abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116782761
Hehe L0t. dan moet je maar subtiele hints gaan maken. Bruidsboeken neerleggen, of wat bij mannen wellicht beter werkt, de praktische voordelen van trouwen uitleggen.

Een heel andere kant van praktische zaken waar we zelf helemaal niet aan hadden gedacht maar ons verzekerings mannetje ons op wees. Uitvaartverzekering. Die hadden we namelijk nog geen.

Stel, en daar willen we natuurlijk niet vanuit gaan, dat er nog voor, tijdens of (net) na de zwangerschap iets gebeurd met ons kindje dan is deze nu direct met ons meeverzekerd voor een uitvaart, ikzelf natuurlijk ook. Mochten we willen dan kan er gewoon een volwaardige begrafenis met alles erop en er aan (voor het bedrag waarvoor wijzelf verzekerd zijn) gegeven worden.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:57:03 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_116782803
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:56 schreef papillion het volgende:
Hehe L0t. dan moet je maar subtiele hints gaan maken. Bruidsboeken neerleggen, of wat bij mannen wellicht beter werkt, de praktische voordelen van trouwen uitleggen.

Een heel andere kant van praktische zaken waar we zelf helemaal niet aan hadden gedacht maar ons verzekerings mannetje ons op wees. Uitvaartverzekering. Die hadden we namelijk nog geen.

Stel, en daar willen we natuurlijk niet vanuit gaan, dat er nog voor, tijdens of (net) na de zwangerschap iets gebeurd met ons kindje dan is deze nu direct met ons meeverzekerd voor een uitvaart, ikzelf natuurlijk ook. Mochten we willen dan kan er gewoon een volwaardige begrafenis met alles erop en er aan (voor het bedrag waarvoor wijzelf verzekerd zijn) gegeven worden.
Daar zitten ook haken en ogen aan hoor! Er schijnen best vervelende voorwaarden te zijn voor kindjes en dergelijke!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116782813
Ik zal eens gaan nadenken over een plan de campagne.
pi_116782881
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:57 schreef Troel het volgende:

[..]

Daar zitten ook haken en ogen aan hoor! Er schijnen best vervelende voorwaarden te zijn voor kindjes en dergelijke!
Hmm, ik dacht juist alles nu goed geregeld te hebben. We hebben de voorwaarden iig in de briefbus gehad, deze toch eens doorlezen wellicht.
pi_116782890
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:57 schreef L0t.. het volgende:
Ik zal eens gaan nadenken over een plan de campagne.
Succes!
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:01:59 #156
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116782995
Klopt, de voorwaarden verschillen per verzekeraar. Bij de 1 kun je je kindje aanmelden vanaf de 24e week vanaf de zwangerschap, bij de ander móet het binnen zoveel dagen/weken/maanden na de geboorte en bij anderen zitten er nauwelijks voorwaarden aan.

Dit geldt ook voor je zorgverzekeraar trouwens! Kijk even binnen hoeveel tijd na de geboorte je je kindje aan moet melden bij jouw verzekering om niet voor verrassingen te komen te staan.

Als we dan toch bezig zijn; je inboedelverzekering en aansprakelijkheidsverzekering zijn ook handig om even te checken. :)
A grand adventure has begun.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:04:41 #157
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116783086
Mineola wat vervelend nieuws zeg van je placenta -O- das idd toch ff een teleurstelling! Ik hoop toch voor je dat je 't gewoon kan proberen en de uitslag over 4 wkn wellicht beter is :*

Klumsy O+ *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116783094
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:38 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind schimmelkaas in gesmolten toestand veel minder lekker, wordt érg zout. Ik maak liever een
:o :o Nog anderhalve werkdag! :o :o
En? Zit het er al op :s) oO<
pi_116783111
Dit zegt iig mijn verzekering, denk dat het wel goed zit:

quote:
Indien een kind van een verzekerde levenloos wordt geboren na
een zwangerschap van tenminste 24 weken of binnen 30 dagen na
de geboorte overlijdt, is een bedrag beschikbaar voor uitvaartkosten
gelijk aan het hoogst verzekerde bedrag van (één van) de
ouder(s) tot maximaal de hoogte van de kosten van de uitvaart.
2. Indien een kind van een verzekerde overlijdt, mits het kind binnen
30 dagen na de geboorte is bijgeschreven op de polis, is een
bedrag beschikbaar voor uitvaartkosten gelijk aan het hoogst
verzekerde bedrag van (één van) de ouder(s), tot maximaal de
hoogte van de kosten van de uitvaart.
3. Indien een kind niet binnen 30 dagen na de geboorte is bijgeschreven
op de polis, dient ten behoeve van het kind een gezondheidsverklaring
te worden ingevuld en beslist Monuta over acceptatie of
non-acceptatie.
Zorgverzekering, inboedel ed ook goede tip om te bekijken. Die zouden we als het goed is ook allemaal aangepast moeten hebben. Verzekerings agent gaf aan gewoon direct even een belletje te geven als het kind er was, dan zou hij alles verder regelen.
pi_116783408
He bah, daar wil je toch eigenlijk allemaal helemaal niet over nadenken ;(
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:15:44 #161
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116783532
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
Dat klopt. Maar dat wil je al helemaal niet doen op het moment dat je zou moeten.
A grand adventure has begun.
pi_116783534
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:04 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

En? Zit het er al op :s) oO<
Nee ik ben op vrijdag vrij. maandag laatste dag. :)
pi_116783742
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
Klopt, eigenlijk helemaal niet. En het voelt ook ergens heel gemeen om hier te posten omdat ik weet dat sommigen al in die situatie hebben gezeten. Maar het geeft mij ergens wel 'n opluchting te weten dat als het nodig mocht zijn het geregeld is.
pi_116783862
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:19 schreef papillion het volgende:

[..]

Klopt, eigenlijk helemaal niet. En het voelt ook ergens heel gemeen om hier te posten omdat ik weet dat sommigen al in die situatie hebben gezeten. Maar het geeft mij ergens wel 'n opluchting te weten dat als het nodig mocht zijn het geregeld is.
Het is niet leuk idd, maar wel realistisch.

Goeie tips allemaal, daar gaan wij binnenkort ook maar eens voor zitten als we een goede termijnecho hebben gezien.
pi_116784027
Het is ook goed dat je het post, maar ik word er wel een beetje stil van. Een kennis van me heeft een doodgeboren kindje gekregen en het idee alleen al... brrr... dat wil je gewoon nooit nooit nooit nooit nooit meemaken.

Maar ik zal het zeker in mijn achterhoofd houden dat we dat allemaal moeten regenel :)
Sarcasme. Herken het.
pi_116784398
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:15 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Nee ik ben op vrijdag vrij. maandag laatste dag. :)
Ah, kan ook natuurlijk. Ik heb maandag vrij genomen.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:39:09 #167
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116784676
Coco welk merk is dat?? Die zou nl. ook erg goed passen bij onze inrichting :D

Oh en net even last van de hormoontjes hier zeg!

Ik lag net even op de bank een beetje bekken oefeningen te doen en mijn 16jarige zoon gaat naast me zitten, kijkt me aan en vraagt of ik last van mijn voeten heb aangezien ik de hele dag had gelopen op mijn nieuwe schoenen :)
Dus ik 'ja een beetje maar ga er vast niet dood aan, pakt die schat mijn voeten en krijg ik zowaar een voetmassage O+ dus ik vraag 'waar heb ik dit aan verdient? Zegt ie 'omdat jij ook wel eens iets mag krijgen en omdat je mij altijd zo goed steunt ... Nou toen gingen de sluizen wel even open :') O+ O+ Omg wat heb ik toch een schat van een kind! O+ O+ (en mijn andere kindjes ook natuurlijk).
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116784705
Wat een lieverd logi!
pi_116784831
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:39 schreef Logician78 het volgende:

Ik lag net even op de bank een beetje bekken oefeningen te doen en mijn 16jarige zoon gaat naast me zitten, kijkt me aan en vraagt of ik last van mijn voeten heb aangezien ik de hele dag had gelopen op mijn nieuwe schoenen :) Dus ik 'ja een beetje maar ga er vast niet dood aan, pakt die schat mijn voeten en krijg ik zowaar een voetmassage O+ dus ik vraag 'waar heb ik dit aan verdient? Zegt ie 'omdat jij ook wel eens iets mag krijgen en omdat je mij altijd zo goed steunt ... Nou toen gingen de sluizen wel even open :') O+ O+ Omg wat heb ik toch een schat van een kind O+ (de rest ook natuurlijk).
Wat een lieverd, en dat voor een puber!! ;) Maar... betekent dit dat je 18 was toen je de eerste kreeg? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_116784976
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat een lieverd, en dat voor een puber!! ;) Maar... betekent dit dat je 18 was toen je de eerste kreeg? :@
Ik ging er eigenlijk blind vanuit dat de 78 voor haar bouwjaar stond oO<

Edit: laat maar, blond hormonenmoment, zelfs de meest simpele rekensommen lukken me niet meer :')
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:47:30 #171
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116785045
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja het is serieus zo'n schat, enige issues die we hebben zijn zijn slaapgewoonten af en toe en vergeetachtigheid maar verder nog nooit een grote mond gehad of nare woorden etc. O+

Ik was idd. 18 toen ik hem kreeg, ik kwam er pas achter dat ik zwanger was toen ik al 4mnd was en moest er dus echt voor gaan. Was heel erg zwaar, maar gelukkig heel veel steun gehad van mensen om mij heen. Maar nooit spijt van gehad, heb juist altijd een extra hechte band met hem gehad hierdoor. En het is gewoon zo'n schat van een kind, zit geen kwaad in dat scheelt natuurlijk ook een hoop want hoe je het went of keert karakter heb je niet voor het kiezen. :)
pi_116785090
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:46 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik ging er eigenlijk blind vanuit dat de 78 voor haar bouwjaar stond oO<
Snap ik khet nou niet goed dan? Als 78 haar bouwjaar is dan zou ze 34 zijn en dus 18 toen ze haar puber kreeg. Vind ik jong!! Heb daar heel veel respect voor, ten eerste om het kind dan te houden maar zeker ook voor omdat ze hem dan, ondanks haar jonge leeftijd, heeft opgevoed tot de lieverd die het nu lijkt te zijn :)

edit: ook al had je dan geen keus, toch vind ik het heel erg knap!! ^O^
Sarcasme. Herken het.
pi_116785117
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Snap ik khet nou niet goed dan? Als 78 haar bouwjaar is dan zou ze 34 zijn en dus 18 toen ze haar puber kreeg. Vind ik jong!! Heb daar heel veel respect voor, ten eerste om het kind dan te houden maar zeker ook voor omdat ze hem dan, ondanks haar jonge leeftijd, heeft opgevoed tot de lieverd die het nu lijkt te zijn :)
Zie edit...
pi_116785241
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:48 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Zie edit...
Ik ben niet blond. Maar mn vriend wel. Zou ik dit tegen hem kunnen gebruiken als ik domme dingen ga doen? 8-)
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:52:39 #175
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116785292
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk veel te jong, ik was echt niet meteen een goede moeder.
Ik was mentaal nog heel erg zoekende en redelijk beschadigt door mijn eigen jeugd.

Heb echt wel fouten gemaakt in het begin waarvan ik nu denk wtf was ik mee bezig :?
Maar hier wel van geleerd en dingen met vallen opstaan gaande weg het opvoeden en zorgen goed onder de knie gekregen. Ik vind het daarom ook heel bijzonder om nu 16jr later zwanger te zijn en er zo bewust qua keuze, mening, etc in te staan O+
pi_116785392
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk veel te jong, ik was echt niet meteen een goede moeder. Ik was mentaal nog heel erg zoekende en redelijk beschadigt door mijn eigen jeugd.

Heb echt wel fouten gemaakt in het begin waarvan ik nu denk wtf was je me bezig :?
Maar hier wel van geleerd en dingen met vallen opstaan gaande weg het opvoeden en zorgen goed onder de knie gekregen.

Edit: wel heerlijk ook, zo'n inwonende baby-sitter :7
Volgens mij is niemand meteen een goede moeder, ook niet als je 40 bent :) Het is voor iedereen nieuw en iedereen moet het nog leren, maar ik snap dat het voor een 18jarige anders is dan voor iemand van 30 die er bewust voor kiest. Man ik vind het echt doodeng :')
Sarcasme. Herken het.
pi_116785404
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:39 schreef Logician78 het volgende:

Ik lag net even op de bank een beetje bekken oefeningen te doen en mijn 16jarige zoon gaat naast me zitten, kijkt me aan en vraagt of ik last van mijn voeten heb aangezien ik de hele dag had gelopen op mijn nieuwe schoenen :)
Dus ik 'ja een beetje maar ga er vast niet dood aan, pakt die schat mijn voeten en krijg ik zowaar een voetmassage O+ dus ik vraag 'waar heb ik dit aan verdient? Zegt ie 'omdat jij ook wel eens iets mag krijgen en omdat je mij altijd zo goed steunt ... Nou toen gingen de sluizen wel even open :') O+ O+ Omg wat heb ik toch een schat van een kind! O+ O+ (en mijn andere kindjes ook natuurlijk).
Bright Starts. Schoonmoeder heeft 'm besteld via wipstoeltje.com (ik ben 'm nergens anders goedkoper tegengekomen, waarschijnlijk wel via Ebay, maar dat vind ik toch lastig met terugsturen stel er mocht iets mee zijn).

En wat lief! O+
pi_116785429
Logi, hoe oud is je middelste eigenlijk?
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:56:48 #179
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116785440
Spirit het is ook doodeng, maar zooo mooi ook O+

en thx coco meteen even opzoeken :D
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:57:17 #180
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116785455
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:56 schreef Kyara het volgende:
Logi, hoe oud is je middelste eigenlijk?
Mijn jongens zijn, 16jr 10jr en9jr.
Ze zijn nu ook helemaal het one born every minute aan het volgen hier thuis trouwens, dat is wel weer heel erg leuk, dat ze oud genoeg zijn om het zo bewust mee te maken. O+
pi_116785531
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Mijn jongens zijn, 16jr 10jr en9jr.
Ze zijn nu ook helemaal het one born every minute aan het volgen hier thuis trouwens, dat is wel weer heel erg leuk, dat ze oud genoeg zijn om het zo bewust mee te maken. O+
Fingers crossed voor een meisje nu? Of maakt het je niet zoveel uit? Ik loop achter :')

Ook lekker trouwens, van die inwonende babysitters :P
Sarcasme. Herken het.
pi_116785550
Oh, ik dacht dat je er 2 had maar het zijn er 3. En nu een prinsesje er bij O+
  vrijdag 14 september 2012 @ 17:01:43 #183
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116785575
Het is nu idd een meisje O+

Hahaha ja daar zitten ze al behoorlijk op te azen idd :D
pi_116785586
Zo leuk, 3 grote broers O+
  vrijdag 14 september 2012 @ 17:02:33 #185
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116785611
Ik ga maar eens even stoppen met het topic vol te spammen :@ en de honden de regen in slepen :+
pi_116785619
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:01 schreef Mangostine het volgende:
Zo leuk, 3 grote broers O+
Ja? Misschien wordt ze er wel gillend gek van over 16 jaar. Mag ze eindelijk uit en met jongens naar de disco enzo en dan heb je 3 bodyguards achter je aan die ook nog eens enorm opvallen doordat ze 10 jaar boven de gemiddelde leeftijd uit komen ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_116785664
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja? Misschien wordt ze er wel gillend gek van over 16 jaar. Mag ze eindelijk uit en met jongens naar de disco enzo en dan heb je 3 bodyguards achter je aan die ook nog eens enorm opvallen doordat ze 10 jaar boven de gemiddelde leeftijd uit komen ;(
kan ook... Ervaring mee?
pi_116785743
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:04 schreef Mangostine het volgende:

[..]

kan ook... Ervaring mee?
Nee. Gewoon een levendige fantasie.
Sarcasme. Herken het.
pi_116786719
Meld! en niet bijgelezen..

Hier alles rustig aan. Jeukende buik dus flink smeren.
pi_116786954
Staat het nog steeds zo op spanning kwis?
pi_116787027
Helaas wel. De jeuk is zo kut. Dadelijk nog even olie inslaan.

Ik heb gebeld naar cz. Poliklinisch bevallen wordt gedekt. Wel eigen risico van 200euro..
  vrijdag 14 september 2012 @ 17:56:11 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116787236
Logi, je zoon klinkt echt fantastisch inderdaad O+ heel lief!!

En kan je nagaan, als je misschien niet direct een goeie moeder was, hoe goed je de rest hebt gedaan :)
pi_116788048
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:54 schreef klumsy het volgende:
ja, voel me ook nog helemaal O+
ze kon helaas het geslacht nog niet zien, maar wie weet over 2 weken!
Echt zo een leuk mens ook die de echo deed O+
Wat heerlijk voor jullie Klums!
Met een meidenkwartet
  vrijdag 14 september 2012 @ 19:00:05 #194
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116789248
LB ik moest gewoon huilen :*

Realiseer mij ineens dat ik mij vandaag echt voor het eerst voel zoals het hoort O+
pi_116789288
Logi O+

En ik heb 5 grote broers en ik leef nog :+ (en heb met alle 5 een goede band :Y )
pi_116789585
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef Logician78 het volgende:

Realiseer mij ineens dat ik mij vandaag echt voor het eerst voel zoals het hoort O+
:*
pi_116789702
Oei Mango wat naar dat draaien! Volg vooral je gevoel, als je het niet meer ziet zitten.
Kwisted wat een schrik! Ben blij dat alles goed bleek te gaan.
Cool van harte met jullie meisje! *O*
Mineola, dat is inderdaad even een flinke tegenvaller. Nog maar even afwachten hoe het loopt.
Vencodark welkom! :W
Klumsy wat een lieve echo O+

Logi ik doe met je mee *O* 17 weken vandaag! En jouw zoon O+
Ik heb nog steeds scherpe steken in mn onderbuik en doos. Even t weekend aankijken. Als t maandag nog zo is moet ik mn urine laten onderzoeken op n eventuele blaasontsteking. Maar het kon ook 'gewoon' bandenpijn zijn. Nou, au! :{
pi_116790057
Ik heb net de verwarming aangezet :@
  vrijdag 14 september 2012 @ 19:31:42 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_116790322
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef Logician78 het volgende:

Goedzo O+

En echt, je oudste, zoals die geworden is, ondanks de achtergrond, ik zou willen dat mijn jongens zou zouden worden :) Op het roken na dan :+
Je hebt het echt wel goed gedaan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116790385
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:31 schreef Troel het volgende:

[..]

Goedzo O+

En echt, je oudste, zoals die geworden is, ondanks de achtergrond, ik zou willen dat mijn jongens zou zouden worden :) Op het roken na dan :+
Je hebt het echt wel goed gedaan!
Och, als roken alles is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')