Danquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:30 schreef Karina het volgende:
Yvon Jaspers en wat er met haar mag gebeuren kan ik denk ik niet posten hierMaar ik zat me in ieder geval gisteren weer helemaal rot aan haar te ergeren, voor mij kandidaat 1 voor de volgende serie, mocht die er komen.
En qua wel leuk om naar te kijken, Dan Karatyin zwembroek.
Hij is alvast héél goed in vallen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond Hero Brinkman wel een goedeDie kan na z'n enorme faal wel wat nieuwe publiciteit gebruiken
Iets met wel of niet het bad vullen of de aggregatietoestand van het water?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:30 schreef Karina het volgende:
Yvon Jaspers en wat er met haar mag gebeuren kan ik denk ik niet posten hier
In die trant jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Iets met wel of niet het bad vullen of de aggregatietoestand van het water?
Nah, gewoon vullen dat bad, tot een diepte van vijf centimeter.quote:
Kunnen we hem alsnog niet nog een keer plat zien gaan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:40 schreef mirannie het volgende:
Echt jammer dat Jody niet meedoet, hij was veruit de beste... Eerst al dat gezeik dat ie niet door was, toen na alle klachten was er alsnog een wild card in het leven geroepen en nu dan alsnog geblesseerd. Het is niet eerlijk!
Yuri en hoe heet ie... Dirk vond ik beter.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:40 schreef mirannie het volgende:
Echt jammer dat Jody niet meedoet, hij was veruit de beste... Eerst al dat gezeik dat ie niet door was, toen na alle klachten was er alsnog een wild card in het leven geroepen en nu dan alsnog geblesseerd. Het is niet eerlijk!
Misschien mag Patty nu weer meedoen met wildcard #2quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kunnen we hem alsnog niet nog een keer plat zien gaan.
Zie ik het toch weer wat positiever in! Dank je!quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien mag Patty nu weer meedoen met wildcard #2
En dit heb ik vaker bij dit soort Sterrenslag Extreme Edition-achtige programma's van SBS.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yuri en hoe heet ie... Dirk vond ik beter.
Gerard Joling had er ook last van, het heeft twee afleveringen geduurd voor ie "raynor arkenbout" kon benoemen zonder zich eerst te vergissen of heel hard te moeten nadenkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zie ik het toch weer wat positiever in! Dank je!
[..]
En dit heb ik vaker bij dit soort Sterrenslag Extreme Edition-achtige programma's van SBS.
Nou, het is hem vergeven. Wist tot dit programma ook niet van het bestaan van de beste man.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gerard Joling had er ook last van, het heeft twee afleveringen geduurd voor ie "raynor arkenbout" kon benoemen zonder zich eerst te vergissen of heel hard te moeten nadenken
En dan hopen dat ze haar badpak verliestquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:46 schreef kwiwi het volgende:
Misschien mag Patty nu weer meedoen met wildcard #2
Ik zou m'n zicht graag nog wat langer dan vandaag houdenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dan hopen dat ze haar badpak verliest![]()
Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
*Mental image*quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die laatste zin ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:30 schreef tong80 het volgende:
Jody Bernal houdt mogelijk blijvende gehoorschade over aan een verkeerde duik in het zwembad. De 30-jarige zanger kwam tijdens de training voor het SBS-schoonspringprogramma Sterren Springen verkeerd neer, waar hij een gat in zijn trommelvlies en een beschadigd slakkenhuis aan overhield.
"Ik zag het water te laat en klapte keihard met mijn rechteroor op het water", vertelde Bernal vrijdagavond in RTL Boulevard. "Vanochtend ben ik naar de dokter gegaan en die zag meteen dat mijn trommelvlies naar de knoppen was."
"Het is wel zo dat het zichzelf herstelt en dat heeft drie à vier weken de tijd nodig. Dan ga ik een gehoortest doen en kijken of mijn gehoor oké is en of het niet blijvend letsel is", vervolgt de zanger, die 'op dit moment niet optimaal' hoort.
"Toen schrok ik wel, toen hij zei dat we over drie, vier weken weer terug moesten komen om opnieuw te laten checken of mijn gehoor echt zodanig beschadigd is", geeft hij toe.
Bernal trainde voor de finale van Sterren Springen, die zaterdag plaatsvindt. Hij moet de eindstrijd aan zich voorbij laten gaan. SBS trommelt geen vervanger op voor de zanger.
quote:
Die is niet kapot te krijgen zeg.quote:Patty gaat weer springen.
Publieksfavoriet Patty Brard gaat morgen alsnog van de duikplank in het programma Sterren Springen.
Patty Brard zal morgenavond haar comeback maken in het programma Sterren Springen. "Ik maak voor de zieke, 6-jarige ’Ridder Reinout’ een comeback om geld in te zamelen”, vertelt de zangeres, die vorige week ondanks veel publieksstemmen door de jury naar huis werd gestuurd.
Patty vertelt: "Voor hem wilde ik me dolgraag nog een keer opladen een sprong wagen. Reinout lijdt aan een zeldzame vorm van kinderkanker waarvoor hij in Amerika zou moeten worden behandeld om zijn levenskansen te vergroten.”
"Om hem daarmee te helpen, schraap ik al mijn moed bij elkaar en ga ervoor. De opbrengst van alle stemmen gaat naar het goede doel. Aanvullend veil ik al mijn badkleding voor hem via mijn site.”
Leuk voor fetisjisten die altijd al wat schaamhaartjes van Patty wilden hebben.quote:Aanvullend veil ik al mijn badkleding voor hem via mijn site.
Wat is daar "quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:30 schreef tong80 het volgende:
Jody Bernal houdt mogelijk blijvende gehoorschade over aan een verkeerde duik in het zwembad. De 30-jarige zanger kwam tijdens de training voor het SBS-schoonspringprogramma Sterren Springen verkeerd neer, waar hij een gat in zijn trommelvlies en een beschadigd slakkenhuis aan overhield.
"Ik zag het water te laat en klapte keihard met mijn rechteroor op het water", vertelde Bernal vrijdagavond in RTL Boulevard. "Vanochtend ben ik naar de dokter gegaan en die zag meteen dat mijn trommelvlies naar de knoppen was."
"Het is wel zo dat het zichzelf herstelt en dat heeft drie à vier weken de tijd nodig. Dan ga ik een gehoortest doen en kijken of mijn gehoor oké is en of het niet blijvend letsel is", vervolgt de zanger, die 'op dit moment niet optimaal' hoort.
"Toen schrok ik wel, toen hij zei dat we over drie, vier weken weer terug moesten komen om opnieuw te laten checken of mijn gehoor echt zodanig beschadigd is", geeft hij toe.
Bernal trainde voor de finale van Sterren Springen, die zaterdag plaatsvindt. Hij moet de eindstrijd aan zich voorbij laten gaan. SBS trommelt geen vervanger op voor de zanger.
Ik ben ook benieuwd hoe dat zal gaan, mocht er een tweede editie komen. Zoveel risico's.quote:Op zaterdag 15 september 2012 04:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat is daar "" aan?
![]()
Ik kan me haast niet voorstellen dat er nu nog mensen zijn die aan een eventuele volgende editie mee willen doen ...
En dan noemen ze het: 'Sterren springen in de ballenbak bij IKEA.'quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:00 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat ze voor een volgende editie het water vervangen door kleine gekleurde balletjes.
Net doen alsof je dat niet wist.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:02 schreef Kwamo het volgende:
Ik dacht dat het een geintje was, maar het programma bestaat dus echt
Volgend jaar Glennis Grace, a.u.b..quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:21 schreef Ferdo het volgende:
Wie willen wij in een zwempakje zien?. Of een doldwaze salto maken van de 5meter plank?
Patty Brard, Yuri van Gelder, Kelly van der Veer () en nog vele anderen volgens Gerard
.
quote:Patty Brard springt van de duikplank voor goede doel
'Diving-Diva' Patty Brard moest vorige week het programma Sterren Springen op Zaterdag verlaten nadat zij door de kijkers en de jury naar huis was gestuurd. Vanavond zal Patty terugkeren en een sprong van de duikplank wagen. Niet voor de winst, maar voor het goede doel.
Patty Brad zal speciaal voor Reinout, een ziek jongetje van zes jaar, nogmaals van de plank in het zwembad duiken. Presentator van de show Gerard Joling heeft Patty uitgedaagd om nogmaals een sprong te maken om op die manier geld in te zamelen voor de behandeling van het jongetje in Amerika.
Reinout heeft een zogenaamde Neuroblastoom, een zeer agressieve vorm van kinderkanker
Tot voor kort dacht ik dat wel degelijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net doen alsof je dat niet wist..
quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:16 schreef female81 het volgende:
[..]
Volgend jaar Glennis Grace, a.u.b..
Of een leuk iemandquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:16 schreef female81 het volgende:
[..]
Vast een heel erg smakelijk gezicht, maar vanwege het risico op gebroken ledematen en gescheurde trommelvliezen zie ik in dat programma toch liever b/c/d-garnituur (en a-sterren die ik niet uit kan staan).quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:48 schreef Karina het volgende:
Qua leuke mannen, Epke mag wel een kunstje op de duikplank komen doen
dit ja, die mag wel even keihard op haar lelijke bek gaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:16 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik zie haar al met die paardenbakkes dat huppeltje doen als ze richting de trap loopt, hell no.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:16 schreef female81 het volgende:
[..]
Nu ga je er vanuit dat Epke ook als een mongool springt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:53 schreef female81 het volgende:
[..]
Vast een heel erg smakelijk gezicht, maar vanwege het risico op gebroken ledematen en gescheurde trommelvliezen zie ik in dat programma toch liever b/c/d-garnituur (en a-sterren die ik niet uit kan staan).![]()
En ja, dat is heel gemeen wat ik hierboven zeg.
Goed kunnen turnen is niet hetzelfde als goed kunnen schoonspringen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu ga je er vanuit dat Epke ook als een mongool springt.
Klopt, schoonspringen is makkelijker.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:32 schreef female81 het volgende:
[..]
Goed kunnen turnen is niet hetzelfde als goed kunnen schoonspringen.
Echt waar?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef Specularium het volgende:
Dit was net zo echt als het zingen van Geer.
Ze legden het er niet heel dik op gelukkigquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef Specularium het volgende:
Dit was net zo echt als het zingen van Geer.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef Specularium het volgende:
Tess moet wel d'r tieten laten zien in deze finale.
Echt?!?!?!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Hij heeft snel omgewisseld met een prof lijkt me aan de sprong te zien...
Ik keek op Fok dus ook gemistquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Ik zat niet op te letten en miste het
Ik dacht dat ze het voor de aandacht dedenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar doe je het toch allemaal voor.
Zo mis ik wel vaker sprongen trouwensquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik keek op Fok dus ook gemist.
Ja dat dusquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik keek op Fok dus ook gemist.
Hij kon z'n benen niet bewegen toch?quote:
Had je liever Jaap of Adje gezien?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:39 schreef D. het volgende:
Beetje jammer dat ze Brard er weer in hebben gepropt
Nou, neequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had je liever Jaap of Adje gezien?
Wie waagt er z'n gezondheid niet voorquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:41 schreef Specularium het volgende:
Dus de trofee is een stux plexiglas?
Ach, wat rot het. SBS is geen publieke omroep.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Daphne betaalt hopelijk haar tickets van en naar de VS zelf?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Roel van Velzen had wel mee kunnen doen.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Jij en ik bijvoorbeeld, en de andere posters hier.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie waagt er z'n gezondheid niet voor
Risico is te groot dat ook hij te pletter valt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Maar die heeft al werkquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Doen ze toch elke keer met mensen die eruit liggenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef tralalala het volgende:
Doe eens niet meer Jody filmen, hij doet niet meer mee SBS.
Klopt, maar dat is toch ook irritant?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doen ze toch elke keer met mensen die eruit liggen
Reinout Oerlemans maakt dit programma.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef tralalala het volgende:
Doe eens niet meer Jody filmen, hij doet niet meer mee SBS.
Die neus was extra sneu, gedrochtquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is toch ook irritant?
Ik kan die neus van vorige week nog dromen.
Die maakt toch het dansen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Reinout Oerlemans maakt dit programma.
En nu heb je een stijfje?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef Paul het volgende:
Ik zag de piemol door Juri's broek heen
Krijg ik toch alleen maar van jouquote:
Ik niet, maar ik let ook op andere dingenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef Paul het volgende:
Ik zag de piemol door Juri's broek heen
Hij gaat voor kwantiteit?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dit ook, en Golden Girls idem dito.
Én je hebt nog gelijk ook!quote:
neem aan van wel.. dan zit iedereen weer te wachten op een klap en doet ze weer zo'n laf sprongetje.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:49 schreef Specularium het volgende:
Bewaren ze Patty's springen voor kanker weer tot het laatst?
Tegen kanker, neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:49 schreef Specularium het volgende:
Bewaren ze Patty's springen voor kanker weer tot het laatst?
Gewoon "sterren klappen"quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:52 schreef modderfokker. het volgende:
[..]
maar wel onder een andere naam dan
Sterren klappen op het water
of
Sterren slaan te pletter
Dat oogt weer veelbelovend.quote:
Denk dat de gemiddelde sbs kijker die fout niet opmerktquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:52 schreef Pino112 het volgende:
In de SBS+-app staat 'getraint'Pijnlijke fout.
Welke fout?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Denk dat de gemiddelde sbs kijker die fout niet opmerkt
Sterren springen in de waterdamp.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:52 schreef modderfokker. het volgende:
[..]
maar wel onder een andere naam dan
Sterren klappen op het water
of
Sterren slaan te pletter
Ik zal ff inschenkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Je UI is weg! Of post je hier incognito?
Ja ja dat zeg je nu maar snelquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je dat niet meende hoor.
Jij kent ze?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef modderfokker. het volgende:
Liza !
De beste tietjes van Nederland
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:02 schreef Specularium het volgende:
Vanaf 7,5m naar beneden schijten zou grappig zijn.
Proostquote:
Ik weet niet waarom ik moet lachen eigenlijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:02 schreef Specularium het volgende:
Vanaf 7,5m naar beneden schijten zou grappig zijn.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:04 schreef Pino112 het volgende:
De benen niet recht, dat wordt het commentaar.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:04 schreef Pino112 het volgende:
De benen niet recht, dat wordt het commentaar.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:06 schreef modderfokker. het volgende:
Ik heb mijn eer ook even omhoog gehouden voor Liza
Wiens k*tkloon ben jij?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:06 schreef modderfokker. het volgende:
Ik heb mijn eer ook even omhoog gehouden voor Liza
Je valt altijd naar onderquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef kwiwi het volgende:
als je scheef gaat klap je zomaar tegen de ander aan onderaan lijkt me
Best link inderdaad.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef kwiwi het volgende:
als je scheef gaat klap je zomaar tegen de ander aan onderaan lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze durven niet in een Speedoquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef henkde_j het volgende:
zo'n short ben je toch kwijt als je van 10m springt
Nou laat dirk 'm maar verliezen hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef henkde_j het volgende:
Gewicht maakt niks uit, alles valt met dezelfde snelheid alleen de luchtweerstand kan een factor zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef Specularium het volgende:
Ze hadden dit meer op gewichtsklasse moeten doen.
Taat daalt als een baksteen tov Wonderboy.
Jij hebt geen heupen? Of ben jij zo'n persoon wiens onderbroek boven de spijkerbroek uitkomt?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef henkde_j het volgende:
In Madurodam wel.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt geen heupen? Of ben jij zo'n persoon wiens onderbroek boven de spijkerbroek uitkomt?
Je heupen houden je broek echt niet tegen bij zo'n sprongquote:
Jij hebt je nooit afgevraagd waar dat koordje in je zwembroek voor is?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je heupen houden je broek echt niet tegen bij zo'n sprong
Laat maar gastquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt je nooit afgevraagd waar dat koordje in je zwembroek voor is?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:15 schreef Pino112 het volgende:
Dirkie gaat zo niet nog een keer springen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |