Treurig, die pvda mentaliteit.... bommen op de mensen die netto het meeste bijdragen aan onze schatkist... wees godverdomme dankbaar dat deze mensen al die PvdA uitkeringen mogelijk maken...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Al die verschrikkelijke schijtgemeentes in het Gooi, bijna 45 procent op VVDbom erop
Het punt is dat VVD juist die grote steden niet heeft, schat.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En Zuid-Nederland VVD, dus wat is je punt?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Montov het volgende:
[..]
Het was niet anders dan bij de PvdA. Er was 1 persoon bij de PvdA die kort boe roep. En er zijn 2 mPvdA'ers die hier plaatjes postte. Dus ja, als dat de reden is voor je oordeel, dan is dat behoorlijk triest.
GORDON NIET LIKKENquote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef Pino112 het volgende:
Bedankt, en we zullen het nooit nooit nooit weer vergeten!
[/ekdom]
Eigenbelang? In de reacties van het publiek kon je zien dat VVD'ers veel socialer zijn dan het GL- en PvdA-publiek en dat VVD'ers andere partijen ook wat gunnen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belachelijke eigenbelangstemmers inderdaad
Gooi er een bom op en je hebt 60% minder belastinginkomsten. Kijken hoe je dan de sociale heilstaat gaat financieren.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belachelijke eigenbelangstemmers inderdaad
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef henkde_j het volgende:
Die zanger had z'n stem ook aan de VVD gegeven zo te horen
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef kurk_droog het volgende:
Dat grote steden allemaal door de PvdA gewonnen is toch geen verrassing met al die allochtonen daar.
Ik was 1 seconde snellerquote:
Je vergeet dat er al een flinke voorsprong is van inmiddels dik 40.000. Dat maak je niet goed met alleen die paar procenten in de grote steden.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het punt is dat VVD juist die grote steden niet heeft, schat.
En dit is nou het trieste van vele rechtse mensen...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Treurig, die pvda mentaliteit.... bommen op de mensen die netto het meeste bijdragen aan onze schatkist... wees godverdomme dankbaar dat deze mensen al die PvdA uitkeringen mogelijk maken...
Hoe orgineel ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef kurk_droog het volgende:
Dat grote steden allemaal door de PvdA gewonnen is toch geen verrassing met al die allochtonen daar.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef kwiwi het volgende:
wat een slimme man"het beeld gaat duidelijker worden naarmate er meer uitslagen bekend zijn"
Kerkradequote:
opbokken xenofoobquote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef kurk_droog het volgende:
In 2010 was de VVD daar ook al de grootste, dus dat zegt niet veel. Overigens kwamen veel van de randgemeenten toen op de VVD als grootste uit.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Maassluis ook VVD
zou Rotterdam dan ook?
Vinkeveen en zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Ronde Venen, waar ligt dat?
quote:
Dat weet ik wel zeker. Daarom denk ik dat het gewoon mogelijk is dat de PvdA de oppositie in gaat.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de PvdA echt een lastiger verhaal heeft uit te leggen aan haar achterban na de formatie dan de VVD... zeker als D66 erbij komt zal Samsom met de billen bloot moeten
O ja tuurlijk, met de TU'squote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef Roolio het volgende:
[..]
Eindhoven en Enschede waarschijnlijk ook wel.
Die loopt iets achter.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef kwiwi het volgende:
waarom heeft de NOS zoveel meer uitslagen als de kaart op google?
Plus het feit dat in Amsterdam de VVD is ingelopen op de PVDA ten opzichte van 2010.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je vergeet dat er al een flinke voorsprong is van inmiddels dik 40.000. Dat maak je niet goed met alleen die paar procenten in de grote steden.
provincie Utrecht geloof ik...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Ronde Venen, waar ligt dat?
ah, gooi en vechtstreekquote:
Gaat aardig gelijk op. Gaat allemaal via NOS-site naar Google met vertraging van minuut of 1,5.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef kwiwi het volgende:
waarom heeft de NOS zoveel meer uitslagen als de kaart op google?
Een enorm goed teken iddquote:Op woensdag 12 september 2012 23:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Plus het feit dat in Amsterdam de VVD is ingelopen op de PVDA ten opzichte van 2010.
Nijmegen zo goed als zeker.twitter:gem_Nijmegen twitterde op woensdag 12-09-2012 om 23:52:28Zetelverdeling na 90% geteld: VVD:24, PvdA:51, PVV:11, CDA:7, SP:24, D66:18, GL:9, CU:1, PvdD:3, 50+:2 reageer retweet
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:55 schreef Zhero het volgende:
Wat een cliché's hier zeg.
PvdA'ers zijn allemaal allochtonen en uitkeringstrekkers
VVD'ers hebben allemaal gesubsidieerde villa's
Als ze en restzetel van de SGP pakken gun ik ze er 2quote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
De Piratenpartij gun ik ook wel een zetel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |