ja je hebt goede kanten van de VN en slechte kantenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Capitulatie, de lieve vrede bewaren, begrip tonen voor hun boosheid. Over een filmpje. Dat ook nog eens bedroevend slecht is.
Als die in WOII actief waren, hadden ze de spotprenten over de nazi's ook verboden.
want?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:29 schreef sonnyspek het volgende:
http://nos.nl/artikel/418896-vs-wees-google-op-islamvideo.html
Als het verboden wordt zou dat een schande zijn.
Alleen maar omdat er een paar mensen boos worden, als hij in strijdt was met de regels moest hij gelijk verboden worden.quote:
- beperking vrijheid van meningsuitingquote:
Verbiedt het dan gelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:33 schreef sp3c het volgende:
youtube is geen publieke dienst, als het filmpje in strijd is met de huisregels dan moet het weg
hier op fok! mag ook echt niet alles
Jij zou het wel ok vinden als Fredje Teeven met een bende ME'ers jouw zolderkamer binnenvalt omdat jij een post in strijd met de FOK!regels niet ge-edit hebt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:33 schreef sp3c het volgende:
youtube is geen publieke dienst, als het filmpje in strijd is met de huisregels dan moet het weg
Als het filmpje in strijd was geweest met de huisregels van Youtube dan was het al weggeweest. Het enige dat nu kan gebeuren is dat ze iets gaan verzinnen, want zolang dat filmpje daar staat, hou je gekken die dat als legitimatie zien om er met geweld tegenin te gaan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:33 schreef sp3c het volgende:
ik heb geeneens een zolderkamerquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zou het wel ok vinden als Fredje Teeven met een bende ME'ers jouw zolderkamer binnenvalt omdat jij een post in strijd met de FOK!regels niet ge-edit hebt?![]()
![]()
damn straightquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
alleen in de POL SC, daar dan wel
Overdrachtelijk bedoeld. Ik ook niet, wel een dakterras.quote:
nee Fred Teeven is niet welkom bij mij thuis maar als hij netjes in feedback een post maakt of ik ergens naar wil kijken dan doe ik dat met liefdequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Overdrachtelijk bedoeld. Ik ook niet, wel een dakterras.
Ja, je moet wel, anders loop je het risico om onopvallend te verdwijnen, Fred is niet makkelijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee Fred Teeven is niet welkom bij mij thuis maar als hij netjes in feedback een post maakt of ik ergens naar wil kijken dan doe ik dat met liefde
En als het niet in strijd met de regels is, maar omdat anderen ergens aanstoot aan nemen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee Fred Teeven is niet welkom bij mij thuis maar als hij netjes in feedback een post maakt of ik ergens naar wil kijken dan doe ik dat met liefde
ik kan hem wel hebben denk ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, je moet wel, anders loop je het risico om onopvallend te verdwijnen, Fred is niet makkelijk
Een jointje roken is tenslotte erger dan vrouwen verhandelen (Saban B.)quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, je moet wel, anders loop je het risico om onopvallend te verdwijnen, Fred is niet makkelijk
als het niet in strijd met de regels is haal ik het niet wegquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En als het niet in strijd met de regels is, maar omdat anderen ergens aanstoot aan nemen?
Aanstoot nemen is een keuze van de ontvanger, niet van de zender.
Daarom ook moeten we niet buigen voor boze moslims, boze Hell's Angels, boze gristenen, boze feministen, boze joden, boze Westerlingen of wie dan ook zich laat opnaaien door eenfilmpje
Maar dat is nu net het punt. Die VNster wil het dus wel verwijderd hebben, net als de regering van de VS.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
als het niet in strijd met de regels is haal ik het niet weg
ik ga er vanuit dat ze er bij google hetzelfde over denken
en google bekijkt of ze daar reden toe zienquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar dat is nu net het punt. Die VNster wil het dus wel verwijderd hebben, net als de regering van de VS.
Onvergeeflijk.
De regering van de VS onderhandelt niet met terroristen was het toch ....quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar dat is nu net het punt. Die VNster wil het dus wel verwijderd hebben, net als de regering van de VS.
Onvergeeflijk.
ben ook geen fan van google de laatste tijd maar ik wil ze nog net geen terroristen noemenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
De regering van de VS onderhandelt niet met terroristen was het toch ....
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben ook geen fan van google de laatste tijd maar ik wil ze nog net geen terroristen noemen
als ze goede reden zien mag het van mij weg, vind er toch nix aanquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]![]()
maar alle gekheid op een stokje, zo zie ik het dus als de Amerikaanse overheid opdracht zou geven om het weg te halen. Buigen voor een stelletje terroristen!
Zal vast wel hier iets mee te maken hebben.quote:BREAKING: At least two Americans killed in "complex" Taliban attack on Camp Bastion in Southern Afghanistan - U.S. Officials / Reuters
mwaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zal vast wel hier iets mee te maken hebben.
wie Fred Teeven?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zal vast wel hier iets mee te maken hebben.
ik moest lachen idd ... heel erg vergezochtquote:
zou dat er niet meer mee te maken kunnen hebben?quote:Trouwens prins Harry zit aan de Britse kant van die basis.
Taliban had toch weer gedreigd om de aanvallen op Amerikanen op te voeren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik moest lachen idd ... heel erg vergezocht
[..]
zou dat er niet meer mee te maken kunnen hebben?
En jij sluit de ogen voor de gevaarlijke kanten van de Islam, zoals de sharia.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, de experts zijn weer gearriveerd.
Vervang het woord 'sharia' voor 'wetboeken'. Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:11 schreef rja het volgende:
[..]
En jij sluit de ogen voor de gevaarlijke kanten van de Islam, zoals de sharia.
Die imams hebben in het vrijdag gebed, de meute flink opgejut uit van de sharia.
De horror!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:13 schreef erik666 het volgende:
Ze zijn van plan prins Harry te vermoorden.
doen ze iedere weekquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Taliban had toch weer gedreigd om de aanvallen op Amerikanen op te voeren.
sterker nog ze zijn van plan alle buitenlandse militairen in hun land te vermoorden!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:13 schreef erik666 het volgende:
Ze zijn van plan prins Harry te vermoorden.
Aantal boeken gelezen over de sharia.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vervang het woord 'sharia' voor 'wetboeken'. Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.
Maak dat je moeder wijs. Je posts besloegen tot nu toe niet meer dan 4 regels die je netjes had gekopieerd van een wiki.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:20 schreef rja het volgende:
[..]
Aantal boeken gelezen over de sharia.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:23 schreef erik666 het volgende:
Maar intussen hebben die moslims het toch voor elkaar dat de hele wereld zo n beetje over de Islam praat.
de Talibanquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:20 schreef erik666 het volgende:
Nee ik ben niet geschokt , weet al jaren hoe die gasten denken. De paus willen ze ook graag uit de weg ruimen.
Ik discussieer over de sharia sinds 2001 op moslims forums.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maak dat je moeder wijs. Je posts besloegen tot nu toe niet meer dan 4 regels die je netjes had gekopieerd van een wiki.
Ik al sinds 1879. Nu jij weer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:33 schreef rja het volgende:
[..]
Ik discussieer over de sharia sinds 2001 op moslims forums.
Heel wat materiaal gezien over dat onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |