awwwwquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanmorgen was ik klaar aan het maken voor werk, en M. was op de andere kamers aan het stofzuigen. Luid zingend "We krijgen een baby, lalalaaa, we krijgen een beee-bie, ja, we krijgeneenbaby, krijgeneenbaby, lalalaaaa".
Op die melodie van "wat zullen we drinken dan"....![]()
Hij is ook best schattigquote:
Ruwe bolster, blanke pitquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij is ook best schattig
Al ziet hij er niet zo uit, vind ik dan. Maar dat maakt het juist weer extra schattig
Oh, gisteren was ik 32 weken, begint nu echt op te schieten
Ik werk volgende week nog en dan stop ik officieel. Herfst- en kerstvakantie naar voren gehaald (3 weken), dus is 4 weken zw.verlof. Maar er zijn wel nog wat opdrachten enzo die ik ga afmaken de eerste weken, heb nog niet alles helemaal afquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ruwe bolster, blanke pit![]()
32 weken alweer, gaat snel zegMet hoeveel weken begint je verlof?
Heerlijk! Kijk je er erg naar uit?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik werk volgende week nog en dan stop ik officieel. Herfst- en kerstvakantie naar voren gehaald (3 weken), dus is 4 weken zw.verlof. Maar er zijn wel nog wat opdrachten enzo die ik ga afmaken de eerste weken, heb nog niet alles helemaal af
Begin dan weer begin februari
Zelfverzonnen liedjes ftw! Dan doen we echt heel vaak, regelmatig samen. Dan maken we er een duet vanquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:23 schreef Mangostine het volgende:
Lol Coco, dat doet mijne ook, zelf verzonnen teksten zingen op de melodie van vergeten skihut-hitsmeestal over de baby en mij
32 weken al, bizar hè?
Geen ideequote:Op vrijdag 14 september 2012 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
3 jaar, lang al!!Wat gaan jullie doen om het te vieren?
Naar het verlof? Ga het wel heel relaxed vinden om gewoon in joggingbroek aan mijn opdrachten te kunnen werkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heerlijk! Kijk je er erg naar uit?
Gaan jullie nog iets leuks doen voor jullie jubileum?
Ik stond net onder de douche nog te bedenken hoe wij dat zullen gaan doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Geen ideeDenk niet echt iets bijzonders eigenlijk, misschien even uit eten ofzo. En idd, het is alweer 3 jaar geleden
Was zo leuk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |