Ik iets laterquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:13 schreef themauster het volgende:
Ik stond om 6 uur al naast mijn bed. Beat that!
Ga je nog commentaar op krijgen, voor veel mensen staat deze tt gelijk aan Koeterwaalsquote:
Voordeel van alles op 10 minuten fietsafstand hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
Jeetje wat staan jullie allemaal laat opElke dag, half 7 sta ik naast m'n bed
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:13 schreef themauster het volgende:
Ik stond om 6 uur al naast mijn bed. Beat that!
Meestal om 9.30 a 10u. Maar nogmaals, ik werk tot laat in de avond en met al die wegomleidingen op het moment ben ik vaak na 23u pas thuisquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
Jeetje wat staan jullie allemaal laat opElke dag, half 7 sta ik naast m'n bed
15 minuten met de auto voo rmijquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voordeel van alles op 10 minuten fietsafstand hebben
Ontbijten, douchen, make upje, thee drinken, nieuws kijken. Drie kwartier maxquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
15 minuten met de auto voo rmij
Maar ik doe relaxed aan 's ochtends, ontbijt ook gewoon normaal enzodus ga 7:45 de deur uit
Zou ik ook kunnen iddquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ontbijten, douchen, make upje, thee drinken, nieuws kijken. Drie kwartier max
Dingen checken doe ik gewoon tijdens het thee drinken. Multitaskenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zou ik ook kunnen idd
Ben meestal om 7 uur klaar met eten, aankleden en de kat te eten geven
Dan ga ik een kwartier zitten, facebook checken enzoom vervolgens rond 7:15 m'n tanden te gaan poetsen en dan daarna wee rop de bank te ploffen tot het nieuws van 7:30 is geweest
dan ga ik weg
Ja dat idee had ik eerst ook, maar ach, half 7 vind ik eigenlijk wel een fijne tijd om op te staan. Als ik dan eens een ochtend heb dat alles tegenzit (en dus geen kwartier kan niksenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dingen checken doe ik gewoon tijdens het thee drinken. MultitaskenIk ga geen kwartier zitten niksen 's ochtends, dan had ik net zo goed een kwartier langer kunnen blijven liggen (slapen).
Zit ook wat in. Moest vanochtend om half9 les geven en voor die tijd nog wat printen en kopiëren en uit een ander gebouw nog wat papierwerk ophalen. Dus gepland eerder weg gegaan enzo, was om 5 over 8 op school. Doet die verdomde computer er serieus minstens 10 minuten over voordat ie een keer goed en wel is opgestartquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik eerst ook, maar ach, half 7 vind ik eigenlijk wel een fijne tijd om op te staan. Als ik dan eens een ochtend heb dat alles tegenzit (en dus geen kwartier kan niksen) dan vind ik dat wel fijn
soms moet ik ook nog tanken, daar gebruik ik dat kwartier ook voor
Niet? De enige bruiloft waar ik ooit ben geweest (van m'n nicht, ik was toen nog een kind) is ie zeker gedraaid.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:27 schreef minthy het volgende:
Ik heb Paradise by the dashboard light nog nooit op een bruiloft gehoord, gezeur altijd
Laatst nog vrienden van m'n ouders die het gingen playbacken op hun jubileum feestquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:27 schreef minthy het volgende:
Ik heb Paradise by the dashboard light nog nooit op een bruiloft gehoord, gezeur altijd
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:27 schreef minthy het volgende:
Nee, echt nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet? De enige bruiloft waar ik ooit ben geweest (van m'n nicht, ik was toen nog een kind) is ie zeker gedraaid.
Om het anders te stellen: ik zie ook vaak dat stelletjes dat vol overgave naar elkaar staan te playbacken/brullen. Ik kan nooit anders danquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, echt niet![]()
Ik heb er veel meegemaakt, maar nog nooit gehoord. Mr Brightside ook niet trouwens, die als derde bruiloftsnummer werd genoemd
Dagquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:35 schreef minthy het volgende:
Ik ben er vandoor! Heel misschien tot vanavond, anders tot later wel ergens
Werkse!quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:35 schreef minthy het volgende:
Ik ben er vandoor! Heel misschien tot vanavond, anders tot later wel ergens
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:45 schreef themauster het volgende:
Mijn buurjongen draait keihard hardstyle, mijn raam trilt er helemaal van
Gewoon je eigen muziek keihard terugvlammenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:45 schreef themauster het volgende:
Mijn buurjongen draait keihard hardstyle, mijn raam trilt er helemaal van
Ja en voor mij doet het geen goed voor de partijquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:20 schreef themauster het volgende:
Dit nummer blijft voor altijd aan de VVD verbonden
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:20 schreef themauster het volgende:
Dit nummer blijft voor altijd aan de VVD verbonden
Volgens mij niet, er is iig niets over bekend. Of dan maken ze het bekend...quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:09 schreef henkde_j het volgende:
Noch 2 tagen!! Coen en Sander fest?
Op een zondag?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:11 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij niet, er is iig niets over bekend. Of dan maken ze het bekend...
Nee maandag, ik heb het vandaag niet gehoord, maar ik denk dat het drei ipv zwei was, want gister was het 4 en eergister 5...quote:
Dan zal dat maandag wel zijn idd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nee maandag, ik heb het vandaag niet gehoord, maar ik denk dat het drei ipv zwei was, want gister was het 4 en eergister 5...
En ze gaan maandag sowieso bellen met Sander want hij gaat dan wat bekend maken...
Ik doe dat stukje altijd heel overdreven mee, totaal seksloosquote:
Ik heel sensueelquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doe dat stukje altijd heel overdreven mee, totaal seksloos
oe! gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:09 schreef Qunix het volgende:
Meld!
voor het eerst in mijn eigen huisje
Tof!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:09 schreef Qunix het volgende:
Meld!
en dat op vrijdagquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:09 schreef Qunix het volgende:
Meld!
Ja dat dus niks vernieuwingquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:14 schreef ConscienceNL het volgende:
Helemaal vernieuwd? Dezelfde items in een andere volgorde.
... plus een paar items vanuit Ekdom in de Nacht waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:14 schreef ConscienceNL het volgende:
Helemaal vernieuwd? Dezelfde items in een andere volgorde.
Ik kijk(=luister) het deze uitzending nog even aan, maar als dit inderdaad het geval is dan is dat zwaar teleurstellend... Alleen Dimitri vind ik grappig.quote:
heb ik me vorige week aan geërgerdquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:15 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik kijk(=luister) het deze uitzending nog even aan, maar als dit inderdaad het geval is dan is dat zwaar teleurstellend... Alleen Dimitri vind ik grappig.
Heerlijk toch, zo'n malloot in de uitzending met z'n woordgrappenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik me vorige week aan geërgerd
ik hou van woordgrappen, tot ergernis van mijn collegae, maar die van sodimitriop vond ik niet grappigquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:21 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zo'n malloot in de uitzending met z'n woordgrappen
fixedquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Jammer genoeg Gelukkig geen Alicia Keys
was een grapje gek, die plaat is om te janken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
die livejingles zijn geniaal![]()
[..]
fixed
sorry, ik lees niet alles meer terug tegenwoordig. ik moet btw eerlijk zeggen dat ik de plaat nog niet (bewust) heb gehoord, maar ik word zelden enthousiast van Liesje Sleutels...quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
was een grapje gek, die plaat is om te janken.
oke doe maarquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Sjezus zelfs ik maak ze nog beturrrrrrrrrrrrrrrrrr
Weinig "pussy" aan hoor, lijkt me vrij normaalquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja ik ben pussy en lig dan al te slapen.
Oh, ik ook hoor... Maar dit wist ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja ik ben pussy en lig dan al te slapen.
al heel lang niet meer. als je op zijn account in de OP klikt kun je exact zien wanneer voor het laatstquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heeft Michiel(heldnaamgenoot) eigenlijk ooit weer op Fok gepost?
Ze zitten er niet vaak op hé.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al heel lang niet meer. als je op zijn account in de OP klikt kun je exact zien wanneer voor het laatst
dat moet je aan hun vrouwen vragen....quote:
no shit Sherlockquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wacht eens, Dimitri hé, dat is die bye bye man, of nie.
Alleen Timur een paar dagen geleden BNN/3FM op fok aan het struinen voor onderwerpen?quote:
Twitter is het nieuwe FOK! voor ze, dat is 't een beetje...quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:45 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Alleen Timur een paar dagen geleden BNN/3FM op fok aan het struinen voor onderwerpen?
Maar voor de rest komen ze hier niet meer nee...
Niet zo heel gek, gezien de bak onzin die ze over zich heen hebben gekregen door de jaren heen...quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:45 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Alleen Timur een paar dagen geleden BNN/3FM op fok aan het struinen voor onderwerpen?
Maar voor de rest komen ze hier niet meer nee...
Op Twitter niet wil je zeggen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo heel gek, gezien de bak onzin die ze over zich heen hebben gekregen door de jaren heen...
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:09 schreef Qunix het volgende:
Meld!
O, zeker. Maar daar blockt het wat makkelijker, he Roel!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:48 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Op Twitter niet wil je zeggen?
ik ben seizoen 1 ff aan t opvissen....tegen beter weten in want Big Bang, ModFam, 2brokegirls en new girl beginnen bijna weer en dan moet ik ook nog wwe, tna en 1 film perdag (minimaal) zien...quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:59 schreef Sersjee het volgende:
Wat Michiel zegt over Community. Ge-ni-a-le serie.
Michiel heeft hier inderdaad een keer een enorme post met uitleg neergezet, en als je zag hoe er dan nog gereageerd werd, ik was er ook mee gekapt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:50 schreef Sersjee het volgende:
Michiel had het wel gezien nadat ie voor de zoveelste keer iets met argumenten verdedigde, waarna mensen die niet in het radiowereldje zitten door bleven neuzelen met vermoedens en vuige aannames.
[..]
O, zeker. Maar daar blockt het wat makkelijker, he Roel!
In welk topic/welke datum? Zou die post wel eens willen lezen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Michiel heeft hier inderdaad een keer een enorme post met uitleg neergezet, en als je zag hoe er dan nog gereageerd werd, ik was er ook mee gekapt.
Michiel was wel de gene die het het langste uithield. Domien had al eerder aangegeven hier geen zin in te hebben. En terecht.
90's, dat ik het internet leerde kennen. en ook mijn vrouw . los van elkaar staande gebeurtenissen overigens.quote:
Ik lijk Stenders wel... Maar lijstjes sla ik overquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al een playlist gemaakt op www.3fm.nl/90s?
Community > TBBT qua nerdheid, Modern Family is niet meer wat het in seizoen 1 was, 2 Broke Girls ken ik niet en New Girl is tof. Gewoon worstelen laten schieten (want nep), ook Parks & Recreation en Archer erbij pakken en dan komt het allemaal goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben seizoen 1 ff aan t opvissen....tegen beter weten in want Big Bang, ModFam, 2brokegirls en new girl beginnen bijna weer en dan moet ik ook nog wwe, tna en 1 film perdag (minimaal) zien...
hele tijd geleden. ik ga kijken wt ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:04 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
In welk topic/welke datum? Zou die post wel eens willen lezen.
nee, moeten niet, maar ik doe het welquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:04 schreef wolfrolf het volgende:
@3rdRock Moet je minimaal per dag 1 film
zien?je moet in dat opzicht helemaal niks volgens mij
Worstelen laat ik absoluut niet schietenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Community > TBBT qua nerdheid, Modern Family is niet meer wat het in seizoen 1 was, 2 Broke Girls ken ik niet en New Girl is tof. Gewoon worstelen laten schieten (want nep), ook Parks & Recreation en Archer erbij pakken en dan komt het allemaal goed.
Topquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
hele tijd geleden. ik ga kijken wt ik voor je kan doen.
deze had ik gemist trouwens:quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al heel lang niet meer. als je op zijn account in de OP klikt kun je exact zien wanneer voor het laatst
maar ik ben half aan het werk,verwacht niet teveel.quote:
Dan kan je net zo goed meteen Keeping up with the Kardashians en Here comes Honey Boo Boo gaan kijken, want dan wil je gewoon geen kwaliteits-tv kijken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Worstelen laat ik absoluut niet schietenik denk dat ik zaterdag of zondag maar 2 uur inlas voor de komedies
Ik weet alleen dat het met Kat Dennings is en dat rechtvaardigt eigenlijk meteen een bezoek aan m'n torrentboer, maar daar is het nog niet van gekomen.quote:2 broke girls gaat btw over 1 voormalig rijke chick wiens pa de boel oplichtte en in de bajes belandde. Ze gaat werken in een diner waar ook een andere chick werken en samen vatten ze het plan op een cupcakebakkerij te beginnen. en daar moet voor gespaard worden. heerlijk grof
Ach ja, ik weet wat de interpretatie van "ik zal kijken wat ik voor je kan doen" isquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar ik ben half aan het werk,verwacht niet teveel.
ik beweer ook niet dat WWE kwaliteitstv is, maar ik vind het uitermate vermakelijk. en ach, 3 shows per week en 2 grote per maand is best te doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed meteen Keeping up with the Kardashians en Here comes Honey Boo Boo gaan kijken, want dan wil je gewoon geen kwaliteits-tv kijken.
[..]
Ik weet alleen dat het met Kat Dennings is en dat rechtvaardigt eigenlijk meteen een bezoek aan m'n torrentboer, maar daar is het nog niet van gekomen.
Funny because its truequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed meteen Keeping up with the Kardashians en Here comes Honey Boo Boo gaan kijken, want dan wil je gewoon geen kwaliteits-tv kijken.
geen idee, wellicht op de sbs-site of wellicht straks op de pownedsite.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:21 schreef Evertjan het volgende:
is er nog ergens een filmpje van zijn sprong?
ik heb zo'n vermoeden dat het ergens na deze post wel zal komen. Toen werd er echt flinkt gescholden op alles bij 3FM:quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ach ja, ik weet wat de interpretatie van "ik zal kijken wat ik voor je kan doen" is
ze waren 1x op TV. reden genoeg om erop te stemmen dus...maar ik heb al gestemd op WidMquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:32 schreef CindieY het volgende:
Op een radioprogramma stemmen voor de Televizierring
Radioprogramma? Ik zit hier toch echt te naar Ekstra Weekend te kijken hoor...quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:32 schreef CindieY het volgende:
Op een radioprogramma stemmen voor de Televizierring
ok, topic later moest je hebben denk ik, nota bene door mij geopendquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ach ja, ik weet wat de interpretatie van "ik zal kijken wat ik voor je kan doen" is
De tering, dat was wel erg sneu...quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat het ergens na deze post wel zal komen. Toen werd er echt flinkt gescholden op alles bij 3FM:
[3FM #629] Een Extra Fout Uur
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:40 schreef minthy het volgende:
[..]
De tering, dat was wel erg sneu...
Dank je!quote:
meid toch! wat een belevenis!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:50 schreef CindieY het volgende:
Weet je, het werkt wel, dat omgegooide programma. Ik was er even van overtuigd dat ik een uur van de dag kwijt was
Zit maar half half te luisteren en opeens hoor ik 'het geheime woord'. Ik ben compleet van de legquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meid toch! wat een belevenis!
Minthy! je liedje werd door EkStra gezongen![]()
![]()
![]()
kipje toch!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zit maar half half te luisteren en opeens hoor ik 'het geheime woord'. Ik ben compleet van de leg
Welke? Ik heb zoveel soundtracksquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meid toch! wat een belevenis!
Minthy! je liedje werd door EkStra gezongen![]()
![]()
![]()
quote:
Oh ja, mijn gezongen to-dolistquote:
en ik wil je best helpen met uitvoerenquote:
ik zie bij wijze van spreke Stenders al in paniek de studio binnenrennenquote:
Pff... dat topic gelezen en die daarvoor maar als dat van Rob waar was, dan is dat te belachelijk voor woorden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ok, topic later moest je hebben denk ik, nota bene door mij geopend
[3FM #631] Waiting for the sun
Zo, en nu weer gewoon radio luisteren!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie bij wijze van spreke Stenders al in paniek de studio binnenrennen![]()
Sluit maar achteraan in de rijquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik wil je best helpen met uitvoeren
ik moet dus een nummertje trekken ipv dat we een nummertje maken?quote:
Yup. Ik gok dat er van dat lijstje weinig overblijftquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet dus een nummertje trekken ipv dat we een nummertje maken?
o ja, dat deed hij toen nog, requests. heeft mij nog wat zendtijd opgeleverd en leuke. gesprekken met Maricha. maar de fut was wel uit dat requestuur. veel dezelfde mensen steeds (sorry)quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Pff... dat topic gelezen en die daarvoor maar als dat van Rob waar was, dan is dat te belachelijk voor woorden.
En ik wist niet eens dat Michiel toen in het laatste uur requests deed? Waarom doet hij dat nu niet meer dan?
ja, hang maar weer de gewilde wilde chick uit terwijl ik hier moederziel alleen op m'n kamertje zit te fappen op Tiroler filmsquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup. Ik gok dat er van dat lijstje weinig overblijft
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil jullie mijn vakantiefoto niet onthouden
Enlighten, want reclame.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
wat een puinzooi weer met dat Radio10Goldgedoe![]()
ze bellen een vriendin van de geheimewoordwinnares en doen of ze radio10gold zijn en vragen naar het kluisbedrag en roepen allerlei andere onzin:quote:
Oh, ik dacht dat er iets mis ging bij 10Gold, iets radio-achtigs. Niet boeiend dusquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze bellen een vriendin van de geheimewoordwinnares en doen of ze radio10gold zijn en vragen naar het kluisbedrag en roepen allerlei andere onzin:
Je hebt gewonnen: een reis naar Ibiza.
NEE NEE! Een pizza! je verstond het verkeerd![]()
Actie ondernemen ipv op je kamer te blijven zittenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, hang maar weer de gewilde wilde chick uit terwijl ik hier moederziel alleen op m'n kamertje zit te fappen op Tiroler films
de deur zit op slot en de sleutel is meegenomen door Dries Roelvinkquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Actie ondernemen ipv op je kamer te blijven zitten
Die goeie ouwe tijd dat onze telefoonnummers nog rood knipperend oplichtten op het SMS-scherm... En ik mis Maricha op de radio. Gelukkig heb ik haar nog wel als ringtone!quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, dat deed hij toen nog, requests. heeft mij nog wat zendtijd opgeleverd en leuke. gesprekken met Maricha. maar de fut was wel uit dat requestuur. veel dezelfde mensen steeds (sorry)
en.die beweringen van rob: ik was er niet bij. en michiel is de enige die er wat van kon weten in dit topic.
Dan wil je docent Nederlands worden, falen je hersenen altijd weer op woorden als koebel, bommelding, banaanvraag etc.quote:
Balkanker.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan wil je docent Nederlands worden, falen je hersenen altijd weer op woorden als koebel, bommelding, banaanvraag etc.
beamen is ook zo'n leukequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan wil je docent Nederlands worden, falen je hersenen altijd weer op woorden als koebel, bommelding, banaanvraag etc.
laatste keer dat ik Maricha sprak had ze het ook over Jou, dat ze bij sommige namen al wisten wie het was. Aardige meidquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd dat onze telefoonnummers nog rood knipperend oplichtten op het SMS-scherm... En ik mis Maricha op de radio. Gelukkig heb ik haar nog wel als ringtone!
Wel grappig om te zien hoe veel ex-3FM mensen van achter de schermen terecht komen bij Q-Music, zowel Maricha en MoveYourAss-producer Kevin werken daar nu volgens mij...quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
laatste keer dat ik Maricha sprak had ze het ook over Jou, dat ze bij sommige namen al wisten wie het was. Aardige meidSMS alert geluid is op mn oude foon blijven staan, toch eens op deze zetten.
ik wil eigenlijk proberen net als 2 jaar geleden So Fine! van Waltari gedraaid te krijgen....quote:
30 platen kiezen dit keer? Zozoquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
mijn 90slijst:
http://go.3fm.nl/90s-request/playlist/ShuwcXRKe3RzNP5
en er mist best wat, maar dat maakt niet uit
Klopt, 10 meer dan vorig jaar... al blijft het alsnog zo goed als onmogelijk om daarbinnen te blijven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:52 schreef borisz het volgende:
[..]
30 platen kiezen dit keer? Zozo. Leuk
. Komt wel goed
ik vond het niet erg. had 40 nog beter gevonden. maar mijn lijst is een aardige lijst met favorieten van toen en later ontdekte plaatjesquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:52 schreef borisz het volgende:
[..]
30 platen kiezen dit keer? Zozo. Leuk
. Komt wel goed
Probleem met 40 (of nog meer) platen is dat je dan teveel ruimte hebt om 'moetjes' erin te zetten... waardoor je dus weer die eeuwige top 100 krijgt aan het eind van de week. Door het beperkt te houden zal je moeten kiezen voor je échte favorieten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond het niet erg. had 40 nog beter gevonden. maar mijn lijst is een aardige lijst met favorieten van toen en later ontdekte plaatjes
aan moetjes doe ik niet. die worden toch wel gekozen. dan ga ik liever voor Waltari en 10 Speed om maar wat te noemen. Waltari is een all-time favoriet. die heb ik in het pre-internettijdperk jaren in mijn hoofd gehad en uiteindelijk voor 5 gulden de hele cd onder het stof vandaan gevist. opmerking van de cd-verkoper: "ik had niet verwacht die plaat ooit nog te verkopen"quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probleem met 40 platen is dat je dan teveel ruimte hebt om 'moetjes' erin te zetten... waardoor je dus weer die eeuwige top 100 krijgt aan het eind van de week. Door het beperkt te houden zal je moeten kiezen voor je échte favorieten.
Volgens mij tot ergens op donderdag IN de 90s week, dus je hebt nog bijna 2 weken de tijd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:57 schreef CindieY het volgende:
Tot wanneer kan er een lijstje samengesteld worden? Wellicht dat ik zondag een poging waag. Vind de 90's altijd wat lastig, ken heel heel veel op gehoor, maar niet altijd zo direct op titel + artiest. Ik was ook maar een kind toen
Is er eigenlijk nog ergens een Spotify-lijstje van de voorgaande edities? Want ik weet niet hoe lang de keuzelijst is, maar ik vrees dat het teveel is om in 2 weken alles te gaan luisterenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij ergens op donderdag IN de 90s week, dus je hebt nog bijna 2 weken de tijd.
Ik zeg toch, van de legquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
oh, tis al afgelopen. niet eens gemerkt zonder de polonaise
dan had ik wel polonEIse getyptquote:
ei, maar dan met hoofdlettersquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is bijna weekend. Ik vat em niet?
van de leg, kippen leggen eieren, poloneise, polonaise.....quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is bijna weekend. Ik vat em niet?
Lekker ons-kent-ons/ouwe jongens krentenbrood-lullen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:14 schreef Evertjan het volgende:
altijd zoveel mensen in de studio bij Stenders
quote:
ik kijk alleen de sprongen terug. en dan met name die van leuke damesquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
En toch hè, hoe hilarisch slecht dit programma ook is, kunnen veel van de huidige talentenshows en dergelijke stemshows een voorbeeld nemen aan Sterren Springen. Vlot programma en gewoon stemmen tijdens het programma, hoogstuit een minuut of 5 rekken, waarin er wordt gesprongen voor het NK Bommetjespringen.
Zit Liza Sips er nog in? Dat haar, jaloersquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk alleen de sprongen terug. en dan met name die van leuke dames
de enige dame die nog over is. en een reden om ff te kijken. en Tess Milne. en Liesbeth Kamerling eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zit Liza Sips er nog in? Dat haar, jaloers
de Rijstleider van NL!quote:
Tess 'ik-kan-niet-live-presenteren' Tessquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de enige dame die nog over is. en een reden om ff te kijken. en Tess Milne. en Liesbeth Kamerling eigenlijk ook wel.
kan mij het rotten, als ze er maar goed uitzietquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tess 'ik-kan-niet-live-presenteren' Tess
Tess 'Ik kan niets' is beter denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tess 'ik-kan-niet-live-presenteren' Tess
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tess 'Ik kan niets' is beter denk ik.
ze heeft btw ook nog een 2lingzus!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tess 'Ik kan niets' is beter denk ik.
niet bij de leukste 3rdRock van dit topicquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:30 schreef CindieY het volgende:
De 'wie deed dat' mama appelsap is al bekend zeker?
En dat als vaste Timur Open Radio-luisteraar. Ik hoorde em net voor het eerstquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet bij de leukste 3rdRock van dit topic
Slijmbalquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet bij de leukste 3rdRock van dit topic
over vaste luisteraar gesproken...dit weekend luister ik niet ivm familieverplichtingenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dat als vaste Timur Open Radio-luisteraar. Ik hoorde em net voor het eerst
neehoor, leukste Pino112 van dit topic!quote:
geheime woord een uur eerder, gast een uur later. zoiets....en sodimitriop erin, voicelift uur later, post een uur later en geen weerbericht.quote:
trusten Pinopoepiequote:
Tiffany idd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
Ouwe meuk!!![]()
![]()
Tiffany? Of hoe heet ze ook alweer??
Nederlandse versies vallen altijd tegen...quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Tiffany idd.
en hier een NL-versie:
Die ga ik in november weer zien!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef Qunix het volgende:
I wanna kiss kiss kiss when the sun don't shine... Ohhoooh, ohoohhh
Vengaboys heeft het gejat van dit liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |