SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar daar heb je echt geen oncomfortabele kleding voor nodig..quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:10 schreef electronique het volgende:
stiekem vindi k het ook wel heel belangrijk dat ik er hip uitzie tijdens het hardlopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
nee maar in een fleece vest oid zul je me niet snel zien lopen. een lekker zachte en tevens mooie hoodie dan weer welquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar daar heb je echt geen oncomfortabele kleding voor nodig..![]()
![]()
Een hoody of dikke sweatpants.. De jaren 80 belden, ze willen hun kleren terug!
Enne, wat betreft poedelprijs @ LVML..ik doe mee, voor de 10km iig![]()
![]()
Ik ook, maar niet voor hardlopenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef electronique het volgende:
[..]
nee maar in een fleece vest oid zul je me niet snel zien lopen. een lekker zachte en tevens mooie hoodie dan weer wel
Dat is meer mijn stijl qua hardlopen in de winterHeb deze in het roze en oranje
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef GotC het volgende:
Enne, wat betreft poedelprijs @ LVML..ik doe mee, voor de 10km iig![]()
![]()
Ohjaquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Omdat je verdomme geboren bent met een stel ballen en je je daar ook naar hoort te gedragen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Welnee joh, die ga je rocken!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef GotC het volgende:
Enne, wat betreft poedelprijs @ LVML..ik doe mee, voor de 10km iig
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Misschien heeft ze wel een haasquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welnee joh, die ga je rocken!!
F means you're fucked![]()
Ik heb anders vanmorgen nog in hardlooprokje en singlet gelopen. Begon wel met een vest aan, maar die heb ik halverwege omlaag gestroopt.
Voor de winter hier een shirt met lange mouwen en duimgaten en een licht windjackje oh en lange broek![]()
Ik heb zoiets (iets andere kleur)
En een lange broek...
Ik wil nog een jasje, en ... en .... nog zoveel..![]()
![]()
Heeft iemand hier wel eens wat gekocht bij Decathlon? Is dat wat, of niet de moeite waard om ervoor om te rijden?![]()
Dat bedoel ikquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb best veel van Decathlon, vind het een super winkel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:10 schreef Arquero het volgende:
Heeft iemand hier wel eens wat gekocht bij Decathlon? Is dat wat, of niet de moeite waard om ervoor om te rijden?![]()
Zo dan !
Les 10 van Evy zit erop ik feliciteer mezelf even over het feit dat ik het al 10 lessen heb volgehouden![]()
![]()
![]()
Ik heb in een korte broek shirt en running/windjack gelopen de jas was wel nodig zeker als je nog interval doet er stond behoorlijk veel wind en ik heb wat druppels regen mogen ontvangen.
Aan het einde heb ik nog een schelpenheuveltje gepakt om me langzaam aan voor te bereiden op een cross![]()
http://www.endomondo.com/workouts/jmQXu2IDijs
* Alleen geeft mijn gps/Endomondo niet goed weer hoe hoog ik heb gelopen dat is wel jammer![]()
En 300 topics is ook een feestje![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Goed bezig, zeker met dit weerquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo dan !
Les 10 van Evy zit erop ik feliciteer mezelf even over het feit dat ik het al 10 lessen heb volgehouden![]()
![]()
![]()
Ik heb in een korte broek shirt en running/windjack gelopen de jas was wel nodig zeker als je nog interval doet er stond behoorlijk veel wind en ik heb wat druppels regen mogen ontvangen.
Aan het einde heb ik nog een schelpenheuveltje gepakt om me langzaam aan voor te bereiden op een cross![]()
* Alleen geeft mijn gps/Endomondo niet goed weer hoe hoog ik heb gelopen dat is wel jammer![]()
![]()
![]()
Dat mag niet hè wel eerlijk spelenquote:
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Thanks! ja ik ben wel lekker uitgewaaidquote:
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo dan !
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo dan !
![]()
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Zo dan !
![]()
![]()
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Zo dan !
![]()
![]()
![]()
goed bezig!
![]()
Ik vind het een erg fijne winkel waar ze mooie spullen hebben voor weinig. Maar er speciaal heen rijden doe ik niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:10 schreef Arquero het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:49 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Ik vind het een erg fijne winkel waar ze mooie spullen hebben voor weinig. Maar er speciaal heen rijden doe ik niet.
Moet van het weekend toch in brabant zijn, anders zou ik daar ook niet speciaal heen rijden.![]()
5 en ene halve kilometer gewandeld waarvan 10%gerend
In m'n spijkerbroek, met m'n jas aan, paraplu in m'n hand
*rammel* *rammel* van mijn autosleutels. 4 keer 150 meter![]()
![]()
Diehardquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
*rammel* *rammel* van mijn autosleutels. 4 keer 150 meter
Stoerquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
*rammel* *rammel* van mijn autosleutels. 4 keer 150 meter
Ik hoop eigenlijk dat de 2-in-1 shorts ook in een lange winterversie komen. Want die loopt toch heel wat comfortabeler dan "normale" tights.![]()
Yur heeft een hele fijne broek, geen tight, maar een 'track pant'.. weet alleen effe niet meer van welk merkquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de 2-in-1 shorts ook in een lange winterversie komen. Want die loopt toch heel wat comfortabeler dan "normale" tights.Van Ronhill. Maar hoorde dat Asics ze ook gaat maken deze winter.
Is losser bij de bovenbenen, maar wat strakker bij de onderbenen.
http://www.wiggle.co.uk/nl/ronhill-terreinbroek/
Zo 1 heeft hij er.![]()
nike fuel?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
Kom ik thuis, krijg ik 4 van die led armbandjes in mijn handen gedruktniceeeeee
![]()
![]()
Trainingsbroek ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur heeft een hele fijne broek, geen tight, maar een 'track pant'.. weet alleen effe niet meer van welk merkVan Ronhill. Maar hoorde dat Asics ze ook gaat maken deze winter.
Is losser bij de bovenbenen, maar wat strakker bij de onderbenen.
http://www.wiggle.co.uk/nl/ronhill-terreinbroek/
Zo 1 heeft hij er.![]()
![]()
hoezo dat dan het is toch gewoon een tight met een schaambroekje eroverheen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de 2-in-1 shorts ook in een lange winterversie komen. Want die loopt toch heel wat comfortabeler dan "normale" tights.![]()
Nee, die tight is bijvoorbeeld ook "binnenstebuiten" waardoor je geen enkele naad aan de binnenkant voelt. Zit gewoon perfect.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hoezo dat dan het is toch gewoon een tight met een schaambroekje eroverheen?
Ik heb tot mei ofzo in tights gelopen maar die Nike 2 in 1 zit zoveel beter.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja hoi. Die voegen niks toe trouwensNee de ekte ekte van de Lidl.
das mooi, die heb ik gister ook voor het eerst gedragen, dus ik hoor nu ook bij de familie kerstboom
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
nice ook maar eens naar op zoek dan bij sommige zijn die naden namelijk echt niet comfiquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, die tight is bijvoorbeeld ook "binnenstebuiten" waardoor je geen enkele naad aan de binnenkant voelt. Zit gewoon perfect.
Ik heb tot mei ofzo in tights gelopen maar die Nike 2 in 1 zit zoveel beter.![]()
Ja want tenslotte mag je als échte vent alleen maar ongeschoren in afgeknipte spijkerbroek met katoenen witte slip en klompen aan hardlopen. Comfort is voor mietjes.![]()
Klerenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja want tenslotte mag je als échte vent alleen maar ongeschoren in afgeknipte spijkerbroek met katoenen witte slip en klompen aan hardlopen. Comfort is voor mietjes.
Comfort
Hardlopen
Alles![]()
![]()
Sexehquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
Nou nou ladies, straks moeten we nog aan de zijden slipjes![]()
![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef Lessien01 het volgende:
Start to run les 9 uitgelopen! Ging wel lekker, was wel wat wind maar gelukkig geen regen.![]()
Nou het begint net te regenen, maar ik ga toch maar even voor een rondje, anders komt het er niet meer van.
En als ik terugkom: frietjes met een frikandel speciaal![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou het begint net te regenen, maar ik ga toch maar even voor een rondje, anders komt het er niet meer van.
En als ik terugkom: frietjes met een frikandel speciaalJum!
Ik heb zojuist de chocoladekruidnoten van de Kruidvat ontdekt. Lekker misselijk t weekend in![]()
![]()
![]()
Dat ga ik ook maar doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
En als ik terugkom: frietjes met een frikandel speciaalZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vandaag ben ik niet jaloers op iedereen die frietjes eet, want ik ga zo lekker moeders home-made indisch eten opeten![]()
Nou ben ik jaloersquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:05 schreef YUR het volgende:
Vandaag ben ik niet jaloers op iedereen die frietjes eet, want ik ga zo lekker moeders home-made indisch eten opeten![]()
![]()
![]()
Pff YUR, dat vind ik veel gemener dan iedereen die hier frietjes gaat eten. Indisch lijkt me heerlijk!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef Lessien01 het volgende:
Start to run les 9 uitgelopen! Ging wel lekker, was wel wat wind maar gelukkig geen regen.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
En als ik terugkom: frietjes met een frikandel speciaalEvil
![]()
Ik ga aan de tempeh en broccolien een glaasje rode wijn
![]()
voor alle lopers van vandaag! Gaan er dit weekend nog mensen mee doen aan de Urbanathlon in A'dam?
Ik ga morgen rennen, hopen dat mijn knieën zich goed houdenLes 12 alweer
gaat hard! Volgende week naar de 4-5-5-4
Oh en Indisch![]()
hier wordt het lamsburgers met gekruide krieltjes uit de oven en salade met feta![]()
![]()
![]()
Ik ga vrijwilligen. Minder sportief, maar wel veel zin inquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
voor alle lopers van vandaag! Gaan er dit weekend nog mensen mee doen aan de Urbanathlon in A'dam?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:43 schreef linebear het volgende:
[..]
Ik ga vrijwilligen. Minder sportief, maar wel veel zin inleuk! Lijkt me loodzwaar hoor om mee te doen
wel erg cool.
![]()
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Straks eens kijken bij de AH.
Ik weet wel dat ik niet ga rennen van het weekend/sadguppy
Friet moet uit vet. Anders is het geen goeie friet. En met mayo, minimaal.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Hier ook frietjes maar dan uit vetvrije Airfryer. Frietjes met een stuk minder schuldgevoel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
M'n scheenbeen doet zeer, na m'n loopje van woensdagquote:nu nog steeds, zelfs als ik zit in de trein... Da's niet goed...
Ben er echt verdrietig van... Het ging zo lekker en ik wil zo graag. Zo zonde dat ik nu aan de kant kom te zitten, nu komt het lekkere renweer er net weer aan[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Neequote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n scheenbeen doet zeer, na m'n loopje van woensdagnu nog steeds, zelfs als ik zit in de trein... Da's niet goed...
Das zelfs erger als dat ik het heb.
![]()
Wat naarquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n scheenbeen doet zeer, na m'n loopje van woensdagnu nog steeds, zelfs als ik zit in de trein... Da's niet goed...
Ben er echt verdrietig van... Het ging zo lekker en ik wil zo graag. Zo zonde dat ik nu aan de kant kom te zitten, nu komt het lekkere renweer er net weer aan![]()
Beterschap![quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Precies! Ik heb wel eens eerder een pijntje gehad, maar niks wat een weekje rust niet verhielp...quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
NeeDas zelfs erger als dat ik het heb.
Heb dit ook nog nooit eerder gehad en maak me best zorgen![]()
Het stomme is ook dat ik bij de BtB nergens last van had. Goed, het was zwaar, maar niet pijnlijk. En nu wel...
Rust it is, in ieder geval.
Overigens is het niet zo dat het echt pijn doet nu of zo hoor. Dat klinkt wel heel erg dramatisch Maar ik voel het wel, een beetje zeuren, zeg maar. Niet zoals het hoort, lijkt me zo[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, maar zo voelen shin splints he. een zeurende pijn. Pas als je het echt volledig naar de klote hebt gelopen wordt het een stekende pijn.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Precies! Ik heb wel eens eerder een pijntje gehad, maar niks wat een weekje rust niet verhielp...
Het stomme is ook dat ik bij de BtB nergens last van had. Goed, het was zwaar, maar niet pijnlijk. En nu wel...
Overigens is het niet zo dat het echt pijn doet nu of zo hoor. Dat klinkt wel heel erg dramatisch Maar ik voel het wel, een beetje zeuren, zeg maar. Niet zoals het hoort, lijkt me zo![]()
Het voelt een beetje als groeipijn zegt maar. Alsof je onderbeen heel vermoeid is. Zo een beetje weeïge zeurende pijn.
Echt van die wijvenpijn.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ben er echt verdrietig van... Het ging zo lekker en ik wil zo graag. Zo zonde dat ik nu aan de kant kom te zitten, nu komt het lekkere renweer er net weer aan![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:05 schreef YUR het volgende:
Gado Gado
![]()
![]()
![]()
![]()
*wijf meldt...quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Het voelt een beetje als groeipijn zegt maar. Alsof je onderbeen heel vermoeid is. Zo een beetje weeïge zeurende pijn.
Echt van die wijvenpijn.
Voorlopig dus maar even de handloopschoenen aan de kapstok. Ik wil namelijk niet naar de klote gaan...
Morgen maar zwemmen dan denk ik
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Precies! Ik heb wel eens eerder een pijntje gehad, maar niks wat een weekje rust niet verhielp...
Overigens is het niet zo dat het echt pijn doet nu of zo hoor. Dat klinkt wel heel erg dramatisch Maar ik voel het wel, een beetje zeuren, zeg maar. Niet zoals het hoort, lijkt me zo*schuift rose-vice die kant op*
![]()
En dezequote:Op vrijdag 14 september 2012 18:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]*schuift rose-vice die kant op*
2 cheeseburgers verorberd met een La Chouffe erbij. Maar hey, ik had er tenslotte volgens Endomondo al 12 burned![]()
![]()
Dan mag hetquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:24 schreef Quoi het volgende:
2 cheeseburgers verorberd met een La Chouffe erbij. Maar hey, ik had er tenslotte volgens Endomondo al 12 burned
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:24 schreef Quoi het volgende:
2 cheeseburgers verorberd met een La Chouffe erbij. Maar hey, ik had er tenslotte volgens Endomondo al 12 burned![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ben er echt verdrietig van... Het ging zo lekker en ik wil zo graag. Zo zonde dat ik nu aan de kant kom te zitten, nu komt het lekkere renweer er net weer aanklote..
![]()
Haha, ik las Evi in plaats van Evil.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]Evil
![]()
Ik ga aan de tempeh en broccolien een glaasje rode wijn
Maar het rondje zit er op 7 km en 525 calorieen verbrand volgens Runkeeper. Dus ik kan er ook nog wel een Mexicano bijpakken![]()
![]()
![]()
Bluh, da's niks cool Gup. *fingers crossed*quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ben er echt verdrietig van... Het ging zo lekker en ik wil zo graag. Zo zonde dat ik nu aan de kant kom te zitten, nu komt het lekkere renweer er net weer aanZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jullie zijn lief![]()
![]()
Hoe ontzettend zuur ik het ook vind, er zijn natuurlijk ergere dingen. Dat blijf ik dus maar tegen mezelf zeggen...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou Guppy sterkte ermee! En hopelijk is het gewoon niks en over een paar dagen weg. Balen is dat, ben daar ook altijd zo bang voor dat je iets krijgt waardoor je een tijd niet meer kunt rennen terwijl het nu zo lekker gaat.![]()
Ik heb niet één enkele verklaring, het kan van alles zijn. Nou is m'n scheenbeen altijd al een zwak punt geweest, maar dit is nieuw.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef Quoi het volgende:
Gup heb je jezelf misschien overbelast afgelopen training? Ofwel: kun je het verklaren?
Misschien toch te diep gegaan met de BtB?
Misschien iets te hard gegaan woensdag?
Misschien zijn m'n schoenen versleten? Goed mogelijk...
Helaas weet ik het niet. Wanneer ik niks meer voel, wil ik langs se Run2day, kijken of zo wat voor me kunnen betekenen. Maar dan moet het eerst over zijn natuurlijk.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
OK, er zijn dus wel wat verklaringen mogelijk. Hopen dat het met een paar daagjes rust beter is, vast wel!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb niet één enkele verklaring, het kan van alles zijn. Nou is m'n scheenbeen altijd al een zwak punt geweest, maar dit is nieuw.
Misschien toch te diep gegaan met de BtB?
Misschien iets te hard gegaan woensdag?
Misschien zijn m'n schoenen versleten? Goed mogelijk...
Helaas weet ik het niet. Wanneer ik niks meer voel, wil ik langs se Run2day, kijken of zo wat voor me kunnen betekenen. Maar dan moet het eerst over zijn natuurlijk.![]()
*hoopt!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
OK, er zijn dus wel wat verklaringen mogelijk. Hopen dat het met een paar daagjes rust beter is, vast wel!
Intussen wil ik jullie blije verhalen horen
Er was eens een poster op Fok! die dr.Sexy als username had. Dr.Sexy heeft vandaag zijn vermoedens bevestigd en werd beflirt door zijn niet geheel onaantrekkelijke huisgenotequote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
*hoopt!!
Intussen wil ik jullie blije verhalen horen![]()
Dat feel.![]()
![]()
![]()
Blij genoeg of moest het hardloop gerelateerd zijn ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Er was eens een poster op Fok! die dr.Sexy als username had. Dr.Sexy heeft vandaag zijn vermoedens bevestigd en werd beflirt door zijn niet geheel onaantrekkelijke huisgenote![]()
Dat feel.![]()
![]()
![]()
Blij genoeg of moest het hardloop gerelateerd zijn ?
Ik moest lachen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Schopje R&Pquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Er was eens een poster op Fok! die dr.Sexy als username had. Dr.Sexy heeft vandaag zijn vermoedens bevestigd en werd beflirt door zijn niet geheel onaantrekkelijke huisgenote![]()
Dat feel.![]()
![]()
![]()
Blij genoeg of moest het hardloop gerelateerd zijn ?
dr sexy SEXY!!!
altijd leuk voor je zelfvertrouwen.
ik heb vandaag 16 km gewandeld in een redelijk tempo. lekker ontspannen in iets minder dan 3 uur.
okay het is geen hardlopen maar wel nuttige training.
op naar de lasagnette.
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/117896873home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Laten we hopen
Ja![]()
Dit is wat er nu door me heen gaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat er gisteravond door me heen ging:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen![]()
Help. Maar dat ter zijde.
Morgen ga ik weer rennenEn ik ga vliegen ! Met Natalya !(ja mijn horloge heeft een naam).
![]()
Hm. Ik zou moeten hardlopen vandaag.
Ik doe het niet. Manmanman, wat een dag. Morgen is er weer een![]()
Ja doei.![]()
He bah, balen voor de mensen met blessures. :-( Sterkte!
Heb vandaag les 13 van Learn to Run gedaan. 2x10 min en 1x 15 min rennen (ehm), afgewisseld met 3 min wandelen, De eerste twee runs aan een stuk door miltsteek gehad (voor het eerst, bleh) en daarom sukkeldrafje. Dus de laatste 15 doorgelopen tot ik de 6 km van vorige keer had, omdat ik eindelijk wat door kon lopen. De 15 werden 17,5 minuut. Zo verbaasd dat ik dat volhoud! Eerlijk is eerlijk: toen hij op 6.00 sprong stopte ik direct, hahaha. Al met al, ondanks de miltsteek, wel tevreden. Verbazingwekkend hoe je echt vooruitgang merkt. Ik schrok aan het begin echt ontzettend toen ik 2 minuten aan een stuk moest lopen.![]()
misschien langs de fysio??quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
OK, er zijn dus wel wat verklaringen mogelijk. Hopen dat het met een paar daagjes rust beter is, vast wel!
(waarschijnlijk eerst langs de huisarts voor een verwijsbriefje)
Sterkte meid.kap nah![]()
De pijn aan mijn knie is vandaag eindelijk iets minder, kan nu wat makkelijker trappen lopen zonder pijnscheuten, pijn had ik sinds vorige week donderdag na de groeploop.
Toch maar een afspraak bij de huisarts gemaakt (as woensdag), lijkt mij eerder een verrekking dan overbelast, had verder geen pijn aan mij benen of spieren na de groeploop.
Ben wel bang dat ik de lvml kan shakuhh
(desnoods maar de helft wandelen ofzo)kap nah![]()
een uur lang niet gepost hier...dit topic kan wel dicht'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
De winter komt eraan, iedereen is gestoptquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
een uur lang niet gepost hier...dit topic kan wel dicht![]()
![]()
Ik ga zo toch maar de stoute schoenen aan trekken. Hoef niet zo heel erg ver en de verkoudheid is ook al over :-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Echt niet!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De winter komt eraan, iedereen is gestopt![]()
De kleding ligt klaar om morgen weer los te gaan.![]()
![]()
Klopt hoor, alleen jammer dat het zo donker is erbij. Ben dan meteen een stuk minder energiek!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef winterstorm666 het volgende:
nee de mooie looptijd komt er juist aan!
Maar het is wel heerlijk loopweer!![]()
ja dat snel donker worden is het enigste probleem. dwingt me vaak tot te verhard lopen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik moest boodschappen doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
een uur lang niet gepost hier...dit topic kan wel dicht
10km road championships wordt niets vandaag![]()
hiel (achilles) wil niet helemaal meespelen.
Afgelopen dinsdag te lang op nieuwe schoenen gelopen en toen wat last gekregen.
donderdag voelde het goed genoeg om evengoed een drafloop te doen in een rustig tempo en gister voelde het iig niet erger dan donderdag dus ik had goede hoop dat het vandaag over zou zijn...
niet dus... niet echt zeer, ga straks ook evengoed een rondje draven, maar zeurderig genoeg om niet voluit te kunnen....om Swets even te citeren, echt zo'n wijvenpijn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
das mooi balen rd. Ik hoop dat het snel weg trekt...quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
10km road championships wordt niets vandaag![]()
hiel (achilles) wil niet helemaal meespelen.
Afgelopen dinsdag te lang op nieuwe schoenen gelopen en toen wat last gekregen.
donderdag voelde het goed genoeg om evengoed een drafloop te doen in een rustig tempo en gister voelde het iig niet erger dan donderdag dus ik had goede hoop dat het vandaag over zou zijn...
niet dus... niet echt zeer, ga straks ook evengoed een rondje draven, maar zeurderig genoeg om niet voluit te kunnen....om Swets even te citeren, echt zo'n wijvenpijnInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
eigenlijk een beetje het zelfde gevoel als guppers... heb nooit last van mijn achilles o.i.d anders dan mijn bilspier dus dit is een "pijntje" wat ik moeilijk thuis kan brengen en waarvan ik dus ook niet weet hoe lang het gaat durenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
das mooi balen rd. Ik hoop dat het snel weg trekt...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vind het nu wel weer lastiger om kledingkeuze te maken. Longsleeve of niet. Dobderdag had ik het al aardig fris in mijn gewone shirt.![]()
inderdaad, ik heb gelukkig deze week een rustige drafweek, 4 x 11.5km dus geen lange duurlopen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Verstandig RD anders verkloot je je hele marathon nog.
dus als het voor volgend weekend over is, als er 32km op het programma staat ben ik blij en is er eigenlijk niets aan de hand'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
oe das minder RD hoop dat het van snel voorbijgaande aard is.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Wou ik even lekker naar de sportschool wandelen en dan flink KT doen en dan Evy les 5 naar huis doen. Waarschijnlijk precies goede afstand. Maar heb de KT maar geskipt en gelijk rondje gedaan. Geen handdoek ofzo mee. Laatste 5 minuten dikke plensbui en toen gelijk douchen. HeeeeerlijkJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Beetje rust, en dan zijn wij er vast zo weer bovenopquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eigenlijk een beetje het zelfde gevoel als guppers... heb nooit last van mijn achilles o.i.d anders dan mijn bilspier dus dit is een "pijntje" wat ik moeilijk thuis kan brengen en waarvan ik dus ook niet weet hoe lang het gaat duren![]()
zei ze stoer...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
het is niet zo dat ik niet kan hardlopen maar ik weet niet hoe het gaat bij bijv. een LDLquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:01 schreef winterstorm666 het volgende:
oe das minder RD hoop dat het van snel voorbijgaande aard is.
en een paar weken rust,daar heeft mijn schema geen boodschap aan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad, genoeg gemekkert...niet lullen maar poetsen zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Beetje rust, en dan zijn wij er vast zo weer bovenop![]()
zei ze stoer...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zegt de duivelse winterstormquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef winterstorm666 het volgende:
nee de mooie looptijd komt er juist aan!
ja ik ken het . loop nu ook te kloten met mijn knie.
tot 9 km is er weinig aan de hand en dan voel ik hem. de volgende dag is er vrijwel niks eer aan de hand.
tot vandaag bij het wandelen rond de 13 14 km voelde ik hem weer.
rust probeer ik er zoveel mogenlijk tussen te proppen maar kan het me niet veroorloven om het schema veel te verstoren.
vervang wel wat trainingen met mountainbike en rolski trainingenhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
mwoaahhahaha!quote:
ik ben zo dol op de winter.
behalve op de weg als het glad is.
flinke sneeuw en storm is happy!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik ga morgen desalniettemin gewoon sporten hoor! Ik ga 8,5km fietsen naar Arnhem Noord (heuvelop!!) om daar 2km te zwemmen in een uur (en liefst nog wat meer). En daarna ga ik heuvelaf weer terug naar huisquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, genoeg gemekkert...niet lullen maar poetsen zullen we maar zeggenHoewel ik liever zou gaan rennen, heb ik hier stiekem ook wel zin in!
wat voor mij zelf een beetje "zuur voelt" is dat ik nooit last van nieuwe schoenen heb, kan er bijv. zonder in te lopen kilometers op lopen...en nu heb ik juist een nieuw paar van het zelfde type en zit ik met de gebakken peren, totaal niet aan zien komen dus..
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Misschien is deze specifieke schoen precies net iets stijver geweest... Kun je niks aan doen, als je anders ook geen last van nieuwe schoenen hebt, is het volkomen logisch dat je het niet hebt zien aankomen.
Ik krijg praktisch blaren in nieuwe pantoffels
Ooh wat leuk mossel
Als je kan raad ik je aan om een sportmasseur te bezoeken! Mijn vriend kreeg er ook last van tijdens zijn marathon training en die masseur verrichtte echt wonderen!quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat voor mij zelf een beetje "zuur voelt" is dat ik nooit last van nieuwe schoenen heb, kan er bijv. zonder in te lopen kilometers op lopen...en nu heb ik juist een nieuw paar van het zelfde type en zit ik met de gebakken peren, totaal niet aan zien komen dus..
Ik heb voor het eerst dit jaar bijna 7km gelopenWeliswaar met in- en uitlopen en tussen de intervals door wandelen, maar toch
5 min wu, 8x4/2 zone 3 (HS159-169), 5 min cd. Ik ben trots
http://www.endomondo.com/workouts/91956118![]()
wil het nog even aankijken Rammelaartje maar als het niet beter wordt dan misschien toch maar even je advies opvolgen...ben alleen niet iemand die voor elk pijntje of zuurtje naar een dokter gaat...zou niet eens weten waar ik een afspraak moet maken
voelt niet echt zeer maar meer "strak" ,was net even aan het rennen met de pup en dat " loosened" things up a little bit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hmm, kon me niet inhouden. Was ff winkelen met vriendin. Die stond toch van alles te bekijken en te passen enzo, ben ik ff Perry sport ingeglipt. Loopshirt gekocht voor str morgen![]()
Moest me wel inhouden om niet meer mee te nemen![]()
![]()
Nee, nou dat is het mooie van een sportmasseur. Heeft superveel verstand van van alles zonder dat je gelijk het idee hebt bij een dokter te zitten. En je benen losmasseren kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
wil het nog even aankijken Rammelaartje maar als het niet beter wordt dan misschien toch maar even je advies opvolgen...ben alleen niet iemand die voor elk pijntje of zuurtje naar een dokter gaat...zou niet eens weten waar ik een afspraak moet maken
voelt niet echt zeer maar meer "strak" ,was net even aan het rennen met de pup en dat " loosened" things up a little bit![]()
![]()
Ik hoop dat de STR morgen beter verloopt Auquero![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Winterdepressie !quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:43 schreef Arquero het volgende:
Hmm, was dat opeens met al die pijntjes en blessures hier?
* steekt open haard aan voor de mensen in dit topic *![]()
what's new??quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:43 schreef Arquero het volgende:
Hmm, was dat opeens met al die pijntjes en blessures hier?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gaat vast goed komen, dankjequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik hoop dat de STR morgen beter verloopt Auquero!![]()
![]()
Massagequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:44 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Nee, nou dat is het mooie van een sportmasseur. Heeft superveel verstand van van alles zonder dat je gelijk het idee hebt bij een dokter te zitten. En je benen losmasseren kan nooit kwaadRug , nek enn hand massage kan ik. Maar dat is gewoon voor het lekker.
![]()
de knopen eruit halen schijnt niet zo fijn te voelenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
MassageRug , nek enn hand massage kan ik. Maar dat is gewoon voor het lekker.
Maar na afloop des te meer.
![]()
Nee dat voelt echt k*t. Maar daarna een heerlijke hot stone massage en je zweeft de hele dagquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:48 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
de knopen eruit halen schijnt niet zo fijn te voelenMaar na afloop des te meer.
![]()
![]()
ik lees normaal gesproken over weinig anders dan over pijntjes etc.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:48 schreef Arquero het volgende:
[..]
Weinig, maar zit nu ff bij te lezen en opeens wel veel meldingen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik hou er nu alweer over op hoor! Positivismequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik lees normaal gesproken over weinig anders dan over pijntjes etc.hopelijk loop ik snel weel, stiekum wil ik nog steeds graag die Posbankloop lopen
Oh dat is zo lekker! Ik heb een keer een hele dag verschillende massages gehad, was echt fantastischquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee dat voelt echt k*t. Maar daarna een heerlijke hot stone massage en je zweeft de hele dagChocolademassage
Ik vind ook dat er bijna altijd veel geblesseerden zijn. En van een heleboel blijf ik het eigen schuld, dikke bult vinden![]()
![]()
idemquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik hou er nu alweer over op hoor! Positivisme
Precies!quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik hou er nu alweer over op hoor! Positivismehopelijk loop ik snel weel, stiekum wil ik nog steeds graag die Posbankloop lopen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En tot die tijd kan ik natuurlijk werken aan m'n pro-absen eigenlijk eens oefenen met opdrukken, want daarin faal ik nog steeds
Je kunt ook eerst op je knieen opdrukken hequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:56 schreef Guppyfriend het volgende:
En tot die tijd kan ik natuurlijk werken aan m'n pro-absen eigenlijk eens oefenen met opdrukken, want daarin faal ik nog steeds
![]()
Pro tip: Recht voor uit kijken ( krijg je meer lucht ) / Uitblazen als je omhoog gaat. Nooit inhouden want ik heb wel eens een bloedneus daarvan gehad![]()
![]()
Als Mr. Guppy niet al op bed lag, had ik nu m'n matje uit de kast getrokken om het te proberenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je kunt ook eerst op je knieen opdrukken he![]()
Pro tip: Recht voor uit kijken ( krijg je meer lucht ) / Uitblazen als je omhoog gaat. Nooit inhouden want ik heb wel eens een bloedneus daarvan gehad
Als je aan een wedstrijd meedoet, is er dan een soort van tijdslimiet, net als bv bij wielrennen?
Kom je bv na de limiet binnen, dan geen speldje of knuffelbeertje ofzo.
Maar wel een publieke afbrander
kap nah![]()
meestal wel, maar dat verschilt per wedstrijdquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:37 schreef zipper4u het volgende:
Als je aan een wedstrijd meedoet, is er dan een soort van tijdslimiet, net als bv bij wielrennen?
Maar wel een publieke afbranderF means you're fucked![]()
Steniging, wat denk jij danquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:37 schreef zipper4u het volgende:
Maar wel een publieke afbrander![]()
Ik denk dat als je aan een wedstrijd meedoet je wel zodanig getrained bent dat je het makkelijk binnen het limiet kunt halen.![]()
Er zijn wedstrijdenwaar je gewoon de bezemwagen in wordt geduwd. Bij nurnburgring stond er vlak voordat je de nordschleife opging een wagen met een bezem uit de kofferbak steken met daarop een heks.![]()
Wat had je gerookt ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Er zijn wedstrijdenwaar je gewoon de bezemwagen in wordt geduwd. Bij nurnburgring stond er vlak voordat je de nordschleife opging een wagen met een bezem uit de kofferbak steken met daarop een heks.![]()
![]()
zo, jump is ook weer terug van zijn rondje draven.... eerste 3 km waren zwaar, daarna prima
Verkloot ik op het einde mn tempo op een heel klein heuveltje...
door extreem langzaam (voor mn gevoel) te lopen toch netjes op het gestelde doel van 5:58 uit gekomen
Ecosia
oh, en ik dacht lekker verlicht te lopen, was 75% over onverlichte wegen
Ecosia
Was jij wel verlicht dan?
fluo shirt, en die eerste dip in mn tempo was een onverwachte sanitaire stopquote:
Dan toch weer blij dat ik een jongetje ben
Ecosia
Ik denk niet dat hij het licht heeft gezien. Maar wie weet was er licht aan het eind van de tunnel.quote:![]()
Be happy! Ik kan daar ZO jaloers op zijn somsquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:19 schreef Jumparound het volgende:
[..]
fluo shirt, en die eerste dip in mn tempo was een onverwachte sanitaire stop
Dan toch weer blij dat ik een jongetje ben
oh, sexy neukt tegenwoordig zn garmin en begint gelijk bijdehand te doen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het licht heeft gezien. Maar wie weet was er licht aan het eind van de tunnel.
Ecosia
tijd voor bier!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dat lijkt mij wel handig, maar bij wielrennen hoor je het vaak over de tijdslimiet, vooral in de bergritten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Steniging, wat denk jij dan![]()
Ik denk dat als je aan een wedstrijd meedoet je wel zodanig getrained bent dat je het makkelijk binnen het limiet kunt halen.
Wat zal de tijdslimiet kunnen zijn bij bv een 5km loop?kap nah![]()
voor de liefhebbers van de endomondo groep, dit +1 moet je lopen om me voor te blijven in de ranking. Ik ben niet van plan om ook maar een meter meer te lopen
Ecosia
hangt helemaal van de organisatie af, maar het zou zomaar 45 minuten of zelfs 50 kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:22 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel handig, maar bij wielrennen hoor je het vaak over de tijdslimiet, vooral in de bergritten.
Wat zal de tijdslimiet kunnen zijn bij bv een 5km loop?
Dat zijn veelal toch de evenementen waar Petra, Slakkelien en Precilla hun rosé weg tanken tijdens de loop
Ecosia
Garminquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oh, sexy neukt tegenwoordig zn garmin en begint gelijk bijdehand te doen?Ik vereer een heidense entiteit. All heil Niké godin van de wind
![]()
![]()
Kus voor jou! Je hebt het super gedaan![]()
![]()
Die schema's zijn zo hopeloos kut om te lezen hequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:23 schreef Jumparound het volgende:
voor de liefhebbers van de endomondo groep, dit +1 moet je lopen om me voor te blijven in de ranking. Ik ben niet van plan om ook maar een meter meer te lopen![]()
![]()
maar ze lopen in ieder geval...quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
hangt helemaal van de organisatie af, maar het zou zomaar 45 minuten of zelfs 50 kunnen zijn.
Dat zijn veelal toch de evenementen waar Petra, Slakkelien en Precilla hun rosé weg tanken tijdens de loop
Wetende van wie dit komt ->quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar ze lopen in ieder geval...![]()
![]()
![]()
O mooi dan ik het lekker rustig aan doen om je voor te blijven over het algemeen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:23 schreef Jumparound het volgende:
voor de liefhebbers van de endomondo groep, dit +1 moet je lopen om me voor te blijven in de ranking. Ik ben niet van plan om ook maar een meter meer te lopen![]()
gebruik die website ook maar vind het juist een van de makkelijkste schema's die ik ben tegen gekomenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Die schema's zijn zo hopeloos kut om te lezen he'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
rook je de zure geur van sarcasme niet die uit je speakers kwam?quote:
ah, dat klopt ja, jij bent van het ene backwater island naar het ander gegegaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
GarminIk vereer een heidense entiteit. All heil Niké godin van de wind
![]()
![]()
Kus voor jou! Je hebt het super gedaan
kek horloge hoorhet wentquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Die schema's zijn zo hopeloos kut om te lezen he
In excel wordt het een stuk beter, en als je uitleg krijgt over wat je moet is het prima te doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar ze lopen in ieder geval...
Sportief RD ;-)quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
O mooi dan ik het lekker rustig aan doen om je voor te blijven over het algemeen.
Ecosia
Valt mee. Je moet je er even in verdiepen, maar dan zijn ze supersimpel te lezen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Die schema's zijn zo hopeloos kut om te lezen heZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, de zware parfums van Patries en de girlz omdat zweet zo primitief stinktquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
rook je de zure geur van sarcasme niet die uit je speakers kwam?![]()
![]()
copy / paste http://www.zevenheuvelenloop.nl/deelnemers/abc
"De limieten zijn: 5 km: 36 minuten netto / 10 km: 1 uur 12 minuten netto / 15 km: 1 uur 48 minuten netto."kap nah![]()
https://docs.google.com/s(...)GtadFZZWmp4Tmc#gid=0
Zo gebruik ik hem nu. Ook handig om ff vanaf mn telefoon (android met de "Drive" app) om even snel te checkenInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
pittige tijden, zeker voor de 5 kquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:33 schreef zipper4u het volgende:
copy / paste http://www.zevenheuvelenloop.nl/deelnemers/abc
"De limieten zijn: 5 km: 36 minuten netto / 10 km: 1 uur 12 minuten netto / 15 km: 1 uur 48 minuten netto."
Ecosia
Nou! Tijdens m'n eerste 5km haalde ik die tijd niet eensquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
pittige tijden, zeker voor de 5 k
Als je weet dat dat lastig wordt, moet je dus vooraan starten. Dan heb je meer tijdquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
pittige tijden, zeker voor de 5 k
voor de 10 k kan dat lastig zijn voor sommige omdat dat tussenstuk de heuvels zijn.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
pff, ik hoop niet dat er finish fillmpjes zijn van de BtB.
Zo soepel als met de Midzomernachtcross zal het wel niet worden ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
klote film urlInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Joh, al kom je kotsend en bloedend over de finish, dan zijn we alsnog fier hoor. Maar rennen zul jequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:42 schreef Jumparound het volgende:
pff, ik hoop niet dat er finish fillmpjes zijn van de BtB.
Zo soepel als met de Midzomernachtcross zal het wel niet worden ;-)![]()
![]()
btb scheelde dat niet eens zo gek veelquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Joh, al kom je kotsend en bloedend over de finish, dan zijn we alsnog fier hoor. Maar rennen zul je
Ecosia
Nou, nee hoor. Er kwam zondag bij BtB een aantal mensen over de finish op een manier waarop ik niet trots op ze ben. Finishen is niet altijd iets om trots op te zijn. Deze mensen hadden er beter aan gedaan uit te stappen of te gaan wandelen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Joh, al kom je kotsend en bloedend over de finish, dan zijn we alsnog fier hoor. Maar rennen zul jeZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Absoluut... Die ene was gewoon engquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou, nee hoor. Er kwam zondag bij BtB een aantal mensen over de finish op een manier waarop ik niet trots op ze ben. Finishen is niet altijd iets om trots op te zijn. Deze mensen hadden er beter aan gedaan uit te stappen of te gaan wandelen.
Waggelen. Letterlijk. Volledig uitgedroogd. Zonnesteek. En het was er niet één of twee, maar meer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik heb iets gemist blijkbaar, enlighten me pleaseZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
dan heb ik er goed aan gedaan om mn tijd te nemen... inclusief wandelenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Waggelen. Letterlijk. Volledig uitgedroogd. Zonnesteek. En het was er niet één of twee, maar meer.
Ecosia
Zeker weten. Dat was geen reclame voor het hardlopen, zoals zij over de finish kwamen. Compleet zwalkend door het finishdeel...quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dan heb ik er goed aan gedaan om mn tijd te nemen... inclusief wandelendan eindig ik echt nog liever bij de laatste 10
Damn. Best wel link ook.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Waggelen. Letterlijk. Volledig uitgedroogd. Zonnesteek. En het was er niet één of twee, maar meer.![]()
Hebben ze dat helemaal zelf voor elkaar gebokst dan heb ik daar geen medelijden mee. Bea en Patries voor gevorderden![]()
![]()
vlak voor de finish lag er nog 1 aan het infuus....quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Damn. Best wel link ook.![]()
Hebben ze dat helemaal zelf voor elkaar gebokst dan heb ik daar geen medelijden mee. Bea en Patries voor gevorderden
toen besefte me ik dat ik er goed aan gedaan had in te houden...
maar als ik gup zo lees was het nog veel erger
Ecosia
ohja, ik stink... blegh
*douched*Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik heb er geen woorden voor. Als het zwaar is dan is het zwaar, als het te zwaar is dan is het te zwaar. Maar als je het gewoon niet kunt, doe het dan gewoon niet.![]()
![]()
Dat jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:55 schreef mosselmossel het volgende:
Jij hebt gewoon heel verstandig gedaan Jumper.wij allebei
ik heb de laatste 10 km gebruikt om nog ff een lekker kleurtje op te doen ;-)quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:55 schreef mosselmossel het volgende:
Jij hebt gewoon heel verstandig gedaan Jumper.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Kwiek TWC. Enorm kwiek, vergeleken bij wat zondag over de finish kwam. Ken je dat filmpje van de marathon tijdens de Spelen in LA? Zo ongeveer ging het zondag.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vergis je niet. Dit waren gewoon getrainde mensen. Ze konden alleen totaal niet omgaan met de omstandigheden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik heb er geen woorden voor. Als het zwaar is dan is het zwaar, als het te zwaar is dan is het te zwaar. Maar als je het gewoon niet kunt, doe het dan gewoon niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
nou... de omstandigheden waren op een geniepige manier zwaar... zoals een heel stuk uit de wind, in de zon zonder waterpost... maar dan wel het stuk het verst van de finish zodat je, voor je gevoel, net zo goed door kunt lopen...quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik heb er geen woorden voor. Als het zwaar is dan is het zwaar, als het te zwaar is dan is het te zwaar. Maar als je het gewoon niet kunt, doe het dan gewoon niet.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Inderdaad. Onder normale omstandigheden had ik de BtB ook gewoon uit kunnen rennen. Weet ik zeker. Jump ook. Maar ik persoonlijk trek die hitte gewoon heel slecht. Dat was echt m'n breekpunt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Vergis je niet. Dit waren gewoon getrainde mensen. Ze konden alleen totaal niet omgaan met de omstandigheden.
Shit happens, volgend jaar revenge! En een verbetering moet haast wel lukkendat dan weer wel
Ja maar daar neem je dan toch ook een petje en flesjes mee als je het weer bekijkt voordat je gaat ?![]()
In vergelijking met mensen die ik over de streep heb zien komen. Mn eindsprint ging voor mn gevoel nog redelijk soepelquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vergeleken met de mensen die half dood over de finish kwamen of in vergelijking met jezelf ?
Maar ik had ook de laatste 6k wat ingehoudenF means you're fucked![]()
Doseren is moeilijk.
Ik ben bang dat ik met de lvmv loop te snel ga in het begin zeker omdat het laatste stuk het zwaarst is omdat je dan over het strand moet.
Iemand tips over kracht sparen ?
Rustig beginnen! En je niet gek laten maken door de snelle starters. Het gaat om jouw tempo, niet dat van hunquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Doseren is moeilijk.
Ik ben bang dat ik met de lvmv loop te snel ga in het begin zeker omdat het laatste stuk het zwaarst is omdat je dan over het strand moet.
Iemand tips over kracht sparen ?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat wat Gup zegt. Maar aan de andere kant. Het is maar 5 kilometer. Als je na 3 kilometer dood gaat hoef je er nog maar twee. Kwartiertje afzien, dat moet nog wel lukken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Doseren is moeilijk.
Iemand tips over kracht sparen ?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
beetje van Gup, beetje van de Hossel en een beetje van je zelf en je zit gebakken!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Stiekem is dat van mij ook van jou gejat hoor RDquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
beetje van Gup, beetje van de Hossel en een beetje van je zelf en je zit gebakken!
ik had het inderdaad ook zo kunnen zeggenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Stiekem is dat van mij ook van jou gejat hoor RD
nou, weet je zeker dat je stukjes mossel moet nemen?
ik heb nog wel wat tips voor je
ga naar de wc voor je gaat lopen
eet iets koolhydraatrijks voor de wedstrijd
zorg dat je van te voren genoeg drinkt
weet waar en hoe laat je moet zijn om zonder stress aan te komen
weet wat je "basis tempo" is waar je in het geval van nood op terug kunt vallen (bij mij is dat 4 stappen per ademhaling, en 4 stappen per ademuithaling)
verken het parcourse, desnoods met googlemaps
succes!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
oh, en let vooral niet op de shit die je bij je moet hebben.
het belangrijkste is je startnummer, schoenen en je hardloopkleren (indien je die niet aantrekt opweg naar de wedstrijd) de rest is nice to have maar overbodig
Ecosia
Over het strand en als het tegenzit sterke wind tegen, en zand in je ogen en gezicht.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Doseren is moeilijk.
Was spannender geweest als ze de loop richting hacdrn omgewisseld:
zwaarste stuk is dan de kijkduinsestraat op, lange zware helling, maar wel op asfalt
Het beginstuk gaat waarschijnlijk met wind me over de LvM, daarna de hoek om richting de duinen, daar zal je al last kunnen krijgen van de wind.
Beste is lekker rustig beginnen, en als je op het strand ben gelijk vlak langs de vloedlijn lopen, is hardzand.
Kan je gelijk inschatten of je een tempo hoger kan rennen, ook afhankelijk van de (harde) tegenwind.
Maar de finish is dan wel in zicht.
kap nah![]()
na veel twijfelen toch nog op pad gegaan naar de 10km road championships.
4 rondjes van 2.5km (volgens garmin 2.45km maar omdat het om een officieel kampioenschap ging ga ik er vanuit dat de afstand klopte)
eerst even lekker inlopen, hiel voelde goed, nog even naar het toilet en klaar voor de start.
Snelle start, wat zeg ik, veel te snelle start wat leidde tot bekertjes op de Coopertest en de mijl maar wat ik verder al snel moest bekopen.
Ik had in gedachte om een tempo van rond de 4.30 te lopen maar het deelnemersveld had er flink de gang in, de eerste kilometer ging in iets over 4 minuten en ik liet me, blind van ijver, meeslepen in de vaart der volkeren met de overmoedige gedachte dat tempo langer vol te houden dan in werkelijkheid lukte.
Het verval in tempo begon de derde kilometer en moest alles bijzetten om de rest van de race het tempo vast te houden....gelukkig geen verder verval.
Ik hoopte mijn PR wat aan te kunnen scherpen, dit lukte ook maar niet met de minuut waar op ik gehoopt had.
Dus ondanks een nieuw PR niet helemaal tevreden, wederom in mijn eigen "val" getrapt en de eerste 3km te veel gegeven.
Kortom, pacing van mijn races kan veel beter, iets om aan te werken dus
http://www.endomondo.com/workouts/gBPjfJfGUhM'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gezien het starten bij de 7 heuvelen meer als een uur duurt denk ik niet. Geen idee hoe ze die limieten houden. Als snellere loper kan ik wel het volgende zeggen: Ga ajb niet ergens staan waar je niet hoort te staan. Ik start bij HM altijd op de plek van de tijd die ik ongeveer ga lopen. Verbaasd altijd over hoeveel mensen er voor me starten. Vervolgens is het 3 km lang mensen die wandelen inhalen terwijl ik toch echt bij 1:30 startte. Gelukkig gaan de startvakken bij de 7 heuvelen op verwachte eindtijd, en durven mensen niet snel een uur op te geven als verwachte eindtijd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als je weet dat dat lastig wordt, moet je dus vooraan starten. Dan heb je meer tijd
Dit wil overigens niet zeggen dat ik geen respect heb voor andere lopers. Iedereen die op zijn persoonlijke maximaal presteert levert een topprestatie, en heb ik respect voor.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tieske89 op 15-09-2012 08:34:58 ]![]()
inderdaad, and that annoys the hell out of me!! maar het geheel mijn eigen schuld.quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Valt me een beetje tegen is yur nog steeds sneller dan jou.
Het enige excuus van mijn te snelle start dat ik voor mijzelf maak is het feit dat bij de kleine evenementen hier, ik, als goedwillende amateur mee moet met de regionale top dus als je niet te snel, te veel, achter wil raken moet snel het gas er op'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, and that annoys the hell out of me!! maar het geheel mijn eigen schuld
Maar, een PR is een PRgoed gedaan!! En volgens mij ook wel lekker gelopen
ja lach jij maar.... maar het houd me in ieder geval scherpquote:
Mogge
En bedankt voor de tips![]()
Nu eerst koffie
je kunt je ook afvragen of je dan überhaupt wel mee wilt doen ;-)quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, and that annoys the hell out of me!! maar het geheel mijn eigen schuld.
Het enige excuus van mijn te snelle start dat ik voor mijzelf maak is het feit dat bij de kleine evenementen hier, ik, als goedwillende amateur mee moet met de regionale top dus als je niet te snel, te veel, achter wil raken moet snel het gas er opInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik vind het grappig dat we op elkaars PR jagenquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja lach jij maar.... maar het houd me in ieder geval scherp
alles beter dan met Slakkelien en Patries te moeten lopenquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:19 schreef Jumparound het volgende:
[..]
je kunt je ook afvragen of je dan überhaupt wel mee wilt doen ;-)
YUR, vandaag is sportmassage-dag, toch?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, vanmiddag....quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:21 schreef Guppyfriend het volgende:
YUR, vandaag is sportmassage-dag, toch?
Zometeen eerst weer groepstherapietraining. Duurloop van 90 a 100 minutenF means you're fucked![]()
Lekker!! Veel plezierquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag....
Zometeen eerst weer groepstherapietraining. Duurloop van 90 a 100 minutenook bij de sportmassage
Thanksquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lekker!! Veel plezierook bij de sportmassage
Zie nog wel een beetje tegen die massage op... zal niet bepaald een Thaise massage met happy ending zijn....F means you're fucked![]()
Nee zeg!! No pain, no gain, geldt geloof ik voor sportmassages. You've livequote:Op zaterdag 15 september 2012 08:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Thanks
Zie nog wel een beetje tegen die massage op... zal niet bepaald een Thaise massage met happy ending zijn....kusje van GotC na afloop en dan is alles weer goed!
Ziet er uit als een leerzame dagquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
na veel twijfelen toch nog op pad gegaan naar de 10km road championships.
4 rondjes van 2.5km (volgens garmin 2.45km maar omdat het om een officieel kampioenschap ging ga ik er vanuit dat de afstand klopte)
eerst even lekker inlopen, hiel voelde goed, nog even naar het toilet en klaar voor de start.
Snelle start, wat zeg ik, veel te snelle start wat leidde tot bekertjes op de Coopertest en de mijl maar wat ik verder al snel moest bekopen.
Ik had in gedachte om een tempo van rond de 4.30 te lopen maar het deelnemersveld had er flink de gang in, de eerste kilometer ging in iets over 4 minuten en ik liet me, blind van ijver, meeslepen in de vaart der volkeren met de overmoedige gedachte dat tempo langer vol te houden dan in werkelijkheid lukte.
Het verval in tempo begon de derde kilometer en moest alles bijzetten om de rest van de race het tempo vast te houden....gelukkig geen verder verval.
Ik hoopte mijn PR wat aan te kunnen scherpen, dit lukte ook maar niet met de minuut waar op ik gehoopt had.
Dus ondanks een nieuw PR niet helemaal tevreden, wederom in mijn eigen "val" getrapt en de eerste 3km te veel gegeven.
Kortom, pacing van mijn races kan veel beter, iets om aan te werken dus
http://www.endomondo.com/workouts/gBPjfJfGUhM
Belangrijker: Hoe is je hiel nu?F means you're fucked![]()
Dat kusje maakt inderdaad wel een boel goed jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee zeg!! No pain, no gain, geldt geloof ik voor sportmassages. You've livekusje van GotC na afloop en dan is alles weer goed!
Gewoon gefocust blijvenquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat kusje maakt inderdaad wel een boel goed ja
Tering, gisteravond lekker gelopen. Is mn zoon om kwart voor 7 wakker...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dat valt niet mee...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
goed, in ieder geval niet slechter.quote:
De hiel van mijn nieuwe schoen is iets smaller dus de hiel van mijn voet wordt elke keer in de "rand van de schoen" gedrukt dus het is meer een "blauwe plek-achtig iets" dan dat het echt een spier of pees blessure is volgens mij...
vandaag wel op mijn oude schoenen gelopen
[ Bericht 3% gewijzigd door rechtsedirecte op 15-09-2012 08:44:48 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
even puzzelen wat morgen op het programma staat... misschien wat heuveltjes of gewoon lekker lui een vlak rondje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wat een discipline!quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:48 schreef linebear het volgende:
Vaatwasser is leeg geruimd, dus de loopkleding aan en rennen maarInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Morgen training 11 van Renate Wennemars 15 km. Acht kilometer in zone 3/4 (HS159-179 Vind het erg veel ineens! Blijf die opbouw van het schema beetje vreemd vinden.![]()
Goed kans dat je het prima aankanquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:12 schreef Rammelaartje het volgende:
Morgen training 11 van Renate Wennemars 15 km. Acht kilometer in zone 3/4 (HS159-179 Vind het erg veel ineens! Blijf die opbouw van het schema beetje vreemd vinden.Renates schema's zitten over het algemeen wel aardig in elkaar, dacht ik, dus het is vast niet zomaar.
Ja ben erg benieuwd! Ik ga gewoon op een voor mij lekker tempo lopen en ik zie wel hoe ver ik kom! Wel superveel zin in, eindelijk weer wat meer kilometers makenquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Goed kans dat je het prima aankanRenates schema's zitten over het algemeen wel aardig in elkaar, dacht ik, dus het is vast niet zomaar.
![]()
![]()
Toch nog een happy endingquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat kusje maakt inderdaad wel een boel goed ja
Geniet ervan!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:18 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ja ben erg benieuwd! Ik ga gewoon op een voor mij lekker tempo lopen en ik zie wel hoe ver ik kom! Wel superveel zin in, eindelijk weer wat meer kilometers makenals je eenmaal in een lekker ritme zit, tik je die KM's zo af! Komt goed!
inderdaad Rammelaartje... kilometers maken is voor mij ook het leukste wat er is..
het harriersseizoen loopt hier bijna ten einde en ze vroegen of ik interesse had in track and field....![]()
sprinten en middenlange afstand is niet voor mij weggelegd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vond dat filmpje van die cross wat je gisteren postte er wel erg leuk uit zien! Nieuw Zeeland lijkt mij wel echt zo'n land dat eigenlijk te mooi is om op het asfalt te blijven lopen...quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
inderdaad Rammelaartje... kilometers maken is voor mij ook het leukste wat er is..
het harriersseizoen loopt hier bijna ten einde en ze vroegen of ik interesse had in track and field....![]()
sprinten en middenlange afstand is niet voor mij weggelegd![]()
Dat ben ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef GotC het volgende:
Enne, wat betreft poedelprijs @ LVML..ik doe mee, voor de 10km iig
Als ik de 5km van Evy blessureloos kan lopen ga ik wel eens geld uitgeven aan iets fatsoenlijkers
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Goede renkleding verhoogt wel je loopplezier en daardoor ben je wel weer meer gemotiveerd om te blijven lopenquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ben ik
Als ik de 5km van Evy blessureloos kan lopen ga ik wel eens geld uitgeven aan iets fatsoenlijkersAl heeft dat weinig met blessures te maken
Ik kan me een x herinneren een paar jaar terug toen ik in de winter een kleine 3 km gelopen had in joggingbroek en dikke trui en ik echt ziek (met koorts!!) in bed heb gelegen toen ik terug kwam. Pas na een paar uur ging het weer beter. Kwam gewoon door die kleding!![]()
De motivatie is gelukkig het probleem nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:36 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Goede renkleding verhoogt wel je loopplezier en daardoor ben je wel weer meer gemotiveerd om te blijven lopenAl heeft dat weinig met blessures te maken
Ik kan me een x herinneren een paar jaar terug toen ik in de winter een kleine 3 km gelopen had in joggingbroek en dikke trui en ik echt ziek (met koorts!!) in bed heb gelegen toen ik terug kwam. Pas na een paar uur ging het weer beter. Kwam gewoon door die kleding!
Maar dit is de derde of vierde keer dat ik begin met lopen en steeds loop ik vast op blessures. Schoenen vind ik de investering nog wel waard, maar overige kleding gaat me voor nu echt te ver.
Als het regent loop ik gewoon niet
Eerst maar eens ultralangzaam opbouwen en elke dag oefeningen voor enkels en knieen doen
50.000 O+![]()
Alles goed met oma yuki?quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toch nog een happy ending
Geniet ervan!![]()
Het is ook voornamelijk het zweet dat niet goed wordt afgevoerd in die kleding.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De motivatie is gelukkig het probleem niet
Maar dit is de derde of vierde keer dat ik begin met lopen en steeds loop ik vast op blessures. Schoenen vind ik de investering nog wel waard, maar overige kleding gaat me voor nu echt te ver.
Als het regent loop ik gewoon niet
Eerst maar eens ultralangzaam opbouwen en elke dag oefeningen voor enkels en knieen doen
Enwat voor blessures had je dan?![]()
Mogguh. Weer eens aan afwijzing op een sollicitatie gehad. En ik kan verdomme niet eens ff lekker de frustratie eruit rennen.![]()
Goed, nee. Iets beter, ja. Ze was gisteren iig iets beter aanspreekbaar. Maar het ziet er slecht uit, qua prognose...quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Alles goed met oma yuki?
Thanks for asking
Kut zegquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh. Weer eens aan afwijzing op een sollicitatie gehad. En ik kan verdomme niet eens ff lekker de frustratie eruit rennen.wat balen!
Keep the faith!quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh. Weer eens aan afwijzing op een sollicitatie gehad. En ik kan verdomme niet eens ff lekker de frustratie eruit rennen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Balen...quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh. Weer eens aan afwijzing op een sollicitatie gehad. En ik kan verdomme niet eens ff lekker de frustratie eruit rennen.
Eruit situppen een optie?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed, nee. Iets beter, ja. Ze was gisteren iig iets beter aanspreekbaar. Maar het ziet er slecht uit, qua prognose...
Thanks for asking![]()
![]()
![]()
Haha, die doe ik ook regelmatig, maar dat is geen surrogaat voor lekker buiten de wind voelen enzo. Straks ff kijken of ik een rondje kan fietsen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Balen...
Eruit situppen een optie?![]()
Enkels en knieen. Ik heb gare gewrichten. Mijn polsen zijn bijvoorbeeld ook niet je van hetquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het is ook voornamelijk het zweet dat niet goed wordt afgevoerd in die kleding.
Enwat voor blessures had je dan?
Misschien is hardlopen voor mij ueberhaupt geen goed idee, maar ik vind het zo lekker om te doen
Dus eerst maar focussen op voorkomen van blessures en dan pas weer eens naar de conditie gaan kijken
50.000 O+![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:38 schreef GotC het volgende:
MissMSX!Ik moest even 2x kijken of ik wel in het goede topic zat
Ik ga weer vol goede moed aan de bak
50.000 O+![]()
Ben ik weer!
Pff ik kon eind Juli nog geen minuut lopen, 2 weken nodig gehad om week 1 oefening 1 vol te houden. En eergisteren jogde ik 3.5 km waarbij ik een stuk had van 3x5 minuut lopen
Dat is in mijn conditie echt wel een mijlpaal
Maar vandaag kon ik het voor het eerst niet volhouden, vlgs mij zit ik even op een lichamelijke max belasting. Vandaag een stuk waarbij ook een 2x6 en 1x7 minuten doorlopen zat.. de laatste 7 minuten na 4 minuten moeten staken, teveel last van linkerenkel.
Die kwam bij de inzet van de 2de x 6 minuten lopen opzetten, en bleef aanhouden. Liep in de laatste minuten beetje mank en dat kan de bedoeling niet wezen.
Dus, misschien nu maar eens 2 dagen rust inbouwen, en dan weer proberen.
Inmiddels loop ik toch 10 km in de week en ben ik al 1 zak aardappelen kwijt
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat is heel goed!
Mare, 10 kilo iets kruimig? Of een pondje kriel?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Top hoor meid!quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga weer vol goede moed aan de bakAls je wat support wil, roep maar
We moeten nog wel even onze secretaresses aanspreken over de volgende date!![]()
Nee 5 kilo bintjesquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:02 schreef Jumparound het volgende:
Dat is heel goed!
Mare, 10 kilo iets kruimig? Of een pondje kriel?scheelt toch iets met lopen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Iets?? Onwijs veel! Echt goed bezigquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Nee 5 kilo bintjesscheelt toch iets met lopen.
![]()
![]()
Heeft niks met krachten sparen te maken; maar als het winderig weer is; Zonnebril mee..quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Doseren is moeilijk.
Ik weet niet of je bril of lenzen hebt? Of 20/20 zichtmaar ik heb lenzen, en in het bos (Vliegjes) en op het strand (zand) is mijn zonnebril me even heilig als mn schoenen.
Gele glazen bij het meeste weer (ook nog ns contrastverhogend = makkelijker zicht in het bos)
Donkere bij echt zon en doorzichtige bij donker.
Als je al een bril draagt gaat het natuurlijk niet echt op, en zonder oogcorrectie zal het wellicht ook meevallen, maar je ogen zandvrij maken is een kutklus.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
I feel for youquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh. Weer eens aan afwijzing op een sollicitatie gehad. En ik kan verdomme niet eens ff lekker de frustratie eruit rennen.![]()
Idem vandeweek en zou werkelijk waar niet weten wat ik zonder lopen zou moeten op zo'n moment...
Andere uitlaatklep dan maar?
Morgen maar lopen, anders loop ik te veel en te frequentvoel zo heel af en toe stijve hamstringetjes. Wordt 10k duurloop in rustig tempo en dat moet best kunnen na een avondje stappen vanavond
![]()
![]()
Zijn er hier trouwens mensen die in/rondom kijkduin rennen?
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein![]()
Yup, YUR en ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:43 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die in/rondom kijkduin rennen?. Beiden met loopgroepen van HAAG Atletiek.
![]()
Loopgroepen? Is dat wat?:) Zit er mischien ook toch maar aan te denken.. Maar hoe gaat dat in ze werk dan? Hoeveel km enzo?
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein![]()
Net weer 2 rondjes vondelpark gelopen. Ik ben klaar voor de dam tot dam... 6,43 in precies 35 minuten.
De broek van de Lidl is voor mij geen succes... hij schijnt doorEen broek over heen dragen dan maar
![]()
Of terugbrengen en fatsoenlijke broek kopen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:56 schreef linebear het volgende:
Net weer 2 rondjes vondelpark gelopen. Ik ben klaar voor de dam tot dam... 6,43 in precies 35 minuten.
De broek van de Lidl is voor mij geen succes... hij schijnt doorEen broek over heen dragen dan maar
Een keertje niet kunnen volhouden is toch helemaal niet erg? Je doet het hartstikke goed, zeker als je kijkt naar je achtergrond (lees: aardappeltjesquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ben ik weer!
Pff ik kon eind Juli nog geen minuut lopen, 2 weken nodig gehad om week 1 oefening 1 vol te houden. En eergisteren jogde ik 3.5 km waarbij ik een stuk had van 3x5 minuut lopen
Dat is in mijn conditie echt wel een mijlpaal
Maar vandaag kon ik het voor het eerst niet volhouden, vlgs mij zit ik even op een lichamelijke max belasting. Vandaag een stuk waarbij ook een 2x6 en 1x7 minuten doorlopen zat.. de laatste 7 minuten na 4 minuten moeten staken, teveel last van linkerenkel.
Die kwam bij de inzet van de 2de x 6 minuten lopen opzetten, en bleef aanhouden. Liep in de laatste minuten beetje mank en dat kan de bedoeling niet wezen.
Dus, misschien nu maar eens 2 dagen rust inbouwen, en dan weer proberen.
Inmiddels loop ik toch 10 km in de week en ben ik al 1 zak aardappelen kwijt)
Mag morgen weer duurloop doen!![]()
Ik ga denk ik voor 8km en dan rustig opbouwen naar de 10km.
vandaag eindresultaat van Jillian 30 day shred kunnen meten, 2.8 kilo eraf, 4cm van de taille en 3cm van de buik en 1cm van de bovenbenen! Maandag beginnen met ripped in 30!![]()
![]()
Wij lopen 3x per week met de wegatletiek groepen mee. De indeling wordt gedaan aan de hand van je 10 km tijd. We lopen volgens een schema dat wordt opgesteld, elke groep loopt dat schema maar iedere groep op z'n eigen tempo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:54 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Loopgroepen? Is dat wat?:) Zit er mischien ook toch maar aan te denken.. Maar hoe gaat dat in ze werk dan? Hoeveel km enzo?
Km verschilt dus per keer en per groepMaar dit wordt niet gezien als belangrijk. Het gaat gewoon om het schema en dat je alles goed kan volhouden.
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:15 schreef gcjoel het volgende:
Mag morgen weer duurloop doen!![]()
Ik ga denk ik voor 8km en dan rustig opbouwen naar de 10km.
vandaag eindresultaat van Jillian 30 day shred kunnen meten, 2.8 kilo eraf, 4cm van de taille en 3cm van de buik en 1cm van de bovenbenen! Maandag beginnen met ripped in 30!Mooie resultaten
Zo, da's lekker wakker worden! Totaal ontspannen lange duurloop (100 minuten) incl 2x10 minuten iets versnellen
http://www.endomondo.com/workouts/i8PZEBt3tuAF means you're fucked![]()
Dat ziet er lekker uit! Wat een prachtige omgeving hebben jullie toch ook, met het strand en alles![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een van de twee versnellingen was op de scheveningse boulevardquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat ziet er lekker uit! Wat een prachtige omgeving hebben jullie toch ook, met het strand en alles!
Holy neukquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:29 schreef YUR het volgende:
Zo, da's lekker wakker worden! Totaal ontspannen lange duurloop (100 minuten) incl 2x10 minuten iets versnellen
http://www.endomondo.com/workouts/i8PZEBt3tuA! Das wel egt nice..
Vertel eens wat over jezelf, wat je loopt enzo?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:33 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Holy neuk! Das wel egt nice..
![]()
![]()
Rustig opbouwen en dan kan jij dat straks ook. Ik ben ook netjes met les 1 begonnen....en ging ook stuk tijdens de beginnerslessenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:33 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Holy neuk! Das wel egt nice..
Even flaneren op de boulevardquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Een van de twee versnellingen was op de scheveningse boulevard
Mwoa, flaneren is wat optimistisch met volle wind tegenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Even flaneren op de boulevard
Uhmm.. oke. Nou paar maanden geleden begonnen met hardlopen, zonder schema, mischien niet handig maar goed ieder zijn dingquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Vertel eens wat over jezelf, wat je loopt enzo?. De eerste keer was 500m volgens mij haha, en daarna gewoon beetje doorgerend totdat ik na paar weken 5km in 30 min volhield. en uiteindelijk een keer 10km in een uur gelopen.. Dus ik was heel goed op weg etc, toen kreeg helaas de stiefvader van me ex kanker, en het ging allemaal heel snel, dus toen een beetje alles laten verwateren, want je vriendin steunen von ik belangrijker
, Maar nu een paar weken geleden weer opgepakt, en helaas is me conditie gigantisch achteruit gegaan, liep toen weer 3km, om de dag. Dat gaat allemaal perfect. Helaas paar dagen geleden uitgegaan met vriendin dus nu eerst tegenslag verwerken voordat ik weer wil beginnen.
Zo, thuis![]()
Vanmiddag een klein rondje lopen en dan morgen een langere van 8 of 11km
Maandag ook Jillian er weer bij gooien. Ben vorige keer tot 20 dagen gekomen en daarna moest ik weer naar NL, dus nou ja, dit keer maar eens beginnen als ik wél weet dat ik die 30 dagen vol kan makenMaar dit keer wel de moeilijkste levels van alles proberen
![]()
Goede vorderingen iig gcjoel!Ja doei.![]()
Ik loop wel vaak richting Kijkduin maar heen en terug is me toch net iets te verquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:43 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die in/rondom kijkduin rennen?(retour is 10 km geloof ik)
![]()
2 dagen geleden nog!quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:43 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die in/rondom kijkduin rennen?
Maar nu niet meer
Ja doei.![]()
Welkom Sheldor, lekker gelopen Yur. Ik kijk even niet op Endomondo deze dagen hoor, word ik alleen maar jaloers van
Nog maar 4 nachtjes!
Iets voor in de toekomst dus en om naar toe te werken. Mooi doel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:24 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik loop wel vaak richting Kijkduin maar heen en terug is me toch net iets te ver(retour is 10 km geloof ik)
![]()
Welkom Seldor![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: