quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben ook geen fan van google de laatste tijd maar ik wil ze nog net geen terroristen noemen
als ze goede reden zien mag het van mij weg, vind er toch nix aanquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]![]()
maar alle gekheid op een stokje, zo zie ik het dus als de Amerikaanse overheid opdracht zou geven om het weg te halen. Buigen voor een stelletje terroristen!
Zal vast wel hier iets mee te maken hebben.quote:BREAKING: At least two Americans killed in "complex" Taliban attack on Camp Bastion in Southern Afghanistan - U.S. Officials / Reuters
mwaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zal vast wel hier iets mee te maken hebben.
wie Fred Teeven?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zal vast wel hier iets mee te maken hebben.
ik moest lachen idd ... heel erg vergezochtquote:
zou dat er niet meer mee te maken kunnen hebben?quote:Trouwens prins Harry zit aan de Britse kant van die basis.
Taliban had toch weer gedreigd om de aanvallen op Amerikanen op te voeren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik moest lachen idd ... heel erg vergezocht
[..]
zou dat er niet meer mee te maken kunnen hebben?
En jij sluit de ogen voor de gevaarlijke kanten van de Islam, zoals de sharia.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, de experts zijn weer gearriveerd.
Vervang het woord 'sharia' voor 'wetboeken'. Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:11 schreef rja het volgende:
[..]
En jij sluit de ogen voor de gevaarlijke kanten van de Islam, zoals de sharia.
Die imams hebben in het vrijdag gebed, de meute flink opgejut uit van de sharia.
De horror!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:13 schreef erik666 het volgende:
Ze zijn van plan prins Harry te vermoorden.
doen ze iedere weekquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Taliban had toch weer gedreigd om de aanvallen op Amerikanen op te voeren.
sterker nog ze zijn van plan alle buitenlandse militairen in hun land te vermoorden!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:13 schreef erik666 het volgende:
Ze zijn van plan prins Harry te vermoorden.
Aantal boeken gelezen over de sharia.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vervang het woord 'sharia' voor 'wetboeken'. Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.
Maak dat je moeder wijs. Je posts besloegen tot nu toe niet meer dan 4 regels die je netjes had gekopieerd van een wiki.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:20 schreef rja het volgende:
[..]
Aantal boeken gelezen over de sharia.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:23 schreef erik666 het volgende:
Maar intussen hebben die moslims het toch voor elkaar dat de hele wereld zo n beetje over de Islam praat.
de Talibanquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:20 schreef erik666 het volgende:
Nee ik ben niet geschokt , weet al jaren hoe die gasten denken. De paus willen ze ook graag uit de weg ruimen.
Ik discussieer over de sharia sinds 2001 op moslims forums.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maak dat je moeder wijs. Je posts besloegen tot nu toe niet meer dan 4 regels die je netjes had gekopieerd van een wiki.
Ik al sinds 1879. Nu jij weer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:33 schreef rja het volgende:
[..]
Ik discussieer over de sharia sinds 2001 op moslims forums.
Heel wat materiaal gezien over dat onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |