quote:Arrrrrrrrrrrrrrr ya lookin' forward to some new tablets matey?
ASUS be wishin ye Happy Talk Like a Pirate Day!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:13 schreef AnimeFan het volgende:
BREIN heeft het hoger beroep vervroegd ofzo..
Wat nu?En nu: https://www.piratenpartij.nl/blog/dirk-poot/en-nu-brein-weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dus dat ze 't laten schieten en er geen hoger beroep komtmaar het is ook ziek duur allemaal... als die advocaten van BREIN één uurtje werken dan moet je 37 nieuwe Piratenpartij-leden binnenhalen om dat uurtje te bekostigen, dus dat wordt echt een grote kostenpost als ze verliezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien, zei de blinde.
In hoofdzaak is de PP een politieke partij, als er geen geld is (en dat is er niet) voor een hoger beroep of wat voor rechtzaak dan ook dan moet je die uit de weg gaan. Eerst de partij + belangen, daarna dit soort dingen.quote:Door Eric (niet gecontroleerd) op wo, 19/09/2012 - 19:13
Een bericht aan alle fracties in de TweedeKamer en diverse media dat in hoger beroep aanvechten van de uitspraak in deze zaak een voor de Piratenpartij onaanvaardbaar groot financieel risico oplevert lijkt me een goed alternatief voor financiele russische roulette. De piratenparij is een politieke partij. Focus moet liggen op communicatie, organisatie, campagne #tk2013, politiek. En daarin is het nog groeiende. Dat eerst, de rest later.
Ik ben het hier mee eens. Een slag verliezen betekent niet dat de strijd verloren is.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef Doodloper het volgende:
Ben het trouwens wel eens met deze comment op de genoemde blog:
[..]
In hoofdzaak is de PP een politieke partij, als er geen geld is (en dat is er niet) voor een hoger beroep of wat voor rechtzaak dan ook dan moet je die uit de weg gaan. Eerst de partij + belangen, daarna dit soort dingen.
Dat is heel goed mogelijk. In de rechtszaak kwamen ze de vorige keer ook met logs van de chat..quote:Op woensdag 19 september 2012 21:14 schreef Prutzenberg het volgende:
Het is wel erg toevallig dat juist nu BREIN met dit exploot komt. Je zou bijna zeggen dat ze bekend zijn met onze financiële situatie. Zitten wij ons druk te maken over de G500 die de ALV probeert te kapen, hebben we gewoon een mol van BREIN in ons midden.
/aluhoedje-modus
Ook zonder mol is het natuurlijk niet heel moeilijk om te gissen dat een kleine, nieuwe partij die net een grote som geld verloor, nu financieel zwak staat.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:15 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dat is heel goed mogelijk. In de rechtszaak kwamen ze de vorige keer ook met logs van de chat..
Ze waren ervan overtuigd dat 'Anitor' de baas was. Maar hij heet daar eigenlijk Antior en zit niet eens in het bestuur. Misschien hebben ze deze keer beter hun huiswerk gedaan.
Money and politics.....quote:Op woensdag 19 september 2012 22:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ook zonder mol is het natuurlijk niet heel moeilijk om te gissen dat een kleine, nieuwe partij die net een grote som geld verloor, nu financieel zwak staat.
Ik verbaas me er wél over, dat zo'n exploot kennelijk volledig eenzijdig aangevraagd en toegekend kan worden. Onwenselijk in een serieuze rechtsstaat.
Lijkt me niet heel onwaarschijnlijk dat een medewerker gewoon de mailinglist bijhoudt of terugleest.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:14 schreef Prutzenberg het volgende:
Het is wel erg toevallig dat juist nu BREIN met dit exploot komt. Je zou bijna zeggen dat ze bekend zijn met onze financiële situatie. Zitten wij ons druk te maken over de G500 die de ALV probeert te kapen, hebben we gewoon een mol van BREIN in ons midden.
/aluhoedje-modus
Transparante backfire.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:35 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel onwaarschijnlijk dat een medewerker gewoon de mailinglist bijhoudt of terugleest.
Ik kan me jouw teleurstelling goed voorstellen. Eerlijk gezegd ben ik ook niet helemaal verrast door dit soort perikelen, gezien de uitingen en acties van de afgelopen jaren. Er zijn gelukkig ook leden die zich wel normaal kunnen gedragen.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:06 schreef Doodloper het volgende:
Ja ik vind de hele partij een beetje kleuterachtig worden eerlijk gezegd, of misschien beter verwoord: het dringt nu tot me door.![]()
Er wordt zo ontzettend veel gezeikt op elkaar en op de man gespeeld in die mailinglist, dat is gewoon niet normaal, zeker niet als het van mensen uit het bestuur/ledenraad komt.
Gister ook tijdens die ledenraad-vergadering via IRC die iedereen kon volgen; er worden gewoon nota bene door de voorzitter dingen als "kop houden" enzo geroepen (heb helaas de logs niet meer), dat getuigt nou niet echt van een lekkere sfeer.
Ik begin spijt te krijgen dat ik lid ben geworden, had liever gezien dat ze eerst de partij op de rails kregen, want dit is echt gewoon een clubje mensen bij elkaar die totaal niet met elkaar overweg kan ofzo.
Iedereen doet maar wat ofzo, iedereen wil overal wat over te zeggen hebben ("want we zijn de piratenpartij en willen geen gezag en blabla") en gaat compléét over de zeik als ze een keer ergens niet bij betrokken zijn, en dan wordt het kleinste dingetje echt gigantisch uitvergroot en tot wereldprobleem gemaakt.
Jammer dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |