quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:39 schreef Sylvana het volgende:
Leuk topic
Afgelopen zaterdag lekker samen met mijn vriend naar de sauna geweestDat is echt een dagje quality-time voor ons. Lekker genieten van de sauna's, de massages, lekker eten en van elkaars gezelschap
Ruim 5 jaar, waarvan ruim 2 jaar samenwonendquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ruim 5 jaar, waarvan ruim 2 jaar samenwonendOja, en ik ben 25 en hij 31, om het plaatje duidelijk te maken
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:45 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ik ben over ongeveer een maand twee jaar samen met mijn schat van vriend.
Waarschijnlijk wel, al staat er nog niets specifieks op de planning.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gaan jullie nog wat speciaals doen?
Wij gaan elke "verjaardag" een weekendje weg
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:48 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik ben heel blij dat mijn lieverd eigenlijk elke dag voor me kookt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef TripleP het volgende:
Whoeiiiiiii ik ben mega in loveeee. Snap er nog steeds helemaal niks van, maar na elkaar meer dan een jaar op afstand leuk te hebben gevonden, hebben we sinds een maand verkering.![]()
![]()
En daar herken ik ons ook enorm in. Openheid in alles, geen gezeik, en inderdaad nooit conflicten. Maar we hebben dan ook bijna geen meningsverschillenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef Hallmark het volgende:
Ruim twee jaar samen! Allebei 30+, en nog nooit ruzie gehad. Telkens verrast ze door iets positiefs te zeggen, of een probleem in een veel luchthartiger perspectief te zetten. Past seksueel gezien uitstekend bij me, waar ik veel waarde aan hecht. Snapt me ook in emotioneel opzicht; als ik zeg dat ik op een bepaalde manier nog steeds van mijn ex hou, dan is dat geen probleem.
Tuurlijk komen negatieve gevoelens en gedachten af en toe voor. Het belangrijkste vind ik dan openheid en dat je er dan over kunt praten. Iedereen is menselijk en zit met dingen of maakt kleine foutjes. Als je dan niet meteen uit je slof schiet en het er gewoon volwassen over kunt hebben dan heb je de helft van de moeite al gehad. En overigens is er niks aan de hand gezien je laatste paar zinnenquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:46 schreef MidnightB00m het volgende:
Hoe zorgen jullie dat jullie relatie zo blijft? Hoe gaan jullie om met negatieve gevoelens en gedachten? Of komen deze vrijwel gewoon niet voor?
Ik zit tijdelijk in een rolstoel i.v.m. ongelukje. Mijn lief komt -ondanks de afstand en werk- gewoon langs, neemt leuke series en cabaret mee op USB, blijft slapen (ondanks de wekker dan 5.45 uur gaat), neemt me mee naar buiten en maakt me onzettend aan het lachen!
3,5 jaar verkering zonder samen te wonen? Dat vind ik nogal veel!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:59 schreef Mixende_match het volgende:
Liefde
Ik heb ruim 5jaar al verkering, en 1,5 jaar wonen we samen, gaat nog steeds goed! Zo nu en dan wel kleinigheidjes, of bommen die af gaan, maar verder
Ik kwam met een date op een feest dat hij organiseert, toen mochten we na afloop backstage en lulde hij aldaar mijn date weg. We hebben nog tot 9 uur 's ochtens gepraat, voordat onze wegen werden gescheiden. Daarna zijn we contact blijven houden, en na onze 2e date is hij meteen twee dagen bij me gebleven -zelfs zonder sex te hebben-. Twee weken later vroeg hij me verkering.quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat is de omslag geweest dat jullie toch wat zijn begonnen?
Je weet niet hoe oud iemand is he.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
3,5 jaar verkering zonder samen te wonen? Dat vind ik nogal veel!
Volgens mij gaat het vaker mis in relaties doordat mensen te snel gaan samenwonen dan wanneer mensen een stuk langer wachten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
3,5 jaar verkering zonder samen te wonen? Dat vind ik nogal veel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |