Dat gaat hem dan zeker niet meer worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef Roolio het volgende:
PP overigens in Delft nog steeds maar net genoeg voor 1 zetel.
Niet, dat was weer een perfect voorbeeld want iedereen die links stemt heeft een uitkeringquote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Rechtsen' beginnen niet op bommen op de PvdA stemmers.
Dat is die van Googlequote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef AldoTheApache het volgende:
http://nl2012.election-maps.appspot.com/results/embed?hl=nl
die is sneller dan google
Allemaal broekpoepende oudjes die bang zijn om een maandje extra te werken, lekker afschuiven!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik overigens wel triest vind is dat de grootste partijhoer uit de Nederlandse geschiedenis Jan Nagel weer in beeld komt met die 50+ partij
Ik vrees het ergste ook inderdaad,quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat gaat hem dan zeker niet meer worden.
Is dat sinds de ooglap- en houtenpotenfabriek failliet is gegaan?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Piraten niet in Delft aanwezig
quote:Tussenstand Rotterdam bij 38% getelde stemmen: PvdA 34,4 %, VVD 17,4 % PVV 14,8 %. Opkomst opvallend laag: 55%
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het VVD-viella of VVD-villa?
Is gewoon een feit.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hier walg ik dus zo van bij 'links'.
En dat is niet wat ik zeg. Blijkbaar zijn je oren kapot of je beeldscherm geeft ruis.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Niet, dat was weer een perfect voorbeeld want iedereen die links stemt heeft een uitkering
Eens... ik heb wat dat betreft meer te doen met die Grieken die 6 dagen per week 13 uur per dag moeten gaan werken... dat is echt niet meer te verkopenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Allemaal broekpoepende oudjes die bang zijn om een maandje extra te werken, lekker afschuiven!
Winst had dus nog veel meer kunnen en moeten zijn, jammer.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:57 schreef kurk_droog het volgende:
Dat slotdebat niet doorzetten, gewoon om 3 uur nachts dan?
Normale mensen moeten overdag werken en 's nachts slapen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:57 schreef Kwaliteit het volgende:
GOH, zoals ALTIJD gaat het slotdebat weer niet door. kan toch ook uurtje later
Ik reageerde op iemand andersquote:Op woensdag 12 september 2012 23:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dat is niet wat ik zeg. Blijkbaar zijn je oren kapot of je beeldscherm geeft ruis.
Same here.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef marcodej het volgende:
VVD de grootste. Geen debat. Ik ga tukken.
Dat zijn allemaal kleine gemeentesquote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
5% Ferry? We zitten al op 16. Lekker verouderde cijfers.
Maar niet daar waar het volgens de NOS ligt. Net als Renswoude eerder, ineens vijftig kilometer westwaarts verschoven.quote:
De meeste van die schijters zitten al vanaf hun 55e thuis te stinken, en zijn ze buiten lopen ze de werkende mensch in de weg.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Allemaal broekpoepende oudjes die bang zijn om een maandje extra te werken, lekker afschuiven!
Ja, maar landelijk halen ze dat bij lange na niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef TommyGun het volgende:
Van GoT (over PP in Delft):
0,7%, genoeg voor een zetel, maar net buiten de top 10 dus.
Maakt niet uit, we zitten op 16%.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal kleine gemeentes
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef henkde_j het volgende:
Wel opvallend dat de VVD gemeentes sneller binnenkomen. Die werken zeker wat harder
Al die rijkelui wonen in kleine dorpen, beetje makkelijk tellen zoquote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef henkde_j het volgende:
Wel opvallend dat de VVD gemeentes sneller binnenkomen. Die werken zeker wat harder
Die 16% is aantal gemeenten. Vanwege kleinere gemeenten is dat qua stemmenaantal minder.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
Aantal inwoners vs. aantal gemeenten.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
Minder mensen waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef henkde_j het volgende:
Stein, m'n durpkequote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef Zhero het volgende:
23:58 Stein PVV (21,5%)
23:58 Oss VVD (25,5%)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |