SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar daar heb je echt geen oncomfortabele kleding voor nodig..quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:10 schreef electronique het volgende:
stiekem vindi k het ook wel heel belangrijk dat ik er hip uitzie tijdens het hardlopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
nee maar in een fleece vest oid zul je me niet snel zien lopen. een lekker zachte en tevens mooie hoodie dan weer welquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar daar heb je echt geen oncomfortabele kleding voor nodig..![]()
![]()
Een hoody of dikke sweatpants.. De jaren 80 belden, ze willen hun kleren terug!
Enne, wat betreft poedelprijs @ LVML..ik doe mee, voor de 10km iig![]()
![]()
Ik ook, maar niet voor hardlopenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef electronique het volgende:
[..]
nee maar in een fleece vest oid zul je me niet snel zien lopen. een lekker zachte en tevens mooie hoodie dan weer wel
Dat is meer mijn stijl qua hardlopen in de winterHeb deze in het roze en oranje
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef GotC het volgende:
Enne, wat betreft poedelprijs @ LVML..ik doe mee, voor de 10km iig![]()
![]()
Ohjaquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Omdat je verdomme geboren bent met een stel ballen en je je daar ook naar hoort te gedragen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Welnee joh, die ga je rocken!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef GotC het volgende:
Enne, wat betreft poedelprijs @ LVML..ik doe mee, voor de 10km iig
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Misschien heeft ze wel een haasquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welnee joh, die ga je rocken!!
F means you're fucked![]()
Ik heb anders vanmorgen nog in hardlooprokje en singlet gelopen. Begon wel met een vest aan, maar die heb ik halverwege omlaag gestroopt.
Voor de winter hier een shirt met lange mouwen en duimgaten en een licht windjackje oh en lange broek![]()
Ik heb zoiets (iets andere kleur)
En een lange broek...
Ik wil nog een jasje, en ... en .... nog zoveel..![]()
![]()
Heeft iemand hier wel eens wat gekocht bij Decathlon? Is dat wat, of niet de moeite waard om ervoor om te rijden?![]()
Dat bedoel ikquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb best veel van Decathlon, vind het een super winkel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:10 schreef Arquero het volgende:
Heeft iemand hier wel eens wat gekocht bij Decathlon? Is dat wat, of niet de moeite waard om ervoor om te rijden?![]()
Zo dan !
Les 10 van Evy zit erop ik feliciteer mezelf even over het feit dat ik het al 10 lessen heb volgehouden![]()
![]()
![]()
Ik heb in een korte broek shirt en running/windjack gelopen de jas was wel nodig zeker als je nog interval doet er stond behoorlijk veel wind en ik heb wat druppels regen mogen ontvangen.
Aan het einde heb ik nog een schelpenheuveltje gepakt om me langzaam aan voor te bereiden op een cross![]()
http://www.endomondo.com/workouts/jmQXu2IDijs
* Alleen geeft mijn gps/Endomondo niet goed weer hoe hoog ik heb gelopen dat is wel jammer![]()
En 300 topics is ook een feestje![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Goed bezig, zeker met dit weerquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo dan !
Les 10 van Evy zit erop ik feliciteer mezelf even over het feit dat ik het al 10 lessen heb volgehouden![]()
![]()
![]()
Ik heb in een korte broek shirt en running/windjack gelopen de jas was wel nodig zeker als je nog interval doet er stond behoorlijk veel wind en ik heb wat druppels regen mogen ontvangen.
Aan het einde heb ik nog een schelpenheuveltje gepakt om me langzaam aan voor te bereiden op een cross![]()
* Alleen geeft mijn gps/Endomondo niet goed weer hoe hoog ik heb gelopen dat is wel jammer![]()
![]()
![]()
Dat mag niet hè wel eerlijk spelenquote:
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Thanks! ja ik ben wel lekker uitgewaaidquote:
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo dan !
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo dan !
![]()
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Zo dan !
![]()
![]()
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Zo dan !
![]()
![]()
![]()
goed bezig!
![]()
Ik vind het een erg fijne winkel waar ze mooie spullen hebben voor weinig. Maar er speciaal heen rijden doe ik niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:10 schreef Arquero het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:49 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Ik vind het een erg fijne winkel waar ze mooie spullen hebben voor weinig. Maar er speciaal heen rijden doe ik niet.
Moet van het weekend toch in brabant zijn, anders zou ik daar ook niet speciaal heen rijden.![]()
5 en ene halve kilometer gewandeld waarvan 10%gerend
In m'n spijkerbroek, met m'n jas aan, paraplu in m'n hand
*rammel* *rammel* van mijn autosleutels. 4 keer 150 meter![]()
![]()
Diehardquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
*rammel* *rammel* van mijn autosleutels. 4 keer 150 meter
Stoerquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
*rammel* *rammel* van mijn autosleutels. 4 keer 150 meter
Ik hoop eigenlijk dat de 2-in-1 shorts ook in een lange winterversie komen. Want die loopt toch heel wat comfortabeler dan "normale" tights.![]()
Yur heeft een hele fijne broek, geen tight, maar een 'track pant'.. weet alleen effe niet meer van welk merkquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de 2-in-1 shorts ook in een lange winterversie komen. Want die loopt toch heel wat comfortabeler dan "normale" tights.Van Ronhill. Maar hoorde dat Asics ze ook gaat maken deze winter.
Is losser bij de bovenbenen, maar wat strakker bij de onderbenen.
http://www.wiggle.co.uk/nl/ronhill-terreinbroek/
Zo 1 heeft hij er.![]()
nike fuel?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
Kom ik thuis, krijg ik 4 van die led armbandjes in mijn handen gedruktniceeeeee
![]()
![]()
Trainingsbroek ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur heeft een hele fijne broek, geen tight, maar een 'track pant'.. weet alleen effe niet meer van welk merkVan Ronhill. Maar hoorde dat Asics ze ook gaat maken deze winter.
Is losser bij de bovenbenen, maar wat strakker bij de onderbenen.
http://www.wiggle.co.uk/nl/ronhill-terreinbroek/
Zo 1 heeft hij er.![]()
![]()
hoezo dat dan het is toch gewoon een tight met een schaambroekje eroverheen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de 2-in-1 shorts ook in een lange winterversie komen. Want die loopt toch heel wat comfortabeler dan "normale" tights.![]()
Nee, die tight is bijvoorbeeld ook "binnenstebuiten" waardoor je geen enkele naad aan de binnenkant voelt. Zit gewoon perfect.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hoezo dat dan het is toch gewoon een tight met een schaambroekje eroverheen?
Ik heb tot mei ofzo in tights gelopen maar die Nike 2 in 1 zit zoveel beter.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja hoi. Die voegen niks toe trouwensNee de ekte ekte van de Lidl.
das mooi, die heb ik gister ook voor het eerst gedragen, dus ik hoor nu ook bij de familie kerstboom
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
nice ook maar eens naar op zoek dan bij sommige zijn die naden namelijk echt niet comfiquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, die tight is bijvoorbeeld ook "binnenstebuiten" waardoor je geen enkele naad aan de binnenkant voelt. Zit gewoon perfect.
Ik heb tot mei ofzo in tights gelopen maar die Nike 2 in 1 zit zoveel beter.![]()
Ja want tenslotte mag je als échte vent alleen maar ongeschoren in afgeknipte spijkerbroek met katoenen witte slip en klompen aan hardlopen. Comfort is voor mietjes.![]()
Klerenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja want tenslotte mag je als échte vent alleen maar ongeschoren in afgeknipte spijkerbroek met katoenen witte slip en klompen aan hardlopen. Comfort is voor mietjes.
Comfort
Hardlopen
Alles![]()
![]()
Sexehquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
Nou nou ladies, straks moeten we nog aan de zijden slipjes![]()
![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef Lessien01 het volgende:
Start to run les 9 uitgelopen! Ging wel lekker, was wel wat wind maar gelukkig geen regen.![]()
Nou het begint net te regenen, maar ik ga toch maar even voor een rondje, anders komt het er niet meer van.
En als ik terugkom: frietjes met een frikandel speciaal![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou het begint net te regenen, maar ik ga toch maar even voor een rondje, anders komt het er niet meer van.
En als ik terugkom: frietjes met een frikandel speciaalJum!
Ik heb zojuist de chocoladekruidnoten van de Kruidvat ontdekt. Lekker misselijk t weekend in![]()
![]()
![]()
Dat ga ik ook maar doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
En als ik terugkom: frietjes met een frikandel speciaalZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vandaag ben ik niet jaloers op iedereen die frietjes eet, want ik ga zo lekker moeders home-made indisch eten opeten![]()
Nou ben ik jaloersquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:05 schreef YUR het volgende:
Vandaag ben ik niet jaloers op iedereen die frietjes eet, want ik ga zo lekker moeders home-made indisch eten opeten![]()
![]()
![]()
Pff YUR, dat vind ik veel gemener dan iedereen die hier frietjes gaat eten. Indisch lijkt me heerlijk!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef Lessien01 het volgende:
Start to run les 9 uitgelopen! Ging wel lekker, was wel wat wind maar gelukkig geen regen.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
En als ik terugkom: frietjes met een frikandel speciaalEvil
![]()
Ik ga aan de tempeh en broccolien een glaasje rode wijn
![]()
voor alle lopers van vandaag! Gaan er dit weekend nog mensen mee doen aan de Urbanathlon in A'dam?
Ik ga morgen rennen, hopen dat mijn knieën zich goed houdenLes 12 alweer
gaat hard! Volgende week naar de 4-5-5-4
Oh en Indisch![]()
hier wordt het lamsburgers met gekruide krieltjes uit de oven en salade met feta![]()
![]()
![]()
Ik ga vrijwilligen. Minder sportief, maar wel veel zin inquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
voor alle lopers van vandaag! Gaan er dit weekend nog mensen mee doen aan de Urbanathlon in A'dam?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:43 schreef linebear het volgende:
[..]
Ik ga vrijwilligen. Minder sportief, maar wel veel zin inleuk! Lijkt me loodzwaar hoor om mee te doen
wel erg cool.
![]()
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Straks eens kijken bij de AH.
Ik weet wel dat ik niet ga rennen van het weekend/sadguppy
Friet moet uit vet. Anders is het geen goeie friet. En met mayo, minimaal.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Hier ook frietjes maar dan uit vetvrije Airfryer. Frietjes met een stuk minder schuldgevoel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
M'n scheenbeen doet zeer, na m'n loopje van woensdagquote:nu nog steeds, zelfs als ik zit in de trein... Da's niet goed...
Ben er echt verdrietig van... Het ging zo lekker en ik wil zo graag. Zo zonde dat ik nu aan de kant kom te zitten, nu komt het lekkere renweer er net weer aan[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Neequote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n scheenbeen doet zeer, na m'n loopje van woensdagnu nog steeds, zelfs als ik zit in de trein... Da's niet goed...
Das zelfs erger als dat ik het heb.
![]()
Wat naarquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n scheenbeen doet zeer, na m'n loopje van woensdagnu nog steeds, zelfs als ik zit in de trein... Da's niet goed...
Ben er echt verdrietig van... Het ging zo lekker en ik wil zo graag. Zo zonde dat ik nu aan de kant kom te zitten, nu komt het lekkere renweer er net weer aan![]()
Beterschap![quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Precies! Ik heb wel eens eerder een pijntje gehad, maar niks wat een weekje rust niet verhielp...quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
NeeDas zelfs erger als dat ik het heb.
Heb dit ook nog nooit eerder gehad en maak me best zorgen![]()
Het stomme is ook dat ik bij de BtB nergens last van had. Goed, het was zwaar, maar niet pijnlijk. En nu wel...
Rust it is, in ieder geval.
Overigens is het niet zo dat het echt pijn doet nu of zo hoor. Dat klinkt wel heel erg dramatisch Maar ik voel het wel, een beetje zeuren, zeg maar. Niet zoals het hoort, lijkt me zo[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, maar zo voelen shin splints he. een zeurende pijn. Pas als je het echt volledig naar de klote hebt gelopen wordt het een stekende pijn.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Precies! Ik heb wel eens eerder een pijntje gehad, maar niks wat een weekje rust niet verhielp...
Het stomme is ook dat ik bij de BtB nergens last van had. Goed, het was zwaar, maar niet pijnlijk. En nu wel...
Overigens is het niet zo dat het echt pijn doet nu of zo hoor. Dat klinkt wel heel erg dramatisch Maar ik voel het wel, een beetje zeuren, zeg maar. Niet zoals het hoort, lijkt me zo![]()
Het voelt een beetje als groeipijn zegt maar. Alsof je onderbeen heel vermoeid is. Zo een beetje weeïge zeurende pijn.
Echt van die wijvenpijn.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ben er echt verdrietig van... Het ging zo lekker en ik wil zo graag. Zo zonde dat ik nu aan de kant kom te zitten, nu komt het lekkere renweer er net weer aan![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:05 schreef YUR het volgende:
Gado Gado
![]()
![]()
![]()
![]()
*wijf meldt...quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Het voelt een beetje als groeipijn zegt maar. Alsof je onderbeen heel vermoeid is. Zo een beetje weeïge zeurende pijn.
Echt van die wijvenpijn.
Voorlopig dus maar even de handloopschoenen aan de kapstok. Ik wil namelijk niet naar de klote gaan...
Morgen maar zwemmen dan denk ik
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Precies! Ik heb wel eens eerder een pijntje gehad, maar niks wat een weekje rust niet verhielp...
Overigens is het niet zo dat het echt pijn doet nu of zo hoor. Dat klinkt wel heel erg dramatisch Maar ik voel het wel, een beetje zeuren, zeg maar. Niet zoals het hoort, lijkt me zo*schuift rose-vice die kant op*
![]()
En dezequote:Op vrijdag 14 september 2012 18:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]*schuift rose-vice die kant op*
2 cheeseburgers verorberd met een La Chouffe erbij. Maar hey, ik had er tenslotte volgens Endomondo al 12 burned![]()
![]()
Dan mag hetquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:24 schreef Quoi het volgende:
2 cheeseburgers verorberd met een La Chouffe erbij. Maar hey, ik had er tenslotte volgens Endomondo al 12 burned
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:24 schreef Quoi het volgende:
2 cheeseburgers verorberd met een La Chouffe erbij. Maar hey, ik had er tenslotte volgens Endomondo al 12 burned![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ben er echt verdrietig van... Het ging zo lekker en ik wil zo graag. Zo zonde dat ik nu aan de kant kom te zitten, nu komt het lekkere renweer er net weer aanklote..
![]()
Haha, ik las Evi in plaats van Evil.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]Evil
![]()
Ik ga aan de tempeh en broccolien een glaasje rode wijn
Maar het rondje zit er op 7 km en 525 calorieen verbrand volgens Runkeeper. Dus ik kan er ook nog wel een Mexicano bijpakken![]()
![]()
![]()
Bluh, da's niks cool Gup. *fingers crossed*quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ben er echt verdrietig van... Het ging zo lekker en ik wil zo graag. Zo zonde dat ik nu aan de kant kom te zitten, nu komt het lekkere renweer er net weer aanZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jullie zijn lief![]()
![]()
Hoe ontzettend zuur ik het ook vind, er zijn natuurlijk ergere dingen. Dat blijf ik dus maar tegen mezelf zeggen...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou Guppy sterkte ermee! En hopelijk is het gewoon niks en over een paar dagen weg. Balen is dat, ben daar ook altijd zo bang voor dat je iets krijgt waardoor je een tijd niet meer kunt rennen terwijl het nu zo lekker gaat.![]()
Ik heb niet één enkele verklaring, het kan van alles zijn. Nou is m'n scheenbeen altijd al een zwak punt geweest, maar dit is nieuw.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef Quoi het volgende:
Gup heb je jezelf misschien overbelast afgelopen training? Ofwel: kun je het verklaren?
Misschien toch te diep gegaan met de BtB?
Misschien iets te hard gegaan woensdag?
Misschien zijn m'n schoenen versleten? Goed mogelijk...
Helaas weet ik het niet. Wanneer ik niks meer voel, wil ik langs se Run2day, kijken of zo wat voor me kunnen betekenen. Maar dan moet het eerst over zijn natuurlijk.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
OK, er zijn dus wel wat verklaringen mogelijk. Hopen dat het met een paar daagjes rust beter is, vast wel!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb niet één enkele verklaring, het kan van alles zijn. Nou is m'n scheenbeen altijd al een zwak punt geweest, maar dit is nieuw.
Misschien toch te diep gegaan met de BtB?
Misschien iets te hard gegaan woensdag?
Misschien zijn m'n schoenen versleten? Goed mogelijk...
Helaas weet ik het niet. Wanneer ik niks meer voel, wil ik langs se Run2day, kijken of zo wat voor me kunnen betekenen. Maar dan moet het eerst over zijn natuurlijk.![]()
*hoopt!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
OK, er zijn dus wel wat verklaringen mogelijk. Hopen dat het met een paar daagjes rust beter is, vast wel!
Intussen wil ik jullie blije verhalen horen
Er was eens een poster op Fok! die dr.Sexy als username had. Dr.Sexy heeft vandaag zijn vermoedens bevestigd en werd beflirt door zijn niet geheel onaantrekkelijke huisgenotequote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
*hoopt!!
Intussen wil ik jullie blije verhalen horen![]()
Dat feel.![]()
![]()
![]()
Blij genoeg of moest het hardloop gerelateerd zijn ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Er was eens een poster op Fok! die dr.Sexy als username had. Dr.Sexy heeft vandaag zijn vermoedens bevestigd en werd beflirt door zijn niet geheel onaantrekkelijke huisgenote![]()
Dat feel.![]()
![]()
![]()
Blij genoeg of moest het hardloop gerelateerd zijn ?
Ik moest lachen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Schopje R&Pquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Er was eens een poster op Fok! die dr.Sexy als username had. Dr.Sexy heeft vandaag zijn vermoedens bevestigd en werd beflirt door zijn niet geheel onaantrekkelijke huisgenote![]()
Dat feel.![]()
![]()
![]()
Blij genoeg of moest het hardloop gerelateerd zijn ?
dr sexy SEXY!!!
altijd leuk voor je zelfvertrouwen.
ik heb vandaag 16 km gewandeld in een redelijk tempo. lekker ontspannen in iets minder dan 3 uur.
okay het is geen hardlopen maar wel nuttige training.
op naar de lasagnette.
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/117896873home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Laten we hopen
Ja![]()
Dit is wat er nu door me heen gaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat er gisteravond door me heen ging:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen![]()
Help. Maar dat ter zijde.
Morgen ga ik weer rennenEn ik ga vliegen ! Met Natalya !(ja mijn horloge heeft een naam).
![]()
Hm. Ik zou moeten hardlopen vandaag.
Ik doe het niet. Manmanman, wat een dag. Morgen is er weer een![]()
Ja doei.![]()
He bah, balen voor de mensen met blessures. :-( Sterkte!
Heb vandaag les 13 van Learn to Run gedaan. 2x10 min en 1x 15 min rennen (ehm), afgewisseld met 3 min wandelen, De eerste twee runs aan een stuk door miltsteek gehad (voor het eerst, bleh) en daarom sukkeldrafje. Dus de laatste 15 doorgelopen tot ik de 6 km van vorige keer had, omdat ik eindelijk wat door kon lopen. De 15 werden 17,5 minuut. Zo verbaasd dat ik dat volhoud! Eerlijk is eerlijk: toen hij op 6.00 sprong stopte ik direct, hahaha. Al met al, ondanks de miltsteek, wel tevreden. Verbazingwekkend hoe je echt vooruitgang merkt. Ik schrok aan het begin echt ontzettend toen ik 2 minuten aan een stuk moest lopen.![]()
misschien langs de fysio??quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
OK, er zijn dus wel wat verklaringen mogelijk. Hopen dat het met een paar daagjes rust beter is, vast wel!
(waarschijnlijk eerst langs de huisarts voor een verwijsbriefje)
Sterkte meid.kap nah![]()
De pijn aan mijn knie is vandaag eindelijk iets minder, kan nu wat makkelijker trappen lopen zonder pijnscheuten, pijn had ik sinds vorige week donderdag na de groeploop.
Toch maar een afspraak bij de huisarts gemaakt (as woensdag), lijkt mij eerder een verrekking dan overbelast, had verder geen pijn aan mij benen of spieren na de groeploop.
Ben wel bang dat ik de lvml kan shakuhh
(desnoods maar de helft wandelen ofzo)kap nah![]()
een uur lang niet gepost hier...dit topic kan wel dicht'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
De winter komt eraan, iedereen is gestoptquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
een uur lang niet gepost hier...dit topic kan wel dicht![]()
![]()
Ik ga zo toch maar de stoute schoenen aan trekken. Hoef niet zo heel erg ver en de verkoudheid is ook al over :-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Echt niet!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De winter komt eraan, iedereen is gestopt![]()
De kleding ligt klaar om morgen weer los te gaan.![]()
![]()
Klopt hoor, alleen jammer dat het zo donker is erbij. Ben dan meteen een stuk minder energiek!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef winterstorm666 het volgende:
nee de mooie looptijd komt er juist aan!
Maar het is wel heerlijk loopweer!![]()
ja dat snel donker worden is het enigste probleem. dwingt me vaak tot te verhard lopen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik moest boodschappen doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
een uur lang niet gepost hier...dit topic kan wel dicht
10km road championships wordt niets vandaag![]()
hiel (achilles) wil niet helemaal meespelen.
Afgelopen dinsdag te lang op nieuwe schoenen gelopen en toen wat last gekregen.
donderdag voelde het goed genoeg om evengoed een drafloop te doen in een rustig tempo en gister voelde het iig niet erger dan donderdag dus ik had goede hoop dat het vandaag over zou zijn...
niet dus... niet echt zeer, ga straks ook evengoed een rondje draven, maar zeurderig genoeg om niet voluit te kunnen....om Swets even te citeren, echt zo'n wijvenpijn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
das mooi balen rd. Ik hoop dat het snel weg trekt...quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
10km road championships wordt niets vandaag![]()
hiel (achilles) wil niet helemaal meespelen.
Afgelopen dinsdag te lang op nieuwe schoenen gelopen en toen wat last gekregen.
donderdag voelde het goed genoeg om evengoed een drafloop te doen in een rustig tempo en gister voelde het iig niet erger dan donderdag dus ik had goede hoop dat het vandaag over zou zijn...
niet dus... niet echt zeer, ga straks ook evengoed een rondje draven, maar zeurderig genoeg om niet voluit te kunnen....om Swets even te citeren, echt zo'n wijvenpijnInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
eigenlijk een beetje het zelfde gevoel als guppers... heb nooit last van mijn achilles o.i.d anders dan mijn bilspier dus dit is een "pijntje" wat ik moeilijk thuis kan brengen en waarvan ik dus ook niet weet hoe lang het gaat durenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
das mooi balen rd. Ik hoop dat het snel weg trekt...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vind het nu wel weer lastiger om kledingkeuze te maken. Longsleeve of niet. Dobderdag had ik het al aardig fris in mijn gewone shirt.![]()
inderdaad, ik heb gelukkig deze week een rustige drafweek, 4 x 11.5km dus geen lange duurlopen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Verstandig RD anders verkloot je je hele marathon nog.
dus als het voor volgend weekend over is, als er 32km op het programma staat ben ik blij en is er eigenlijk niets aan de hand'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
oe das minder RD hoop dat het van snel voorbijgaande aard is.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Wou ik even lekker naar de sportschool wandelen en dan flink KT doen en dan Evy les 5 naar huis doen. Waarschijnlijk precies goede afstand. Maar heb de KT maar geskipt en gelijk rondje gedaan. Geen handdoek ofzo mee. Laatste 5 minuten dikke plensbui en toen gelijk douchen. HeeeeerlijkJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Beetje rust, en dan zijn wij er vast zo weer bovenopquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eigenlijk een beetje het zelfde gevoel als guppers... heb nooit last van mijn achilles o.i.d anders dan mijn bilspier dus dit is een "pijntje" wat ik moeilijk thuis kan brengen en waarvan ik dus ook niet weet hoe lang het gaat duren![]()
zei ze stoer...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
het is niet zo dat ik niet kan hardlopen maar ik weet niet hoe het gaat bij bijv. een LDLquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:01 schreef winterstorm666 het volgende:
oe das minder RD hoop dat het van snel voorbijgaande aard is.
en een paar weken rust,daar heeft mijn schema geen boodschap aan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad, genoeg gemekkert...niet lullen maar poetsen zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Beetje rust, en dan zijn wij er vast zo weer bovenop![]()
zei ze stoer...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zegt de duivelse winterstormquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef winterstorm666 het volgende:
nee de mooie looptijd komt er juist aan!
ja ik ken het . loop nu ook te kloten met mijn knie.
tot 9 km is er weinig aan de hand en dan voel ik hem. de volgende dag is er vrijwel niks eer aan de hand.
tot vandaag bij het wandelen rond de 13 14 km voelde ik hem weer.
rust probeer ik er zoveel mogenlijk tussen te proppen maar kan het me niet veroorloven om het schema veel te verstoren.
vervang wel wat trainingen met mountainbike en rolski trainingenhome is where doghair sticks to anything but the dog!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: