Dus is je partner geweldig omdat alle vingers er nog aanzitten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
mijn partner is geweldig want ik ben single
Of web crawlers werken verdomd snel tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:52 schreef Godshand het volgende:
36 views maar 1 reaktie?
Dat betekent:
-of niemand is blij met zn partner
-of de lezers zijn allemaal single (FOK! he?)
Topic destijds niet gezien nee, maar insteek is net een nuance anders. Ook leuk topicquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:54 schreef CruellaDeVil het volgende:
Dat idee had ik 3 maanden geleden ook.
Gelukkig samen
(Ik benader het toch net even anders, dus ik wil niet zeggen dat dit topic geen zin heeft of zo.)
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben enorm blij met mijn vriend omdat
- hij altijd de moeite neemt naar me te luisteren als ik eens in de stress zit/neerslachtig ben
- ik over werkelijk alles met hem kan praten, hoe vreemd het ook is
- we samen fantastisch zijn in avonden bankhangen en lui zijn
- hij me zo ontzettend gelukkig maakt wanneer we samen zijn
- ik altijd met hem kan lachen
En waarschijnlijk ben ik nog een heleboel vergeten of was het te persoonlijk om hier te posten
Ennnn, waar blijft jouw opsomming dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:16 schreef Spirit82 het volgende:
Godshand! Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo gelukkig bent en toch echt die persoon hebt gevonden
Dat vind ik te prive om hier neer te plempen. Ik zeg het allemaal liever tegen hemquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ennnn, waar blijft jouw opsomming dan?
Je bent vergeten dat ik verschrikkelijk aantrekkelijk ben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben enorm blij met mijn vriend omdat
- hij altijd de moeite neemt naar me te luisteren als ik eens in de stress zit/neerslachtig ben
- ik over werkelijk alles met hem kan praten, hoe vreemd het ook is
- we samen fantastisch zijn in avonden bankhangen en lui zijn
- hij me zo ontzettend gelukkig maakt wanneer we samen zijn
- ik altijd met hem kan lachen
En waarschijnlijk ben ik nog een heleboel vergeten of was het te persoonlijk om hier te posten
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:30 schreef K-Cash het volgende:
Mijn vriendin is geweldig, super, super geweldig omdat:
- ze atijd voor me klaar zal staan en ik op haar kan rekenen
- Ze voor me door het vuur gaat
- Ze me verzorgt zoals niemand dat kan
- Ze me liefde en motivatie geeft
- Ze lief voor me is
- Ze me helemaal verliefd op haar heeft gemaakt en ik me daar super door voel
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je bent vergeten dat ik verschrikkelijk aantrekkelijk ben.
Ja en ik bedoelde dat mijn vriend serieus dat vergeten bent te zeggen(dat ik aantrekkelijk ben)quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk 'je bent vergeten dat zij verschrikkelijk aantrekkelijk is'![]()
Godshand, ik vind je grappig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:52 schreef Godshand het volgende:
36 views maar 1 reaktie?
Dat betekent:
Of mensen hebben gewoon geen zin om te reageren met een ode aan hun partner.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:52 schreef Godshand het volgende:
36 views maar 1 reaktie?
Dat betekent:
Heaumeauquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van je schat
- Laat me nooit in de steek
- Zeurt nooit
- Heeft altijd zin
- Handig voor andere dingen
- Rookmaatje
- Kan echt niet zonder hem
Thnxquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:35 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Godshand, ik vind je grappig.
Totaal offtopic maar mag best even gezegd worden, right?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van je schat
- Laat me nooit in de steek
- Zeurt nooit
- Heeft altijd zin
- Handig voor andere dingen
- Kan echt niet zonder hem
Genoeg om voor te werken lijkt me, succes!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:37 schreef Cavalinho het volgende:
Ik weet niet in hoeverre hij nog mijn partner is, zit in een time out, maar vooruit, in willekeurige volgorde:
- hij is intelligent
- hij is zeer aantrekkelijk
- hij kan goed koken
- hij zegt lieve dingen tegen me
- hij weet hoe hij me opwindt, me troost en me blij maakt
- hij praat makkelijk (dit is ook zijn minpunt, want er zit geen "uit" knop op.)
- hij is meestal vrolijk
- hij is consequent
- hij is eerlijk en open
- hij zorgt goed voor zichzelf en goed voor mij
- hij is sportief
- hij is modern
- hij heeft stijl
- hij kleed zich goed (zijn ijdelheid is ook meteen weer een soort van minpunt)
- hij is creatief en innovatief
- hij is minstens net zo verwijfd als ik, dus dan valt het van mij minder op![]()
- hij heeft geen moeite met kritiek
- geeft me complimentjes
- hij is praktisch
- hij is netjes (ook een minpunt, want hij is een controlfreak)
- hij is gastvrij
- hij is sociaal
- hij is ruimdenkend
- hij doet veel voor minderbedeelden of mensen met problemen
- hij houdt van kinderen en kan er goed mee omgaan
- hij toont respect
- hij is beleefd en heeft manieren
- hij zonder moeite toont zijn gevoelens
- hij is beheerst
- hij zet zich altijd 100% in
- hij kan hard werken (doet dat ook en dat is dan ook wel weer een soort van minpuntje)
Ik geloof dat ik nog wel even door kan gaan, maar ik stop hier maar.Je vraagt je af waarom ik niet meer bij hem ben?
Heeft alles met mij te maken. Daar werk ik nu aan.
Ah, een Fok!ker?quote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijnis perfect voor mij omdat
-hij een beetje nerdy is
Ik heb liever een vriendin die dirty in bed is en lekker als ze niet in bed isquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:46 schreef Godshand het volgende:
Even ter afwisseling van alle janktopics (ik doe er zelf soms ook aan mee, dus hierbij mijn disclaimer).
Meld dus hier waarom je zo blij bent met je huidige partner, wellicht is dit inspiratie voor relaties waar het minder goed mee loopt. Geen partner? Je kan je rechterhand bejubelen, maar of dat zo goed is, weet ik niet
TS begint:
Mijn partner is geweldig want:
-omdat zij een goed luisterend oor kan bieden
-ze is lekker in bed
-ze ziet er goed uit
-ze blijft nooit lang in gezeik hangen (itt mijzelf soms)
-ze geeft mij veel vrijheid
-ze heeft hele droge humor
-ze is erg creatief
![]()
Nou mensen, brand los!
Dat deed mijn ex ook altijdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als hij wakker wordt en ziet dat mijn deken niet meer over me heen ligt dekt hij me toe en krijg ik een kusje.
Lief hèquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat deed mijn ex ook altijd![]()
![]()
Stom Lief topic
Iets in mij zegt dat dit voor een pijnlijke situatie heeft gezorgd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn partner is mijn knuffelkonijn, en ze is lief omdat:
Ik ken haar al heel lang
Ze is er altijd voor me
Ze knuffelt me of andersom
ze is heel mooi.
En absoluut niet jaloers als ik eens een ander naar huis breng.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat dit voor een pijnlijke situatie heeft gezorgd.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ze pijpt als de beste
eh
ehhhh.
Dat is totaal niet wat ik bedoelde eigenlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik vreemd ben gegaan, nee, never.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:17 schreef AnnaTralala het volgende:
Hij is eigenlijk best oké, want:
- hij typt lieve berichtjes naar leuke jongens voor me
Precies, dacht dat het er met die RSI toch behoorlijk bovenop lagquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:05 schreef Scherbatsky het volgende:
[..]
Grappig hoe mensen rechterhand-grappen verwachten van mannen, maar niet van vrouwen.
Vrouwen en humorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:52 schreef AnnaTralala het volgende:
[..]
Precies, dacht dat het er met die RSI toch behoorlijk bovenop lag![]()
Maar accepteer het inderdaad van hem ook als ie vreemdgaat
Liefquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef Scherbatsky het volgende:
Mijn vriend (2,5 maand, nog nieuw..) is de beste!
In de categorie: Relationele kwesties
We geven elkaar veel vrijheid maar zijn ook erg graag bij elkaar. We kunnen overal over praten, er zijn geen taboes. Hierdoor voelt het zo vertrouwd terwijl we nog maar kort samen zijn. Hij communiceert duidelijk doch vriendelijk als iets hem dwars zit en is open over alle gedachten en gevoelens. Ik kan hetzelfde doen en hij zal zich nooit aangevallen voelen of het verkeerd opvatten. Niets voelt geforceerd of onnatuurlijk, alles is luchtig maar intiem.
In de categorie: Zijn karakter
Hij is open, eerlijk, niet jaloers of controlerend. Hij is zelfverzekerd zonder arrogantie. Hij is een rasoptimist en overwegend vrolijk. Hij is intelligent, scherp en grappig. Hij ziet dingen die andere mensen niet zien; men zegt dat je moet genieten van de kleine dingen maar hij is één van die zeldzame mensen die het werkelijk doet. Dat hij erin slaagt mij mee te nemen in dat stukje geluk maakt me zo blij. Hij geeft om andere mensen, is vergevingsgezind en nooit haatdragend. Hij geeft ook om vreemden, zal altijd een helpende hand bieden voor vreemdelingen in nood.![]()
In de categorie: Fysieke kwesties
Hij is aantrekkelijk. Hij heeft prachtige grote bruine ogen. Ik ben dol op zijn perfecte imperfecties zoals zijn scheve tandjes. Ik vind zijn lichaam mooi. Hij is heerlijk in bed, niet alleen omdat hij een prachtige pik heeft van goed formaat maar óók omdat hij weet wat hij doet, met passie neukt, aandacht aan mij besteed en omdat we er samen helemaal in op kunnen gaan.
Wow, dit klinkt als een nieuwe relatie, zo blij.
Oh, dat is het ook.
OH WAUW!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik hou van hem omdat:
- Hij is onwijsss lief
- Hij is de eerlijkste en oprechtste man die ik ooit ben tegen gekomen
- Hij draait nergens om heen en is heel uitgesproken over zijn gevoelens
- Hij heeft hele heldere ideeën over hoe hij vindt dat ie in het leven wil staan en hoe hij mensen wil behandelen, en zo leeft ie dan ook en dat vind ik heel inspirerend omdat ik door hem ook een beter mens wil zijn
- Hij is sociaal heel vaardig en heeft mensen altijd binnen no time voor zich gewonnen
- Hij is heel betrouwbaar, weet precies wat ik aan hem heb. Vertrouw hem volledig ookal gaat ie ong 4x per week uit
- Hij heeft een groot reflexief vermogen, is gevoelig voor feedback en doet er ook echt wat mee, wat ik bewonderenswaardig vind
- Hij is onwijs slim
- Hij voelt mij heel goed aan en weet precies wat ik nodig heb/wil als ik vage hints geef en maakt het bespreekbaar
- Hij is heel gespierd
- Hij heeft groene ogen
- Hij houdt heel erg van knuffelen
- Hij betrekt mij in alles in z'n leven, geeft mij het gevoel dat ie trots op me is en dat ik er mag wezen
- Ik kan met hem over alles praten
- Hij is verzorgend
- Hij heeft mooie sterke armen en handen en is heel goed in aanraking/masseren
- Hij geeft me heel erg het gevoel dat ik begeerd word en precies goed om wie ik ben
- We kunnen heerlijk niksdoen samen, en ook juist heel leuk samen dingen doen (sry voor de datingsite praat)
- Hij heeft lieve sproetjes
- Hij is heel mannelijk, is dominant en neemt de leiding en zorgt ervoor dat het goed komt
- Hij is altijd respectvol en zijn no. 1 ergernis is lompheid
- Hij is ambitieus en dat inspireert me
Ahhh hij klinkt echt leukquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef Scherbatsky het volgende:
Mijn vriend (2,5 maand, nog nieuw..) is de beste!
In de categorie: Relationele kwesties
We geven elkaar veel vrijheid maar zijn ook erg graag bij elkaar. We kunnen overal over praten, er zijn geen taboes. Hierdoor voelt het zo vertrouwd terwijl we nog maar kort samen zijn. Hij communiceert duidelijk doch vriendelijk als iets hem dwars zit en is open over alle gedachten en gevoelens. Ik kan hetzelfde doen en hij zal zich nooit aangevallen voelen of het verkeerd opvatten. Niets voelt geforceerd of onnatuurlijk, alles is luchtig maar intiem.
In de categorie: Zijn karakter
Hij is open, eerlijk, niet jaloers of controlerend. Hij is zelfverzekerd zonder arrogantie. Hij is een rasoptimist en overwegend vrolijk. Hij is intelligent, scherp en grappig. Hij ziet dingen die andere mensen niet zien; men zegt dat je moet genieten van de kleine dingen maar hij is één van die zeldzame mensen die het werkelijk doet. Dat hij erin slaagt mij mee te nemen in dat stukje geluk maakt me zo blij. Hij geeft om andere mensen, is vergevingsgezind en nooit haatdragend. Hij geeft ook om vreemden, zal altijd een helpende hand bieden voor vreemdelingen in nood.![]()
In de categorie: Fysieke kwesties
Hij is aantrekkelijk. Hij heeft prachtige grote bruine ogen. Ik ben dol op zijn perfecte imperfecties zoals zijn scheve tandjes. Ik vind zijn lichaam mooi. Hij is heerlijk in bed, niet alleen omdat hij een prachtige pik heeft van goed formaat maar óók omdat hij weet wat hij doet, met passie neukt, aandacht aan mij besteed en omdat we er samen helemaal in op kunnen gaan.
Wow, dit klinkt als een nieuwe relatie, zo blij.
Oh, dat is het ook.
Mooie eigenschappenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik hou van hem omdat:
- Hij is onwijsss lief
- Hij is de eerlijkste en oprechtste man die ik ooit ben tegen gekomen
- Hij draait nergens om heen en is heel uitgesproken over zijn gevoelens
- Hij heeft hele heldere ideeën over hoe hij vindt dat ie in het leven wil staan en hoe hij mensen wil behandelen, en zo leeft ie dan ook en dat vind ik heel inspirerend omdat ik door hem ook een beter mens wil zijn
- Hij is sociaal heel vaardig en heeft mensen altijd binnen no time voor zich gewonnen
- Hij is heel betrouwbaar, weet precies wat ik aan hem heb. Vertrouw hem volledig ookal gaat ie ong 4x per week uit
- Hij heeft een groot reflexief vermogen, is gevoelig voor feedback en doet er ook echt wat mee, wat ik bewonderenswaardig vind
- Hij is onwijs slim
- Hij voelt mij heel goed aan en weet precies wat ik nodig heb/wil als ik vage hints geef en maakt het bespreekbaar
- Hij is heel gespierd
- Hij heeft groene ogen
- Hij houdt heel erg van knuffelen
- Hij betrekt mij in alles in z'n leven, geeft mij het gevoel dat ie trots op me is en dat ik er mag wezen
- Ik kan met hem over alles praten
- Hij is verzorgend
- Hij heeft mooie sterke armen en handen en is heel goed in aanraking/masseren
- Hij geeft me heel erg het gevoel dat ik begeerd word en precies goed om wie ik ben
- We kunnen heerlijk niksdoen samen, en ook juist heel leuk samen dingen doen (sry voor de datingsite praat)
- Hij heeft lieve sproetjes
- Hij is heel mannelijk, is dominant en neemt de leiding en zorgt ervoor dat het goed komt
- Hij is altijd respectvol en zijn no. 1 ergernis is lompheid
- Hij is ambitieus en dat inspireert me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |