uit Den Haag te maken
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Pullup had het over Opiequote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]wat heeft dat met Opa uit Den Haag te maken
![]()
nee Jij had het over Opie zie je spoilerquote:
Ja, als reactie op Pullup die het over Opie had.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Jij had het over Opie zie je spoiler
SPOILER
Opie is dood
Doodgeslagen in de bak.
Ik heb er oprecht spijt van nuquote:Op woensdag 26 september 2012 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, als reactie op Pullup die het over Opie had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |