Daar zitten ook haken en ogen aan hoor! Er schijnen best vervelende voorwaarden te zijn voor kindjes en dergelijke!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:56 schreef papillion het volgende:
Hehe L0t. dan moet je maar subtiele hints gaan maken. Bruidsboeken neerleggen, of wat bij mannen wellicht beter werkt, de praktische voordelen van trouwen uitleggen.
Een heel andere kant van praktische zaken waar we zelf helemaal niet aan hadden gedacht maar ons verzekerings mannetje ons op wees. Uitvaartverzekering. Die hadden we namelijk nog geen.
Stel, en daar willen we natuurlijk niet vanuit gaan, dat er nog voor, tijdens of (net) na de zwangerschap iets gebeurd met ons kindje dan is deze nu direct met ons meeverzekerd voor een uitvaart, ikzelf natuurlijk ook. Mochten we willen dan kan er gewoon een volwaardige begrafenis met alles erop en er aan (voor het bedrag waarvoor wijzelf verzekerd zijn) gegeven worden.
Hmm, ik dacht juist alles nu goed geregeld te hebben. We hebben de voorwaarden iig in de briefbus gehad, deze toch eens doorlezen wellicht.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar zitten ook haken en ogen aan hoor! Er schijnen best vervelende voorwaarden te zijn voor kindjes en dergelijke!
Succes!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:57 schreef L0t.. het volgende:
Ik zal eens gaan nadenken over een plan de campagne.
En? Zit het er al opquote:Op donderdag 13 september 2012 12:38 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind schimmelkaas in gesmolten toestand veel minder lekker, wordt érg zout. Ik maak liever een
![]()
Nog anderhalve werkdag!
![]()
Zorgverzekering, inboedel ed ook goede tip om te bekijken. Die zouden we als het goed is ook allemaal aangepast moeten hebben. Verzekerings agent gaf aan gewoon direct even een belletje te geven als het kind er was, dan zou hij alles verder regelen.quote:Indien een kind van een verzekerde levenloos wordt geboren na
een zwangerschap van tenminste 24 weken of binnen 30 dagen na
de geboorte overlijdt, is een bedrag beschikbaar voor uitvaartkosten
gelijk aan het hoogst verzekerde bedrag van (één van) de
ouder(s) tot maximaal de hoogte van de kosten van de uitvaart.
2. Indien een kind van een verzekerde overlijdt, mits het kind binnen
30 dagen na de geboorte is bijgeschreven op de polis, is een
bedrag beschikbaar voor uitvaartkosten gelijk aan het hoogst
verzekerde bedrag van (één van) de ouder(s), tot maximaal de
hoogte van de kosten van de uitvaart.
3. Indien een kind niet binnen 30 dagen na de geboorte is bijgeschreven
op de polis, dient ten behoeve van het kind een gezondheidsverklaring
te worden ingevuld en beslist Monuta over acceptatie of
non-acceptatie.
Dat klopt. Maar dat wil je al helemaal niet doen op het moment dat je zou moeten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
He bah, daar wil je toch eigenlijk allemaal helemaal niet over nadenken
Klopt, eigenlijk helemaal niet. En het voelt ook ergens heel gemeen om hier te posten omdat ik weet dat sommigen al in die situatie hebben gezeten. Maar het geeft mij ergens wel 'n opluchting te weten dat als het nodig mocht zijn het geregeld is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
He bah, daar wil je toch eigenlijk allemaal helemaal niet over nadenken
Het is niet leuk idd, maar wel realistisch.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:19 schreef papillion het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk helemaal niet. En het voelt ook ergens heel gemeen om hier te posten omdat ik weet dat sommigen al in die situatie hebben gezeten. Maar het geeft mij ergens wel 'n opluchting te weten dat als het nodig mocht zijn het geregeld is.
Ah, kan ook natuurlijk. Ik heb maandag vrij genomen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:15 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nee ik ben op vrijdag vrij. maandag laatste dag.
Wat een lieverd, en dat voor een puber!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:39 schreef Logician78 het volgende:
Coco welk merk is dat?? Die zou nl. ook erg goed passen bij onze inrichting![]()
Oh en net even last van de hormoontjes hier zeg!
Ik lag net even op de bank een beetje bekken oefeningen te doen en mijn 16jarige zoon gaat naast me zitten, kijkt me aan en vraagt of ik last van mijn voeten heb aangezien ik de hele dag had gelopen op mijn nieuwe schoenenDus ik 'ja een beetje maar ga er vast niet dood aan, pakt die schat mijn voeten en krijg ik zowaar een voetmassage
dus ik vraag 'waar heb ik dit aan verdient? Zegt ie 'omdat jij ook wel eens iets mag krijgen en omdat je mij altijd zo goed steunt ... Nou toen gingen de sluizen wel even open
![]()
![]()
Omg wat heb ik toch een schat van een kind
(de rest ook natuurlijk).
Ik ging er eigenlijk blind vanuit dat de 78 voor haar bouwjaar stondquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een lieverd, en dat voor een puber!!Maar... betekent dit dat je 18 was toen je de eerste kreeg?
Ja het is serieus zo'n schat, enige issues die we hebben zijn zijn slaapgewoonten af en toe en vergeetachtigheid maar verder nog nooit een grote mond gehad of nare woorden etc.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een lieverd, en dat voor een puber!!Maar... betekent dit dat je 18 was toen je de eerste kreeg?
Snap ik khet nou niet goed dan? Als 78 haar bouwjaar is dan zou ze 34 zijn en dus 18 toen ze haar puber kreeg. Vind ik jong!! Heb daar heel veel respect voor, ten eerste om het kind dan te houden maar zeker ook voor omdat ze hem dan, ondanks haar jonge leeftijd, heeft opgevoed tot de lieverd die het nu lijkt te zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk blind vanuit dat de 78 voor haar bouwjaar stond
Zie edit...quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Snap ik khet nou niet goed dan? Als 78 haar bouwjaar is dan zou ze 34 zijn en dus 18 toen ze haar puber kreeg. Vind ik jong!! Heb daar heel veel respect voor, ten eerste om het kind dan te houden maar zeker ook voor omdat ze hem dan, ondanks haar jonge leeftijd, heeft opgevoed tot de lieverd die het nu lijkt te zijn
Ik ben niet blond. Maar mn vriend wel. Zou ik dit tegen hem kunnen gebruiken als ik domme dingen ga doen?quote:
Het is natuurlijk veel te jong, ik was echt niet meteen een goede moeder.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Snap ik khet nou niet goed dan? Als 78 haar bouwjaar is dan zou ze 34 zijn en dus 18 toen ze haar puber kreeg. Vind ik jong!! Heb daar heel veel respect voor, ten eerste om het kind dan te houden maar zeker ook voor omdat ze hem dan, ondanks haar jonge leeftijd, heeft opgevoed tot de lieverd die het nu lijkt te zijn
Volgens mij is niemand meteen een goede moeder, ook niet als je 40 bentquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk veel te jong, ik was echt niet meteen een goede moeder. Ik was mentaal nog heel erg zoekende en redelijk beschadigt door mijn eigen jeugd.
Heb echt wel fouten gemaakt in het begin waarvan ik nu denk wtf was je me bezig![]()
Maar hier wel van geleerd en dingen met vallen opstaan gaande weg het opvoeden en zorgen goed onder de knie gekregen.
Edit: wel heerlijk ook, zo'n inwonende baby-sitter
Bright Starts. Schoonmoeder heeft 'm besteld via wipstoeltje.com (ik ben 'm nergens anders goedkoper tegengekomen, waarschijnlijk wel via Ebay, maar dat vind ik toch lastig met terugsturen stel er mocht iets mee zijn).quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:39 schreef Logician78 het volgende:
Coco welk merk is dat?? Die zou nl. ook erg goed passen bij onze inrichting![]()
Oh en net even last van de hormoontjes hier zeg!
Ik lag net even op de bank een beetje bekken oefeningen te doen en mijn 16jarige zoon gaat naast me zitten, kijkt me aan en vraagt of ik last van mijn voeten heb aangezien ik de hele dag had gelopen op mijn nieuwe schoenen![]()
Dus ik 'ja een beetje maar ga er vast niet dood aan, pakt die schat mijn voeten en krijg ik zowaar een voetmassagedus ik vraag 'waar heb ik dit aan verdient? Zegt ie 'omdat jij ook wel eens iets mag krijgen en omdat je mij altijd zo goed steunt ... Nou toen gingen de sluizen wel even open
![]()
![]()
Omg wat heb ik toch een schat van een kind!
![]()
(en mijn andere kindjes ook natuurlijk).
Mijn jongens zijn, 16jr 10jr en9jr.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:56 schreef Kyara het volgende:
Logi, hoe oud is je middelste eigenlijk?
Fingers crossed voor een meisje nu? Of maakt het je niet zoveel uit? Ik loop achterquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Mijn jongens zijn, 16jr 10jr en9jr.
Ze zijn nu ook helemaal het one born every minute aan het volgen hier thuis trouwens, dat is wel weer heel erg leuk, dat ze oud genoeg zijn om het zo bewust mee te maken.
Ja? Misschien wordt ze er wel gillend gek van over 16 jaar. Mag ze eindelijk uit en met jongens naar de disco enzo en dan heb je 3 bodyguards achter je aan die ook nog eens enorm opvallen doordat ze 10 jaar boven de gemiddelde leeftijd uit komenquote:
kan ook... Ervaring mee?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja? Misschien wordt ze er wel gillend gek van over 16 jaar. Mag ze eindelijk uit en met jongens naar de disco enzo en dan heb je 3 bodyguards achter je aan die ook nog eens enorm opvallen doordat ze 10 jaar boven de gemiddelde leeftijd uit komen
Wat heerlijk voor jullie Klums!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:54 schreef klumsy het volgende:
ja, voel me ook nog helemaal
ze kon helaas het geslacht nog niet zien, maar wie weet over 2 weken!
Echt zo een leuk mens ook die de echo deed
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef Logician78 het volgende:
LB ik moest gewoon huilen
Realiseer mij ineens dat ik mij vandaag echt voor het eerst voel zoals het hoort
Goedzoquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef Logician78 het volgende:
LB ik moest gewoon huilen
Realiseer mij ineens dat ik mij vandaag echt voor het eerst voel zoals het hoort
Och, als roken alles is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Goedzo
En echt, je oudste, zoals die geworden is, ondanks de achtergrond, ik zou willen dat mijn jongens zou zouden wordenOp het roken na dan
Je hebt het echt wel goed gedaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |