Lief hèquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat deed mijn ex ook altijd![]()
![]()
Stom Lief topic
Iets in mij zegt dat dit voor een pijnlijke situatie heeft gezorgd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn partner is mijn knuffelkonijn, en ze is lief omdat:
Ik ken haar al heel lang
Ze is er altijd voor me
Ze knuffelt me of andersom
ze is heel mooi.
En absoluut niet jaloers als ik eens een ander naar huis breng.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat dit voor een pijnlijke situatie heeft gezorgd.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ze pijpt als de beste
eh
ehhhh.
Dat is totaal niet wat ik bedoelde eigenlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik vreemd ben gegaan, nee, never.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:17 schreef AnnaTralala het volgende:
Hij is eigenlijk best oké, want:
- hij typt lieve berichtjes naar leuke jongens voor me
Precies, dacht dat het er met die RSI toch behoorlijk bovenop lagquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:05 schreef Scherbatsky het volgende:
[..]
Grappig hoe mensen rechterhand-grappen verwachten van mannen, maar niet van vrouwen.
Vrouwen en humorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:52 schreef AnnaTralala het volgende:
[..]
Precies, dacht dat het er met die RSI toch behoorlijk bovenop lag![]()
Maar accepteer het inderdaad van hem ook als ie vreemdgaat
Liefquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef Scherbatsky het volgende:
Mijn vriend (2,5 maand, nog nieuw..) is de beste!
In de categorie: Relationele kwesties
We geven elkaar veel vrijheid maar zijn ook erg graag bij elkaar. We kunnen overal over praten, er zijn geen taboes. Hierdoor voelt het zo vertrouwd terwijl we nog maar kort samen zijn. Hij communiceert duidelijk doch vriendelijk als iets hem dwars zit en is open over alle gedachten en gevoelens. Ik kan hetzelfde doen en hij zal zich nooit aangevallen voelen of het verkeerd opvatten. Niets voelt geforceerd of onnatuurlijk, alles is luchtig maar intiem.
In de categorie: Zijn karakter
Hij is open, eerlijk, niet jaloers of controlerend. Hij is zelfverzekerd zonder arrogantie. Hij is een rasoptimist en overwegend vrolijk. Hij is intelligent, scherp en grappig. Hij ziet dingen die andere mensen niet zien; men zegt dat je moet genieten van de kleine dingen maar hij is één van die zeldzame mensen die het werkelijk doet. Dat hij erin slaagt mij mee te nemen in dat stukje geluk maakt me zo blij. Hij geeft om andere mensen, is vergevingsgezind en nooit haatdragend. Hij geeft ook om vreemden, zal altijd een helpende hand bieden voor vreemdelingen in nood.![]()
In de categorie: Fysieke kwesties
Hij is aantrekkelijk. Hij heeft prachtige grote bruine ogen. Ik ben dol op zijn perfecte imperfecties zoals zijn scheve tandjes. Ik vind zijn lichaam mooi. Hij is heerlijk in bed, niet alleen omdat hij een prachtige pik heeft van goed formaat maar óók omdat hij weet wat hij doet, met passie neukt, aandacht aan mij besteed en omdat we er samen helemaal in op kunnen gaan.
Wow, dit klinkt als een nieuwe relatie, zo blij.
Oh, dat is het ook.
OH WAUW!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik hou van hem omdat:
- Hij is onwijsss lief
- Hij is de eerlijkste en oprechtste man die ik ooit ben tegen gekomen
- Hij draait nergens om heen en is heel uitgesproken over zijn gevoelens
- Hij heeft hele heldere ideeën over hoe hij vindt dat ie in het leven wil staan en hoe hij mensen wil behandelen, en zo leeft ie dan ook en dat vind ik heel inspirerend omdat ik door hem ook een beter mens wil zijn
- Hij is sociaal heel vaardig en heeft mensen altijd binnen no time voor zich gewonnen
- Hij is heel betrouwbaar, weet precies wat ik aan hem heb. Vertrouw hem volledig ookal gaat ie ong 4x per week uit
- Hij heeft een groot reflexief vermogen, is gevoelig voor feedback en doet er ook echt wat mee, wat ik bewonderenswaardig vind
- Hij is onwijs slim
- Hij voelt mij heel goed aan en weet precies wat ik nodig heb/wil als ik vage hints geef en maakt het bespreekbaar
- Hij is heel gespierd
- Hij heeft groene ogen
- Hij houdt heel erg van knuffelen
- Hij betrekt mij in alles in z'n leven, geeft mij het gevoel dat ie trots op me is en dat ik er mag wezen
- Ik kan met hem over alles praten
- Hij is verzorgend
- Hij heeft mooie sterke armen en handen en is heel goed in aanraking/masseren
- Hij geeft me heel erg het gevoel dat ik begeerd word en precies goed om wie ik ben
- We kunnen heerlijk niksdoen samen, en ook juist heel leuk samen dingen doen (sry voor de datingsite praat)
- Hij heeft lieve sproetjes
- Hij is heel mannelijk, is dominant en neemt de leiding en zorgt ervoor dat het goed komt
- Hij is altijd respectvol en zijn no. 1 ergernis is lompheid
- Hij is ambitieus en dat inspireert me
Ahhh hij klinkt echt leukquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef Scherbatsky het volgende:
Mijn vriend (2,5 maand, nog nieuw..) is de beste!
In de categorie: Relationele kwesties
We geven elkaar veel vrijheid maar zijn ook erg graag bij elkaar. We kunnen overal over praten, er zijn geen taboes. Hierdoor voelt het zo vertrouwd terwijl we nog maar kort samen zijn. Hij communiceert duidelijk doch vriendelijk als iets hem dwars zit en is open over alle gedachten en gevoelens. Ik kan hetzelfde doen en hij zal zich nooit aangevallen voelen of het verkeerd opvatten. Niets voelt geforceerd of onnatuurlijk, alles is luchtig maar intiem.
In de categorie: Zijn karakter
Hij is open, eerlijk, niet jaloers of controlerend. Hij is zelfverzekerd zonder arrogantie. Hij is een rasoptimist en overwegend vrolijk. Hij is intelligent, scherp en grappig. Hij ziet dingen die andere mensen niet zien; men zegt dat je moet genieten van de kleine dingen maar hij is één van die zeldzame mensen die het werkelijk doet. Dat hij erin slaagt mij mee te nemen in dat stukje geluk maakt me zo blij. Hij geeft om andere mensen, is vergevingsgezind en nooit haatdragend. Hij geeft ook om vreemden, zal altijd een helpende hand bieden voor vreemdelingen in nood.![]()
In de categorie: Fysieke kwesties
Hij is aantrekkelijk. Hij heeft prachtige grote bruine ogen. Ik ben dol op zijn perfecte imperfecties zoals zijn scheve tandjes. Ik vind zijn lichaam mooi. Hij is heerlijk in bed, niet alleen omdat hij een prachtige pik heeft van goed formaat maar óók omdat hij weet wat hij doet, met passie neukt, aandacht aan mij besteed en omdat we er samen helemaal in op kunnen gaan.
Wow, dit klinkt als een nieuwe relatie, zo blij.
Oh, dat is het ook.
Mooie eigenschappenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik hou van hem omdat:
- Hij is onwijsss lief
- Hij is de eerlijkste en oprechtste man die ik ooit ben tegen gekomen
- Hij draait nergens om heen en is heel uitgesproken over zijn gevoelens
- Hij heeft hele heldere ideeën over hoe hij vindt dat ie in het leven wil staan en hoe hij mensen wil behandelen, en zo leeft ie dan ook en dat vind ik heel inspirerend omdat ik door hem ook een beter mens wil zijn
- Hij is sociaal heel vaardig en heeft mensen altijd binnen no time voor zich gewonnen
- Hij is heel betrouwbaar, weet precies wat ik aan hem heb. Vertrouw hem volledig ookal gaat ie ong 4x per week uit
- Hij heeft een groot reflexief vermogen, is gevoelig voor feedback en doet er ook echt wat mee, wat ik bewonderenswaardig vind
- Hij is onwijs slim
- Hij voelt mij heel goed aan en weet precies wat ik nodig heb/wil als ik vage hints geef en maakt het bespreekbaar
- Hij is heel gespierd
- Hij heeft groene ogen
- Hij houdt heel erg van knuffelen
- Hij betrekt mij in alles in z'n leven, geeft mij het gevoel dat ie trots op me is en dat ik er mag wezen
- Ik kan met hem over alles praten
- Hij is verzorgend
- Hij heeft mooie sterke armen en handen en is heel goed in aanraking/masseren
- Hij geeft me heel erg het gevoel dat ik begeerd word en precies goed om wie ik ben
- We kunnen heerlijk niksdoen samen, en ook juist heel leuk samen dingen doen (sry voor de datingsite praat)
- Hij heeft lieve sproetjes
- Hij is heel mannelijk, is dominant en neemt de leiding en zorgt ervoor dat het goed komt
- Hij is altijd respectvol en zijn no. 1 ergernis is lompheid
- Hij is ambitieus en dat inspireert me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |