quote:Op woensdag 12 september 2012 23:42 schreef tralalala het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het volgende nummer
Gezellige boel daarquote:Op woensdag 12 september 2012 23:42 schreef kwiwi het volgende:
daar gaan we weer whooohooohooowwoooohooooooowww
Samsop deed er dan ook geen 8 minuten over om het podium te betreden.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Kap met die plaatjes
Deden wij ook niet toen Samsop binnenkwam
Echt, de frustratie bij de PvdA'ers in dit topic.quote:
Preciesquote:Op woensdag 12 september 2012 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Samsop deed er dan ook geen 6 minuten over om het podium te betreden.
de hont?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:43 schreef trabant het volgende:
ff de hont uitlaten, dat beest heeft drie keer gescheten eer Rutte bij of op dat podium is...
Anders ga je ff ergens anders haten.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:41 schreef MrBaas het volgende:
Rutte lach maar, dankzij jullie beleid verliezen dagelijks 240 mensen hun baan.
117000 werklozen extra sinds Rutte I
http://www.ruttesbanenmachine.nl/
Get working, baby.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Net met de admins afgesproken dat ik bans kan uitdelen.
Mark neemt gewoon even de tijd om de mensen die daarnaartoe zijn gekomen te begroetenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Samsop deed er dan ook geen 8 minuten over om het podium te betreden.
Wat zijn we zuur ineens?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:43 schreef Godshand het volgende:
Waar blijft die tsunami nou om het hele VVD zooitje weg te spoelen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
De regeerperiode is alweer voorbij tegen de tijd dat Rutte het podium heeft bereikt.
Veelal mensen die niet willen werken.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:41 schreef MrBaas het volgende:
Rutte lach maar, dankzij jullie beleid verliezen dagelijks 240 mensen hun baan.
117000 werklozen extra sinds Rutte I
http://www.ruttesbanenmachine.nl/
It's the truth.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Anders ga je ff ergens anders haten.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:43 schreef kwiwi het volgende:
dit doet me denken aan studentenfeestjesMeer dan : wohohooooohooowwww komt er rond 12u zelden uit.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:44 schreef MrBaas het volgende:
De hele zaal is inmiddels drie kwartier opgegeild door Gordon en nu bij Rutte komen ze massaal klaar.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:44 schreef MrBaas het volgende:
De hele zaal is inmiddels drie kwartier opgegeild door Gordon en nu bij Rutte komen ze massaal klaar.
Mooi om te zien he, alleen daarom alquote:Op woensdag 12 september 2012 23:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Echt, de frustratie bij de PvdA'ers in dit topic.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:44 schreef Yonjuuni het volgende:
Kunnen ze hem volgende keer niet via een kabelbaan binnen laten komen? Dan gebeurt er tenminste nog eens wat en belandt hij tenminste ooit op het podium.
Maar denk je serieus dat dit ligt aan het beleid van Rutte? Heb je meegekregen dat ook andere landen last hebben van een of andere crisis?quote:
echt he die paupers daarquote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Start Viva La Vida maar nog een keer in.
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:44 schreef marcodej het volgende:
De kus van Rosenthal. Getverderrie.
Ze laten zich ontzettend kennen inderdaad.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:44 schreef Tweek het volgende:
Typisch dat de PVDA stemmers er weer geen positief wordt uit kunnen krijgen. De campagne is voorbij mensen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:44 schreef Sound.Cloud het volgende:
Hopelijk zenden ze dit in het buitenland dan weer niet uit. Daar gaat het vertrouwen in de Euro
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef MrBaas het volgende:
Ik zou Rutte ook bedanken als ik dankzij hem duizenden euro's bespaar op mijn gesubsidieerde villa.
Opmerkelijk idd.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef vosss het volgende:
Het is mij een compleet raadsel hoe het in godsnaam mogelijk is dat de VVD zoveel stemmen heeft weten te scoren.
Wat een vuile junk, daarom PVVquote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Schaam je, zeker SP'er?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
In andere landen is de werkloosheid gedaald, in Nederland is de werkloosheid gestegen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar denk je serieus dat dit ligt aan het beleid van Rutte? Heb je meegekregen dat ook andere landen last hebben van een of andere crisis?
Dat heb ik bij Samsom & Co... de VVD heeft in ieder geval nog een programmaquote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef vosss het volgende:
Het is mij een compleet raadsel hoe het in godsnaam mogelijk is dat de VVD zoveel stemmen heeft weten te scoren.
Trieste dag.
Dat iddquote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Links zijn slechte verliezers zeg, ongelofelijkBij de PVDA ook het enige publiek dat moeilijk deed bij felicitaties aan de andere partijen en hier op fok is het ook niet anders.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef MrBaas het volgende:
[..]
In andere landen is de werkloosheid gedaald, in Nederland is de werkloosheid gestegen.
Want? Niemand gaat.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef tralalala het volgende:
Mark gaat dus niet naar het debat, eikel.
Knap zeker, maar een compleet raadsel.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Opmerkelijk idd.
Erg knap van Rutte.
Treurig zooitje idd.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Links zijn slechte verliezers zeg, ongelofelijkBij de PVDA ook het enige publiek dat moeilijk deed bij felicitaties aan de andere partijen en hier op fok is het ook niet anders.
Erg knap inderdaad. Hebben ze netjes gedaan. M'n complimenten.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef vosss het volgende:
Lekker biertjes zuipen en mex'enquote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef tralalala het volgende:
Mark gaat dus niet naar het debat, eikel.
Inderdaad, die zure reacties ook in dit topic. Geen énkel positief woord over gewoon een knap resultaat van Rutte.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Knap zeker, maar een compleet raadsel.
Verdient half Nederland 4x modaal? Heeft half Nederland een vrijstaande villa met dikke HRA erop? Hoe is het mogelijk.
Maargoed, voor de VVD-ers hier, van harte gefeliciteerd
Ja, bij de VVD was dat beter...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
ik kan je er twee geven.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef vosss het volgende:
Trieste dag.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef Zhero het volgende:
Als PvdA'er vind ik Rutte een erg sympathieke man, en voor het land denk ik ook dat het het beste is dat de VVD met PvdA en D66 aan de slag gaat
Echt alleen de pvda niet.quote:
Inderdaad. Fatsoen, leer het.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Kijk, zo kan het dus ook PvdA- en vooral GL-publiek!
Die worden als het goed is gewoon meteen doorgerekendquote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
kunnen de VVD danwel PvdA nog restzetels opeisen trouwens of zijn deze in de prognoses al opgenomen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef Zhero het volgende:
Als PvdA'er vind ik Rutte een erg sympathieke man, en voor het land denk ik ook dat het het beste is dat de VVD met PvdA en D66 aan de slag gaat
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
kunnen de VVD danwel PvdA nog restzetels opeisen trouwens of zijn deze in de prognoses al opgenomen?
Dan is het feestje en aankondiging nl wel erg voorbarig.
Als VVDer ben ik het daarmee eens. En Samsom is ook zo slecht niet. Maar gewoon niet geschikt als premier..quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef Zhero het volgende:
Mens, hou toch op met die kotssmilies.:')quote:
GL was de meest onsportievequote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt alleen de pvda niet.
Iets anders. vroeger was er een sneltoets om mee te posten, was dat niet ctrl-M ofzo?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef trabant het volgende:
"beste liberale vrienden"
Hij spreekt dus niet voor eigen parochie?
PvdA publiek was niet heel sportief, Samsom zelf wel. Vooral GL was enorm onsportief.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt alleen de pvda niet.
Iets anders. vroeger was er een sneltoets om mee te posten, was dat niet ctrl-M ofzo?
http://www.nu.nl/economie(...)verder-gestegen.htmlquote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef MrBaas het volgende:
[..]
In andere landen is de werkloosheid gedaald, in Nederland is de werkloosheid gestegen.
Dus de PvdA wordt de grootste?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef mr_me_me het volgende:
'We zijn de beste van Amsterdam! En van Rotterdam! En van Ne-der-land!'
Zielig mens inderdaad.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mens, hou toch op met die kotssmilies.:')
Straks komt Wendy de uitslag vertellenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet nu gewoon denken aan Martijn Krabbe die nu roept: De lijnen zijn gesloten
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik kan je er twee geven.
1. liegen loont
2. Nederland heeft veel mensen die het goed hebben en gezond zijn
Niet dan? Hoorde jij VVD-ers moeilijk doen bij de felicitaties aan de andere partijen?quote:
Wat ben jij een zuur mens eigenlijk zeg. Wees blij dat de PvdA zo groot is geworden en geef niet zo af op een partij die het ook goed heeft gedaan. Rutte laat zien hoe je fatsoen moet hebben, leer ervan.quote:
Over 1-2jaar weer en dan trappen ze er weer in.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef MrBaas het volgende:
Rutte, dat zei je twee jaar geleden ook al!
Je weet toch dat heel Noord-Nederland (lees Noord-Nederland, dus de noordelijke provincies) PvdA stemt hé? En daarnaast wint PvdA haast alle grote steden, daarmee kun je per stad het verlies in 50 kleine gemeentes direct compenserenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
Verschil al 30.000+, dat wordt niet gedicht met wat grote steden.
heb je die pvv huilie weerquote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
PvdA publiek was niet heel sportief, Samsom zelf wel. Vooral GL was enorm onsportief.
Ohja, sapquote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
PvdA publiek was niet heel sportief, Samsom zelf wel. Vooral GL was enorm onsportief.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik word helemaal blij van deze Speech
z'n karwei is dan ook nog niet af...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef MrBaas het volgende:
Rutte, dat zei je twee jaar geleden ook al!
Ach meid, ga toch de keuken in.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:49 schreef bulbjes het volgende:
Bah bah, al die ballen in de zaal bij Rutte. Laat wel weer echt zien hoe elitair de VVD is. HAHA gewone werkende Nederlander, u bent genaaaaaaaaid door deze directeurtjes en aandeelhouders! U wordt de loonslaaf voor deze rijke ballen, zodat zij nog een keer extra op wintersport kunnen.
0,1 %, Belgie? Duitsland?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)verder-gestegen.html
In ieder geval geen kansloos boe geroep zoals bij de PvdA of die domme oneliner van Jolande 'mijn-partij-ligt-in-puin' Sap naar de PVV toe.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:49 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Niet dan? Hoorde jij VVD-ers moeilijk doen bij de felicitaties aan de andere partijen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Daar wil je toch niet bij horen.......?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij zijn niet alleen de beste van Den Haag, maar ook van Amsterdam! En Rotterdam! En Eindhoven! En Duitsland!
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:49 schreef Buitendam het volgende:
MAAAAAAAAAARK LAAT JE WIET-PAS-ZIEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was in Utrecht bij de gemeenteraadsverkiezingen Groenlinks de grootste, kan nu nog wel eens heel anders zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je weet toch dat heel Noord-Nederland (lees Noord-Nederland, dus de noordelijke provincies) PvdA stemt hé? En daarnaast wint PvdA haast alle grote steden, daarmee kun je per stad het verlies in 50 kleine gemeentes direct compenseren
Ben geen pvda'er maar word wel verdrietig dat de beetje amerikaanse manier van campagne voeren van de vvd zo veel vruchten afwerpt. Vind ik geen goede ontwikkeling, hoop niet dat dat zich doorzet.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Het was niet anders dan bij de PvdA. Er was 1 persoon bij de PvdA die kort boe roep. En er zijn 2 mPvdA'ers die hier plaatjes postte. Dus ja, als dat de reden is voor je oordeel, dan is dat behoorlijk triest.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:49 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Niet dan? Hoorde jij VVD-ers moeilijk doen bij de felicitaties aan de andere partijen?
welke kaart?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef AldoTheApache het volgende:
De kaart wordt steeds blauwer
Hier walg ik dus zo van bij 'links'.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:49 schreef bulbjes het volgende:
Bah bah, al die ballen in de zaal bij Rutte. Laat wel weer echt zien hoe elitair de VVD is. HAHA gewone werkende Nederlander, u bent genaaaaaaaaid door deze directeurtjes en aandeelhouders! U wordt de loonslaaf voor deze rijke ballen, zodat zij nog een keer extra op wintersport kunnen.
Is Rutte dan al begonnen? want de laatste jaren is er meer afbraak geweest dan dat er echt dingen zijn opgebouwd.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
z'n karwei is dan ook nog niet af...
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef Nielsch het volgende:
Deze man is toch veel meer premier dan die Greenpeace mafklapper!
En Zuid-Nederland VVD, dus wat is je punt?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je weet toch dat heel Noord-Nederland (lees Noord-Nederland, dus de noordelijke provincies) PvdA stemt hé? En daarnaast wint PvdA haast alle grote steden, daarmee kun je per stad het verlies in 50 kleine gemeentes direct compenseren
Gooi daar een bom op en je gat in de begroting is helemaal niet meer te dichtenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Al die verschrikkelijke schijtgemeentes in het Gooi, bijna 45 procent op VVDbom erop
Huh?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben geen pvda'er maar word wel verdrietig dat de beetje amerikaanse manier van campagne voeren van de vvd zo veel vruchten afwerpt. Vind ik geen goede ontwikkeling, hoop niet dat dat zich doorzet.
Haat meer, echt. Haat meerquote:Op woensdag 12 september 2012 23:49 schreef bulbjes het volgende:
Bah bah, al die ballen in de zaal bij Rutte.
Elitair zooitje. HAHA gewone werkende Nederlander, u bent genaaaaaaaaid door deze directeurtjes en aandeelhouders! U wordt de loonslaaf voor deze rijke ballen, zodat zij nog een keer extra op wintersport kunnen.
Nouja de tekst was in elk geval toepasselijkquote:
als je dat nou nog weet..quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haat meer, echt. Haat meerIk zit hier te genieten van je zuurheid.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Al die verschrikkelijke schijtgemeentes in het Gooi, bijna 45 procent op VVDbom erop
Daarrrr woon ikquote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:51 schreef Blistering het volgende:
Als Rutte echt koning was geweest, dan had hij i.p.v. Coldplay sowieso Niggas in Brussels opgezet van Jay-Z & Kanye
Belachelijke eigenbelangstemmers inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Van die afgunstige figuren bedoel je? Herkenbaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hier walg ik dus zo van bij 'links'.
Delft is wel een grote gemeente.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:51 schreef Zhero het volgende:
23:51 Delft PvdA (26,5%)
23:51 Lochem VVD (33,3%)
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |