Fingers crossed voor een meisje nu? Of maakt het je niet zoveel uit? Ik loop achterquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Mijn jongens zijn, 16jr 10jr en9jr.
Ze zijn nu ook helemaal het one born every minute aan het volgen hier thuis trouwens, dat is wel weer heel erg leuk, dat ze oud genoeg zijn om het zo bewust mee te maken.
Ja? Misschien wordt ze er wel gillend gek van over 16 jaar. Mag ze eindelijk uit en met jongens naar de disco enzo en dan heb je 3 bodyguards achter je aan die ook nog eens enorm opvallen doordat ze 10 jaar boven de gemiddelde leeftijd uit komenquote:
kan ook... Ervaring mee?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja? Misschien wordt ze er wel gillend gek van over 16 jaar. Mag ze eindelijk uit en met jongens naar de disco enzo en dan heb je 3 bodyguards achter je aan die ook nog eens enorm opvallen doordat ze 10 jaar boven de gemiddelde leeftijd uit komen
Wat heerlijk voor jullie Klums!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:54 schreef klumsy het volgende:
ja, voel me ook nog helemaal
ze kon helaas het geslacht nog niet zien, maar wie weet over 2 weken!
Echt zo een leuk mens ook die de echo deed
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef Logician78 het volgende:
LB ik moest gewoon huilen
Realiseer mij ineens dat ik mij vandaag echt voor het eerst voel zoals het hoort
Goedzoquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef Logician78 het volgende:
LB ik moest gewoon huilen
Realiseer mij ineens dat ik mij vandaag echt voor het eerst voel zoals het hoort
Och, als roken alles is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Goedzo
En echt, je oudste, zoals die geworden is, ondanks de achtergrond, ik zou willen dat mijn jongens zou zouden wordenOp het roken na dan
Je hebt het echt wel goed gedaan!
Ik ga weer even pesten. Klopt uiteraard wat hier staat, maar het geldt voor echtgenoten/geregistreerd partners. Dus niet als je "alleen maar" samenwonend bent. Dan hebben (schoon)ouders wel recht op een erfdeel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:37 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Het is dus niet zo dat als je een kind hebt, dat je ouders nog wat erven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |