Ja waarom niet seks is gezond!!quote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef Copycat het volgende:
Mag die vroegoude man wel seks hebben van de dokter?
Maar zijn rug!quote:
Dat moet jij toch wel weten dat er verschillende manieren zijn?quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zijn rug!
Of mag zijn vrouw daarbij ook al het werk doen? En hij geeft al bellend het tempo aan.
Zolang ie maar niet gaat filmen en delen ...
Nah, da's vast teveel werk. Godzijdank.quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Copycat het volgende:
TMI, ik wil het echt niet weten.quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Copycat het volgende:
Maar zijn rug!
Of mag zijn vrouw daarbij ook al het werk doen? En hij geeft al bellend het tempo aan.
Ik weet ook dat het two to tango takes.quote:Op maandag 24 september 2012 17:52 schreef Poezewoes het volgende:
Dat moet jij toch wel weten dat er verschillende manieren zijn?
Kijk nu komen we ergens (grapje)quote:Op maandag 24 september 2012 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het two to tango takes.
![]()
![]()
en he can ring her bellquote:Op maandag 24 september 2012 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het two to tango takes.
![]()
![]()
quote:
Sinds ik weet waar de bel in dat nummer voor stond, wacht ik nog even met eten.quote:
Ja letterlijk wel te verstaan mevr de moderatorquote:
Anderhalve krop rauwe andijvie met 1.5 kg spekkies en 1.5 kg stampie schat ik zo inquote:Op maandag 24 september 2012 18:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat eet-ie vanavond? Anderhalve kilo braadworst?
Dat is hartstikke gezond wat hebben de fokkers eigenlijk gegeten daar hoor ik ze nooit over.quote:Op maandag 24 september 2012 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Anderhalve krop rauwe andijvie met 1.5 kg spekkies en 1.5 kg stampie schat ik zo in
spitskool met een tartaartjequote:Op maandag 24 september 2012 18:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is hartstikke gezond wat hebben de fokkers eigenlijk gegeten daar hoor ik ze nooit over.
Ik vanavond Nasi met ei en saté!
De FOK!kers melden dat al sinds jaar en dag in Wat eten en drinken we vandaag #251 .quote:Op maandag 24 september 2012 18:06 schreef Poezewoes het volgende:
wat hebben de fokkers eigenlijk gegeten daar hoor ik ze nooit over.
Pasta salade met paprika, lente uitjes en gerookte kip en een fruitslaatje toe.quote:Op maandag 24 september 2012 18:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is hartstikke gezond wat hebben de fokkers eigenlijk gegeten daar hoor ik ze nooit over.
Heteroseks... mijn eetlust is ook ineens verdwenen als sneeuw voor de zon...quote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik flikker m'n eten maar direct in de vuilnisbak nu.
Een berg knoflooksaus, met als je goed zoekt een shoarmaschotel eronderquote:Op maandag 24 september 2012 18:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
We hebben net geleerd dat dat niet de reden was dat hij dat belletje gebruikt.quote:Op maandag 24 september 2012 18:23 schreef Pearlbitch het volgende:
En om de dorst te lessen een koude cola!
En Oma is vandaag sneller dan Oop kan bellen, want de cola staat al klaar
[ afbeelding ]
Hahaha... vooralsnog wel hoorquote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben net geleerd dat dat niet de reden was dat hij dat belletje gebruikt.
Oh lekker zegquote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop eet vanavond gezond: stamppot met rauwe andijvie
[ afbeelding ]
Er gaat niets boven heterosex met zoveel mogelijk vrouwen .. ik heb trekquote:Op maandag 24 september 2012 18:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heteroseks... mijn eetlust is ook ineens verdwenen als sneeuw voor de zon...
quote:Op maandag 24 september 2012 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Altijd weer die sommige en die andere
nou er zit er eentje in topic opa die volgens mij wel eens een keertje een goeie veeg kan gebruikenquote:Op maandag 24 september 2012 18:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Er gaat niets boven heterosex met zoveel mogelijk vrouwen .. ik heb trek
Zo openlijk hoef je nu ook weer niet te solliciteren heksiequote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou er zit er eentje in topic opa die volgens mij wel eens een keertje een goeie veeg kan gebruiken
Je bedoelt dat bijenmormel zeker? neh ik bedankquote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou er zit er eentje in topic opa die volgens mij wel eens een keertje een goeie veeg kan gebruiken
quote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo openlijk hoef je nu ook weer niet te solliciteren heksie
Ik zwaai terug ... zonder handenquote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik zwaai alleen ff naar ZOA!!!
zijn opafans en dat telt ook!quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Correct.. maargoed Opa deed een belletje rinkelenquote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
In dit topic gaat het over Opa en Oma, niet over andere users.
Dagje vegetarisch, niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Als er vanuit de paegaaienkooi een schelle stem herhaaldelijk "ga op je stok!" klinkt, weten we dat het etenstijd is in Casa Oop.
Vandaag schaft de pot krieltjes, doperwtjes, mayonaise en appelmoes.
Vlees noch vis, zullen kritische streamers denken, maar Oop laat het zich desondanks goed smaken!
[ afbeelding ]
Je had gelijk, Oop bevestigt net dat het inderdaad geen echte mayonaise wasquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dagje vegetarisch, niks mis mee toch?
Alleen die mayo is niet zo goed , maar waarschijnlijk neemt hij halvonaise? Toch?
Verstandig van Oopquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je had gelijk, Oop bevestigt net dat het inderdaad geen echte mayonaise was
Kipnuggetsmenu zonder kipnuggets, en rare patat. Had opa óók kunnen zeggen, maar doet-ie niet.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Als er vanuit de paegaaienkooi een schelle stem herhaaldelijk "ga op je stok!" klinkt, weten we dat het etenstijd is in Casa Oop.
Vandaag schaft de pot krieltjes, doperwtjes, mayonaise en appelmoes.
Vlees noch vis, zullen kritische streamers denken, maar Oop laat het zich desondanks goed smaken!
[ afbeelding ]
Logisch. Dan smaakt het hem veel lekkerderquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]voor de oplettende kijker.......Opa eet eerst het AJAX logo vrij om dan verder zijn bordje leeg te peuzelen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Logisch. Dan smaakt het hem veel lekkerder
Dramatische SOA-spoiler!quote:Op woensdag 26 september 2012 18:40 schreef pullup het volgende:
Even een kickje vanwege het fraaie kleurenensemble van Opie vandaag.
[ afbeelding ]
Hij is er zelf ook duidelijk tevreden mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door mootie op 26-09-2012 18:55:17 ]
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Opie is dood![]()
Doodgeslagen in de bak.
Die serie is me ontgaan maar RIP Opiequote:
Het was wel even een schok vanmorgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die serie is me ontgaan maar RIP Opie
Nou ja er is er gelukkig nog eentje over.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was wel even een schok vanmorgen.
Wat zeg je nu?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Opie is dood![]()
Doodgeslagen in de bak.
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet ik een spoiler gebruiken? Sorry!
Het is niet zo'n serie waarbij hij over een jaartje ineens toch blijkt te leven ?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, stel nou dat ze ook SOA kijkt en de nieuwe ep nog niet heeft gezien!
Nee, dat gaat hem niet meer worden.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is niet zo'n serie waarbij hij over een jaartje ineens toch blijkt te leven ?
Nee kijk ik niet hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, stel nou dat ze ook SOA kijkt en de nieuwe ep nog niet heeft gezien!
Troetelnaampje voor een troeteloopjequote:Op woensdag 26 september 2012 18:55 schreef beequeen het volgende:
Sinds wanneer heet die ouwe Opie? Of is dat de naam uit die serie?
A dream come true.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:55 schreef mootie het volgende:
Nee, dat gaat hem niet meer worden.![]()
Als er 5 grote negers op je staan te dansen is het wel een keer afgelopen.
Preciesquote:Op woensdag 26 september 2012 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Troetelnaampje voor een troeteloopje
Ik haak even af.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
Troetelnaampje voor een troeteloopje
Nee joh, nergens voor nodig hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig, ik voelde me al een beetje kut.
Ik was in eerste instantie ook wat verrast. heel veel beweging zit er niet in deze oop maar om hem nu dood te verklaren ging me ook wat ver.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig hoor![]()
Ik dacht alleen dat je het over Oop had
Het zit diep, jeweeetzzzz.quote:
Doodgeslagen in de bak, of dacht je op de bank!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was in eerste instantie ook wat verrast. heel veel beweging zit er niet in deze oop maar om hem nu dood te verklaren ging me ook wat ver.
Vitamine gebrek leek me de meest waarschijnlijk oorzaakquote:Op woensdag 26 september 2012 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Doodgeslagen in de bak, of dacht je op de bank!
Hij zit toch nooit op de bank?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:02 schreef mootie het volgende:
Doodgeslagen in de bak, of dacht je op de bank!
Eerder een keer te vaak gebeldquote:Op woensdag 26 september 2012 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Vitamine gebrek leek me de meest waarschijnlijk oorzaak
Ik zie het. Ik zie niksquote:Op woensdag 26 september 2012 19:05 schreef pullup het volgende:
We gaan het verder niet jinxen want hij ziet er niet al te best uit op dit moment.
[ afbeelding ]
fixedquote:
dominant? om gek van te worden dat beestquote:Op woensdag 26 september 2012 19:12 schreef pullup het volgende:
We kregen een mooie demonstratie van de uitknop voor die papagaai die wat al te dominant werd.![]()
Opa smijt gewoon keihard iets naar zijn krijsende kop en het beest is 30 seconden rustig
En in dit geval ging het zelfs Opa wat te ver met dat gekrijs.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dominant? om gek van te worden dat beest
[..]
Dramatische SOA-spoiler!
GDVERDEGDVER,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet nog kijken
![]()
Mmm, dat shirt, ene kant rood, andere kant wit, beetje Feyenoordachtig zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:05 schreef pullup het volgende:
We gaan het verder niet jinxen want hij ziet er niet al te best uit op dit moment.
[ afbeelding ]
Of AZquote:Op woensdag 26 september 2012 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, dat shirt, ene kant rood, andere kant wit, beetje Feyenoordachtig zou ik zeggen
[..]
Dramatische SOA-spoiler!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat heeft dat met Opa uit Den Haag te maken
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Pullup had het over Opiequote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]wat heeft dat met Opa uit Den Haag te maken
![]()
nee Jij had het over Opie zie je spoilerquote:
Ja, als reactie op Pullup die het over Opie had.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Jij had het over Opie zie je spoiler
SPOILER
Opie is dood
Doodgeslagen in de bak.
Ik heb er oprecht spijt van nuquote:Op woensdag 26 september 2012 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, als reactie op Pullup die het over Opie had.
Dat is een goede vraagquote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarvoor heeft Opa in de bak gezeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |