ja ik ben dik aan het uitzoeken nouquote:Op donderdag 22 mei 2014 05:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Piratenpartij is aardig vertegenwoordigd in aantal landen, de NL afdeling is niet echt serieus te nemen.
Alles wordt in de strijd geworpen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 05:51 schreef klabbakus het volgende:
[..]
ja ik ben dik aan het uitzoeken nou
kunnen we alleen op Nederlanders stemmen dan?
we zouden op iedereen in Europa moeten kunnen stemmen
ennuh [ afbeelding ]
niks mis meequote:Op donderdag 22 mei 2014 05:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles wordt in de strijd geworpen.
Ik heb geen idee? Kijk altijd naar het partijprogramma.quote:Op donderdag 22 mei 2014 05:55 schreef klabbakus het volgende:
[..]
niks mis mee
en volgens mij deed de nl piratenpartij een paar jaar terug dat latexmodel op de voorgrond
heb jij iets zinnigs te stemmen dan vandaag?quote:Op donderdag 22 mei 2014 05:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Piratenpartij is aardig vertegenwoordigd in aantal landen, de NL afdeling is niet echt serieus te nemen.
3x raden wat ik ga doen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 05:57 schreef klabbakus het volgende:
[..]
heb jij iets zinnigs te stemmen dan vandaag?
ik kreeg gewoon opeens de ingeving dat piratenpartij niet eens zo slecht is
Maar ze zijn wel een stuk beter op weg dan een paar jaar terug. De laatste gemeenteraadsverkiezingen in A'dam hebben ze zich goed in the picture gezet iig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 05:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
In andere landen is de beweging een stuk groter.quote:Op donderdag 22 mei 2014 06:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel een stuk beter op weg dan een paar jaar terug. De laatste gemeenteraadsverkiezingen in A'dam hebben ze zich goed in the picture gezet iig.
Matthijs Pontier bijv: https://twitter.com/Matthijs85
En Ancilla doet ook zeker goed werk iig.
Ze heb wel mooie ogen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 06:11 schreef klabbakus het volgende:
lijst 11 zie ik,
hoef ik niet op die poster te zoeken
Dat is zeker waar, maar ze zijn de afgelopen jaren met Dirk Poot als frontman een stuk serieuzer te nemen dan met die Samir nogwat die het in gang heeft gezet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 06:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In andere landen is de beweging een stuk groter.
Staat nog in de kinderschoenen en wie weet kan het in NL ook nog wat worden.
Ben zelf niet zo politiek aangelegd maar misschien moet ik me er maar eens met gaan bemoeien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 06:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ze zijn de afgelopen jaren met Dirk Poot als frontman een stuk serieuzer te nemen dan met die Samir nogwat die het in gang heeft gezet.
Zat te kijken om een lokale PP op te gaan zetten, maar ik heb zo bar weinig tijd ervoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 06:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo politiek aangelegd maar misschien moet ik me er maar eens met gaan bemoeien.
Nee, je kan ook op andere EU ingezetenen stemmen als die op een Nederlandse kandidatenlijst staan. De pvdd is echter de enige die dat gedaan heeft. Mensen van buiten de EU (die zij er ook op hadden gezet) mogen echter niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 05:51 schreef klabbakus het volgende:
kunnen we alleen op Nederlanders stemmen dan?
(edit: ja dus)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |