Yep, en toen ze daar toch was heeft ze meteen wat blikken verse groenten- en kippensoep gescoord.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Verse worst van Unox? Heeft oma 'm in Oss gehaald?
Vers is een ruim begrip. Hij neemt nu een vers colaatje, zie ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, en toen ze daar toch was heeft ze meteen wat blikken verse groenten- en kippensoep gescoord.
Wat zoiezo al vreemd, zo niet strafbaar is, een Apotheek die salmiakdrop verkoopt aan een maagpatient met hoge bloeddruk-risico en leeft op 20 pillen per dag, geleverd door ehh... diezelfde Apotheek...?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Van het dessertbuffet neemt Oop deze avond een lekker salmiakje (van de apotheker) en een lekker glaasje cola (van de Euroshopper)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
En als zelfs papagaaien nieuwschierig worden wat de Grote Baas toch steeds doet daar en waar zijn voer blijft, is de boot wel echt aan...![]()
[ afbeelding ]
Die arme man heeft gewoon last van zijn rug.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:12 schreef pullup het volgende:
Ik weet niet goed of hij hier in zijn dutje aan het zuipen is geslagen of dat hij zo juist in coma is geraakt door het vele zuipen.
[ afbeelding ]
Alles is gepland en onder controlequote:Op vrijdag 21 september 2012 11:23 schreef Jian het volgende:
Vrijdag en wat staat er op het menu vandaagIk barst van de nieuwsgierigheid
Hij weet wel dat het BYO is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:58 schreef pullup het volgende:
Ik heb uit goede bron vernomen dat Opa vanavond ook naar Haren gaat
Geel met Groen iig, maar ik was wat laat dus ik weet niet precies wat er nog ontbreekt...quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:23 schreef Jian het volgende:
Vrijdag en wat staat er op het menu vandaagIk barst van de nieuwsgierigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |