abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116778024
ja, voel me ook nog helemaal O+
ze kon helaas het geslacht nog niet zien, maar wie weet over 2 weken!
Echt zo een leuk mens ook die de echo deed O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116778058
Wauw klumsy, wat een mooie echo O+ Fijn dat alles goed was! *O*
pi_116778373
Klumsy O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:08:59 #104
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116778638
Pappi bedankt voor de link, ik heb me meteen voor 2 cursussen aangemeld!
Cursus voor aanstaande ouders in Hengelo (voor vriendlief aangezien alles voor hem nieuw is).
En Wat als angst overheerst in Enschede aangezien ik nu precies 1wk voorbij mijn vorige miskraam ben en stiekem nog steeds erg veel moeite heb met het durven genieten :@

Oh Spees Eend jeetje wat lijkt mij dat stressvol -O-

Hier kreeg ik eerst te horen dat mijn placenta aan de voorkant lag, toen aan de zijkant en nu weer half er voor.. weet ook niet wat ik er meer van moet geloven, we zien het allemaal wel..

Venco wat een verrassing! Van harte *O*

Klumsy jouw echo!! O+ hoe lief!

Vandaag bij de fysio geweest en heerlijke massage gehad, nu alleen het gevoel alsof het helemaal blauw is op mijn stuitje, daarna lekker voor mijzelf wezen shoppen in de h&m en prenatal en hema (joggingbroeken!) O+

Oeh en vandaag 17wk *O*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:10:01 #105
374977 eliis
Relativeer!
pi_116778678
Klumsy, wat een geweldige echo :D O+
pi_116778690
Placenta lag vorige keer voor de uitgang zeiden ze, maar nu dus helemaal niet, hij lag zelfs vrij hoog...
achja we zullen het wel merken straks!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116778773
Ohhhh Klums, prachtig! O+
pi_116778877
Logician mijlpaal *O*

Venco, welkom en gefeli! Al kan ik me voorstellen dat het even 'schrikken' is :D O+

Klums! O+

Vanmorgen was ik klaar aan het maken voor werk, en M. was op de andere kamers aan het stofzuigen. Luid zingend "We krijgen een baby, lalalaaa, we krijgen een beee-bie, ja, we krijgeneenbaby, krijgeneenbaby, lalalaaaa".

Op die melodie van "wat zullen we drinken dan"....

:') O+
pi_116778941
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanmorgen was ik klaar aan het maken voor werk, en M. was op de andere kamers aan het stofzuigen. Luid zingend "We krijgen een baby, lalalaaa, we krijgen een beee-bie, ja, we krijgeneenbaby, krijgeneenbaby, lalalaaaa".

Op die melodie van "wat zullen we drinken dan"....

:') O+
awwww O+ _O-
pi_116779006
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:16 schreef L0t.. het volgende:

[..]

awwww O+ _O-
Hij is ook best schattig O+

Al ziet hij er niet zo uit, vind ik dan. Maar dat maakt het juist weer extra schattig :+
Oh, gisteren was ik 32 weken, begint nu echt op te schieten :s)
pi_116779046
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hij is ook best schattig O+

Al ziet hij er niet zo uit, vind ik dan. Maar dat maakt het juist weer extra schattig :+
Oh, gisteren was ik 32 weken, begint nu echt op te schieten :s)
Ruwe bolster, blanke pit O+

32 weken alweer, gaat snel zeg :o Met hoeveel weken begint je verlof?
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:22:20 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116779116
Coco, wat fantastisch :D O+
pi_116779119
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:20 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ruwe bolster, blanke pit O+

32 weken alweer, gaat snel zeg :o Met hoeveel weken begint je verlof?
Ik werk volgende week nog en dan stop ik officieel. Herfst- en kerstvakantie naar voren gehaald (3 weken), dus is 4 weken zw.verlof. Maar er zijn wel nog wat opdrachten enzo die ik ga afmaken de eerste weken, heb nog niet alles helemaal af :+

Begin dan weer begin februari :)
pi_116779150
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
Coco, wat fantastisch :D O+
Ja he? O+

En over vier dagen zijn we alweer 3 jaar getrouwd :o *O* *;
pi_116779161
Lol Coco, dat doet mijne ook, zelf verzonnen teksten zingen op de melodie van vergeten skihut-hits :') meestal over de baby en mij

32 weken al, bizar hè? :o
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:24:07 #116
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116779190
3 jaar, lang al!! ^) Wat gaan jullie doen om het te vieren?
pi_116779204
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik werk volgende week nog en dan stop ik officieel. Herfst- en kerstvakantie naar voren gehaald (3 weken), dus is 4 weken zw.verlof. Maar er zijn wel nog wat opdrachten enzo die ik ga afmaken de eerste weken, heb nog niet alles helemaal af :+

Begin dan weer begin februari :)
Heerlijk! Kijk je er erg naar uit?

Gaan jullie nog iets leuks doen voor jullie jubileum? :)
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:24:57 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116779217
Ik hoor hier ook heel vaak mijn naam op de melodie van een liedje voorbij komen, zo lief O+
pi_116779315
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:23 schreef Mangostine het volgende:
Lol Coco, dat doet mijne ook, zelf verzonnen teksten zingen op de melodie van vergeten skihut-hits :') meestal over de baby en mij

32 weken al, bizar hè? :o
Zelfverzonnen liedjes ftw! Dan doen we echt heel vaak, regelmatig samen. Dan maken we er een duet van :') :+

En jaaa, 32 weken klinkt al veel verder dan ik ben (voor mijn gevoel dan :+).

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
3 jaar, lang al!! ^) Wat gaan jullie doen om het te vieren?
Geen idee :D Denk niet echt iets bijzonders eigenlijk, misschien even uit eten ofzo. En idd, het is alweer 3 jaar geleden :o Was zo leuk ook O+
pi_116779388
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:24 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Heerlijk! Kijk je er erg naar uit?

Gaan jullie nog iets leuks doen voor jullie jubileum? :)
Naar het verlof? Ga het wel heel relaxed vinden om gewoon in joggingbroek aan mijn opdrachten te kunnen werken :Y Maar verder dringt het nog niet echt helemaal tot me door, geloof ik :)

En denk dus hapje eten ofzo :) Grieks, nom!
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:30:13 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116779450
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Geen idee :D Denk niet echt iets bijzonders eigenlijk, misschien even uit eten ofzo. En idd, het is alweer 3 jaar geleden :o Was zo leuk ook O+
Ik stond net onder de douche nog te bedenken hoe wij dat zullen gaan doen.

Ik wil heel erg graag trouwen met een dikke buik, lijkt me fantastisch O+ maar wanneer dan?? :o
Misschien moeten we dat maar in januari doen ofzo, hebben we elk jaar na de feestdagen iets leuks om naar uit te kijken :D

Ohja, en vriendje moet ook nog willen :') details.... (we hebben het er al eens over gehad voor ik zwanger was, maar hij is niet zo goed in hypothetisch denken, binnenkort maar weer eens over beginnen)
pi_116779498
Mineola, ja kan me voorstellen dat het even een klap is om zoiets te horen te moeten krijgen. En een KS is ook gewoon niet niks, zo simpel is dat. Berust je in de gedachte dat, of het nu een ks wordt of toch een natuurlijke bevalling, dat alleen maar in het voordeel voor jou en beebje is. Fijn dat ze je in ieder geval een beetje gerust hebben kunnen stellen! Ik hoop dat je een goed gevoel hebt bij die mensen daar :) .. Dat scheelt vaak al een hoop!

Spees Eend, ergens wel goed dat jij eerlijk en open durft te vertellen wat jouw ervaringen zijn. Dat zet mensen hopelijk wel aan het nadenken. Wat fijn dat alles achteraf gezien toch prima bleek te zijn! Maar je zorgen ja, die zullen er niet minder om geweest zijn :* .. Heftig!

Vencodark welkom *O* ... Spannende tijden voor jullie! Maar ik weet zeker dat daar wel een mouw aan te passen valt ;) .. Als je dadelijk van de schrik bekomen bent, hoop ik dat je van het toekomstbeeld kan gaan genieten :)

Klumsy wat een mooie echo :D

Logi ik wil ook een massage! Eens kijken of ze dat hier in de buurt aanbieden en dan ga ik dat toch maar eens doen .. Effe mijn lijf (verantwoord) laten verwennen. :D

Wahahaha Coco die vent van jou _O- .. Geweldig! :D
Had je eigenlijk stiekem op moeten nemen ofzo :D
Waaaah al 32 weken jij ook al :o .. Wat gaan wij hard! :o :o :o
pi_116779517
Oh, en nu ik erover nadenk, merk ik dat ik minder lang mijn aandacht bij het werk kan houden. Ga nu al regelmatig wat eerder naar huis of wat later naar het werk, moet langzaamaan een stapje terug doen, dat wel.

Maar ik weet dus dat ik sowieso nog even door aan het 'werken' kom de eerste weken, dus daarom ben ik daar wat makkelijker in (later komen/eerder weg), en ik denk dat het daarom nog niet helemaal aanvoelt als *echt* verlof (ook nog eens omdat de eerste 3 weken dus meer vakantie is, en dan pas mijn zw.verlof ingaat.
pi_116779566
Oww dus wij zijn niet de enigen die zelfverzonnen liedjes voor elkaar en beebje zingen :') :D
Goed .. Hoef ik me daar ook al niet meer voor te schamen dus :D
pi_116779584
Ohh wat leuk LB! O+ Dat vind ik wel heel romantisch!

Ik denk er ook wel eens aan maar weet niet echt hoe we dat zouden moeten gaan vormgeven en of er geld voor is. Als ik mijn vriend moet geloven gaat 'ie me ooit nog wel eens vragen maar ik reken er niet heel erg op na 8 jaar ofzo :')
Heb het ook altijd een mooi idee gevonden om gewoon met z'n tweeën op een mooi eiland te trouwen, maar dat kost ook wat natuurlijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')