abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116977886
ASUS doet ook een duit in het zakje:
quote:
Arrrrrrrrrrrrrrr ya lookin' forward to some new tablets matey?

ASUS be wishin ye Happy Talk Like a Pirate Day!
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  woensdag 19 september 2012 @ 14:07:23 #102
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_116979105
Oh me hearty, ye better be in them chambres next time, matey.
Life is what you make it.
  woensdag 19 september 2012 @ 18:39:45 #103
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_116991661
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_116996354
BREIN heeft het hoger beroep vervroegd ofzo..
Wat nu?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 19 september 2012 @ 20:18:13 #105
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116996655
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:13 schreef AnimeFan het volgende:
BREIN heeft het hoger beroep vervroegd ofzo..
Wat nu?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu: https://www.piratenpartij.nl/blog/dirk-poot/en-nu-brein-weer
Denk dus dat ze 't laten schieten en er geen hoger beroep komt ;( maar het is ook ziek duur allemaal... als die advocaten van BREIN één uurtje werken dan moet je 37 nieuwe Piratenpartij-leden binnenhalen om dat uurtje te bekostigen, dus dat wordt echt een grote kostenpost als ze verliezen.

SPOILER
We zullen zien, zei de blinde.
  woensdag 19 september 2012 @ 20:20:52 #106
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116996823
Ben het trouwens wel eens met deze comment op de genoemde blog:
quote:
Door Eric (niet gecontroleerd) op wo, 19/09/2012 - 19:13

Een bericht aan alle fracties in de TweedeKamer en diverse media dat in hoger beroep aanvechten van de uitspraak in deze zaak een voor de Piratenpartij onaanvaardbaar groot financieel risico oplevert lijkt me een goed alternatief voor financiele russische roulette. De piratenparij is een politieke partij. Focus moet liggen op communicatie, organisatie, campagne #tk2013, politiek. En daarin is het nog groeiende. Dat eerst, de rest later.
In hoofdzaak is de PP een politieke partij, als er geen geld is (en dat is er niet) voor een hoger beroep of wat voor rechtzaak dan ook dan moet je die uit de weg gaan. Eerst de partij + belangen, daarna dit soort dingen.
pi_116997139
quote:
2s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef Doodloper het volgende:
Ben het trouwens wel eens met deze comment op de genoemde blog:

[..]

In hoofdzaak is de PP een politieke partij, als er geen geld is (en dat is er niet) voor een hoger beroep of wat voor rechtzaak dan ook dan moet je die uit de weg gaan. Eerst de partij + belangen, daarna dit soort dingen.
Ik ben het hier mee eens. Een slag verliezen betekent niet dat de strijd verloren is.
We gaan gewoon de wet veranderen. Dag BREIN! :W
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_117000225
Het is wel erg toevallig dat juist nu BREIN met dit exploot komt. Je zou bijna zeggen dat ze bekend zijn met onze financiële situatie. Zitten wij ons druk te maken over de G500 die de ALV probeert te kapen, hebben we gewoon een mol van BREIN in ons midden.

/aluhoedje-modus
pi_117004224
quote:
15s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:14 schreef Prutzenberg het volgende:
Het is wel erg toevallig dat juist nu BREIN met dit exploot komt. Je zou bijna zeggen dat ze bekend zijn met onze financiële situatie. Zitten wij ons druk te maken over de G500 die de ALV probeert te kapen, hebben we gewoon een mol van BREIN in ons midden.

/aluhoedje-modus
Dat is heel goed mogelijk. In de rechtszaak kwamen ze de vorige keer ook met logs van de chat..
Ze waren ervan overtuigd dat 'Anitor' de baas was. Maar hij heet daar eigenlijk Antior en zit niet eens in het bestuur :'). Misschien hebben ze deze keer beter hun huiswerk gedaan.
  woensdag 19 september 2012 @ 22:27:06 #110
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_117004840
quote:
11s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:15 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Dat is heel goed mogelijk. In de rechtszaak kwamen ze de vorige keer ook met logs van de chat..
Ze waren ervan overtuigd dat 'Anitor' de baas was. Maar hij heet daar eigenlijk Antior en zit niet eens in het bestuur :'). Misschien hebben ze deze keer beter hun huiswerk gedaan.
Ook zonder mol is het natuurlijk niet heel moeilijk om te gissen dat een kleine, nieuwe partij die net een grote som geld verloor, nu financieel zwak staat.
Ik verbaas me er wél over, dat zo'n exploot kennelijk volledig eenzijdig aangevraagd en toegekend kan worden. Onwenselijk in een serieuze rechtsstaat.
Life is what you make it.
  woensdag 19 september 2012 @ 23:04:17 #111
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_117006954
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:27 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ook zonder mol is het natuurlijk niet heel moeilijk om te gissen dat een kleine, nieuwe partij die net een grote som geld verloor, nu financieel zwak staat.
Ik verbaas me er wél over, dat zo'n exploot kennelijk volledig eenzijdig aangevraagd en toegekend kan worden. Onwenselijk in een serieuze rechtsstaat.
Money and politics.....
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_117007974
Meer politics without money op dit moment... :P
  woensdag 19 september 2012 @ 23:35:44 #113
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_117008870
quote:
15s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:14 schreef Prutzenberg het volgende:

/aluhoedje-modus
Lijkt me niet heel onwaarschijnlijk dat een medewerker gewoon de mailinglist bijhoudt of terugleest.
pi_117009862
quote:
13s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:35 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Lijkt me niet heel onwaarschijnlijk dat een medewerker gewoon de mailinglist bijhoudt of terugleest.
Transparante backfire. :X
pi_117012454
Wat voor kleuters zitten er achter het twitter account trouwens? Met dat taalgebruik ga je echt geen support krijgen van de andere partijen :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 20 september 2012 @ 10:06:42 #116
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_117015112
Ja ik vind de hele partij een beetje kleuterachtig worden eerlijk gezegd, of misschien beter verwoord: het dringt nu tot me door. :{

Er wordt zo ontzettend veel gezeikt op elkaar en op de man gespeeld in die mailinglist, dat is gewoon niet normaal, zeker niet als het van mensen uit het bestuur/ledenraad komt.

Gister ook tijdens die ledenraad-vergadering via IRC die iedereen kon volgen; er worden gewoon nota bene door de voorzitter dingen als "kop houden" enzo geroepen (heb helaas de logs niet meer), dat getuigt nou niet echt van een lekkere sfeer. :')

Ik begin spijt te krijgen dat ik lid ben geworden, had liever gezien dat ze eerst de partij op de rails kregen, want dit is echt gewoon een clubje mensen bij elkaar die totaal niet met elkaar overweg kan ofzo.

Iedereen doet maar wat ofzo, iedereen wil overal wat over te zeggen hebben ("want we zijn de piratenpartij en willen geen gezag en blabla") en gaat compléét over de zeik als ze een keer ergens niet bij betrokken zijn, en dan wordt het kleinste dingetje echt gigantisch uitvergroot en tot wereldprobleem gemaakt.

Jammer dit.
pi_117015664
twee jaar geleden al ontzettend geruzie gehad met die Samir... gast schoot volledig uit z'n slof toen ik wat kleine kritiek op hem had qua vorm van communicatie (niet eens over de inhoud). Hij was zo gruwelijk irritant aan het doen over twitter tegen me dat ik hem uiteindelijk maar geblocked heb :')

Heel de communicatie met een lid van GroenLinks gisteravond was om te huilen, geef die vrouw geen ongelijk dat ze niet meer wilde helpen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 20 september 2012 @ 10:31:16 #118
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_117015829
Alles wat die Samir in de mailinglist dropt is ook enkel gebash :')
pi_117015960
quote:
13s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:06 schreef Doodloper het volgende:
Ja ik vind de hele partij een beetje kleuterachtig worden eerlijk gezegd, of misschien beter verwoord: het dringt nu tot me door. :{

Er wordt zo ontzettend veel gezeikt op elkaar en op de man gespeeld in die mailinglist, dat is gewoon niet normaal, zeker niet als het van mensen uit het bestuur/ledenraad komt.

Gister ook tijdens die ledenraad-vergadering via IRC die iedereen kon volgen; er worden gewoon nota bene door de voorzitter dingen als "kop houden" enzo geroepen (heb helaas de logs niet meer), dat getuigt nou niet echt van een lekkere sfeer. :')

Ik begin spijt te krijgen dat ik lid ben geworden, had liever gezien dat ze eerst de partij op de rails kregen, want dit is echt gewoon een clubje mensen bij elkaar die totaal niet met elkaar overweg kan ofzo.

Iedereen doet maar wat ofzo, iedereen wil overal wat over te zeggen hebben ("want we zijn de piratenpartij en willen geen gezag en blabla") en gaat compléét over de zeik als ze een keer ergens niet bij betrokken zijn, en dan wordt het kleinste dingetje echt gigantisch uitvergroot en tot wereldprobleem gemaakt.

Jammer dit.
Ik kan me jouw teleurstelling goed voorstellen. Eerlijk gezegd ben ik ook niet helemaal verrast door dit soort perikelen, gezien de uitingen en acties van de afgelopen jaren. Er zijn gelukkig ook leden die zich wel normaal kunnen gedragen.
De partij is echter in korte tijd sterk gegroeid en bij de nieuwe leden zitten ook minder activistisch ingestelde personen. Het is nu afwachten hoe dit zich gaat ontwikkelen. De activisten blijven nodig maar er zal toch een professionele structuur gevormd moeten worden en ik zie veel leden die zich daar voor willen inzetten. Ik verwacht dat dit soort stommiteiten langzaam zullen verdwijnen.

Elke politieke partij heeft met dit soort kinderziekten te maken (gehad) en wordt vanzelf volwassen.
Als ik naar de Duitse zusterpartij kijk dan heb ik er vertrouwen in dat het wel goed gaat komen. :)
  donderdag 20 september 2012 @ 10:37:05 #120
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_117016007
Ik blijf ze ook wel steunen ja, maar er zijn een aantal mensen met 'hoge functies' binnen de partij die me flink teleur stellen. En dat vind ik jammer, want dat zou ook inhouden dat ik niet de enige ben en dat er nog veel meer potentiële Piraten teleurgesteld zijn en met een negatief imago blijven zitten, terwijl DAT juist hetgene is wat naar de buitenwereld toe het belangrijkste is.

Maargoed, we gaan zien wat ervan komt.
pi_117017377
quote:
Piratenpartij zwaar de lul door BREIN
http://www.geenstijl.nl/m(...)waar_de_lul_doo.html
  donderdag 20 september 2012 @ 11:31:47 #122
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_117017581
Ja, las het gister op 't blof van de PP. ;(

Tof en positief geschreven (voor GeenStijl-doen dan) artikel wel :D
pi_117029364
Ik ben lid maar ik ontvang al die mailtjes waar jullie het over hebben niet. Misschien maar goed ook als ik het zo lees hier. Maar wat voor mailtjes zijn dit precies?
What Would Goku Do
pi_117029657
Je moet je even aanmelden op de maillinglist 'algemeen': https://lists.piratenpartij.nl/mailman/listinfo/algemeen

Hier staan de overige lijsten:
https://lists.piratenpartij.nl/mailman/listinfo
  donderdag 20 september 2012 @ 21:55:08 #125
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_117044147
Maar let wel op dat het soms een mail of 30 per dag is :')
pi_117044843
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef Doodloper het volgende:
En af en toe, na een alv of zo, moet je het geluid van je e-mailclient even uitzetten. Dan zijn het er iets meer.
pi_117048444
Ik ben aan het nadenken om politiek actief te gaan worden, over 4 jaar of eerder moet er wel een zetel inzitten.
pi_117054512
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef Doodloper het volgende:
Heb het na een week weer uitgezet, krijg al genoeg onzin binnen in de mail :')
  vrijdag 21 september 2012 @ 10:07:08 #129
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_117055504
Ik lees gewoon soms in het weekend het archief van die week ff terug :).
pi_117057685
quote:
13s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:06 schreef Doodloper het volgende:

Jammer dit.
Kop houden? Tjonge, het moet niet erger worden.

Niemand die de mond vol had van "de plank lopen", "kielhalen", of "grog voor iedereen!"?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_117058681
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:24 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Kop houden? Tjonge, het moet niet erger worden.

Niemand die de mond vol had van "de plank lopen", "kielhalen", of "grog voor iedereen!"?
Kop houden is nu niet echt de term die past bij de voorzitter van een politieke partij die zichzelf min of meer serieus zegt te nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2012 11:58:22 ]
pi_117061864
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Kop houden is nu niet echt de term die past bij de voorzitter van een politieke partij die zichzelf min of meer serieus zegt te nemen.
Ben ik het wel mee eens hoor, maar als je partij zo'n naam heeft, dan vraag je om dit soort grappen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_117066820
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat was niet de partijvoorzitter maar iemand op IRC die het gesprek leidde.
Ik vind het ook echt niet kunnen nee.
Wat mij betreft komen er duidelijke gedragsregels en maatregelen.
pi_117083227
AANMONSTEREN! HELP DE PIRATENPARTIJ

http://www.geenstijl.tv/2(...)ieuze_shit_nu_d.html
  vrijdag 21 september 2012 @ 23:24:34 #135
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  vrijdag 21 september 2012 @ 23:24:47 #136
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_117095783
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 september 2012 20:42 schreef AnimeFan het volgende:
AANMONSTEREN! HELP DE PIRATENPARTIJ

http://www.geenstijl.tv/2(...)ieuze_shit_nu_d.html
Ah, jij wat hier ook al.
  zaterdag 22 september 2012 @ 21:25:42 #138
132191 -jos-
Money=Power
pi_117128956
Teller staat al op 11,7k, meer dan ik had gedacht,
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:50:01 #139
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_117132103
Tot kort voor de verkiezingen wist ik niet goed wat de piratenpartij in hield. Heb me er toen toch maar even in verdiept. En was vrij snel overtuigd. :) Dus heb er op gestemd. En ben daarna lid geworden.

En net even gedoneerd voor de zaak tegen BREIN.

Zet mij ook maar op het lijstje aub :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mender op 22-09-2012 22:56:19 ]
pi_117182325
Stuk in de NRCNext van vandaag.

quote:
Piraten doen aan zelf-shitstormen

Berlijn. De discussie moet nog beginnen. Maar voor Christopher Lauer is de maat al vol. Hij is een van de fractievoorzitters van de 15-koppige Piratenfractie in het honderdvijftig leden tellende parlement van de deelstaat Berlijn. Een jaar geleden baarden de Berlijnse Piraten opzien, omdat deze uitlopers van de Europese splinterbeweging zomaar ineens echt gekozen waren. Gisterenmiddag stond op het evenement ‘Politcamp2012’ in een gerenoveerde fabriek aan de Spree in Berlijn ter discussie wat de Piraten hebben bereikt.
Behalve de twee fractievoorzitters van de Piraten doen ook vertegenwoordigers van de gevestigde partijen CDU en SPD mee aan de discussie. Lauer heeft gezegd dat de gevestigde partijen eigenlijk alleen maar regeringsplannen zitten goed te keuren. De CDU-collega Gottfried Ludewig had tegengeworpen dat „een normale geciviliseerde communicatie met Piraten niet mogelijk” is. Dat was het moment dat Lauer opstond, flesje cola in de hand. „Doei!” riep de zaal. En: „Zwakkeling!”
Ook op de twittermuur boven het podium barst meteen de kritiek los. Een ‘shitstorm’, zoals dat sinds het optreden van de Piraten in het parlement nu heet in het Duits: „Heeft iemand zijn ritalin niet ingenomen?” „Der Selbstdarsteller has left the building”. „De grootste vijand van de Piraten zijn de Piraten zelf”. Na een tijdje ook een tweet van Lauer: „Forum verlaten. Ik hoef die Scheiss echt niet te nemen”. Een ding is duidelijk: na een jaar Piraten in het Berlijnse parlement is het internet politiek domein geworden in Duitsland.
Maar de Piraten hebben het niet makkelijk. Uit politieke peilingen blijkt dat hun populariteit afneemt. Die bonte rebellen en vrolijke vrijbuiters die het systeem kwamen uitdagen, lopen vast in procedures en onderling wantrouwen. Telkens breekt er weer een shitstorm uit, laatst ook over Lauer die op eigen houtje een wetsvoorstel indiende over intellectueel eigendom: de partij is fervent tegen. En opnieuw toen vorige week Piratin Julia Schramm het boek Klick mich publiceerde, daarvoor een voorschot kreeg van 100.000 euro en gratis verspreiding via internet verbood.
Andreas Baum, de fractievoorzitter die wel op het podium is blijven zitten, zegt dat de jonge partij een jaar geleden geen idee had van de manier waarop politiek praktisch werkt. „Maar over die fase zijn we nu heen.”
Een handicap van de Piraten blijft dat zij geen vertrouwen hebben in de representatieve democratie. Mensen die voor andere mensen spreken moeten voortdurend met die achterban in contact staan. Dankzij internet kan dat, zo menen de Piraten en zij noemen dat liquid feedback. „Maar daardoor komen jullie nauwelijks tot wetsvoorstellen op jullie belangrijkste terrein: politieke transparantie,” zegt SPD’er Sven Kohlmeier. En zijn CDU-collega Ludewig heeft „problemen met liquid feedback”. „Jullie willen transparantie, maar het is totaal niet helder met wie jullie dan ruggespraak voeren.”
Baum is rustiger dan zijn collega-fractievoorzitter Lauer en kaatst alle kritiek terug: „Bij gevestigde partijen is juist helemaal niet duidelijk hoe de meningsvorming precies tot stand komt.” En, zegt hij, „de SPD was nooit aan ‘Netzpolitik’ begonnen als er geen Piraten waren geweest.” Maar, zo luidt de algemene kritiek op de Piraten, ze zijn zo met elkaar bezig dat ze voor de Bondsdagverkiezingen van volgend jaar nog geen lijsttrekker hebben en ook geen partijprogram.
Over die kritiek kunnen Piraten zich opwinden. Dat bleek zaterdag in Kassel, waar Piraten uit de hele republiek bijeen waren op een brainstormbijeenkomst. Birgit, die de pers te woord te staat, foetert dat het wel degelijk duidelijk is wat de partij wil. Alle programmapunten staan op het net. „En die vraag over de lijsttrekker, dat is alleen interessant voor de media. Voor ons zijn personen niet zo belangrijk. Het gaat om de ideeën.” Piraten vinden dat de ‘zwerm’ intelligenter is dan het individu. Op de vraag wie hier de leiding heeft, kijkt ze vermoeid. „Er is geen leiding.” En dus wordt er veel gepraat in Kassel. Over politiek in theorie en praktijk, over transparantie, over identiteitsconcepten, mensbeeld, arbeid en maatschappij.
pi_117184261
Open Source Politics: The Radical Promise of Germany's Pirate Party
http://www.theatlantic.co(...)pirate-party/262646/

quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2012 08:25 schreef Karina het volgende:
Zwitsers dorp kiest burgemeester uit Piratenpartij

Partijvoorzitter: Dit laat zien dat Piraten midden in de samenleving staan

De Zwitserse Piratenpartij mag voor het eerst een burgemeester leveren. Alex Arnold is verkozen tot burgemeester van het plaatsje Eichberg. Dat meldt de nieuwssite Slashdot.
Voorzitter van de Zwitserse Piratenpartij Thomas Bruderer reageert zeer verheugd:
"Dit resultaat is een belangrijke mijlpaal voor onze jonge partij. Door een belangrijke verkiezing te winnen laten we zien dat onze leden geen marginaal verschijnsel zijn, maar midden in de samenleving staan."
Bron

[ Bericht 11% gewijzigd door AnimeFan op 24-09-2012 10:40:48 ]
  maandag 24 september 2012 @ 20:06:07 #142
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_117205884
Nog ¤ 24.850 nodig voor het hoger beroep. Ze zijn over de helft :)

Als ik het goed begrijp moeten ze morgen al beslissen of ze in hoger beroep gaan?
pi_117205953
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:06 schreef Mender het volgende:
Nog ¤ 24.850 nodig voor het hoger beroep. Ze zijn over de helft :)

Als ik het goed begrijp moeten ze morgen al beslissen of ze in hoger beroep gaan?
Het hoger beroep gaat door zover ik weet.
De deadline voor de schatkistmeter is pas over 7-8 weken.
  maandag 24 september 2012 @ 20:08:15 #144
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_117206031
Ah ok :)
  dinsdag 25 september 2012 @ 10:17:35 #145
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_117225290
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef Mender het volgende:
Ah ok :)
De initiële kosten zijn 666 aan griffiekosten + advocaatkosten voor de PP. Verder ook nog de afbetaling van de vorige rechtzaak. Daarna komen er nog kosten, maar die liggen dus in de toekomst voor dit hoger beroep, namelijk advocaaturen.
pi_118235258
Ondertussen timmeren de lokale piraten flink aan de weg. In 2014 worden er (hopelijk) zetels gekaapt in de gemeenteraden. Via onderstaande links kan je de lokale afdelingen bereiken:

Amsterdam: https://www.facebook.com/PiratenpartijAmsterdam
Den Haag: https://www.facebook.com/(...)Haag/195720903895686 en http://denhaag.piratenpartij.nl
Eindhoven: https://www.facebook.com/(...)oven/168667553216432
Groningen: https://www.facebook.com/PiratenpartijGroningen
Leiden: https://www.facebook.com/LeidsePiraten en http://leiden.piratenpartij.nl

Arrr!
pi_118246933
Dit is een leuk project voor piraten: De Piratebox.
http://wiki.daviddarts.com/PirateBox
pi_122195503
pi_122210702
Toch jammer dat het eerste wat je ziet van de PP in 2013 weer van zulke kwaliteit is.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_125828873
Terwijl de Nederlandse Piraten zich op de verkiezingen van volgend jaar voorbereiden hebben de IJslandse Piraten gisteren drie zetels gehaald in de Alþing! Daarmee zijn zij de eerste Piratenpartij die vertegenwoordigd is in een nationaal parlement.

http://piratetimes.net/ic(...)-by-a-hairs-breadth/ *O*

pi_125829106
hadden ze in duitsland de kiesdrempel niet gehaald dan? ze zitten wel in de gemeenteraad van berlijn?
pi_125830106
Leuk die piratenpartij, als je hun punten leest lijkt die partij anders dan wat de andere partijen doen, maar zolang die meedoet met dezelfde strijd doen zij hetzelfde als alle andere partijen, dat is voor meer strijd in hun kiezers zorgen om aan stemmen/zetels te komen (dus niet groeiend en bloeiend) Zolang dat het fundament van een partij is is die niet voor de vrijheid. Een echte waarschuwende neutrale partij is dus heel hard nodig nu de flanken aan het opkomen zijn (niet om ermee in strijd te gaan of voor meer kiezers te zorgen, maar om te waarschuwen dat die dingen kunnen zorgen voor herhaling geschiedenis) De strijd tussen de partijen op de flanken wordt nog feller dan in het midden, want die politici zijn radicaler (zowel links als rechts hebben foute geschiedenissen op hun naam staan)
pi_125830220
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 15:11 schreef arjan1212 het volgende:
hadden ze in duitsland de kiesdrempel niet gehaald dan? ze zitten wel in de gemeenteraad van berlijn?
In Duitsland zijn de Piraten gekozen in een aantal deelstaatsparlementen, waaronder die van Berlijn. In 2009 hebben ze de kiesdrempel voor de Bondsdag niet gehaald. Wie weet lukt het ze dit jaar.
  maandag 29 april 2013 @ 15:28:43 #154
181126 MouzurX
Misschien?
pi_125866915
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:57 schreef trancethrust het volgende:
Toch jammer dat het eerste wat je ziet van de PP in 2013 weer van zulke kwaliteit is.
er zijn gewoon teveel kneuzen bij de pp. ik stem er niet meer voor.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:37:45 #155
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_126066049
The Washington Post:

quote:
Does America need a Pirate Party?

In Washington, there seems to be little understanding of how cyber-activists are changing the balance of power between government and the people, or why legislation viewed by some as potentially curtailing the future growth of the Internet is problematic for so many younger voters.

There appears to be even less understanding of how the free sharing of knowledge made possible by the Internet can lead to a vast bubbling-up of innovation and economic growth from the grassroots level. Politicians on both sides of the aisle seem to be just waking up to the fact that young voters who hold cyber-activists such as RSS co-founder Aaron Swartz in such high esteem, can provide an innovative breath of fresh air in American politics—a break, perhaps, from the divisiveness of left vs. right politics.

What America may need, in other words, is something like Iceland’s Pirate Party.

Campaigning on a platform of Internet reform, Iceland’s Pirate Party recently won a surprising 5.1 percent of the national vote, just barely giving the party their first-ever seats in a national parliament. In Iceland’s parliament, 3 of the 63 seats now belong to what was once a fringe party that advocates cyber-activism, total government transparency, free sharing of knowledge, and direct democracy. The Pirate Party supports universal, unrestricted access to the Internet as the foundation of any civil society—and they’re willing to put their mouths where their Internet connections are. The head of Iceland’s Pirate Party, Birgitta Jónsdóttir, has been willing to take on the United States government over Wikileaks and the whistleblower case of Bradley Manning.

The Pirate Party is a can-do party preaching to the Internet faithful, and it’s a party that plans to go European-wide in 2014. Based on early successes in places such as Sweden and Germany, there’s a plan afoot for the Pirate Parties across Europe to unite, resulting in a pan-continental platform for Pirate Party candidates to run on across 25 different countries for the European Parliament. Instead of campaigning on nation-specific issues, such as taxation or spending, they’d be campaigning on universal issues related to cyberspace. This is somewhat more radical than it sounds—it’s essentially throwing open the party doors to any citizen in any European nation who believes in direct democracy. As a result, you’ll likely get a mix of politicians who don’t look anything like what we imagine politicians to look like – Birgitta Jónsdóttir, for example, defines herself as a “cyber poet” and activist, rather than as a politician. Think of her as the head of a movement, rather than a party. The other two Pirate Party members elected to office in Iceland are a computer programmer and a student from the University of Iceland.

Think what a similar type of political movement could do in the U.S.

Instead of the arguably dysfunctional system dominated by “career politicians” and big campaign donations, you’d get a system in which individuals without any experience at all in politics could potentially get elected. In doing so, we’d get closer to what the ancient Greeks actually had in mind for their model of Athenian democracy, when they suggested that randomizing the political process in some way would be the best way to avoid political deadlock and the rule by the wealthy. That same idea, in various formats, continues to make its way around the Internet in new permutations, such as a new proposal from Stanford’s Center for Deliberative Democracy to randomly select a group of anonymous “electors” from a group of registered voters.

Of course, all this comes with a caveat. As we saw with the recent case of the Boston bombing, entrusting anything entirely in the hands of the Internet is a dicey proposition. As fun as it would be to elect members of the Twitter and Reddit generation to political office, it also comes with a dark side, as The Post’s Caitlin Dewey reminded us: “The problem, of course, is that the Internet is not the master key able to unlock all knowledge.” The fact remains that, Pirates—even when they’re called “pixel Pirates”—are still Pirates.

But maybe that’s what American politics needs—a new political party that’s radical, just not too radical. In the world of American politics, the emergence of the Pirate Party across Europe should be an early warning signal—issues such as Internet censorship and freedom of expression online are no longer the obscure issues of the intellectual fringe—they are the new way to mobilize huge swathes of the population that view these issues as the linchpins of innovation, creativity and even job creation. Instead of raising the white flag when it comes to solving Washington’s most intractable problems, maybe we should be raising the black pirate flag instead.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 28 juli 2013 @ 03:12:23 #156
181126 MouzurX
Misschien?
pi_129425266
Nog nieuwe ontwikkelingen? De falerds de partij uit gegooid of?
pi_129425454
Wat vinden de piraten eigenlijk over roken ?
  zondag 28 juli 2013 @ 08:46:07 #158
132191 -jos-
Money=Power
pi_129426680
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 03:12 schreef MouzurX het volgende:
Nog nieuwe ontwikkelingen? De falerds de partij uit gegooid of?
Die Samir Allioui is laatst inderdaad uit de ledenraad gezet.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zondag 28 juli 2013 @ 10:18:25 #159
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_129427324
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 15:50 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

In Duitsland zijn de Piraten gekozen in een aantal deelstaatsparlementen, waaronder die van Berlijn. In 2009 hebben ze de kiesdrempel voor de Bondsdag niet gehaald. Wie weet lukt het ze dit jaar.
Ze hebben inderdaad enkele mooie overwinningen gehad op deelstaatnivau. Helaas lijkt de klad er een beetje in gekomen en kwakkelen ze nu onder de kiesdrempel.
  zondag 28 juli 2013 @ 10:36:04 #160
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_129427509
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 08:46 schreef -jos- het volgende:

[..]

Die Samir Allioui is laatst inderdaad uit de ledenraad gezet.
Dat is het beste nieuws sinds tijden, wat een lutser is dat zeg...
  zondag 28 juli 2013 @ 13:50:13 #161
181126 MouzurX
Misschien?
pi_129431475
De partij zal nooit wat worden als er nog met het piraten thema plaatjes worden gemaakt e.d. Eigenlijk moet de naam ook anders om meer mensen te kunnen bereiken maarja.

Blij dat die lutser weg is.
pi_129474956
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 03:27 schreef arjan1212 het volgende:
Wat vinden de piraten eigenlijk over roken ?
Niets, denk ik zo.
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 13:50 schreef MouzurX het volgende:
De partij zal nooit wat worden als er nog met het piraten thema plaatjes worden gemaakt e.d. Eigenlijk moet de naam ook anders om meer mensen te kunnen bereiken maarja.

Blij dat die lutser weg is.
Samir was idd altijd nogal pro-piraten, en ben het er mee eens dat die identiteit de idealen nogal in de weg zitten of zaten (hopelijk dat laatste).
  maandag 29 juli 2013 @ 17:32:42 #163
181126 MouzurX
Misschien?
pi_129475303
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:21 schreef trancethrust het vdoetnde:

[..]

Niets, denk ik zo.

[..]

Samir was idd altijd nogal pro-piraten, en ben het er mee eens dat die identiteit de idealen nogal in de weg zitten of zaten (hopelijk dat laatste).
sowieso moet de piratenpartij zich meer algemeen profileren en niet alleen over privacy en Internet. Aangezien de partij echt een groot gat opvuld van de andere partijen. Misschien moet ik toch maar actief worden en de partij die richting op duwen :P
pi_129476071
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:32 schreef MouzurX het volgende:

[..]

sowieso moet de piratenpartij zich meer algemeen profileren en niet alleen over privacy en Internet. Aangezien de partij echt een groot gat opvuld van de andere partijen. Misschien moet ik toch maar actief worden en de partij die richting op duwen :P
Dat gebeurde toch al? Je had het liquid democracy model, en iemand (Dirk Poot?) die zich druk bezighield met de farmacie (zorgproblematiek) om maar wat te noemen.
  maandag 29 juli 2013 @ 19:23:31 #165
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_129478656
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:21 schreef trancethrust het volgende:

Grootste probleem wat ik met die Samir had was dat er absoluut geen discussie mee te voeren was, heb hem ooit uit interesse gevraagd om wat standpunten te verduidelijken en dat eindigde al in een scheldkannonade van zijn kant :')

Dirk Poot heb ik iig meer vertrouwen in en dat lijkt in ieder geval een goed gezicht voor de buitenwereld te zijn.
pi_129479814
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:23 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Grootste probleem wat ik met die Samir had was dat er absoluut geen discussie mee te voeren was, heb hem ooit uit interesse gevraagd om wat standpunten te verduidelijken en dat eindigde al in een scheldkannonade van zijn kant :')
...
Serieus? Je vroeg hem iets als lid of als potentiele PP-stemmer?
  maandag 29 juli 2013 @ 21:22:44 #167
181126 MouzurX
Misschien?
pi_129484095
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:01 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Dat gebeurde toch al? Je had het liquid democracy model, en iemand (Dirk Poot?) die zich druk bezighield met de farmacie (zorgproblematiek) om maar wat te noemen.
Naar buiten toe werd echter alleen maar over patenten(zorg idd ook), internet en vrijheid gepraat.
Website richt zich ook alleen maar op dat.
Dan heeft de partij wel andere standpunten dmv liquid democracy maar die komen niet zo goed naar buiten vind ik.

Piratenpartij zou zich trouwens gigantisch boos moeten maken dat de stemwijzer hun(en andere kleinere partijen) niet standaard aanvinkt.
  maandag 29 juli 2013 @ 21:54:55 #168
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_129485803
quote:
11s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:53 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Serieus? Je vroeg hem iets als lid of als potentiele PP-stemmer?
Toen nog potentiële stemmer; ik vroeg hem een standpunt toe te lichten omdat ik hem nogal erg kort door de bocht vond. En daar was meneer niet van gediend... typisch mannetje.
pi_133570962
Opiniepeiling Maurice de Hond: mogelijkheden voor PiratenPartij

We zitten nu blijkbaar in een lange periode met amper verschuivingen in politieke voorkeur. De peiling van vandaag (pdf) laat alleen zien dat de VVD één zetel daalt. Die zetel komt terecht bij de categorie “overige partijen” waar we zien dat met name de PiratenPartij nu iets boven de kiesdeler scoort. (Wellicht onder invloed van de grote groep kiezers die aangeeft niet te weten welke partij te stemmen en de discussie rondom het massaal afluisteren door de VS).

Omdat we met regelmaat vragen stellen over het consumentenvertrouwen zoomen we vandaag in op de grote stijging van dat vertrouwen de laatste paar maanden en de relatie met de politieke voorkeur.

Dan zien we enerzijds dat die stijging van dat vertrouwen met name komt door de positievere verwachting rondom de economische situatie in Nederland in de komende twaalf maanden, maar anderzijds niet door de stijging van de eigen koopbereidheid.

Kiezers van PVV en SP laten daarbij een veel lager consumentenvertrouwen zien dan kiezers van D66 , VVD en CDA. Die van de PvdA liggen er ongeveer tussen.
http://politiek.theposton(...)heden-piratenpartij/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_133571033
Mijn stem hebben ze alvast.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_133582582
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Opiniepeiling Maurice de Hond: mogelijkheden voor PiratenPartij

We zitten nu blijkbaar in een lange periode met amper verschuivingen in politieke voorkeur. De peiling van vandaag (pdf) laat alleen zien dat de VVD één zetel daalt. Die zetel komt terecht bij de categorie “overige partijen” waar we zien dat met name de PiratenPartij nu iets boven de kiesdeler scoort. (Wellicht onder invloed van de grote groep kiezers die aangeeft niet te weten welke partij te stemmen en de discussie rondom het massaal afluisteren door de VS).

Omdat we met regelmaat vragen stellen over het consumentenvertrouwen zoomen we vandaag in op de grote stijging van dat vertrouwen de laatste paar maanden en de relatie met de politieke voorkeur.

Dan zien we enerzijds dat die stijging van dat vertrouwen met name komt door de positievere verwachting rondom de economische situatie in Nederland in de komende twaalf maanden, maar anderzijds niet door de stijging van de eigen koopbereidheid.

Kiezers van PVV en SP laten daarbij een veel lager consumentenvertrouwen zien dan kiezers van D66 , VVD en CDA. Die van de PvdA liggen er ongeveer tussen.
http://politiek.theposton(...)heden-piratenpartij/
Bij de vorige TK-verkiezingen zat Piraten in de peilingen iets boven de kiesdeler. Toen hebben de liegebeesten van VVD en PvdA alle kleine partijen op het laatste moment helemaal leeggetrokken.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_133583234
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:18 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Bij de vorige TK-verkiezingen zat Piraten in de peilingen iets boven de kiesdeler. Toen hebben de liegebeesten van VVD en PvdA alle kleine partijen op het laatste moment helemaal leeggetrokken.
Dat lag toch echt aan de kiezers zelf hoor. Ik heb er hartelijk over gelachen (en misschien stiekem ook een beetje gehuild).
pi_133583552
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:18 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

En de peilingen van de hond zijn natuurlijk notoir onbetrouwbaar.
pi_133590620
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 19:39 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En de peilingen van de hond zijn natuurlijk notoir onbetrouwbaar.
Sowieso zijn peilingen per definitie onbetrouwbaar, het kiesvee gaat uiteindelijk toch voor vertrouwde manipulatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2013 21:50:37 ]
pi_133595633
PP zat enkele weken voor de verkiezingen idd op 1 zetel. Vervolgens ging Maurice de hond met zijn statistisch waardeloze onderzoeken aangeven dat pp geen zetel meer zou krijgen -> stemmers haken af -> scenario komt uit.

De manier waarop de hond de peilingen houd is zeer nadelig voor de kleinere partijen omdat hij helemaal niet op 1 zetel nauwkeurig kan zijn met de gebruikte steekproefgrootte. ( en vooral de validiteit van de steekproef)

Daarnaast is het ook schandalig dat de stemwijzer die gesponsord wordt door de overheid de kleine nieuwe partijen automatisch deselecteert.
pi_133839332
Wawah, misschien dat ik op ze ga stemmen. :)
  woensdag 21 mei 2014 @ 23:00:13 #177
332574 µ
alt-m
pi_140225038
Kick *G*.
జ్ఞ‌ా
  donderdag 22 mei 2014 @ 05:41:24 #178
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_140230924
Ik wilde niet gaan stemmen omdat ik geen idee heb waarop

tot opeens de piratenpartij in me kop schoot, ik uitzoeken of ze meedoen in EP en ja hoor

ff hun partijpunten uitgezocht, denk dat ik toch maar ff ga stemmen dan

ik snap dat ze nauwelijks geschiedenis hebben of enige invloed, maar ik vind het toch wel belangrijk wat ze aankaarten
en serieus geen idee waar anders op te stemmen, dat VVD, CDA, PVDA gelul ken ik nou wel en trap ik niet meer in
de underdog die nog enigszins iets nuttigs zegt kan ik wel waarderen
pi_140230929
De Piratenpartij is aardig vertegenwoordigd in aantal landen, de NL afdeling is niet echt serieus te nemen. :')
  donderdag 22 mei 2014 @ 05:51:37 #180
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_140230934
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 05:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Piratenpartij is aardig vertegenwoordigd in aantal landen, de NL afdeling is niet echt serieus te nemen. :')
ja ik ben dik aan het uitzoeken nou

kunnen we alleen op Nederlanders stemmen dan?
(edit: ja dus :( )

we zouden op iedereen in Europa moeten kunnen stemmen

ennuh
pi_140230936
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 05:51 schreef klabbakus het volgende:

[..]

ja ik ben dik aan het uitzoeken nou

we zouden op iedereen in Europa moeten kunnen stemmen

ennuh [ afbeelding ]
Alles wordt in de strijd geworpen.
  donderdag 22 mei 2014 @ 05:55:33 #182
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_140230938
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 05:53 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Alles wordt in de strijd geworpen.
niks mis mee

en volgens mij deed de nl piratenpartij een paar jaar terug dat latexmodel op de voorgrond
pi_140230939
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 05:55 schreef klabbakus het volgende:

[..]

niks mis mee

en volgens mij deed de nl piratenpartij een paar jaar terug dat latexmodel op de voorgrond
Ik heb geen idee? Kijk altijd naar het partijprogramma. O-)
  donderdag 22 mei 2014 @ 05:57:35 #184
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_140230940
quote:
heb jij iets zinnigs te stemmen dan vandaag?

ik kreeg gewoon opeens de ingeving dat piratenpartij niet eens zo slecht is
pi_140230942
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 05:57 schreef klabbakus het volgende:

[..]

heb jij iets zinnigs te stemmen dan vandaag?

ik kreeg gewoon opeens de ingeving dat piratenpartij niet eens zo slecht is
3x raden wat ik ga doen.
  donderdag 22 mei 2014 @ 06:03:00 #186
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_140230947
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 05:59 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

3x raden wat ik ga doen.
geen idee, naar Bobbejaanland?
pi_140230950
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 06:03 schreef klabbakus het volgende:

[..]

geen idee, naar Bobbejaanland?
Da's 1x fout.
  donderdag 22 mei 2014 @ 06:04:57 #188
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_140230951
Plopsaland?
pi_140230953
quote:
Maar ze zijn wel een stuk beter op weg dan een paar jaar terug. De laatste gemeenteraadsverkiezingen in A'dam hebben ze zich goed in the picture gezet iig.
Matthijs Pontier bijv: https://twitter.com/Matthijs85

En Ancilla doet ook zeker goed werk iig.
pi_140230955
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 06:04 schreef klabbakus het volgende:
Plopsaland?
2x mis.
  donderdag 22 mei 2014 @ 06:07:41 #191
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_140230958
quote:
12s.gif Op donderdag 22 mei 2014 06:06 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

2x mis.
met je ijscokar de wijk in?
pi_140230963
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 06:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar ze zijn wel een stuk beter op weg dan een paar jaar terug. De laatste gemeenteraadsverkiezingen in A'dam hebben ze zich goed in the picture gezet iig.
Matthijs Pontier bijv: https://twitter.com/Matthijs85

En Ancilla doet ook zeker goed werk iig.
In andere landen is de beweging een stuk groter.
Staat nog in de kinderschoenen en wie weet kan het in NL ook nog wat worden.
pi_140230965
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 06:07 schreef klabbakus het volgende:

[..]

met je ijscokar de wijk in?
Die reken ik goed.
  donderdag 22 mei 2014 @ 06:11:42 #194
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_140230972
lijst 11 zie ik,
hoef ik niet op die poster te zoeken
pi_140230974
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 06:11 schreef klabbakus het volgende:
lijst 11 zie ik,
hoef ik niet op die poster te zoeken
Ze heb wel mooie ogen. O+
  donderdag 22 mei 2014 @ 06:16:16 #196
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_140230977
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 06:13 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ze heb wel mooie ogen. O+
helaas kunnen wij alleen op Matthijs stemmen :P
pi_140230980
quote:
12s.gif Op donderdag 22 mei 2014 06:08 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

In andere landen is de beweging een stuk groter.
Staat nog in de kinderschoenen en wie weet kan het in NL ook nog wat worden.
Dat is zeker waar, maar ze zijn de afgelopen jaren met Dirk Poot als frontman een stuk serieuzer te nemen dan met die Samir nogwat die het in gang heeft gezet.
pi_140230991
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 06:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar ze zijn de afgelopen jaren met Dirk Poot als frontman een stuk serieuzer te nemen dan met die Samir nogwat die het in gang heeft gezet.
Ben zelf niet zo politiek aangelegd maar misschien moet ik me er maar eens met gaan bemoeien.
pi_140230999
quote:
11s.gif Op donderdag 22 mei 2014 06:21 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ben zelf niet zo politiek aangelegd maar misschien moet ik me er maar eens met gaan bemoeien.
Zat te kijken om een lokale PP op te gaan zetten, maar ik heb zo bar weinig tijd ervoor :'(
pi_140231029
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 05:51 schreef klabbakus het volgende:
(edit: ja dus :( )
Nee, je kan ook op andere EU ingezetenen stemmen als die op een Nederlandse kandidatenlijst staan. De pvdd is echter de enige die dat gedaan heeft. Mensen van buiten de EU (die zij er ook op hadden gezet) mogen echter niet.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')