abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116977886
ASUS doet ook een duit in het zakje:
quote:
Arrrrrrrrrrrrrrr ya lookin' forward to some new tablets matey?

ASUS be wishin ye Happy Talk Like a Pirate Day!
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  woensdag 19 september 2012 @ 14:07:23 #102
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_116979105
Oh me hearty, ye better be in them chambres next time, matey.
Life is what you make it.
  woensdag 19 september 2012 @ 18:39:45 #103
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_116991661
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_116996354
BREIN heeft het hoger beroep vervroegd ofzo..
Wat nu?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 19 september 2012 @ 20:18:13 #105
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116996655
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:13 schreef AnimeFan het volgende:
BREIN heeft het hoger beroep vervroegd ofzo..
Wat nu?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu: https://www.piratenpartij.nl/blog/dirk-poot/en-nu-brein-weer
Denk dus dat ze 't laten schieten en er geen hoger beroep komt ;( maar het is ook ziek duur allemaal... als die advocaten van BREIN één uurtje werken dan moet je 37 nieuwe Piratenpartij-leden binnenhalen om dat uurtje te bekostigen, dus dat wordt echt een grote kostenpost als ze verliezen.

SPOILER
We zullen zien, zei de blinde.
  woensdag 19 september 2012 @ 20:20:52 #106
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116996823
Ben het trouwens wel eens met deze comment op de genoemde blog:
quote:
Door Eric (niet gecontroleerd) op wo, 19/09/2012 - 19:13

Een bericht aan alle fracties in de TweedeKamer en diverse media dat in hoger beroep aanvechten van de uitspraak in deze zaak een voor de Piratenpartij onaanvaardbaar groot financieel risico oplevert lijkt me een goed alternatief voor financiele russische roulette. De piratenparij is een politieke partij. Focus moet liggen op communicatie, organisatie, campagne #tk2013, politiek. En daarin is het nog groeiende. Dat eerst, de rest later.
In hoofdzaak is de PP een politieke partij, als er geen geld is (en dat is er niet) voor een hoger beroep of wat voor rechtzaak dan ook dan moet je die uit de weg gaan. Eerst de partij + belangen, daarna dit soort dingen.
pi_116997139
quote:
2s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef Doodloper het volgende:
Ben het trouwens wel eens met deze comment op de genoemde blog:

[..]

In hoofdzaak is de PP een politieke partij, als er geen geld is (en dat is er niet) voor een hoger beroep of wat voor rechtzaak dan ook dan moet je die uit de weg gaan. Eerst de partij + belangen, daarna dit soort dingen.
Ik ben het hier mee eens. Een slag verliezen betekent niet dat de strijd verloren is.
We gaan gewoon de wet veranderen. Dag BREIN! :W
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_117000225
Het is wel erg toevallig dat juist nu BREIN met dit exploot komt. Je zou bijna zeggen dat ze bekend zijn met onze financiële situatie. Zitten wij ons druk te maken over de G500 die de ALV probeert te kapen, hebben we gewoon een mol van BREIN in ons midden.

/aluhoedje-modus
pi_117004224
quote:
15s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:14 schreef Prutzenberg het volgende:
Het is wel erg toevallig dat juist nu BREIN met dit exploot komt. Je zou bijna zeggen dat ze bekend zijn met onze financiële situatie. Zitten wij ons druk te maken over de G500 die de ALV probeert te kapen, hebben we gewoon een mol van BREIN in ons midden.

/aluhoedje-modus
Dat is heel goed mogelijk. In de rechtszaak kwamen ze de vorige keer ook met logs van de chat..
Ze waren ervan overtuigd dat 'Anitor' de baas was. Maar hij heet daar eigenlijk Antior en zit niet eens in het bestuur :'). Misschien hebben ze deze keer beter hun huiswerk gedaan.
  woensdag 19 september 2012 @ 22:27:06 #110
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_117004840
quote:
11s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:15 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Dat is heel goed mogelijk. In de rechtszaak kwamen ze de vorige keer ook met logs van de chat..
Ze waren ervan overtuigd dat 'Anitor' de baas was. Maar hij heet daar eigenlijk Antior en zit niet eens in het bestuur :'). Misschien hebben ze deze keer beter hun huiswerk gedaan.
Ook zonder mol is het natuurlijk niet heel moeilijk om te gissen dat een kleine, nieuwe partij die net een grote som geld verloor, nu financieel zwak staat.
Ik verbaas me er wél over, dat zo'n exploot kennelijk volledig eenzijdig aangevraagd en toegekend kan worden. Onwenselijk in een serieuze rechtsstaat.
Life is what you make it.
  woensdag 19 september 2012 @ 23:04:17 #111
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_117006954
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:27 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ook zonder mol is het natuurlijk niet heel moeilijk om te gissen dat een kleine, nieuwe partij die net een grote som geld verloor, nu financieel zwak staat.
Ik verbaas me er wél over, dat zo'n exploot kennelijk volledig eenzijdig aangevraagd en toegekend kan worden. Onwenselijk in een serieuze rechtsstaat.
Money and politics.....
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_117007974
Meer politics without money op dit moment... :P
  woensdag 19 september 2012 @ 23:35:44 #113
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_117008870
quote:
15s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:14 schreef Prutzenberg het volgende:

/aluhoedje-modus
Lijkt me niet heel onwaarschijnlijk dat een medewerker gewoon de mailinglist bijhoudt of terugleest.
pi_117009862
quote:
13s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:35 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Lijkt me niet heel onwaarschijnlijk dat een medewerker gewoon de mailinglist bijhoudt of terugleest.
Transparante backfire. :X
pi_117012454
Wat voor kleuters zitten er achter het twitter account trouwens? Met dat taalgebruik ga je echt geen support krijgen van de andere partijen :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 20 september 2012 @ 10:06:42 #116
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_117015112
Ja ik vind de hele partij een beetje kleuterachtig worden eerlijk gezegd, of misschien beter verwoord: het dringt nu tot me door. :{

Er wordt zo ontzettend veel gezeikt op elkaar en op de man gespeeld in die mailinglist, dat is gewoon niet normaal, zeker niet als het van mensen uit het bestuur/ledenraad komt.

Gister ook tijdens die ledenraad-vergadering via IRC die iedereen kon volgen; er worden gewoon nota bene door de voorzitter dingen als "kop houden" enzo geroepen (heb helaas de logs niet meer), dat getuigt nou niet echt van een lekkere sfeer. :')

Ik begin spijt te krijgen dat ik lid ben geworden, had liever gezien dat ze eerst de partij op de rails kregen, want dit is echt gewoon een clubje mensen bij elkaar die totaal niet met elkaar overweg kan ofzo.

Iedereen doet maar wat ofzo, iedereen wil overal wat over te zeggen hebben ("want we zijn de piratenpartij en willen geen gezag en blabla") en gaat compléét over de zeik als ze een keer ergens niet bij betrokken zijn, en dan wordt het kleinste dingetje echt gigantisch uitvergroot en tot wereldprobleem gemaakt.

Jammer dit.
pi_117015664
twee jaar geleden al ontzettend geruzie gehad met die Samir... gast schoot volledig uit z'n slof toen ik wat kleine kritiek op hem had qua vorm van communicatie (niet eens over de inhoud). Hij was zo gruwelijk irritant aan het doen over twitter tegen me dat ik hem uiteindelijk maar geblocked heb :')

Heel de communicatie met een lid van GroenLinks gisteravond was om te huilen, geef die vrouw geen ongelijk dat ze niet meer wilde helpen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 20 september 2012 @ 10:31:16 #118
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_117015829
Alles wat die Samir in de mailinglist dropt is ook enkel gebash :')
pi_117015960
quote:
13s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:06 schreef Doodloper het volgende:
Ja ik vind de hele partij een beetje kleuterachtig worden eerlijk gezegd, of misschien beter verwoord: het dringt nu tot me door. :{

Er wordt zo ontzettend veel gezeikt op elkaar en op de man gespeeld in die mailinglist, dat is gewoon niet normaal, zeker niet als het van mensen uit het bestuur/ledenraad komt.

Gister ook tijdens die ledenraad-vergadering via IRC die iedereen kon volgen; er worden gewoon nota bene door de voorzitter dingen als "kop houden" enzo geroepen (heb helaas de logs niet meer), dat getuigt nou niet echt van een lekkere sfeer. :')

Ik begin spijt te krijgen dat ik lid ben geworden, had liever gezien dat ze eerst de partij op de rails kregen, want dit is echt gewoon een clubje mensen bij elkaar die totaal niet met elkaar overweg kan ofzo.

Iedereen doet maar wat ofzo, iedereen wil overal wat over te zeggen hebben ("want we zijn de piratenpartij en willen geen gezag en blabla") en gaat compléét over de zeik als ze een keer ergens niet bij betrokken zijn, en dan wordt het kleinste dingetje echt gigantisch uitvergroot en tot wereldprobleem gemaakt.

Jammer dit.
Ik kan me jouw teleurstelling goed voorstellen. Eerlijk gezegd ben ik ook niet helemaal verrast door dit soort perikelen, gezien de uitingen en acties van de afgelopen jaren. Er zijn gelukkig ook leden die zich wel normaal kunnen gedragen.
De partij is echter in korte tijd sterk gegroeid en bij de nieuwe leden zitten ook minder activistisch ingestelde personen. Het is nu afwachten hoe dit zich gaat ontwikkelen. De activisten blijven nodig maar er zal toch een professionele structuur gevormd moeten worden en ik zie veel leden die zich daar voor willen inzetten. Ik verwacht dat dit soort stommiteiten langzaam zullen verdwijnen.

Elke politieke partij heeft met dit soort kinderziekten te maken (gehad) en wordt vanzelf volwassen.
Als ik naar de Duitse zusterpartij kijk dan heb ik er vertrouwen in dat het wel goed gaat komen. :)
  donderdag 20 september 2012 @ 10:37:05 #120
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_117016007
Ik blijf ze ook wel steunen ja, maar er zijn een aantal mensen met 'hoge functies' binnen de partij die me flink teleur stellen. En dat vind ik jammer, want dat zou ook inhouden dat ik niet de enige ben en dat er nog veel meer potentiële Piraten teleurgesteld zijn en met een negatief imago blijven zitten, terwijl DAT juist hetgene is wat naar de buitenwereld toe het belangrijkste is.

Maargoed, we gaan zien wat ervan komt.
pi_117017377
quote:
Piratenpartij zwaar de lul door BREIN
http://www.geenstijl.nl/m(...)waar_de_lul_doo.html
  donderdag 20 september 2012 @ 11:31:47 #122
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_117017581
Ja, las het gister op 't blof van de PP. ;(

Tof en positief geschreven (voor GeenStijl-doen dan) artikel wel :D
pi_117029364
Ik ben lid maar ik ontvang al die mailtjes waar jullie het over hebben niet. Misschien maar goed ook als ik het zo lees hier. Maar wat voor mailtjes zijn dit precies?
What Would Goku Do
pi_117029657
Je moet je even aanmelden op de maillinglist 'algemeen': https://lists.piratenpartij.nl/mailman/listinfo/algemeen

Hier staan de overige lijsten:
https://lists.piratenpartij.nl/mailman/listinfo
  donderdag 20 september 2012 @ 21:55:08 #125
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_117044147
Maar let wel op dat het soms een mail of 30 per dag is :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')